Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ноутбук
Очікувана вартість
23 600,00 UAH
UA-2019-12-05-001186-b ● f4aa449b43b946949bd45233b30e2d99
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ХАРКІВСЬКА ГУМАНІТАРНО-ПЕДАГОГІЧНА АКАДЕМІЯ" ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02125591 |
Місцезнаходження: | 61001, Україна , Харківська обл., Харків, м. Харків, ПРОВУЛОК РУСТАВЕЛІ, будинок 7 |
Контактна особа: |
Яговцова КЗ "ХГПА" КЗ +380509086493 buhgalteriya-hgpa@kharkov.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 грудня 2019 11:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 грудня 2019 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 грудня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 10 грудня 2019 13:57 |
Очікувана вартість: | 23 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 118,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
ДК 021:2015: 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина), а саме ноутбук
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 шт
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61001, Україна, Харківська обл., Харків, провулок Руставелі,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
09 грудня 2019
—
20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 грудня 2019 11:53 |
ДОКУМЕНТАЦІЯ КОМП .doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 06 грудня 2019 09:19
Дата відповіді: 06 грудня 2019 09:29
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Аналоги марок будуть розглядатись, якщо дотримані всі технічні вимоги до товару. Замовник буде розглядати пропозиції як платників ПДВ, так і неплатників ПДВ. Допускаються як ФОП так і ТОВ. Ціна в ціновій пропозиції є остаточною. Конкретна назва товара вказується учасниками в ціновій пропозиції.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" #42668690 |
Переможець |
23 400,00
UAH з ПДВ
|
11 грудня 2019 12:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
дог 157-12.pdf | укладений |
13 грудня 2019 13:41
|