Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 – 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (плівка для ламінування)
Очікувана вартість
9 000,00 UAH
UA-2019-12-05-003162-b c077424f43264f7cb9b03310ff3ac14f
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Борисович Панасюк

+380674334426 kryghopol-osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти молоді та спорту Крижопільської РДА
Код ЄДРПОУ: 02141360
Місцезнаходження: 24600, Україна , Вінницька обл., Крижопільський район, селище міського типу Крижопіль, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ УКРАЇНИ, будинок 41
Контактна особа: Володимир Борисович Панасюк
+380674334426
kryghopol-osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 грудня 2019 16:14
Звернення за роз’ясненнями: до 06 грудня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2019 17:00
Початок аукціону: 10 грудня 2019 14:01
Очікувана вартість: 9 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 45,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 пачка
Плівка для ламінування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 24600, Україна, Вінницька область, смт. Крижопіль, вул. Героїв України, буд 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 грудня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 грудня 2019 16:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 грудня 2019 16:14
ПроектДогов.docx
05 грудня 2019 16:14
ТД_Плівка.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 06 грудня 2019 10:42
Дата відповіді: 06 грудня 2019 16:01
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Торгові марки, моделі чи виробники не зазналились в нашій тендерній документації. Торгова марка та модель товару зазначаються в тендерній пропозиції. Фізичні особи підприємці як платники так і не платники ПДВ мають право брати участь на загальних засадах. Тендерна пропозиція учасників буде розглядатись як остаточна з врахуванням усіх податків та зборів.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2019 14:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" 8 268,00
UAH з ПДВ
8 178,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 8 550,00
UAH з ПДВ
8 190,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 грудня 2019 17:31
Електронний підпис
07 грудня 2019 13:09
Електронний підпис
07 грудня 2019 12:59
Штатний розпис.pdf
07 грудня 2019 12:59
Проект Договору.pdf
07 грудня 2019 12:59
Наказ (директор).pdf
07 грудня 2019 12:59
Витяг з ЄДР (14.11.19).pdf
07 грудня 2019 12:59
Витяг (ПДВ) 2019 рік.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС"

ТОВ "КОМЕЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС"
#40098570
Переможець 8 178,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2019 12:10

Документи

11 грудня 2019 12:10
Рішення_62_111219.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 грудня 2019 12:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС"
#40098570
8 178,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 грудня 2019 12:10
Рішення_62_111219.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір_240_161219.pdf укладений
16 грудня 2019 10:13

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 8 178,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 363,00 UAH)