Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015 – 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (плівка для ламінування)
Очікувана вартість
9 000,00 UAH
UA-2019-12-05-003162-b ● c077424f43264f7cb9b03310ff3ac14f
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти молоді та спорту Крижопільської РДА |
Код ЄДРПОУ: | 02141360 |
Місцезнаходження: | 24600, Україна , Вінницька обл., Крижопільський район, селище міського типу Крижопіль, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ УКРАЇНИ, будинок 41 |
Контактна особа: |
Володимир Борисович Панасюк +380674334426 kryghopol-osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 грудня 2019 16:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 грудня 2019 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 грудня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 10 грудня 2019 14:01 |
Очікувана вартість: | 9 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 45,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 пачка
Плівка для ламінування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
24600, Україна, Вінницька область, смт. Крижопіль, вул. Героїв України, буд 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
16 грудня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 грудня 2019 16:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 грудня 2019 16:14 |
ПроектДогов.docx | |
05 грудня 2019 16:14 |
ТД_Плівка.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 06 грудня 2019 10:42
Дата відповіді: 06 грудня 2019 16:01
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Торгові марки, моделі чи виробники не зазналились в нашій тендерній документації. Торгова марка та модель товару зазначаються в тендерній пропозиції. Фізичні особи підприємці як платники так і не платники ПДВ мають право брати участь на загальних засадах. Тендерна пропозиція учасників буде розглядатись як остаточна з врахуванням усіх податків та зборів.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" #40098570 |
Переможець |
8 178,00
UAH з ПДВ
|
11 грудня 2019 12:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
договір_240_161219.pdf | укладений |
16 грудня 2019 10:13
|