Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбук
Очікувана вартість
23 600,00 UAH
UA-2019-12-05-001186-b f4aa449b43b946949bd45233b30e2d99
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Яговцова КЗ "ХГПА" КЗ

+380509086493 buhgalteriya-hgpa@kharkov.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ХАРКІВСЬКА ГУМАНІТАРНО-ПЕДАГОГІЧНА АКАДЕМІЯ" ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02125591
Місцезнаходження: 61001, Україна , Харківська обл., Харків, м. Харків, ПРОВУЛОК РУСТАВЕЛІ, будинок 7
Контактна особа: Яговцова КЗ "ХГПА" КЗ
+380509086493
buhgalteriya-hgpa@kharkov.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 грудня 2019 11:54
Звернення за роз’ясненнями: до 06 грудня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2019 17:00
Початок аукціону: 10 грудня 2019 13:57
Очікувана вартість: 23 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 118,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


ДК 021:2015: 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина), а саме ноутбук
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 шт
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61001, Україна, Харківська обл., Харків, провулок Руставелі,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 грудня 2019  —  20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 грудня 2019 11:53
ДОКУМЕНТАЦІЯ КОМП .doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 06 грудня 2019 09:19
Дата відповіді: 06 грудня 2019 09:29
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Аналоги марок будуть розглядатись, якщо дотримані всі технічні вимоги до товару. Замовник буде розглядати пропозиції як платників ПДВ, так і неплатників ПДВ. Допускаються як ФОП так і ТОВ. Ціна в ціновій пропозиції є остаточною. Конкретна назва товара вказується учасниками в ціновій пропозиції.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2019 14:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 23 400,00
UAH з ПДВ
23 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 23 500,00
UAH з ПДВ
23 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 грудня 2019 11:21
Авторизаційний лист (3).pdf
07 грудня 2019 11:21
Досвід 2000.rar
07 грудня 2019 11:21
Сервіс_центри.pdf
07 грудня 2019 11:21
!Пропозиція23400.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
Переможець 23 400,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2019 12:15

Документи

11 грудня 2019 12:15
протокол 64.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 грудня 2019 12:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
23 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 грудня 2019 12:15
протокол 64.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
дог 157-12.pdf укладений
13 грудня 2019 13:41

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 23 400,00
UAH (в тому числі ПДВ 3 900,00 UAH)