Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісне устаткування
Очікувана вартість
13 570,00 UAH
UA-2019-12-05-002784-c ● eb5bea07e73b40c895e25caac78ba923
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління екології та природних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 41819431 |
Місцезнаходження: | 04080, Україна , м. Київ обл., місто Київ, вулиця Турівська 28 |
Контактна особа: |
Алексеєва Аріна Вікторівна +380443666410 arina.alekseieva@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 грудня 2019 19:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 грудня 2019 19:36 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 грудня 2019 19:36 |
Початок аукціону: | 10 грудня 2019 13:18 |
Очікувана вартість: | 13 570,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 67,85 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24 найменувань
Офісне устаткування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04080, Україна, Відповідно до документації, м. Київ, вул. Турівська, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 грудня 2019 19:32 |
Техвимоги канцелярія.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 06 грудня 2019 10:58
Дата відповіді: 06 грудня 2019 16:04
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: До участі у торгах, допускаються лише ті товари, які повністью відповідають технічним вимогам та характеристикам, викладених у додатку № 1 до Документації
До участі у торгах допускаються фізичні особи-підприємці неплптники ПДВ. Замовник оголошує закупівлю з урахуванням ПДВ.
При розрахунку вартості пропозиції Учасник включає всі витрати, в тому числі прямі витрати, накладні та транспортні накладні (постачання товару за адресою Замовника), прибуток, який учасник планує одержати при виконанні договору та усі податки та збори, що сплачуються або мають бути сплачені учасником. Переможцем визначається учасник, який запропонував найнижчу ціну.
До участі у торгах допускаються фізичні особи-підприємці неплптники ПДВ. Замовник оголошує закупівлю з урахуванням ПДВ.
При розрахунку вартості пропозиції Учасник включає всі витрати, в тому числі прямі витрати, накладні та транспортні накладні (постачання товару за адресою Замовника), прибуток, який учасник планує одержати при виконанні договору та усі податки та збори, що сплачуються або мають бути сплачені учасником. Переможцем визначається учасник, який запропонував найнижчу ціну.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПАПІРТОРГ" #30194866 |
Переможець |
7 735,20
UAH з ПДВ
|
12 грудня 2019 14:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
16012020172548.pdf | укладений |
17 січня 2020 12:51
|
договір (11).pdf | укладений |
20 грудня 2019 18:04
|