Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

централізоване опалення
Очікувана вартість
1 736 757,60 UAH
UA-2019-12-05-002879-b 56d3f578fb8d45b8bb24e38274bf8ebb
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

елена

+380678571227 polishko.np@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 4" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01280527
Місцезнаходження: 49102, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Ближня, буд. 31
Контактна особа: елена
+380678571227
polishko.np@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Рішенням Виконавчого комітету Дніпровської міської ради від 14.11.2017 № 831 виконавцем послуг із централізованого опалення Комунального закладу «Міська клінічна лікарня № 4» Дніпровської міської ради визначено ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АПС ПАУЕР ТЕХНОЛОДЖИ».
Отже, наразі наявний лише один учасник, який може надати КЗ «МКЛ № 4» ДМР послуги з централізованого опалення, та конкуренція на ринку постачання теплової енергії для КЗ «МКЛ № 4» ДМР відсутня, у зв’язку з чим відповідно до пункту 2 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (у чинній редакції) застосовується переговорна процедура закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 грудня 2019 15:53
Оскарження наміру укласти договір: 11 грудня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
876 гігакалорія
централізоване опалення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49102, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, Ближня,31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 листопада 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за спожиту теплову енергію проводиться Замовником впродовж 10 робочих днів після одержання рахунку Енергопостачального підприємства. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

05 грудня 2019 15:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "АПС ПАУЕР ТЕХНОЛОДЖИ"
#40371795
Переможець 1 736 757,60
UAH з ПДВ
05 грудня 2019 15:53

Документи

05 грудня 2019 15:53
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 грудня 2019 15:53

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АПС ПАУЕР ТЕХНОЛОДЖИ"
#40371795
1 736 757,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 грудня 2019 15:53
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 16:45
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 16:09
дод уг 2 від 23 12 дог УПС ПАУЕР ТЕХНОЛОДЖИ.PDF зміни до договору
24 грудня 2019 16:08
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2019 15:24
дод.угода №1 від 18.12.19.PDF зміни до договору
18 грудня 2019 15:19
Електронний підпис укладений
18 грудня 2019 15:09
дог.№ АПС-0404-Д від 18.12.19.PDF укладений
18 грудня 2019 15:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): реорганізація підприємства та приведення у відповідність договірних зобов"язань
Номер договору про закупівлю: АПС-0404-Д
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: АПС-0404-Д
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 736 757,60
UAH (в тому числі ПДВ 289 459,60 UAH)