Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування
Очікувана вартість
13 570,00 UAH
UA-2019-12-05-002784-c eb5bea07e73b40c895e25caac78ba923
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Алексеєва Аріна Вікторівна

+380443666410 arina.alekseieva@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління екології та природних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 41819431
Місцезнаходження: 04080, Україна , м. Київ обл., місто Київ, вулиця Турівська 28
Контактна особа: Алексеєва Аріна Вікторівна
+380443666410
arina.alekseieva@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 грудня 2019 19:32
Звернення за роз’ясненнями: до 06 грудня 2019 19:36
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2019 19:36
Початок аукціону: 10 грудня 2019 13:18
Очікувана вартість: 13 570,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 67,85 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24 найменувань
Офісне устаткування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04080, Україна, Відповідно до документації, м. Київ, вул. Турівська, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 грудня 2019 19:32
Техвимоги канцелярія.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 06 грудня 2019 10:58
Дата відповіді: 06 грудня 2019 16:04
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До участі у торгах, допускаються лише ті товари, які повністью відповідають технічним вимогам та характеристикам, викладених у додатку № 1 до Документації
До участі у торгах допускаються фізичні особи-підприємці неплптники ПДВ. Замовник оголошує закупівлю з урахуванням ПДВ.
При розрахунку вартості пропозиції Учасник включає всі витрати, в тому числі прямі витрати, накладні та транспортні накладні (постачання товару за адресою Замовника), прибуток, який учасник планує одержати при виконанні договору та усі податки та збори, що сплачуються або мають бути сплачені учасником. Переможцем визначається учасник, який запропонував найнижчу ціну.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2019 13:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПАПІРТОРГ" 7 735,20
UAH з ПДВ
7 735,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 9 744,96
UAH з ПДВ
9 744,96
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 грудня 2019 19:25
гарантійний лист.pdf
09 грудня 2019 19:25
проект договору.pdf
09 грудня 2019 19:25
цінова пропозиція 9122019.pdf
09 грудня 2019 19:25
тендер_додаток5.JPG
09 грудня 2019 19:25
тендер_додаток1.JPG
09 грудня 2019 19:25
технічна документація.pdf
09 грудня 2019 19:25
Призначення керівника.rar
09 грудня 2019 19:25
Паспорт керівника.rar
09 грудня 2019 19:25
Довідки.rar
09 грудня 2019 19:25
Статут.rar

Публічні документи

09 грудня 2019 18:46
Згода з договором.pdf
09 грудня 2019 18:46
ЕКО6141_Проект Договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПАПІРТОРГ"

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПАПІРТОРГ"
#30194866
Переможець 7 735,20
UAH з ПДВ
12 грудня 2019 14:57

Документи

12 грудня 2019 14:57
12122019143702.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 грудня 2019 14:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПАПІРТОРГ"
#30194866
7 735,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 грудня 2019 14:57
12122019143702.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
16012020172548.pdf укладений
17 січня 2020 12:51
договір (11).pdf укладений
20 грудня 2019 18:04

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 7 735,20
UAH (в тому числі ПДВ 1 289,20 UAH)