Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

3019 Офісне устаткування та приладдя різне (Візитні картки)
Очікувана вартість
8 000,00 UAH
UA-2019-12-05-002207-b 3e27dc3e158f4bbab372531b5c9876d4
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр В'ячеславович Осадчий

+380444228267 osadchyi@ucrf.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Український державний центр радіочастот"
Код ЄДРПОУ: 01181765
Вебсайт: http://www.ucrf.gov.ua
Місцезнаходження: 03179, Україна , Київська обл., Киев, пр. Перемоги, 151
Контактна особа: Олександр В'ячеславович Осадчий
+380444228267
osadchyi@ucrf.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 грудня 2019 14:33
Звернення за роз’ясненнями: до 12 грудня 2019 17:30
Оскарження умов закупівлі: до 18 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 грудня 2019 17:30
Очікувана вартість: 8 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 40,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2500 штука
Візитні картки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03179, Україна, Київська область, Київ, пр-т Перемоги, 151
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата вартості Товару здійснюється протягом 30 (тридцяти) робочих днів після підписання видаткової накладної уповноваженими особами Сторін на підставі рахунку Постачальника. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 грудня 2019 14:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 грудня 2019 14:33
Проект Договору Візитні картки 2020.doc
05 грудня 2019 14:33
ТД Візитні картки 2020 -2.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо участі ФОП
Дата подання: 06 грудня 2019 09:43
Дата відповіді: 09 грудня 2019 15:51
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Доброго дня! У тендерній документації відсутнє обмеження щодо учасників процедури закупівлі. Тобто, фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ приймають участь на однакових умовах із платниками ПДВ. Після завершення етапу аукціону система автоматично (без втручання людини) обирає пропозицію за найнижчою ціною, вказаною учасником аукціону.

Інформація про відміну

Дата відміни
22 грудня 2019 17:30
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій