Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з організації харчування (послуги з харчування для дошкільних закладів освіти м. Дніпра)
Очікувана вартість
1 014 618,00 UAH
UA-2019-12-05-003420-b ● dc468a2422ea479faaad4dbe4341e431
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 40506248 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А |
Контактна особа: |
Наталія Олексіївна Гомзякова +380964362090 gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 грудня 2019 16:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 грудня 2019 23:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 грудня 2019 23:00 |
Початок аукціону: | 23 грудня 2019 14:48 |
Очікувана вартість: | 1 014 618,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 073,09 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування
КЗО ДНЗ № 317
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21450 штука
послуги з харчування для дошкільних закладів освіти м. Дніпра
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49026, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, КЗО «ДНЗ № 317» ДМР, проспект Слобожанський, 81-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 грудня 2019 16:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 грудня 2019 16:54 |
перелік змін 11.12.19.docx | |
11 грудня 2019 16:54 |
Тендерна документація нова редакція.docx | |
11 грудня 2019 16:54 |
Додаток 4 - Проект договору нова редакція.rtf | |
05 грудня 2019 16:39 |
Додаток 5 - Орієнтовне меню.xlsx |
12 грудня 2019 16:41 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||
11 грудня 2019 16:54 |
перелік змін 11.12.19.docx
|
||||
11 грудня 2019 16:54 |
Тендерна документація нова редакція.docx
|
||||
11 грудня 2019 16:54 |
Додаток 4 - Проект договору нова редакція.rtf
|
||||
05 грудня 2019 16:39 |
Додаток 5 - Орієнтовне меню.xlsx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-12-05-003420-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Регіональна кейтерингова компанія, Код ЄДРПОУ:37213401
Дата подання: 06 грудня 2019 12:12
ЗМІНИ ДО ТД
П. 5 ТД Замовником вимагається «документально підтверджену інформацію в довільній формі з листами відгуками від контрагентів за договорами, що учасник має досвід роботи на ринку надання послуг харчуванняне менше п’яти років до дати оголошення даної закупівлі із зазначенням контактних даних (ПІБ, посада, телефон, назва замовника) службових осіб контрагентів учасника за якими укладались відповідні договори, що можуть підтвердити наявність такого успішного та позитивного досвіду (не менше 2 - х)»
- Вважаємо дискримінаційною вимогу щодо зазначення конкретних періодів досвіду роботи і таку, що обмежує коло потенційних учасників, які мають досвід менше 5-ти років, але займаються аналогічним видом господарської діяльності, обмежує це право і учасників, які взагалі зареєстровані за останні декілька років, але мають позитивний досвід у зазначеному виду діяльності.
Вимагаємо видалити вказану вимогу із змісту Тендерної документації.
У Додатку 3 до ТД Замовник вимагає «Промивання/чистка автотранспорту проводиться в гаражі, де має бути передбачений майданчик для миття транспорту із стоком води в зливову каналізацію, про що в складі тендерної пропозиції надається лист від учасника, який засвідчує можливість учасника забезпечити у майбутньому такого майданчику для миття транспорту»
- Вказані дії зобов’язано здійснювати особою, яка виконує роботи щодо санітарної обробки автотранспорту на підставі договору про санітарну обробку. Яким законодавчим актом, або яким пунктом Кодексу Аліментаріус передбачено наявність у гаражі промивки автотранспорту зі стоком в зливову каналізацію у кожного суб’єкту господарювання, який надає такі послуги?
Вимагаємо видалити вказану вимогу із змісту Тендерної документації.
У Додатку 3 до ТД Замовник вимагає «Учасник повинен ознайомитись з матеріально-технічною базою приміщень їдальні та харчоблоку закладу освіти особисто та надати у складі тендерної пропозиції довідку у довільній формі щодо об’єкту закладу освіти, який учасник відвідав для проведення досконалого аналізу матеріально-технічної бази їдальні та харчоблоку, з підписом керівника закладу освіти або уповноваженої особи, завірених печатками»
- Яким законодавчим актом передбачена можливість огляду матеріально-технічної бази їдальні та харчоблоку закладу освіти третіми особами?
Вказана вимога не є такою, що можлива до виконання третіми особами, які не мають юридичних підстав для користування матеріально-технічною базою їдальні та харчоблоку закладу освіти.
Вважаємо цю вимогу дискримінаційною щодо потенційних учасників торгів та вимагаємо видалити її з тексту Тендерної документації.
Додаток 5 до ТД Замовником вимагається заповнити перелік обладнання та кількість його на харчоблоці!
Вказана вимога не є такою, що можлива до виконання третіми особами, які не мають юридичних підстав для користування матеріально-технічною базою їдальні та харчоблоку закладу освіти.
Вважаємо цю вимогу дискримінаційною щодо потенційних учасників торгів та вимагаємо видалити її з тексту Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
- Вважаємо дискримінаційною вимогу щодо зазначення конкретних періодів досвіду роботи і таку, що обмежує коло потенційних учасників, які мають досвід менше 5-ти років, але займаються аналогічним видом господарської діяльності, обмежує це право і учасників, які взагалі зареєстровані за останні декілька років, але мають позитивний досвід у зазначеному виду діяльності.
Вимагаємо видалити вказану вимогу із змісту Тендерної документації.
У Додатку 3 до ТД Замовник вимагає «Промивання/чистка автотранспорту проводиться в гаражі, де має бути передбачений майданчик для миття транспорту із стоком води в зливову каналізацію, про що в складі тендерної пропозиції надається лист від учасника, який засвідчує можливість учасника забезпечити у майбутньому такого майданчику для миття транспорту»
- Вказані дії зобов’язано здійснювати особою, яка виконує роботи щодо санітарної обробки автотранспорту на підставі договору про санітарну обробку. Яким законодавчим актом, або яким пунктом Кодексу Аліментаріус передбачено наявність у гаражі промивки автотранспорту зі стоком в зливову каналізацію у кожного суб’єкту господарювання, який надає такі послуги?
Вимагаємо видалити вказану вимогу із змісту Тендерної документації.
У Додатку 3 до ТД Замовник вимагає «Учасник повинен ознайомитись з матеріально-технічною базою приміщень їдальні та харчоблоку закладу освіти особисто та надати у складі тендерної пропозиції довідку у довільній формі щодо об’єкту закладу освіти, який учасник відвідав для проведення досконалого аналізу матеріально-технічної бази їдальні та харчоблоку, з підписом керівника закладу освіти або уповноваженої особи, завірених печатками»
- Яким законодавчим актом передбачена можливість огляду матеріально-технічної бази їдальні та харчоблоку закладу освіти третіми особами?
Вказана вимога не є такою, що можлива до виконання третіми особами, які не мають юридичних підстав для користування матеріально-технічною базою їдальні та харчоблоку закладу освіти.
Вважаємо цю вимогу дискримінаційною щодо потенційних учасників торгів та вимагаємо видалити її з тексту Тендерної документації.
Додаток 5 до ТД Замовником вимагається заповнити перелік обладнання та кількість його на харчоблоці!
Вказана вимога не є такою, що можлива до виконання третіми особами, які не мають юридичних підстав для користування матеріально-технічною базою їдальні та харчоблоку закладу освіти.
Вважаємо цю вимогу дискримінаційною щодо потенційних учасників торгів та вимагаємо видалити її з тексту Тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 грудня 2019 17:40
відповідь на вимогу
Номер вимоги: UA-2019-12-05-003420-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Солодєєв Віталій Іванович, Код ЄДРПОУ:2870108292
Дата подання: 09 грудня 2019 10:22
зміни до тендерної документації
Вимога про внесення змін до тендерної документації
У відповідності до оголошення про проведення торгів, оприлюднено тендерну документацію на закупівлю послуг: Послуги з організації харчування (послуги з харчування для дошкільних закладів освіти м. Дніпра).
Вивчивши вимоги тендерної документації встановлено, що Замовником включено до неї дискредитаційні вимоги, які явно спрямовані на обмеження участі сторонніх осіб, зокрема малого та середнього бізнесу, у відкритих торгах, що свідчить про дискримінацію учасників та замовний характер проведення торгів.
