Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп'ютери
Очікувана вартість
199 000,00 UAH
UA-2019-12-05-002804-c 28937b0a7d0a43108808129a585d4c55
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Нестеренко Тетяна Анатоліївна

+380445463188 b264@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 264 з поглибленим вивченням англійської мови Деснянського району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 03599032
Місцезнаходження: 02225, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Оноре де Бальзака буд 8-Г
Контактна особа: Нестеренко Тетяна Анатоліївна
+380445463188
b264@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 грудня 2019 20:04
Звернення за роз’ясненнями: до 10 грудня 2019 20:09
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 грудня 2019 20:09
Очікувана вартість: 199 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 995,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


ідентифікатор школи в ДІСО 22950
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 шт
Персональні комп'ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02225, Україна, м. Київ, м. Київ, вул.Оноре де Бальзака, 8-Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 грудня 2019 20:07
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 06 грудня 2019 10:58
Дата відповіді: 09 грудня 2019 19:22
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: -В оголошенні не зазначались торгові марки або моделі.
-В Додатку 1 до Оголошення зазначено "3.2. Порівняльна таблиця відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника (обов‘язково зазначається виробник, модель (артикул) для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника у разі відсутності зазначених вимог, Замовник залишає право відхилити пропозицію)."
- До участі допускаються фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. Ціна без ПДВ розглядається як остаточна.
Документація
Дата подання: 06 грудня 2019 11:54
Дата відповіді: 09 грудня 2019 19:24
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Додаток 4 до Оголошення "3.1.2. Передати покупцю усі необхідні документи згідно з діючим законодавством на переданий Товар. Навантажувально - розвантажувальні роботи, транспортування Товару до місця призначення монтаж та пуско-налагоджувальні роботи здійснюються силами Продавця за адресою Україна м.Київ, вул.Оноре де Бальзака, 8-Г, 02225.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 грудня 2019 20:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 197 460,00
UAH з ПДВ
197 460,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 197 460,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2019 18:18

Документи

17 грудня 2019 18:18
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 грудня 2019 18:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
197 460,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 грудня 2019 18:18
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір укладений
23 грудня 2019 17:03