Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне обслуговування Cloud - платформи збору, обробки та накопичення відеоданих та моніторингових центрів
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2019-12-05-001221-c 89f7d51191b741e68c229bee04bd0894
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олійник Любов Михайлівна

0683457090 077odessa@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Центр інтегрованої системи відеоспостереження та відеоаналітики міста Одеси (Центр-"077")"
Код ЄДРПОУ: 23211998
Місцезнаходження: 65006, Україна , Одеська обл., ОДЕСА, вул. Розкидайлівська, буд. 67-А
Контактна особа: Олійник Любов Михайлівна
0683457090
077odessa@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 грудня 2019 13:34
Звернення за роз’ясненнями: до 14 грудня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 грудня 2019 00:00
Початок аукціону: 24 грудня 2019 14:38
Очікувана вартість: 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50340000-0: Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21 посл.
Технічне обслуговування Cloud - платформи збору, обробки та накопичення відеоданих та моніторингових центрів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Одеська область, ОДЕСА, вул. Розкидайлівська, буд. 67-А, вул. Єврейська, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50340000-0 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється на підставі частини 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України за рахунок коштів бюджету міста Одеси. Оплата здійснюється у національній валюті України – гривні, відповідно до Калькуляції з технічного обслуговування Cloud - платформи збору, обробки та накопичення відеоданих та моніторингових центрів за умови отримання відповідного бюджетного фінансування на рахунок Замовника. Оплата здійснюється Замовником за Кодом згідно КЕКВ 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)». Оплата послуг з технічного обслуговування Cloud - платформи збору, обробки та накопичення відеоданих та моніторингових центрів здійснюється Замовником щомісячно не пізніше 15-го числа наступного за звітним місяцем на підставі відповідного Акту приймання-передачі наданих послуг та за умови здійснення відповідного бюджетного фінансування на рахунок Замовника. У разі затримки бюджетного фінансування, оплата за надані послуги здійснюється протягом 3-х (трьох) банківських днів з моменту отримання Замовником бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. Будь які штрафні санкції в такому випадку до Замовника не застосовуються. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 грудня 2019 14:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженіринг-Аналітика» 599 000,00
UAH з ПДВ
589 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Основи Безпеки" 599 600,00
UAH з ПДВ
590 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 грудня 2019 12:29
Електронний підпис
28 грудня 2019 12:28
калькуляція_аукціон.pdf
28 грудня 2019 10:46
Електронний підпис
28 грудня 2019 10:41
скан_МВС.pdf
28 грудня 2019 10:41
скан_ДФС.pdf
28 грудня 2019 10:41
тендерна_077.pdf
23 грудня 2019 13:36
Електронний підпис
23 грудня 2019 13:33
Електронний підпис
21 грудня 2019 11:40
Електронний підпис
21 грудня 2019 11:39
4_калькуляція.pdf
21 грудня 2019 11:39
3_технічні.pdf
21 грудня 2019 11:39
2_відповідність.pdf
21 грудня 2019 11:39
0_реєстр.pdf
21 грудня 2019 11:39
1_кваліфікація_16,17.pdf

Публічні документи

20 грудня 2019 21:21
Електронний підпис
20 грудня 2019 21:20
ТХ.pdf
20 грудня 2019 21:20
8 витяг ЄДР.pdf
20 грудня 2019 21:20
12 Коп Ліцензії.pdf
20 грудня 2019 21:20
Протоколи ОП.pdf
20 грудня 2019 21:20
1 Повноваж.pdf
20 грудня 2019 21:20
Калькуляція.pdf
20 грудня 2019 21:20
ст17.pdf
20 грудня 2019 21:20
Штат.pdf
20 грудня 2019 21:20
довкілля.pdf
20 грудня 2019 21:20
15 копія ПДВ.pdf
20 грудня 2019 21:20
МТБ.pdf
20 грудня 2019 21:20
згода з дог.pdf
20 грудня 2019 21:20
про статут.pdf
20 грудня 2019 21:20
про відмову.pdf
20 грудня 2019 21:20
про учасника.pdf
20 грудня 2019 21:20
90днів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженіринг-Аналітика»

ТОВ "Основи Безпеки"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженіринг-Аналітика»
#41522192
Переможець 589 000,00
UAH з ПДВ
27 грудня 2019 11:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 грудня 2019 11:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженіринг-Аналітика»
#41522192
589 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 17:02
Електронний підпис укладений
14 січня 2020 15:23
ДОГОВІР.pdf укладений
14 січня 2020 15:23

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 589 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 98 166,67 UAH)