Зокрема, в п.5 ТД (тендерної документації) Замовником вимагається:- "Не менше одного повністю виконаного аналогічного договору за 2017 рік та не менше одного договору, що виконано за 2018 рік із попередніми Замовниками, в яких відображена інформація щодо надання послуг із забезпечення та організації харчування. Тобто, учасники зобов'язані подати не менше одного аналогічного договору, окремо, за останні два бюджетні періоди (2017 та 2018 рік)".
Вважаємо дискримінаційною вимогу щодо зазначення конкретних періодів виконання аналогічного договору як таку, що обмежує коло потенційних учасників та суперечить законодавству з публічних закупівель.
В п.5 ТД Замовниом вимагається:
«Наявність обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуг із харчування, протягом встановленого цією документацією періоду, а саме: придатних для експлуатації вантажних транспортних засобів (у кількості не менше 2-ох одиниць) для доставки продуктів харчування».
Вважаємо дискримінаційною та необгрунтованою Замовником, вимогу, щодо встановлення конкретної кількості вантажних транспортних засобів, як таку, що обмежує коло потенційних учасників та суперечить законодавству з публічних закупівель.
В п.5 ТД Замовником вимагається:
«Документи, які повинен подати Учасник для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід: копії санітарних книжок водія (обов’язково), експедитора (обов’язково) (можливе залучення на підставі трудового договору або будь якої іншої цивільно-правової угоди) та вантажника (за наявності) та працівників, що мають безпосереднє відношення до роботи за зазначеним предметом закупівлі. Обов’язково наявність в штаті Учасника технолога, або особи, яка виконує такі функції згідно посадової інструкції з наданням документу про відповідну освіту. Учасник повинен надати гарантійний лист про можливість забезпечення необхідною кількістю відповідальних працівників за роботу надання послуг (не менше 1 особи), що мають спеціальну фахову освіту в сфері громадського харчування на дату укладання договору про закупівлю в разі визнання його переможцем процедури закупівлі».
Крім того, в п.5 ТД Замовником вимагаються «Документи, які повинен надати Учасник для підтвердження того, що він здійснює господарську діяльність відповідно до положень установчих документів (статуту) та відповідно до вимог чинного законодавства»:
«- учасник повинен мати в штаті працівників, які пройшли підготовку за курсом вимоги до системи управління безпечністю харчових продуктів, згідно ДСТУ ISO 22000:2007 та отримали відповідні свідоцтва (надати у складі тендерної пропозиції оригінали таких свідоцтв не менше 2 одиниць)».
Вважаємо дискримінаційними та необгрунтованими вимоги Замовника, щодо конкретної кількості та переліку працівників та посад Учасника, адже згідно вимог ТД для здійснення комплексу послуг з організації харчування для дошкільного закладу освіти м. Дніпра необхідна наявність 1 особи, у випадку наявності всих перелічених посад, вказане значно вплине на собіварстість надання послуг.
Крім того, незрозуміло, чим керуються вимоги ТД при визначенні наявності в штаті 2 працівників, що пройшли навчання за курсом вимоги до системи управління безпечністю харчових продуктів.
В п. 5 ТД Замоником вимагається "акт обстеження санітарно-епідеміологічною службоювказаних складських приміщень виданий відповідною установою не раніше 2018 р."
На даний час така служба відсутня, тобто якої саме служби вимагається акт обстеження?
Розгорнути
Згорнути
У відповідності до оголошення про проведення торгів, оприлюднено тендерну документацію на закупівлю послуг: Послуги з організації харчування (послуги з харчування для дошкільних закладів освіти м. Дніпра).
Вивчивши вимоги тендерної документації встановлено, що Замовником включено до неї дискредитаційні вимоги, які явно спрямовані на обмеження участі сторонніх осіб, зокрема малого та середнього бізнесу, у відкритих торгах, що свідчить про дискримінацію учасників та замовний характер проведення торгів.
Зокрема, в п.5 ТД (тендерної документації) Замовником вимагається:- "Не менше одного повністю виконаного аналогічного договору за 2017 рік та не менше одного договору, що виконано за 2018 рік із попередніми Замовниками, в яких відображена інформація щодо надання послуг із забезпечення та організації харчування. Тобто, учасники зобов'язані подати не менше одного аналогічного договору, окремо, за останні два бюджетні періоди (2017 та 2018 рік)".
Вважаємо дискримінаційною вимогу щодо зазначення конкретних періодів виконання аналогічного договору як таку, що обмежує коло потенційних учасників та суперечить законодавству з публічних закупівель.
В п.5 ТД Замовниом вимагається:
«Наявність обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуг із харчування, протягом встановленого цією документацією періоду, а саме: придатних для експлуатації вантажних транспортних засобів (у кількості не менше 2-ох одиниць) для доставки продуктів харчування».
Вважаємо дискримінаційною та необгрунтованою Замовником, вимогу, щодо встановлення конкретної кількості вантажних транспортних засобів, як таку, що обмежує коло потенційних учасників та суперечить законодавству з публічних закупівель.
В п.5 ТД Замовником вимагається:
«Документи, які повинен подати Учасник для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід: копії санітарних книжок водія (обов’язково), експедитора (обов’язково) (можливе залучення на підставі трудового договору або будь якої іншої цивільно-правової угоди) та вантажника (за наявності) та працівників, що мають безпосереднє відношення до роботи за зазначеним предметом закупівлі. Обов’язково наявність в штаті Учасника технолога, або особи, яка виконує такі функції згідно посадової інструкції з наданням документу про відповідну освіту. Учасник повинен надати гарантійний лист про можливість забезпечення необхідною кількістю відповідальних працівників за роботу надання послуг (не менше 1 особи), що мають спеціальну фахову освіту в сфері громадського харчування на дату укладання договору про закупівлю в разі визнання його переможцем процедури закупівлі».
Крім того, в п.5 ТД Замовником вимагаються «Документи, які повинен надати Учасник для підтвердження того, що він здійснює господарську діяльність відповідно до положень установчих документів (статуту) та відповідно до вимог чинного законодавства»:
«- учасник повинен мати в штаті працівників, які пройшли підготовку за курсом вимоги до системи управління безпечністю харчових продуктів, згідно ДСТУ ISO 22000:2007 та отримали відповідні свідоцтва (надати у складі тендерної пропозиції оригінали таких свідоцтв не менше 2 одиниць)».
Вважаємо дискримінаційними та необгрунтованими вимоги Замовника, щодо конкретної кількості та переліку працівників та посад Учасника, адже згідно вимог ТД для здійснення комплексу послуг з організації харчування для дошкільного закладу освіти м. Дніпра необхідна наявність 1 особи, у випадку наявності всих перелічених посад, вказане значно вплине на собіварстість надання послуг.
Крім того, незрозуміло, чим керуються вимоги ТД при визначенні наявності в штаті 2 працівників, що пройшли навчання за курсом вимоги до системи управління безпечністю харчових продуктів.
В п. 5 ТД Замоником вимагається "акт обстеження санітарно-епідеміологічною службоювказаних складських приміщень виданий відповідною установою не раніше 2018 р."
На даний час така служба відсутня, тобто якої саме служби вимагається акт обстеження?
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 грудня 2019 17:40
відповідь на вимогу
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" #35601826 |
Переможець |
1 007 886,00
UAH
|
23 грудня 2019 16:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 березня 2021 17:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 лютого 2021 11:35
|
дод.угода №8 від 04.02.2021 договір №317С від 08.01.2020.pdf | зміни до договору |
05 лютого 2021 11:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 січня 2021 16:38
|
дод.угода №7 від 27.01.2021 договір №317С від 08.01.2020.pdf | зміни до договору |
28 січня 2021 16:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2020 19:12
|
дод.угода №6 від 22.12.2020 договір №317С від 08.01.2020.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2020 19:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2020 19:12
|
дод.угода №5 від 21.12.2020 договір №317С від 08.01.2020.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2020 19:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2020 12:56
|
дод.угода №4 від 16.12.2020 договір №317С від 08.01.2020.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2020 12:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 вересня 2020 15:51
|
дод.угода №3 від 04.09.2020 договір №317С від 08.01.2020.pdf | зміни до договору |
08 вересня 2020 15:51
|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2020 15:09
|
договір №317С від 08.01.2020.pdf | укладений |
10 січня 2020 15:08
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 08 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 317С |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 317С |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 317С |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 317С |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 317С |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 317С |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |