Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Утилізація сміття та поводження зі сміттям (по контейнерам) (послуги з вивезення та захоронення твердих побутових відходів)
Очікувана вартість
524 261,30 UAH
UA-2019-12-05-002469-b 944929f541a84c6896f7fb25a56c39a2
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Саковська Ніна Іванівна

+380564065571 ing_osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02142276
Місцезнаходження: 50026, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, площа Гірницької Слави,1
Контактна особа: Саковська Ніна Іванівна
+380564065571
ing_osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 грудня 2019 15:04
Звернення за роз’ясненнями: до 12 грудня 2019 15:09
Оскарження умов закупівлі: до 18 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 грудня 2019 15:09
Очікувана вартість: 524 261,30 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 621,31 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6019 м.куб
Утилізація сміття та поводження зі сміттям
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50026, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, площа Гірницької Слави, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунковим періодом для оплати послуг є календарний місяць.Форма оплати послуг - у безготівковій формі.Плата за послуги з вивезення та захоронення ТПВ вноситься Споживачем не пізніше 20 числа кожного місяця на підставі «акту надання послуг» (далі – Акт) та «рахунку», на поточний рахунок Виконавця. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Дата відміни
22 грудня 2019 15:09
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій