Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Додаткові роботи по об’єкту: «Реставраційно-ремонтні роботи бібліотеки-філії № 27 для дітей та юнацтва на вул. Б. Хмельницького 175 у м. Львові» (коригування)
Очікувана вартість
2 010 083,00 UAH
UA-2019-12-05-001948-c 7d9ba84e00a449359f4ae418f189c74c
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бібіка Наталія Іванівна

380322523108 cbsdd_lviv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Централізована бібліотечна система для дітей м.Львова
Код ЄДРПОУ: 23884591
Місцезнаходження: 79020, Україна , Львівська обл., Львів, Окуневського,3
Контактна особа: Бібіка Наталія Іванівна
380322523108
cbsdd_lviv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Згідно положень Закону України «Про публічні закупівлі» закупівля товарів, робіт або послуг може здійснюватись шляхом застосування однієї з процедур, що визначені згідно ч.1 ст. 12 Закону. Згідно ч. 1 ст. 35 Закону переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками. Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності підстав, що визначені згідно п.6 ч. 2 ст. 35 Закону, в тому числі така процедура може бути застосована у разі необхідності проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору.
Для виконання робіт по об’єкту: «Реставраційно-ремонтні роботи бібліотеки-філії № 27 для дітей та юнацтва на вул. Б. Хмельницького 175 у м. Львові (коригування)» замовником було укладено договір підряду з Товариством з обмеженою відповідальністю "Еталон-Ком", яке станом на дату сьогодні продовжує виконувати роботи згідно вказаного об’єкту. Протоколом засідання робочої наради №1 від 08 жовтня 2019 року по об’єкту «Реставраційно-ремонтні роботи бібліотеки-філії № 27 для дітей та юнацтва на вул. Б. Хмельницького 175 у м. Львові (коригування)» встановлено, що в ході виконання робіт було виявлено необхідність проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту. Без здійснення додаткових будівельних робіт неможливе закінчення робіт та здача об’єкта в експлуатацію. Слід зазначити, що додаткові роботи пов’язані між собою у технологічному процесі, та виконуються у рамках одного зазначеного об’єкта. Такі роботи технічно та економічно пов’язані з первинним договором №0104062019 від 05 червня 2019 року між Централізованою бібліотечною системою для дітей м. Львова та Товариством з обмеженою відповідальністю "Еталон-Ком".
Враховуючи це було прийнято рішення звернутися до проектувальника ПП НВФ «Рутенія» листом №129а вих від 05.11.2019 щодо перерахунку ПКД по об’єкту: «Реставраційно-ремонтні роботи бібліотеки-філії № 27 для дітей та юнацтва на вул. Б. Хмельницького 175 у м. Львові (коригування)». У зв’язку із зазначеним вище, проектувальником ПП НВФ «Рутенія» було здійснено корегування проекту, за результатами чого було проведено експертизу проектної документації ДП «Західний ЕТЦ». Крім цього, заміна підрядника передбачає тимчасове зупинення виконання робіт, а за умови початку холодної пори року це може призвести до пошкодження, псування, погіршення якісних та технічних показників окремих елементів, що в свою чергу може призвести до надлишкового витрачання коштів для відновлення таких якісних та технічних показників. Залучення до виконання підрядника, який вже виконував роботи з будівництва вказаного об’єкту, надасть можливість забезпечити сумісність нових робіт з тими, що виконувалися цим підрядником, а при закінченні робіт забезпечить належним чином усі випробувальні роботи та передачу об’єкта в експлуатацію в цілому. Отже, буде забезпечена сумісність інженерних, технічних та конструктивних рішень для експлуатації інженерної споруди. В цілому роботи, що виконуються технічно та економічно пов’язані із закінченням робіт, відповідальність за якісне виконання яких несе Підрядник. У відповідності до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 25.11.2016 року №3302-01/38216-06 у разі коли замовником було укладено договір на виконання робіт у ході виконання яких виникла необхідність у додатковій закупівлі (проведення додаткових будівельних робіт, що не були включені у початковий проект), вартість якої перевищує межі, встановлені частиною першою ст. 2 Закону, замовник може здійснити закупівлю таких робіт шляхом застосування переговорної процедури закупівлі за наявності підтверджених обставин та умов, передбачених п. 6 ч. 2 ст. 35 Закону.
Отже, за наявності експертного звіту № 1206619719/7321 від 02 грудня 2019 року щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Реставраційно-ремонтні роботи бібліотеки-філії № 27 для дітей та юнацтва на вул. Б. Хмельницького 175 у м. Львові» (коригування), та необхідності виконання додаткових робіт, які стали необхідними для виконання проекту в цілому вже в ході виконання основних робіт, а також з урахуванням тієї обставини, що очікувана вартість додаткових робіт становить 2010083.00 (два мільйони десять тисяч вісімдесят три гривні, 00 копійок), що не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору (з урахуванням всіх змін та доповнень) – 4 176 000,00 (чотири мільйони сто сімдесят шість тисяч гривень 00 коп.), а так само за умови, що договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт прийнято рішення для закупівлі зазначених додаткових будівельних робіт застосувати переговорну процедуру закупівлі з підстав, визначених згідно п. 6 ч. 2 ст. 35 Закону.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 грудня 2019 15:59
Оскарження наміру укласти договір: 16 грудня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Додаткові роботи по об’єкту: «Реставраційно-ремонтні роботи бібліотеки-філії № 27 для дітей та юнацтва на вул. Б. Хмельницького 175 у м. Львові» (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, Львів, вул. Б. Хмельницького, 175
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник може, при наявності бюджетного фінансування, на підставі додаткової угоди, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30 % вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов’язується виконати роботи по отриманому авансу протягом трьох місяців з дня його отримання. По закінченні вказаного терміну Підрядник повертає невикористані суми авансу на розрахунковий рахунок Замовника. Порядок надання авансу здійснюється у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Постанови КМУ № 1764 від 27 грудня 2001 р. «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва». Залік авансу здійснюється на підставі актів виконаних робіт (ф. КБ-2В, ф. КБ-3) протягом поточного місяця, у якому підписано акти виконаних робіт, або у наступному за поточним Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

05 грудня 2019 15:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Еталон-Ком"
#40359521
Переможець 2 010 083,00
UAH з ПДВ
05 грудня 2019 15:59

Документи

05 грудня 2019 15:59
Електронний підпис
05 грудня 2019 15:58
protokol _39 (1).pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 грудня 2019 15:59

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Еталон-Ком"
#40359521
2 010 083,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 грудня 2019 15:59
Електронний підпис
05 грудня 2019 15:58
protokol _39 (1).pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
10 листопада 2020 11:00
Додаткова угода 05 2020.pdf зміни до договору
10 листопада 2020 10:59
Електронний підпис зміни до договору
11 вересня 2020 14:26
Дод.угода 04 2020.pdf зміни до договору
11 вересня 2020 14:24
Електронний підпис зміни до договору
11 серпня 2020 13:37
Дод.угода.pdf зміни до договору
11 серпня 2020 13:29
Електронний підпис зміни до договору
17 лютого 2020 16:46
Додаткова угода № 2-20.pdf зміни до договору
17 лютого 2020 16:46
Електронний підпис укладений
21 грудня 2019 10:24
Договір 01.pdf укладений
21 грудня 2019 10:22
Електронний підпис укладений
21 грудня 2019 08:58
Електронний підпис укладений
16 грудня 2019 16:52
Договірна ціна(1).pdf укладений
16 грудня 2019 16:43
Договір.pdf укладений
16 грудня 2019 16:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
17 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна вартості робіт в межах бюджетного призначення відповідно до Ухвали сесії ЛМР
Номер договору про закупівлю: 0117122019
Договір:
Номер додаткової угоди: 02/2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни графіку виконання ремонтних робіт
Номер договору про закупівлю: 0117122019
Договір:
Номер додаткової угоди: 03/2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 0117122019
Договір:
Номер додаткової угоди: 04/2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
10 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 0117122019
Договір:
Номер додаткової угоди: 05/2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML