Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Придбання прального порошку
Очікувана вартість
180 000,00 UAH
UA-2019-12-05-001382-b ● e979270eb2b1478d8043b9a0aedc3e12
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Подільської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37393777 |
Місцезнаходження: | 04071, Україна , Київська обл., Київ, вул. Введенська 35 |
Контактна особа: |
Апекіна Анна Вікторівна +380444255381 podil_zakypivli@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 грудня 2019 12:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 грудня 2019 12:28 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 грудня 2019 12:28 |
Початок аукціону: | 13 грудня 2019 14:21 |
Очікувана вартість: | 180 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 900,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення
згідно ЄЗС ДК 021:2015 - 39830000-9 "Продукція для чищення"Придбання прального порошку
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
514 од
Придбання прального порошку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04070, Україна, Київська область, Київ, Дошкільні заклади освіти Подільського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 грудня 2019 12:23 |
Вимоги_ порошок .12.2019.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 06 грудня 2019 09:21
Дата відповіді: 06 грудня 2019 12:23
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) Товар повинен відповідати технічним та якісним характеристикам відповідно до дод.№1.
2) Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
2) Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Аналог
Дата подання: 06 грудня 2019 11:43
Дата відповіді: 06 грудня 2019 12:26
Доброго дня! Аналог можна запропонувати? Дякую
Відповідь: Доброго дня! Ні.
Товар відповідно до дод.№1.
Товар відповідно до дод.№1.
Лист авторизація
Дата подання: 10 грудня 2019 11:02
Дата відповіді: 10 грудня 2019 11:49
Доброго дня. Лист авторизація від виробника, про те що постачальник є офіційним його представником та має право приймати участь у закупівлі, із гарантіями від виробника про можливість поставки потрібен? Це додасть Вам впевненості, що постачальник є офіційним представником виробника та має в повному обсязі товар на складі. Дякуємо
Відповідь: Доброго дня!
Учасник надає копії документі згідно додатку 1.
Учасник надає копії документі згідно додатку 1.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 грудня 2019 14:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Бабій С.П. |
150 715,08
UAH з ПДВ
|
149 815,02
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ХА-БІНА" |
151 373,00
UAH з ПДВ
|
150 088,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НК Сервис" |
161 478,24
UAH з ПДВ
|
156 633,90
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Бабій С.П. #2452014059 |
Переможець |
149 815,02
UAH з ПДВ
|
16 грудня 2019 10:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір | укладений |
20 грудня 2019 11:08
|