Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оплата послуг з побутового обслуговування (послуги з прибирання приміщень НКЦПФР в 2020 році)
Очікувана вартість
854 004,00 UAH
UA-2019-12-05-002685-b ● 9b90def3ec584b0d8dba3bc5d8bfeadb
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку |
Код ЄДРПОУ: | 37956207 |
Вебсайт: | http://www.nssmc.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01010, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Московська, 8, корпус 30 |
Контактна особа: |
Лариса Городна +380442542477 larysa.gorodna@nssmc.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 грудня 2019 15:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 грудня 2019 15:23 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 грудня 2019 15:23 |
Початок аукціону: | 23 грудня 2019 11:47 |
Очікувана вартість: | 854 004,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 620,12 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання приміщень НКЦПФР в 2020 році
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01010, Україна, Київ, м.Київ, вул.Московська 8, корп.30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 грудня 2019 15:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 грудня 2019 15:28 |
Додаток_1_КВАЛІФІКАЦІЙНІ_КРИТЕРІЇ (клінінг.doc | |
05 грудня 2019 15:28 |
Додаток_3_ТЕХНІЧНА_СПЕЦИФІКАЦІЯ_Комісія (1).docx | |
05 грудня 2019 15:28 |
Додаток 2 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx | |
05 грудня 2019 15:28 |
ТД_код_90910000-9_Послуги_з_прибирання (1).doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-12-05-002685-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38748221
Дата подання: 02 січня 2020 13:05
Дискрімінаційні дії Замовника.
За результатом розгляду тендерних пропозицій Замовник упереджено розглянув та відхилив нашу пропозицію з меншою ціною та визнав переможцем учасника з найбільшою ціною . При цьому в учасника ТОВ "ЕК №1" наявні порушення вимог тендерної документації. Пропозиція ТОВ "ЕК №1" не відповідає вимогам документації до конкурсних торгів та містить наявні порушення, а саме:
Не відповідає кваліфікаційному критерію наявність працівників відповідної кваліфікації. На вимогу надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації із зазначенням прізвища, ініціалів та професії працівника, досвіду роботи, ТОВ "ЕК №1" зазначає наявність 4 прибиральників територій, так як закупівля оголошена за предметом послуги з прибирання приміщень НКЦПФР в 2020 році та згідно технічного завдання потрібно надавати САМЕ ПОСЛУГИ З ПРИБИРАННЯ ПРИМІЩЕННЬ, тому прибиральники територій не можуть бути працівниками відповідної кваліфікації, також на підтвердження інформації викладеної у довідці згідно вимог п.2.1., учасник надає стосовно кожного працівника повідомлення про прийняття працівника на роботу (з відміткою податкової інспекції про отримання або копією квитанції про отримання)/або діючі трудові договори із наказами про призначення на посаду, тобто потрібно було надати і повідомлення про прийняття на роботу ТА накази на всіх працівників що вказані довідці, у складі тендерної пропозиції ТОВ "ЕК №1" ВІДСУТНІ накази на працівників. Також в складі тендерної пропозиції відсутні Листи-згоди у довільній формі від суб’єктів персональних даних (працівників) на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних для забезпечення участі у процедурі відкритих торгів, цивільно-правових та господарських відносинах на працівників персональні дані яких ТОВ "ЕК №1" надає в складі пропозиції у вигляді повідомлень про прийняття на роботу, а саме листи згоди від
КЛИМЕНКО НАТАЛІЇ ІВАНІВНИ,
ОХОНЬКО ЛІДІЇ ІВАНІВНИ
ПАВЛОВСЬКОЇ ТЕТЯНИ ОЛЕКСАНДРІВНИ
ПІДОПРИГОРА ЛЮБОВІ МИХАЙЛІВНИ
ГРИШАН ОЛЕНИ ГРИГОРІВНИ
ІКОЛОВИЧГАЛИНИ ІВНІВНИ
ДРАЧ ВІКТОРА МИКОЛАЙОВИЧА
ЖИТНЕЦЬКОГО АНДРІЯ МИКОЛАЙОВИЧА
ЛАХТАДИР ВАЛЕРІЯ ОЛЕКСАНДРОВИЧА
ОХОНЬКО АНАТОЛІЯ ВАСИЛЬОВИЧА
ПАЛАМАРЧУК ЛАРИСИ ЮРІЇВНИ
ГАРАЖА НРАТАЛІЇ БОРИСІВНИ
ЗІНЧЕНКО СЕРГІЯ ВОЛОДИМИРОВИЧА , зауважимо що Замовник відхилив пропозицію ФОП "КАЧАЛО ОЛЕКСАНДР ІГОРОВИЧ" саме за відсутність Листів-згоди у довільній формі від суб’єктів персональних даних (працівників) на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних для забезпечення участі у процедурі відкритих торгів, цивільно-правових та господарських відносинах. Отже пропозиція ТОВ "ЕК №1" повинна бути відхилена як така що не відповідає вимогам тендерної документації. Вимагаємо Замовника переглянути своє рішення про визначення ТОВ "ЕК №1" переможцем та відхили його пропозицію. В інакшому випадку будемо змушені звернути зі скаргою до АМКУ. Адже чітко прослідковується попередня змова між Замовником та ТОВ "ЕК №1"
Розгорнути
Згорнути
Не відповідає кваліфікаційному критерію наявність працівників відповідної кваліфікації. На вимогу надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації із зазначенням прізвища, ініціалів та професії працівника, досвіду роботи, ТОВ "ЕК №1" зазначає наявність 4 прибиральників територій, так як закупівля оголошена за предметом послуги з прибирання приміщень НКЦПФР в 2020 році та згідно технічного завдання потрібно надавати САМЕ ПОСЛУГИ З ПРИБИРАННЯ ПРИМІЩЕННЬ, тому прибиральники територій не можуть бути працівниками відповідної кваліфікації, також на підтвердження інформації викладеної у довідці згідно вимог п.2.1., учасник надає стосовно кожного працівника повідомлення про прийняття працівника на роботу (з відміткою податкової інспекції про отримання або копією квитанції про отримання)/або діючі трудові договори із наказами про призначення на посаду, тобто потрібно було надати і повідомлення про прийняття на роботу ТА накази на всіх працівників що вказані довідці, у складі тендерної пропозиції ТОВ "ЕК №1" ВІДСУТНІ накази на працівників. Також в складі тендерної пропозиції відсутні Листи-згоди у довільній формі від суб’єктів персональних даних (працівників) на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних для забезпечення участі у процедурі відкритих торгів, цивільно-правових та господарських відносинах на працівників персональні дані яких ТОВ "ЕК №1" надає в складі пропозиції у вигляді повідомлень про прийняття на роботу, а саме листи згоди від
КЛИМЕНКО НАТАЛІЇ ІВАНІВНИ,
ОХОНЬКО ЛІДІЇ ІВАНІВНИ
ПАВЛОВСЬКОЇ ТЕТЯНИ ОЛЕКСАНДРІВНИ
ПІДОПРИГОРА ЛЮБОВІ МИХАЙЛІВНИ
ГРИШАН ОЛЕНИ ГРИГОРІВНИ
ІКОЛОВИЧГАЛИНИ ІВНІВНИ
ДРАЧ ВІКТОРА МИКОЛАЙОВИЧА
ЖИТНЕЦЬКОГО АНДРІЯ МИКОЛАЙОВИЧА
ЛАХТАДИР ВАЛЕРІЯ ОЛЕКСАНДРОВИЧА
ОХОНЬКО АНАТОЛІЯ ВАСИЛЬОВИЧА
ПАЛАМАРЧУК ЛАРИСИ ЮРІЇВНИ
ГАРАЖА НРАТАЛІЇ БОРИСІВНИ
ЗІНЧЕНКО СЕРГІЯ ВОЛОДИМИРОВИЧА , зауважимо що Замовник відхилив пропозицію ФОП "КАЧАЛО ОЛЕКСАНДР ІГОРОВИЧ" саме за відсутність Листів-згоди у довільній формі від суб’єктів персональних даних (працівників) на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних для забезпечення участі у процедурі відкритих торгів, цивільно-правових та господарських відносинах. Отже пропозиція ТОВ "ЕК №1" повинна бути відхилена як така що не відповідає вимогам тендерної документації. Вимагаємо Замовника переглянути своє рішення про визначення ТОВ "ЕК №1" переможцем та відхили його пропозицію. В інакшому випадку будемо змушені звернути зі скаргою до АМКУ. Адже чітко прослідковується попередня змова між Замовником та ТОВ "ЕК №1"
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 січня 2020 16:49
Щодо невідповідності пропозиції переможця ТОВ "ЕК №1" вимогам тендерної документації, яка наявна на думку учасника ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС", повідомляємо наступне:
1. На вимогу пункту 2.1. таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагав підтвердити наявність прибиральників – не менше 4 осіб. Учасник ТОВ "ЕК №1" надав інформацію та підтвердив їх наявність. Вимоги щодо наявності саме прибиральників приміщень замовник не встановлював.
