Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з вивезення та утилізації сміття на 2020 рік - 5500 м куб.
Очікувана вартість
814 000,00 UAH
UA-2019-12-05-002768-c 885d4f723faf4178b5cae30492ef2fcd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Садовник Олександр Володимирович

380443716194
sadovnyk@kneu.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний вищий навчальний заклад "Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана"
Код ЄДРПОУ: 02070884
Вебсайт: http://kneu.edu.ua/
Місцезнаходження: 03057, Україна , Київська обл., Київ, проспект Перемоги, 54/1
Контактна особа: Садовник Олександр Володимирович
380443716194,
sadovnyk@kneu.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 грудня 2019 19:18
Звернення за роз’ясненнями: до 10 грудня 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 грудня 2019 20:00
Початок аукціону: 23 грудня 2019 14:59
Очікувана вартість: 814 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 070,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 24420 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Послуги з вивезення та утилізації сміття на 2020 рік - 5500 м куб.)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5500 метри кубічні
90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Послуги з вивезення та утилізації сміття на 2020 рік - 5500 м куб.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03057, Україна, місто Київ, Київ, проспект Перемоги, 54/1 та інші адреси Замовника в місті Києві
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 25 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 грудня 2019 15:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ ЕКО-СТОК" 770 000,00
UAH з ПДВ
741 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КРАМАР ЕКО" 792 000,00
UAH з ПДВ
742 500,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Альтфатер Київ" 814 000,00
UAH з ПДВ
814 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 грудня 2019 17:36
Електронний підпис
19 грудня 2019 17:33
Проект договору.pdf
19 грудня 2019 17:33
протокол директор.pdf
19 грудня 2019 17:33
Про ліцензування.pdf
19 грудня 2019 17:33
Підписаний_Лицензия.pdf
19 грудня 2019 17:33
Підписаний_G1219-0614-GL_tender.pdf
19 грудня 2019 17:33
наказ директор.pdf
19 грудня 2019 17:33
Лист-відгук.pdf
19 грудня 2019 17:33
Довідка про санкції.pdf
19 грудня 2019 17:33
Довідка про МТБ.pdf
19 грудня 2019 17:33
Довідка про договори.pdf
19 грудня 2019 17:33
Довідка про довкілля.pdf
19 грудня 2019 17:33
Довідка працівники.pdf
19 грудня 2019 17:33
Гарантійний лист.pdf
19 грудня 2019 17:33
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

27 грудня 2019 11:57
Електронний підпис
27 грудня 2019 11:56
Пропозиція.pdf
27 грудня 2019 11:56
Довідка МВС.pdf
27 грудня 2019 11:56
Довідка ДПІ.jpg
27 грудня 2019 11:56
Відповідність ст. 17.pdf
20 грудня 2019 15:37
Електронний підпис
20 грудня 2019 15:34
11.Витяг з платника ПДВ.pdf
20 грудня 2019 15:34
9.Витяг з ЄДР.pdf
20 грудня 2019 15:34
8.Статут Крамар Еко.PDF
20 грудня 2019 15:34
3.Щодо ліцензування.pdf
20 грудня 2019 15:34
2.Відповідність ст. 17.pdf
20 грудня 2019 15:34
1.Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАНІЯ ЕКО-СТОК"

ТОВ "КРАМАР ЕКО"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Альтфатер Київ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМПАНІЯ ЕКО-СТОК"
#39465408
Відхилено 741 500,00
UAH з ПДВ
24 грудня 2019 19:34
ТОВ "КРАМАР ЕКО"
#36173955
Переможець 742 500,00
UAH з ПДВ
24 грудня 2019 22:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 грудня 2019 22:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КРАМАР ЕКО"
#36173955
742 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
05 квітня 2021 09:53
ДУ № 6 до Договору № 004-1.pdf зміни до договору
05 квітня 2021 09:50
Електронний підпис зміни до договору
18 березня 2021 15:03
ДУ № 5 до Договору № 004-1.pdf зміни до договору
18 березня 2021 15:01
Електронний підпис зміни до договору
25 лютого 2021 11:30
ДУ № 4 до Договору № 004-1.pdf зміни до договору
25 лютого 2021 11:27
Електронний підпис зміни до договору
18 січня 2021 16:42
ДУ № 3 до Договору № 004-1.pdf зміни до договору
18 січня 2021 16:42
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 10:30
ДУ № 2 до Договору № 004-1.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 10:30
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 09:43
ДУ № 1 до Договору № 004-1.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 09:41
Електронний підпис укладений
10 січня 2020 15:53
Дог №004-1.pdf укладений
10 січня 2020 15:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З урахуванням зменшення обсягів закупівлі, Сторони домовились внести зміни до п. 4.3. Договору та викласти його в наступній редакції
Номер договору про закупівлю: 004-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись нормами Закону України «Про публічні закупівлі», чинного цивільного та господарського законодавства, прийшли до згоди продовжити строк дії Договору та викласти п. 11.1. Договору в наступній редакції
Номер договору про закупівлю: 004-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв`язку із необхідністю проведення Замовником процедури закупівлі послуг по збору та вивезенню твердих побутових відходів на початку 2021 року, Сторони прийшли до згоди збільшити обсяг закупівлі на 20% від суми, визначеної в Договорі, а саме на 99 258,45 грн. та викласти п. 4.3. Договору в наступній редакції
Номер договору про закупівлю: 004-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
25 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись нормами Закону України «Про публічні закупівлі», чинного цивільного та господарського законодавства, прийшли до згоди продовжити строк дії Договору та викласти п. 11.1. Договору в наступній редакції
Номер договору про закупівлю: 004-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони, керуючись нормами Закону України «Про публічні закупівлі», чинного цивільного та господарського законодавства, прийшли до згоди продовжити строк дії Договору та викласти п. 11.1. Договору в наступній редакції: «11.1. Договір набуває чинності з моменту його підписання та діє до 31 березня 2021 року, а в частині зобов’язань, що лишилися не виконаними – до їх повного виконання».
Номер договору про закупівлю: 004-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись нормами Закону України «Про публічні закупівлі», чинного цивільного та господарського законодавства, прийшли до згоди продовжити строк дії Договору та викласти п. 11.1. Договору в наступній редакції: «11.1. Договір набуває чинності з моменту його підписання та діє до 05 квітня 2021 року, а в частині зобов’язань, що лишилися не виконаними – до їх повного виконання».
Номер договору про закупівлю: 004-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 05 квітня 2021
Сума оплати за договором: 595 550,71
UAH (в тому числі ПДВ 99 258,45 UAH)