Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Замки
Очікувана вартість
4 940,00 UAH
UA-2019-12-05-003029-b 0f5966b023b64155b97706aba19d7314
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Кутузова

+380661100026 www.mns@express.net.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент з питань цивільного захисту населення Запорізької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 14373165
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, проспект Соборний, буд. 180 А
Контактна особа: Катерина Кутузова
+380661100026
www.mns@express.net.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 грудня 2019 15:57
Звернення за роз’ясненнями: до 06 грудня 2019 15:58
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2019 16:00
Початок аукціону: 10 грудня 2019 15:15
Очікувана вартість: 4 940,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 24,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44520000-1: Замки, ключі та петлі


код CPV за ДК 021:2015 – 44520000-1 - Замки, ключі та петлі
Вартість за одиницю предмета закупівлі Замок двірний врізний не може бути більшою, ніж 400,00 грн. з урахуванням ПДВ, згідно кошторисних призначень;
вартість за одиницю предмета закупівлі Циліндровий механізм для врізного замка 70 мм не може бути більшою, ніж 60,00 грн. з урахуванням ПДВ, згідно кошторисних призначень;
вартість за одиницю предмета закупівлі Замок навісний (70-75 мм)не може бути більшою, ніж 90,00 грн. з урахуванням ПДВ, згідно кошторисних призначень;
вартість за одиницю предмета закупівлі Замок накладний-засувка (з клямкою) не може бути більшою, ніж 400,00 грн. з урахуванням ПДВ, згідно кошторисних призначень.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
29 штуки
Замки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 грудня 2019  —  23 грудня 2019
ДК 021:2015: 44520000-1 — Замки, ключі та петлі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за фактично отриманий Товар здійснюються на підставі пред’явлених Постачальником накладних та рахунків на оплату Товару, на умовах відстрочки платежу до 10 банківських днів. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 грудня 2019 16:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 грудня 2019 16:04
оголошення ч.2 замки.doc
05 грудня 2019 16:03
Оголошення ч.1 замки.pdf
05 грудня 2019 16:03
Протокол 108.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 06 грудня 2019 10:41
Дата відповіді: 06 грудня 2019 11:58
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щодо допуску на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, що вказані в тендерній документації, Замовник повідомляє. Згідно додатку 1 до Оголошення про проведення допорогової закупівлі «У разі наявності в технічній частині посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, джерело походження або виробника – читати з виразом «або еквівалент», який за всіма технічними характеристиками не гірший від зразка» тобто, технічні та якісні характеристики товарів у Ціновій пропозиції Учасника повинні бути не гіршими ніж вимоги зазначені в Оголошенні про проведення допорогової закупівлі Замовника. У цьому ж додатку вказані вимоги Замовника щодо зазначення Учасником торгової марки, моделі товару, технічні характеристики, також додатково зазначається про надання пропозиції Учасником із зазначенням фірми – виробника.

Щодо допуску до участі в закупівлі фізичних осіб – підприємців неплатників ПДВ, повідомляємо. До участі в закупівлі допускаються учасники з будь-якою категорією платника податків, що відповідає чинному законодавству України. При участі у торгах фізичної особи-підприємця, що не є платником ПДВ, ціна його тендерної пропозиції після аукціону буде розглядатися як остаточна.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2019 15:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Запорізький завод споживчих товарів "Мотор Січ"" 3 215,20
UAH з ПДВ
3 215,20
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ІВАХНО ІГОР ВАЛЕНТИНОВИЧ 3 670,00
UAH з ПДВ
3 670,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 грудня 2019 09:52
тех характер.pdf
11 грудня 2019 09:52
лист-гарантія.pdf
09 грудня 2019 15:05
цінова пропоз.pdf
09 грудня 2019 15:05
сввид ПДВ СД Приват.pdf
09 грудня 2019 15:05
ПРИВАТ
09 грудня 2019 15:05
паспорт замок візний.pdf
09 грудня 2019 15:05
лист-згода.pdf
09 грудня 2019 15:05
ДОД. УГОДА ДСД.pdf
09 грудня 2019 15:05
договор.pdf
09 грудня 2019 15:05
ДОГ. ДСД.pdf
09 грудня 2019 15:05
довідка учасника.pdf
09 грудня 2019 15:05
Доверенность 18-21г.2л.jpeg
09 грудня 2019 15:05
Доверенность 18-21г.1л.jpeg
09 грудня 2019 15:05
4-ОПП СД --.jpg

Публічні документи

17 грудня 2019 12:33
Довідка ціни.pdf
09 грудня 2019 12:49
Довідка про санкції.pdf
09 грудня 2019 12:49
Додаток _5 Лист-згода.pdf
09 грудня 2019 12:49
Довідка зах.довкілля.pdf
09 грудня 2019 12:49
Довідка платника.pdf
09 грудня 2019 12:49
лист гарантія над.док..pdf
09 грудня 2019 12:49
Свідоцтво ФОП.pdf
09 грудня 2019 12:49
код_паспорт.pdf
09 грудня 2019 12:49
Цінова пропозиція.pdf
09 грудня 2019 12:49
Додоток _1 техн.вимоги.pdf
09 грудня 2019 12:49
паспорт.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Запорізький завод споживчих товарів "Мотор Січ""

ФОП ІВАХНО ІГОР ВАЛЕНТИНОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Запорізький завод споживчих товарів "Мотор Січ""
#34718013
Відхилено 3 215,20
UAH з ПДВ
12 грудня 2019 10:48
ФОП ІВАХНО ІГОР ВАЛЕНТИНОВИЧ
#2450017154
Переможець 3 670,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2019 13:47

Документи

12 грудня 2019 10:47
Електронний підпис

Документи

17 грудня 2019 13:46
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 грудня 2019 13:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ІВАХНО ІГОР ВАЛЕНТИНОВИЧ
#2450017154
3 670,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 грудня 2019 13:46
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 грудня 2019 15:00
Договір 69 Замки 29 шт..pdf укладений
19 грудня 2019 14:59