2. На вимогу пункту 2.2. таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагав:
«На підтвердження інформації, викладеної у довідці згідно вимог п.2.1., учасник надає стосовно кожного працівника повідомлення про прийняття працівника на роботу (з відміткою податкової інспекції про отримання або копією квитанції про отримання)/АБО діючі трудові договори із наказами про призначення на посаду.».
Учасник ТОВ "ЕК №1" надав у складі тендерної пропозиції стосовно кожного працівника повідомлення про прийняття працівника на роботу, що відповідає вимогам тендерної документації.
3. У складі тендерної пропозиції ТОВ "ЕК №1" наявні листи-згоди у довільній формі від суб’єктів персональних даних (працівників) на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних для забезпечення участі у процедурі відкритих торгів, цивільно-правових та господарських відносинах інформація щодо яких надана учасником ТОВ "ЕК №1" у довідці від 16.12.2019 року № 2.
1. На вимогу пункту 2.1. таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагав підтвердити наявність прибиральників – не менше 4 осіб. Учасник ТОВ "ЕК №1" надав інформацію та підтвердив їх наявність. Вимоги щодо наявності саме прибиральників приміщень замовник не встановлював.
2. На вимогу пункту 2.2. таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагав:
«На підтвердження інформації, викладеної у довідці згідно вимог п.2.1., учасник надає стосовно кожного працівника повідомлення про прийняття працівника на роботу (з відміткою податкової інспекції про отримання або копією квитанції про отримання)/АБО діючі трудові договори із наказами про призначення на посаду.».
Учасник ТОВ "ЕК №1" надав у складі тендерної пропозиції стосовно кожного працівника повідомлення про прийняття працівника на роботу, що відповідає вимогам тендерної документації.
3. У складі тендерної пропозиції ТОВ "ЕК №1" наявні листи-згоди у довільній формі від суб’єктів персональних даних (працівників) на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних для забезпечення участі у процедурі відкритих торгів, цивільно-правових та господарських відносинах інформація щодо яких надана учасником ТОВ "ЕК №1" у довідці від 16.12.2019 року № 2.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-12-05-002685-b.c2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "УКРКЛІНТАЙМ", Код ЄДРПОУ:41780902
Дата подання: 07 січня 2020 15:46
Дата подання: 07 січня 2020 15:46
Скарга на не законне рішення Замовника
Забовязати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ТОВ "УкрКлінТайм" та визначення переможцем ТОВ "ЕК№1" зазначене у протокольному рішенні №82 від 27.12.2019р
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
рішення від 10.01.2020 № 524.pdf
Дата публікації: 11 січня 2020 00:04
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 грудня 2019 12:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРКЛІНТАЙМ" |
694 954,38
UAH з ПДВ
|
669 334,25
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "КАЧАЛО ОЛЕКСАНДР ІГОРОВИЧ" |
702 000,00
UAH з ПДВ
|
676 379,88
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" |
753 230,88
UAH з ПДВ
|
701 856,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "Клінінг-Про" |
828 300,00
UAH з ПДВ
|
753 230,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕК №1" |
836 923,92
UAH з ПДВ
|
811 303,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРКЛІНТАЙМ" #41780902 |
Відхилено |
669 334,25
UAH з ПДВ
|
28 грудня 2019 13:10
|
ФОП "КАЧАЛО ОЛЕКСАНДР ІГОРОВИЧ" #3364605917 |
Відхилено |
676 379,88
UAH з ПДВ
|
28 грудня 2019 13:13
|
ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" #38748221 |
Відхилено |
701 856,00
UAH з ПДВ
|
28 грудня 2019 13:15
|
ПП "Клінінг-Про" #35047973 |
Відхилено |
753 230,00
UAH з ПДВ
|
28 грудня 2019 13:17
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕК №1" #38937541 |
Переможець |
811 303,80
UAH з ПДВ
|
28 грудня 2019 13:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 січня 2022 16:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 лютого 2021 17:15
|
Доп.угода клінінг_сумма_000121.pdf | зміни до договору |
22 лютого 2021 17:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 15:19
|
Доп.угода 85 від 28.12.20_ЕК-1_000091.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 15:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 січня 2020 12:16
|
Додаткова Клінінг2020.PDF | зміни до договору |
20 січня 2020 12:15
|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2020 11:54
|
Клінінг 2020.PDF | укладений |
20 січня 2020 11:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 20 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Зменьшення обсягу робіт. 2. Зменьшення ціни за 1 кв.метр. |
Номер договору про закупівлю: | 2/15 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 2/15 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 85 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Вартість послуг за додатковою угодою складає 148646,89грн. за послуги з прибирання у січні-лютому |
Номер договору про закупівлю: | 2/15 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |