Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Канцтовари)
Очікувана вартість
21 500,00 UAH
UA-2019-12-05-001923-c 212b5a52cb3d4f698f53a1e4a674aa8d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вітер Ірина Вікторівна

+380938772969 kmpnl3@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКА МІСЬКА ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНА ЛІКАРНЯ № 3
Код ЄДРПОУ: 02125838
Місцезнаходження: 08631, Україна , Київська обл., Васильківський район, селище міського типу Глеваха, ВУЛИЦЯ ПАВЛОВА, будинок 7
Контактна особа: Вітер Ірина Вікторівна
+380938772969
kmpnl3@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 грудня 2019 15:44
Звернення за роз’ясненнями: до 06 грудня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2019 16:00
Початок аукціону: 10 грудня 2019 12:28
Початок аукціону: 10 грудня 2019 12:28
Очікувана вартість: 21 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 215,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16 комплект
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Канцтовари)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08631, Україна, Київська, Васильківський район, селище міського типу Глеваха, ВУЛИЦЯ ПАВЛОВА, будинок 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 грудня 2019  —  17 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Канцтовари) Пiсляоплата 7 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 грудня 2019 15:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 грудня 2019 15:44
ДОГОВІР канцтовари.docx
05 грудня 2019 15:44
ОГОЛОШЕННЯ канцтовари.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 06 грудня 2019 10:37
Дата відповіді: 06 грудня 2019 10:43
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. По суті питань відповідаємо наступне:

1. На торги будуть допущені аналоги торгових марок, при умові що технічні характеристики не будуть відрізнятися або не будуть гірші за заявлені у тендерній документації.

2. При оцінці пропозицій учасників торгів з різним статусом платників ПДВ, в тому числі і ФОПа, приймається до порівняння ціна пропозиції з урахуванням всіх податків, зборів та витрат на поствку товару Замовнику. Оцінка тендерних пропозицій без врахування ПДВ може призвести до того, що переможцем може бути обраний учасник (платник ПДВ), цінова пропозиція якого (з урахуванням всіх витрат, у тому числі, ПДВ) може бути вищою за цінову пропозицію учасника, який не є платником ПДВ. Такі дії Замовника є дискримінаційними по відношенню до тих учасників, які не є платниками ПДВ та порушують основі принципи публічних закупівель, визначені статтею З Закону України "Про публічні закупівлі", зокрема, максимальну економію та ефективність та недискримінацію учасників.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2019 12:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПАПІРТОРГ" 7 337,60
UAH з ПДВ
7 337,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 9 735,60
UAH з ПДВ
9 735,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 грудня 2019 15:39
Изображение0007.JPG
09 грудня 2019 15:39
Изображение0006.JPG
09 грудня 2019 15:39
Изображение0005.JPG
09 грудня 2019 15:39
Изображение0004.JPG
09 грудня 2019 15:39
Паспорт керівника.rar
09 грудня 2019 15:39
Призначення керівника.rar
09 грудня 2019 15:39
Довідки.rar
09 грудня 2019 15:39
Document_USR_1005639178 (1).rtf
09 грудня 2019 15:39
Статут.rar

Публічні документи

09 грудня 2019 15:05
Електронний підпис
09 грудня 2019 15:03
Згода з договором.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПАПІРТОРГ"

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПАПІРТОРГ"
#30194866
Переможець 7 337,60
UAH з ПДВ
11 грудня 2019 10:46

Документи

11 грудня 2019 10:46
Електронний підпис
11 грудня 2019 10:45
Протокол 259.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 грудня 2019 10:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПАПІРТОРГ"
#30194866
7 337,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 грудня 2019 10:46
Електронний підпис
11 грудня 2019 10:45
Протокол 259.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 12:20
дог 23-2210.pdf укладений
23 грудня 2019 12:20