Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи по об'єкту «Капітальний ремонт санвузлів на 5 поверсі будинку по вул. Незалежності,9 в м. Івано-Франківську»
Очікувана вартість
175 902,00 UAH
UA-2019-12-05-002173-c 777985d961d14f75af9a30ae290f990f
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Сорока Поліна Валентинівна

380342552703 dma.if.mvk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління архітектури, дизайну та містобудівної діяльності Івано-Франківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 42909845
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вул. Незалежності,9
Контактна особа: Сорока Поліна Валентинівна
380342552703
dma.if.mvk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 грудня 2019 16:21
Звернення за роз’ясненнями: до 10 грудня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 грудня 2019 19:00
Очікувана вартість: 175 902,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 879,51 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерело фінансування - кошти міського бюджету, Спеціальний фонд 1610160
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи по об'єкту «Капітальний ремонт санвузлів на 5 поверсі будинку по вул. Незалежності,9 в м. Івано-Франківську»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Незалежності,9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 грудня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Фінансування здійснюється за рахунок коштів міського бюджету. Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість. Вартість робіт, передбачену Договором, Замовник виплачує Підряднику на підставі підписаних Сторонами Актів здачі-приймання робіт. Суму коштів, яка підлягає до виплати Підряднику, визначену Договором, Замовник подає на оплату в банк на основі підписаних Сторонами Актів здачі-приймання робіт і Довідок про вартість виконаних робіт. Розрахунки за виконані Роботи здійснюються на підставі п. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за виконані Роботи здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування Робіт на свій розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ І ВИМОГИ
Дата подання: 10 грудня 2019 14:37
Дата відповіді: 10 грудня 2019 17:12
Технічні вимоги розміщені на електронному майданчику містять помилки, а саме: об’єми робіт не відповідають визначеній кількості матеріалів у Відомості ресурсів, до прикладу в об’ємах зазначено: - п. 65 Унітази – 2 шт, а у Відомості ресурсів п. 77 – 4шт. - п. 150 Захисна трубка/гофрована/ 20мм – 10м, а у Відомості ресурсів п. 68 -20м; Також згідно Ваших вимог, жодна норма не передбачає у відповідності державним нормам - Плити теплоізоляційні із мінеральної вати, товщ. 100мм, які Ви вказали у Відомості ресурсів, п.75. З вищенаведеного випливає, що під час формування технічного завдання Вами як Замовником допущена помилка. Просимо виправити.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом розглянуто Ваше питання. Повідомляємо, що у документацію на проведення цієї закупівлі внесено відповідні зміни.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 грудня 2019 19:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Будівельна компанія "Вік" 160 591,20
UAH з ПДВ
160 591,20
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Будівельна компанія "Вік"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Будівельна компанія "Вік"
#40003054
Переможець 160 591,20
UAH з ПДВ
17 грудня 2019 16:02

Документи

17 грудня 2019 16:01
Протокол №43.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 грудня 2019 16:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Будівельна компанія "Вік"
#40003054
160 591,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 грудня 2019 16:01
Протокол №43.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
22 травня 2020 10:55
Додаткова угода №2.PDF зміни до договору
22 травня 2020 10:50
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2019 15:08
Додаткова угода №1.PDF зміни до договору
30 грудня 2019 15:08
Додаток 4_Локальний кошторис.PDF укладений
20 грудня 2019 17:33
Додаток 3_Договірна ціна.pdf укладений
20 грудня 2019 17:33
Додаток 2_Зведений кошторисний розрахунок.pdf укладений
20 грудня 2019 17:33
Додаток 1_Дефектний акт.pdf укладений
20 грудня 2019 17:33
Договір.pdf укладений
20 грудня 2019 17:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії договору
Номер договору про закупівлю: 081219
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звязку з відкриттям фінансування по даному Договору в травні поточного року та зміни реквізитів Сторін в частині реквізитів рахунків, продовження дії Договору на новий строк.
Номер договору про закупівлю: 081219
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML