Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Багатофункціональний пристрій, 1 шт
Очікувана вартість
5 000,00 UAH
UA-2019-12-05-003117-b ● 9c49ee02d75541dba4b45fa16ad12bf6
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Центральний парк культури та відпочинку ім. Т.Г.Шевченка" Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02027954 |
Місцезнаходження: | 49027, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, ПЛОЩА ШЕВЧЕНКА, будинок 1 |
Контактна особа: |
Світлана Редько +380567134464 centralpark056@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 грудня 2019 16:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 грудня 2019 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 грудня 2019 23:00 |
Початок аукціону: | 16 грудня 2019 11:32 |
Очікувана вартість: | 5 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 50,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Багатофункціональний пристрій, 1 шт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49027, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, площа Шевченка, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 грудня 2019 16:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 грудня 2019 16:20 |
перелік змін 2019 комп, моноблок.doc | |
05 грудня 2019 16:10 |
Документація ел.торгів БФП 2019 р з додатками.doc |
10 грудня 2019 16:22 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 грудня 2019 16:20 |
перелік змін 2019 комп, моноблок.doc
|
|||
05 грудня 2019 16:10 |
Документація ел.торгів БФП 2019 р з додатками.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 06 грудня 2019 10:41
Дата відповіді: 10 грудня 2019 15:53
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно Вашого запита від 06.12.2019 року повідомляємо наступне:
1. В документації електронної закупівлі біля назви бажаної марки (моделі) товару вказано «або аналог», а також є уточнення «У разі наявності в предметі закупівлі (технічній специфікації), його технічних та якісних характеристиках посилань на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, після такого посилання слід вважати в наявності вираз «або еквівалент»».
2. Задля виконання вимог ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р щодо дотримання принципу відкритості та прозорості нами буде внесено пунк в документацію щодо обов*язково вказання в ціновій пропозиції конкретної назви торгівельної марки та моделі в ціновій пропозиції.
3. Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. та інструкції про порядок використання електронної системи закупівель учасником процедури закупівлі може бути фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, або юридична особа, яка подала через електронну систему закупівель пропозицію для участі в закупівлі.
4. Статус платника податку учасника не має значення. В очікувану вартість закупівлі товару включена сума ПДВ, про що вказано в оголошені.
Цінові пропозиції учасників, як платників так і не платників ПДВ розглядаємо як остаточну і додатково суму ПДВ не додаємо.
1. В документації електронної закупівлі біля назви бажаної марки (моделі) товару вказано «або аналог», а також є уточнення «У разі наявності в предметі закупівлі (технічній специфікації), його технічних та якісних характеристиках посилань на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, після такого посилання слід вважати в наявності вираз «або еквівалент»».
2. Задля виконання вимог ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р щодо дотримання принципу відкритості та прозорості нами буде внесено пунк в документацію щодо обов*язково вказання в ціновій пропозиції конкретної назви торгівельної марки та моделі в ціновій пропозиції.
3. Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. та інструкції про порядок використання електронної системи закупівель учасником процедури закупівлі може бути фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, або юридична особа, яка подала через електронну систему закупівель пропозицію для участі в закупівлі.
4. Статус платника податку учасника не має значення. В очікувану вартість закупівлі товару включена сума ПДВ, про що вказано в оголошені.
Цінові пропозиції учасників, як платників так і не платників ПДВ розглядаємо як остаточну і додатково суму ПДВ не додаємо.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-12-05-003117-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "Старий Олексiй Дмитрович", Код ЄДРПОУ:3091107614
Дата подання: 19 грудня 2019 15:28
СТОП КОРУПЦІЯ
Замовник розмістив модель МФП Canon – iSENSYS MF 113W або аналог . Учасник ФОП "МІЩЕНКО ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА" запропонував модель яка за технічними характеристиками не відповідає вимогам аналога. Це відсутність wi-fi і низька продуктивність принтера. Прошу повернути мене на кваліфікацію і розглянути мою пропозицію. А також вказуйте номери телефонів які працюють.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 грудня 2019 14:25
«Згідно Вашої вимоги від 19.12.2019 року повідомляємо наступне:
1. Так як ФОП Старий О.Д. надав не всі документи, що вимагались документацією допорогової закупівлі (вимоги до кваліфікації учасника, дод.3,4,5), 19.12.2019 р. було прийнято рішення про відхилення (дискваліфікацію) пропозиції електронних торгів учасника ФОП Старий Олексій Дмитрович та розміщено протокол з рішенням на майданчику електронних закупівель на підставі Положення про застосування системи електронних закупівель товарів, робіт і послуг у Дніпропетровській міській раді, затвердженого рішенням міської ради № 30/9 від 08.06.2016 р., інструкції здійснення допорогових закупівель.
У зв*язку із цим повернення ФОП Старий О.Д. на етап кваліфікації вважаємо неможливим.
2. В технічних вимогах до предмету закупівлі, які зазначені в документації допорогової закупівлі, не було вказано як обов*язковий параметр наявність wi-fi, тому це не являється приводом для відхилення пропозиції.
Ми не вимагали надати нам конкретну марку товару, а лише посилалися на схожіть або аналог.
3. В документації допорогової закупівлі вказана електронна пошта для листування. На жаль, на теперішній час міський телефон не працює з технічних причин.
1. Так як ФОП Старий О.Д. надав не всі документи, що вимагались документацією допорогової закупівлі (вимоги до кваліфікації учасника, дод.3,4,5), 19.12.2019 р. було прийнято рішення про відхилення (дискваліфікацію) пропозиції електронних торгів учасника ФОП Старий Олексій Дмитрович та розміщено протокол з рішенням на майданчику електронних закупівель на підставі Положення про застосування системи електронних закупівель товарів, робіт і послуг у Дніпропетровській міській раді, затвердженого рішенням міської ради № 30/9 від 08.06.2016 р., інструкції здійснення допорогових закупівель.
У зв*язку із цим повернення ФОП Старий О.Д. на етап кваліфікації вважаємо неможливим.
2. В технічних вимогах до предмету закупівлі, які зазначені в документації допорогової закупівлі, не було вказано як обов*язковий параметр наявність wi-fi, тому це не являється приводом для відхилення пропозиції.
Ми не вимагали надати нам конкретну марку товару, а лише посилалися на схожіть або аналог.
3. В документації допорогової закупівлі вказана електронна пошта для листування. На жаль, на теперішній час міський телефон не працює з технічних причин.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Старий Олексiй Дмитрович" #3091107614 |
Відхилено |
4 650,00
UAH з ПДВ
|
19 грудня 2019 12:50
|
ФОП "МІЩЕНКО ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА" #2978900762 |
Переможець |
4 698,00
UAH з ПДВ
|
19 грудня 2019 17:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2019 15:33
|
Договір принтер 2019.PDF | укладений |
23 грудня 2019 17:51
|