Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

60130000-8 Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів (збирання та розвезення школярів до закладів освіти; збирання та розвезення школярів від закладів освіти)
Очікувана вартість
713 830,00 UAH
UA-2019-12-05-002187-b 21c0e74a19df42dc91ad79b13f84e33b
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Віталіївна Андрушко

+380665331145 marganets.osvita@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Марганецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02142359
Місцезнаходження: 53400, Україна , Дніпропетровська обл., м. Марганець, вул. Дніпровська, 13-а
Контактна особа: Тетяна Віталіївна Андрушко
+380665331145
marganets.osvita@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 грудня 2019 14:31
Звернення за роз’ясненнями: до 11 грудня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 грудня 2019 10:00
Очікувана вартість: 713 830,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60130000-8: Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів


Тендерна документація

05 грудня 2019 14:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 грудня 2019 14:31
Додаток 1.doc
05 грудня 2019 14:31
Додаток 4 Проект договору.doc
05 грудня 2019 14:31
Додаток 3.doc
05 грудня 2019 14:31
Додаток 2.doc
05 грудня 2019 14:31
Додаток 5.doc
05 грудня 2019 14:31
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 09 грудня 2019 20:50
Дата відповіді: 11 грудня 2019 13:43
Відповідно до додатку 2 до тендерної документації переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5 та 6 частини першої статті 17 Закону, а саме: довідка в паперовому вигляді (або завірена належним чином її копія в паперовому вигляді) про відсутність не знятої чи не погашеної у встановленому порядку судимості за злочини, вчинені з корисливих мотивів за визначеною законодавством формою, видана уповноваженим на це органом не раніше ніж за 30 днів до дати розкриття тендерних пропозицій. Подібна вимога щодо термінів надання довідок була розглянута Постійно діючою Адміністративною колегією АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, згідно чого було винесено рішення про їх необґрунтованість та визнано такими, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників (рішення АМКУ від 31.01.2017 № 389-р/пк-пз). При цьому Замовником в Документації не надано жодного обґрунтування саме таких вимог для учасників. Враховуючи викладене, дії Замовника (в частині встановлення зазначеної вище умови Документації) порушують вимоги частини четвертої статті 22 Закону, відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також порушують принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону, а саме – недискримінація Учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Виходячи з наведеного, Замовник не має права вимагати надання вищезгаданої довідки з певним терміном дії, адже Законом таку вимогу не передбачено та повинен внести відповідні зміни до Документації в цій частині.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваше запитання від 09.12.19 (20:50) тендерний комітет повідомляє про те що, згідно Закону України “Про публічні закупівлі” та згідно роз'яснення МЕРТУ, Замовник самостійно зазначає в тендерній документації спосіб підтвердження переможцем інформації про відсутність підстав, зазначених в статті 17 Закону. Таким чином, згідно до ч. 4 статті 22 Закону тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників..
Тендерна документація
Дата подання: 09 грудня 2019 21:06
Дата відповіді: 11 грудня 2019 13:43
В додатку 3 до тендерної документації зазначено - Кожен учасник процедури закупівлі, у складі його тендерної пропозиції, має надати електронну фотокопію дозволу або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. Відповідно до пункту 6 Постанови Кабінету Міністрів України від 17.01.2018 №55 «Деякі питання документування управлінської діяльності» в редакції від 08.05.2019 року електронна копія оригіналу паперового документа (фотокопія) - візуальне подання паперового документа в електронній формі, отримане шляхом сканування (фотографування) паперового документа, відповідність оригіналу та правовий статус якого засвідчено кваліфікованою електронною печаткою установи. Що саме Замовник має на увазі під терміном електронна фотокопія та ким саме вона повинна бути завірена (печаткою учасника або печаткою установи, яка видала документ)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На ваше запитання від 09.12.19 (21:06) тендерний комітет повідомляє
Про те, що відповідно Додатку 3 до тендерної документації ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, кожен учасник процедури закупівлі, у складі його тендерної пропозиції, має надати електронну фотокопію дозволу або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. Для виконання Учасником зазначеної вимоги буде достатньо, наприклад, надати електрону фотокопію, отриману з використанням електронних засобів обробки інформації (наприклад: сканеру або цифрової фотокамери.)
Тендерна документація
Дата подання: 09 грудня 2019 21:07
Дата відповіді: 11 грудня 2019 13:44
В додатку 3 до тендерної документації зазначено - Учасники-переможці мають надати паспорти маршрутів перевезень, відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі. Згідно Закону України «Про автомобільний транспорт», в редакції від 25.09.2019 - регулярні спеціальні пасажирські перевезення - перевезення певних категорій пасажирів (працівників підприємств, школярів, студентів, туристів, екскурсантів та інших) на автобусному маршруті за умовами, визначеними паспортом маршруту, затвердженим в установленому порядку замовником транспортних послуг або уповноваженими органами Договірних Сторін у разі міжнародних перевезень. Відповідно до наказу Міністерства транспорту та зв’язку України від 07.05.2010 №278 «Про затвердження Порядку розроблення та затвердження паспорта автобусного маршруту» паспорт маршруту включає: схему маршруту; характеристику маршруту, у тому числі відомості щодо усіх залізничних переїздів, через які проходить автобусний маршрут (у разі їх наявності); копію затвердженого організатором розкладу руху автобусів; графік режиму праці та відпочинку водіїв; таблицю вартості проїзду, затверджену перевізником (для регулярних перевезень); список пасажирів (для регулярних спеціальних перевезень), перевезення яких передбачено договором про регулярні спеціальні перевезення та які застраховані в установленому законодавством порядку (крім маршрутів регулярних спеціальних перевезень у межах населеного пункту та маршрутів, що виходять за межі території населеного пункту, протяжність яких не більше ніж 50 кілометрів, а також туристично-екскурсійних перевезень); відомості про зміни на маршруті; умови здійснення перевезень на маршруті (для регулярних спеціальних перевезень); акт відповідності паспорта автобусного маршруту умовам здійснення перевезень на маршруті (для регулярних спеціальних перевезень); договір про надання послуг (для регулярних спеціальних перевезень); відомості про виявлені порушення умов здійснення перевезень пасажирів, що розміщуються на зворотному боці титульного аркуша паспорта (для регулярних спеціальних перевезень). Згідно пункту 3.2 вищезгаданого наказу у разі відкриття нового регулярного автобусного маршруту загального користування розроблення матеріалів для паспорта маршруту забезпечує відповідний організатор перевезень. У зв’язку з вищенаведеним просимо внести зміни в Документації відповідно до вимог чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На ваше запитання від 09.12.19 (21:07) тендерний комітет повідомляє про те, що зазначене Вами Положення тендерної документації не суперечить вимогам діючого законодавства.
Тендерна документація
Дата подання: 09 грудня 2019 21:10
Дата відповіді: 11 грудня 2019 13:45
Згідно п. 6.1.3. проекту договору про закупівлю послуг – Замовник зобов’язаний з дня підписання договору надати матеріали для паспорту автобусного маршруту спеціальних перевезень, а саме: список дітей, розклад руху автобусів, а також затвердити такий паспорт маршруту згідно з вимогами чинного законодавства. Даний пункту договору суперечить нормам наказу Міністерства транспорту та зв’язку України від 07.05.2010 №278 «Про затвердження Порядку розроблення та затвердження паспорта автобусного маршруту», а також абзацу 3 додатку 3 до тендерної документації, відповідно до якого учасники-переможці мають надати паспорти маршрутів перевезень, відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваше запитання від 09.12.19 (21:10) тендерний комітет повідомляє, що даний пункт договору не суперечить нормам наказу Міністерства транспорту та зв’язку України від 07.05.2010 №278 «Про затвердження Порядку розроблення та затвердження паспорта автобусного маршруту», а також абзацу 3 додатку 3 до тендерної документації
Тендерна документація
Дата подання: 09 грудня 2019 21:15
Дата відповіді: 11 грудня 2019 13:45
Згідно п. 5.6. проекту договору про закупівлю послуг – приймання та оцінка якості послуг проводиться уповноваженим представником Замовника. У випадку мотивованої відмови Замовника прийняти послуги складається акт з переліком претензій. Акт подається Учаснику для розгляду по суті та його підписання у строк 10 робочих днів. В документації Замовника відсутній перелік критеріїв, за якими буде здійснюватися оцінка якості послуг. У зв’язку з чим, просимо роз’яснити за якими критеріями Замовником буде здійснюватися оцінка якості послуг.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваше запитання від 5.09.12.19 (21:15) тендерний комітет повідомляє, що перевірка якості послуг здійснюється у відповідності з діючими нормативно-правовими актами України із забезпечення безпеки дорожнього руху, перевезень пасажирів автобусами, зокрема Закону України «Про дорожній рух», Закону України «Про автомобільний транспорт» та Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту.
Тендерна документація
Дата подання: 09 грудня 2019 21:16
Дата відповіді: 11 грудня 2019 13:46
Згідно п. 6.4.2. проекту договору про закупівлю послуг – учасник має право на дострокове надання послуг за письмовим погодженням Замовника. Що саме Замовник має на увазі?
Відповідь: На Ваше запитання від 09.12.19 (21:16) тендерний комітет повідомляє про те, що у зазначеному Вами пункті 6.4.2. йдеться про можливість врахування змін у графіку навчальних днів, які пов’язані з організацією навчального процесу.
Тендерна документація
Дата подання: 09 грудня 2019 21:16
Дата відповіді: 11 грудня 2019 13:46
Згідно п. 11.3. проекту договору про закупівлю послуг – Учасник під час укладання договору повинен надати обґрунтовану калькуляцію витрат транспортних послуг відповідно до наданої ціни тендерної пропозиції та дозвіл або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. Що саме Замовник має на увазі під обґрунтованою калькуляцією витрат транспортних послуг відповідно до наданої ціни тендерної пропозиції? За якою саме формою має бути дана калькуляція? з якою метою Замовником вимагається дана калькуляція, оскільки додатком до договору є Специфікація, в якій чітко зазначена вартість ціни за один день підвозу. При наданні відповіді стосовно форми калькуляції просимо надати посилання на форму, затверджену чинним нормативним актом, для розрахунку вартості одного дня підвозу учнів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваше запитання 09.12.19 (21:16) тендерний комітет повідомляє про те, що
- При проведенні процедури «відкриті торги», розгляд пропозицій починається з пропозиції учасника, що запропонував в аукціоні найменшу ціну, яка підтверджується Учасником обґрунтованою калькуляцією витрат транспортних послуг відповідно до наданої ціни тендерної пропозиції.
- Вартість перевезення в першу чергу визначається транспортними витратами. Кожен перевізник встановлює такий тариф на свої послуги, який покриває його витрати та забезпечує певний прибуток. Для визначення конкретної суми розраховується калькуляція виробничих витрат за основними статтями собівартості на підставі існуючих норм, наприклад - методика розрахунку тарифів на послуги пасажирського автомобільного транспорту або практики роботи організації.
- На підставі викладеного вище Учасник надає Замовнику орієнтовану калькуляцію основних статей витрат. Форма орієнтованої калькуляції основних статей витрат – довільна.
Тендерна документація
Дата подання: 09 грудня 2019 21:21
Дата відповіді: 11 грудня 2019 13:47
Згідно тендерної документації Учасник повинен забезпечити безпеку школярів під час збирання і розвезення за маршрутом. Відповідно до Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 18.02.1997 №176 (у редакції Постанови Кабінету Міністрів України від 26.08.2007 №1184) Замовник зобов’язаний призначити для кожної групи з десяти дітей керівника, відповідального за супроводження їх під час поїздки, а для групи з 30 і більше дітей – медичного працівника та провести інструктаж з правил поведінки і техніки безпеки. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації та до проекту договору відповідні зміни відповідно до вимог чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваше запитання від 09.12.19 (21:21) тендерний комітет повідомляє про те, що Учасник повинен забезпечити безпечне надання послуг у своїй частині, при цьому Учасник у повній мірі має додержуватись відповідних норм законодавства.
Тендерна документація
Дата подання: 09 грудня 2019 21:25
Дата відповіді: 11 грудня 2019 13:47
В тендерній документації Замовника зазначено, що разом з тендерною документацією замовником в окремому файлі подається проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням змін його умов. Про які саме зміни умов договору має на увазі Замовник? Чи потрібно Учаснику подавати у складі своєї тендерної пропозиції заповнений проект договору?
Відповідь: На ваше запитання від 09.12.19 (21:25) тендерний комітет повідомляє про те, що тендерна документація розроблена з урахуванням Примірної тендерної документації. Порядок зміни істотних умов договору визначений у ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі». Учаснику подавати у складі своєї тендерної пропозиції заповнений проект договору не потрібно.
Розгорнути всі запитання: 9 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-05-002187-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТРАНСПОРТНА КОМПАНIЯ ЕКСПРЕС-ЛОГIСТИК ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIС", Код ЄДРПОУ:39795003
Дата подання: 09 грудня 2019 21:12
Дискримінаційні вимоги
Відповідно до додатку 2 до тендерної документації переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5 та 6 частини першої статті 17 Закону, а саме: довідка в паперовому вигляді (або завірена належним чином її копія в паперовому вигляді) про відсутність не знятої чи не погашеної у встановленому порядку судимості за злочини, вчинені з корисливих мотивів за визначеною законодавством формою, видана уповноваженим на це органом не раніше ніж за 30 днів до дати розкриття тендерних пропозицій;

Подібна вимога щодо термінів надання довідок була розглянута Постійно діючою Адміністративною колегією АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, згідно чого було винесено рішення про їх необґрунтованість та визнано такими, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників (рішення АМКУ від 31.01.2017 № 389-р/пк-пз).
При цьому Замовником в Документації не надано жодного обґрунтування саме таких вимог для учасників.
Враховуючи викладене, дії Замовника (в частині встановлення зазначеної вище умови Документації) порушують вимоги частини четвертої статті 22 Закону, відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також порушують принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону, а саме – недискримінація Учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Виходячи з наведеного, Замовник не має права вимагати надання вищезгаданої довідки з певним терміном дії, адже Законом таку вимогу не передбачено та повинен внести відповідні зміни до Документації в цій частині.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 грудня 2019 13:52
На Вашу вимогу UA-2019-12-05-002187-b.c1 тендерний комітет відділу освіти Марганецької міської ради повідомляє наступне: Згідно Закону України “Про публічні закупівлі” та згідно роз'яснення МЕРТУ, Замовник самостійно зазначає в тендерній документації спосіб підтвердження переможцем інформації про відсутність підстав, зазначених в статті 17 Закону. Таким чином, згідно до ч. 4 статті 22 Закону тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Окремо зазначаємо, що невстановлення строків видачі зазначеної довідки, унеможливить виконання встановленого ст..17 ЗУ «Про публічні закупівлі» обов’язку Замовника, стосовно відхилення тендерної пропозиції Учасника у зв’язку з засудженням за злочин, учинений з корисних мотивів, особливо у випадку наявності такого факту протягом найближчих минулих періодів.
Вимогу UA-2019-12-05-002187-b.c1 за закупівлею UA-2019-12-05-002187-b за предметом: 60130000-8 Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів (збирання та розвезення школярів до закладів освіти; збирання та розвезення школярів від закладів освіти) – відхилити.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-12-05-002187-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТРАНСПОРТНА КОМПАНIЯ ЕКСПРЕС-ЛОГIСТИК ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIС", Код ЄДРПОУ:39795003
Дата подання: 09 грудня 2019 21:13
Порушення норм законодаства
Згідно п. 6.1.3. проекту договору про закупівлю послуг – Замовник зобов’язаний з дня підписання договору надати матеріали для паспорту автобусного маршруту спеціальних перевезень, а саме: список дітей, розклад руху автобусів, а також затвердити такий паспорт маршруту згідно з вимогами чинного законодавства.

Даний пункту договору суперечить нормам наказу Міністерства транспорту та зв’язку України від 07.05.2010 №278 «Про затвердження Порядку розроблення та затвердження паспорта автобусного маршруту», а також абзацу 3 додатку 3 до тендерної документації, відповідно до якого учасники-переможці мають надати паспорти маршрутів перевезень, відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 грудня 2019 13:54
На Вашу вимогу UA-2019-12-05-002187-b.c2 тендерний комітет повідомляє, що даний пункт договору не суперечить нормам наказу Міністерства транспорту та зв’язку України від 07.05.2010 №278 «Про затвердження Порядку розроблення та затвердження паспорта автобусного маршруту», а також абзацу 3 додатку 3 до тендерної документації.
Вимогу UA-2019-12-05-002187-b.c2 за закупівлею UA-2019-12-05-002187-b за предметом: 60130000-8 Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів (збирання та розвезення школярів до закладів освіти; збирання та розвезення школярів від закладів освіти) – відхилити.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-12-05-002187-b.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТРАНСПОРТНА КОМПАНIЯ ЕКСПРЕС-ЛОГIСТИК ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIС", Код ЄДРПОУ:39795003
Дата подання: 09 грудня 2019 21:16
Порушення норм законодаства
Згідно п. 11.3. проекту договору про закупівлю послуг – Учасник під час укладання договору повинен надати обґрунтовану калькуляцію витрат транспортних послуг відповідно до наданої ціни тендерної пропозиції та дозвіл або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством.

Відповідно до оголошення закупівля здійснюється за процедурою відкриті торги за допомогою електронного аукціону. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін або приведених цін з урахуванням показників інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною в методиці оцінки, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу.
Для проведення електронного аукціону ціни/приведені ціни всіх пропозицій розташовуються в електронній системі закупівель у порядку від найвищої до найнижчої без зазначення найменувань учасників. Стартовою ціною визначається найвища ціна/приведена ціна. Перед початком кожного наступного етапу аукціону визначається нова стартова ціна за результатами попереднього етапу аукціону.
У разі якщо учасники подали пропозиції з однаковим значенням ціни/приведеної ціни, першим в електронному аукціоні пониження ціни буде здійснювати учасник, який подав свою пропозицію пізніше, ніж інші учасники з аналогічним значенням ціни пропозиції.
Учасник може протягом одного етапу аукціону один раз понизити ціну/приведену ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни/приведеної ціни.
Учасником на етапі подання своєї тендерної пропозиції зазначається ціна, яку учасник вважає найбільш економічно вигідною. В результаті проведеного електронного аукціону ціна може змінюватися.
У зв’язку з тим, що аукціон проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу учасник не матиме можливості в кожному етапі розраховувати обґрунтовану калькуляцію витрат транспортних послуг.
Відповідно до проекту договору про надання послуг Замовник здійснює закупівлю послуги з розрахунку: ціна за один день підвозу помножується на планову кількість днів перевезення на рік.

Вимога Замовника про надання учасником під час укладання договору обґрунтованої калькуляції витрат транспортних послуг відповідно до наданої цін тендерної пропозиції порушує принципи здійснення публічних закупівель.
У зв’язку з вищенаведеним, просимо внести зміни до проекту договору про надання послуг, а саме виключити вимогу надання обґрунтовану калькуляцію витрат транспортних послуг відповідно до наданої ціни тендерної пропозиції.
У разі бездіяльності тендерного комітету відділу освіти Марганецької міської ради ми будемо вимушені звернутися за захистом своїх прав до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 грудня 2019 13:56
На Вашу вимогу UA-2019-12-05-002187-b.c3 тендерний комітет повідомляє, що для проведення електронного аукціону надання калькуляції не вимагається.
При укладанні договору надання обґрунтованої калькуляцію витрат транспортних послуг не суперечить вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі» та законодавства в цілому.
Вимогу UA-2019-12-05-002187-b.c3 за закупівлею UA-2019-12-05-002187-b за предметом: 60130000-8 Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів (збирання та розвезення школярів до закладів освіти; збирання та розвезення школярів від закладів освіти) – відхилити.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи

11 грудня 2019 13:52
1.pdf
11 грудня 2019 13:52
2.pdf

Документи

11 грудня 2019 13:54
1.pdf
11 грудня 2019 13:54
2.pdf

Документи

11 грудня 2019 13:55
1.pdf
11 грудня 2019 13:56
2.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1 - напрямок руху: вул. Бестужева – вул. Долгова – вул. Закам’янка – вул. Лісна - вул. Лермонтова – вул. Єдності без зворотного напрямку
Опис предмету закупівлі:
орієнтована кількість дітей – 60 чол
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 156 060,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 780,30 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

170 д
Лот 1 - напрямок руху: вул. Бестужева – вул. Долгова – вул. Закам’янка – вул. Лісна - вул. Лермонтова – вул. Єдності без зворотного напрямку
ДК 021:2015: 60130000-8 — Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53400, Україна, Дніпропетровська область, м. Марганець, згідно напрямку руху
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТРАНСПОРТНА КОМПАНIЯ ЕКСПРЕС-ЛОГIСТИК ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIС" 156 060,00
UAH з ПДВ
156 060,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 грудня 2019 19:55
Електронний підпис
20 грудня 2019 19:14
реєстраційний талон.pdf
20 грудня 2019 19:14
додаток 5.pdf
20 грудня 2019 19:14
додаток 1.pdf
20 грудня 2019 19:14
договір 87..pdf
20 грудня 2019 19:14
листи Замовнику.pdf
20 грудня 2019 19:14
Витяг_з_Eдрпоу.pdf
20 грудня 2019 19:14
договір 11.pdf
20 грудня 2019 19:14
ст.17.pdf
20 грудня 2019 19:14
ст.17.pdf
20 грудня 2019 19:14
ліцензія.pdf
20 грудня 2019 19:14
протокол 1.pdf
20 грудня 2019 19:14
додаток 1.pdf
20 грудня 2019 19:14
договір 87..pdf
20 грудня 2019 19:14
реєстраційний талон.pdf
20 грудня 2019 19:14
ліцензія.pdf
20 грудня 2019 19:14
додаток 5.pdf
20 грудня 2019 19:14
проект договору 1.pdf
20 грудня 2019 19:14
єдиний податок.pdf
20 грудня 2019 19:14
листи Замовнику.pdf
20 грудня 2019 19:14
протокол 1.pdf
20 грудня 2019 19:14
Витяг_з_Eдрпоу.pdf
20 грудня 2019 19:14
договір 11.pdf
20 грудня 2019 19:14
єдиний податок.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТРАНСПОРТНА КОМПАНIЯ ЕКСПРЕС-ЛОГIСТИК ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIС"

Інформація про відміну

Дата відміни
21 грудня 2019 10:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій