Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з регулювання чисельності безпритульних тварин гуманними методами в м. Миколаєві
services for regulation of numbers of stray animals by humane methods in Mykolaiv
Очікувана вартість
9 900 000,00 UAH
UA-2019-12-05-001889-c 6e32b2104ccf47dea91828d39a46c869
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сапожник Артем Анатолійович

380512537705 Depgkh@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03365707
Місцезнаходження: 54017, Україна , Миколаївська область обл., Миколаїв, вул. Адмірала Макарова, 7
Контактна особа: Сапожник Артем Анатолійович
380512537705
Depgkh@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Housing and Utility Services of Mykolaiv City Executive Committee
National ID: 03365707
Contact point: Sapozhnyk Artem Anatolievich
380512537705
Depgkh@i.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 05 грудня 2019 15:38
Звернення за роз’ясненнями: до 29 грудня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 січня 2020 10:00
Очікувана вартість: 9 900 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 99 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50000 UAH
Publication date: 05 грудня 2019 15:38
Enquiries until: 29 грудня 2019 10:00
Complaints submission until: до 04 січня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 08 січня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 9 900 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 99 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77610000-9: Послуги з відлову тварин


Scope of the procurement
джерело фінансування: місцевий бюджет.
source of funding: local budget.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з регулювання чисельності безпритульних тварин гуманними методами в м. Миколаєві
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54000, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, м. Миколаїв
ДК 021:2015: 77610000-9 — Послуги з відлову тварин

services for regulation of numbers of stray animals by humane methods in Mykolaiv
CPV: 77610000-9
Період постачання: по 20 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Виконавцем рахунка на оплату після підписання Сторонами акту приймання-передачі наданих послуг. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 грудня 2019 15:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 грудня 2019 15:39
2.ТД - регулювання чисельності безпритульних тварин.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-05-001889-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: КП "ЦЕНТР ЗАХИСТУ ТВАРИН", Код ЄДРПОУ:24796498
Дата подання: 20 грудня 2019 15:45
Вимога про усунення порушень у закупівлі
Під час вивчення Тендерної документації до закупівлі ID: UA-2019-12-05-001889-c ДК 021:2015: (77610000-9) – Послуги з відлову тварин (послуги з регулювання чисельності безпритульних тварин гуманними методами в м. Миколаєві) КП ММР «Центр захисту тварин» виявило умови закупівлі, що унеможливлюють укладення договору та надання зазначених послуг у межах діючого законодавства.
1. Реквізити для перерахування банківської гарантії (у разі настання гарантійного випадку) викладені з порушенням норм діючого законодавства.
«Отримувач: УК у м. Миколаєві (Центральний район), код бюджетної класифікації доходів – 24061900;
Банк отримувача: казначейство України;
р/р 31412556014006
ЄДРПОУ 37992781, МФО 899998»
Зазначення номеру розрахункового рахунку за стандартом IBAN є обов'язковим, зважаючи на те, що послуги надаватимуться у 2020 році, Відповідно до вимог Постанови Правління Національного банку України «Про запровадження міжнародного номера банківського рахунку (IBAN) в Україні».
У тендерній документації закупівлі ID: UA-2019-12-05-001889-c ДК 021:2015: (77610000-9) –Послуги з відлову тварин (послуги з регулювання чисельності безпритульних тварин гуманними методами в м. Миколаєві) розрахунковий рахунок для перерахування банківської гарантії (у разі настання гарантійного випадку) зазначений не за стандартом IBAN.
2. Технічним завданням передбачена закупівля 1 послуги з відлову, кастрації або стерилізації, утримання, ідентифікації, дегельмінтизації, вакцинації проти сказу, повернення ї на попереднє місце існування або передача новим власникам 2500 (двох тисяч п’ятисот) тварин, евтаназія (за необхідності) 300 (трьохсот) тварин та транспортні послуги за кошторисом.
Подання кошторису у якості додатків до тендерної пропозиції не передбачено.
Кожна із складових послуги, що визначена технічним завданням закупівлі, по суті є самостійною послугою: може закуповуватися окремо, передбачає складання окремої калькуляції, надається підприємством с в процесі його господарської діяльності самостійно, окремо від інших послуг.
Необхідно зазначити, що діючим законодавством не передбачений саме такий склад послуг із регулювання чисельності безпритульних тварин. Визначення методів регулювання чисельності безпритульних тварин, як «гуманні», означає, такі методи (дії) відповідають вимогам захисту тварин від жорстокого поводження і передбачають доброзичливе ставлення до тварин, сприяння їх благу, покращання якості їх життя тощо.
Враховуючи те, що у м. Миколаєві на сьогодняшній день не прийнято програму поводження із тваринами та регулювання чисельності безпритульних тварин встановлення саме такого методу: «Відлов безпритульних тварин, їх кастрація або стерилізація, утримання, ідентифікація, дегельмінтизація, вакцинація проти сказу, повернення їх на попереднє місце існування або передача новим власникам» протирічить принципу гуманності визначеному Законом України про захист тварин від жорстокого поводження» та є дискримінаційним.
Формування цих послуг «пакетом» саме у такому складі, у вигляді однієї послуги, що надаватиметься майже протягом року надає можливість замовникові маніпулювати умовами договору у подальшому під час його виконання.
3. Технічним завданням передбачено здійснення вилову тварин «виключно за заявками, що складаються Замовником або, у випадку укусу твариною людини, за окремими дорученнями (телефонограмами, факсограмами)», як це встановлено у технічному завданні призведе до надлишкової бюрократизації процесу відлову тварин. У випадках нанесення твариною ушкоджень людині, відлов тварини у найкоротші строки дає можливість попередження та вчасного лікування таких небезпечних зооантропонозних захворювань, як сказ та правець.
4. Технічним завданням встановлено, що «форма актів наданих послуг та склад підтверджуючих матеріалів визначаються договором, після визначення переможця». Також передбачено «ведення відповідних реєстрів з інформацією про відловлених тварин», але форму «відповідного реєстру» тендерною документацією не визначено.
Такі неточності у технічному завданні тендерної документації не дають змоги учаснику адекватно розрахувати вартість послуг, у зв’язку з тим, що не можливо визначити яка саме кількість ресурсів учасника витрачатиметься на надання підтверджуючих матеріалів та ведення реєстрів.
5. Як одне із кваліфікаційних підтверджень, замовник вимагає надати «оригінал листа-гарантії щодо погодження з умовами Договору та безумовного його підписання у редакції Замовника, без унесення до нього Учасником змін у разі визначення його переможцем торгів».
Вимога погодження з умовами договору, які підлягають визначенню тільки після укладання договору є дискримінаційною, та позбавляє учасника закупівлі, як сторону господарського договору, можливості вільного волевиявлення під час укладення договору.
6. Абзацем 1 п. 6.2.5. проекту договору про закупівлю передбачено: «Замовник має право відмовитися від прийняття послуг у разі виявлення недоліків, якi виключають можливість їх прийняття відповідно до мети, зазначеної у договорі i не можуть бути усунені Виконавцем, Замовником або третьою особою». Виходячи з того, що пункт проєкту договору у якому зазначена мета відсутній, абз. 1 п. 6.2.5. є безпідставним та надає замовникові можливість маніпулювань умовами договору під час виконання договору.
Керуючись ст. 23 Закону України про закупівлю вимагаємо усунути порушення у закупівлі та внести зміни до тендерної документації:
1. Зазначити Реквізити для перерахування банківської гарантії (у разі настання гарантійного випадку) за стандартом IBAN.
2. Внести зміни до Технічного завдання (додаток 2) із чітким та коректним визначенням обсягів закупівлі та порядку надання послуг і їх підтвердження.
3. Виключити абз. 1 п. 6.2.5. з Проєкту договору.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 грудня 2019 14:05
Директору
Комунального підприємства Миколаївської міської ради «Центр захисту тварин»
Голобродському О.Л.

щодо внесення змін

Вашу вимогу (вих. № 02-45/613 від 20.12.2019), відхилено виходячи з наступного:
По-перше, згідно з Постановою Правління НБУ від 28.12.2018 № 162 з урахуванням змін внесених Постановою Правління НБУ від 26.09.2019 № 118 банки України зобов’язані з 05 серпня 2019 року до 12 січня 2020 року самостійно здійснювати зміну (не за ініціативою клієнта) діючих рахунків клієнтів банків відповідно до вимог стандарту IBAN.
Відповідно до ч. 5 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.
Станом на 24.12.2019 в Управлінні Державної казначейської служби України у м. Миколаєві відсутній рахунок за стандартом IBAN для перерахування грошових коштів в місцевий бюджет.
З огляду на викладене Замовник не має можливості вказати в тендерній документації рахунок для перерахування забезпечення тендерної пропозиції (у разі настання гарантійного випадку), за стандартом IBAN.
Крім того, слід зазначити, що зазначення в тендерній документації банківського рахунку для перерахування забезпечення тендерної пропозиції в місцевий бюджет не за стандартом ІBAN, не впливає на зміст тендерних пропозицій та не порушує права та законні інтереси КП ММР «Центр захисту тварин».
По-друге, з аналізу приписів Закону України «Про публічні закупівлі» вбачається, що замовник самостійно визначає, серед іншого, обсяг послуг, що закуповуються.
Вважаємо, що обсяг послуг визначений коректно та з врахуванням особливостей предмету закупівлі.
Щодо порядку надання послуг та їх підтвердження, то технічне завдання (додаток 2) тендерної документації містить вичерпну інформацію про порядок надання та підтвердження надання послуг.
По-третє, згідно з наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації» проект договору складається замовником з урахуванням особливостей предмету закупівлі.
Твердження щодо безпідставності п. 6.2.5 проекту договору наведеного в додатку 1 тендерної документації та його спрямованості на маніпулювання умовами договору під час виконання є таким, що не відповідає дійсності.
Як вбачається зі змісту проекту договору, метою договору є отримання Замовником послуги з регулювання чисельності безпритульних тварин в м. Миколаєві, якість якої відповідатиме вимогам технічного завдання та вимогам чинного законодавства України.
Абзац 1 п. 6.2.5 проекту договору визначає механізм захисту Замовника від отримання послуги, якість якої не відповідає вимогам Замовника та вимогам діючого законодавства.

Крім того, повідомляємо, що в разі, якщо КП ММР «Центр захисту тварин» має потребу в роз’ясненні щодо тендерної документації, ви можете звернутися до Замовника за таким роз’яснення в порядку встановленому ст. 23 Закону.

Документи подані скаржником

20 грудня 2019 15:45
613.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
не вказано
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій