Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

90510000-5 Утилізація / видалення сміття та поводження зі сміттям (послуги з поводження з побутовими відходами)
Очікувана вартість
352 302,00 UAH
UA-2019-12-05-001140-c 5cf43e0f0fc144f4b5f93ff77063ea92
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жибер Світлана Григорівна

380577258176
380577258395
tk_hbsp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня швидкої та невідкладної медичної допомоги ім. проф. О.І. Мещанінова» Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02003557
Вебсайт: http://lshmd.city.kharkov.ua/
Місцезнаходження: 61103, Україна , Харківська обл., Харків, пров. Балакірєва, буд. 3А
Контактна особа: Жибер Світлана Григорівна
380577258176,380577258395
tk_hbsp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 грудня 2019 13:18
Звернення за роз’ясненнями: до 13 грудня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 грудня 2019 10:00
Початок аукціону: 24 грудня 2019 15:33
Очікувана вартість: 352 302,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 761,51 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2727 метри кубічні
Послуги з поводження з побутовими відходами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61103, Україна, Харківська область, Харків, пров. Балакірєва, буд. 3 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Послуги оплачуються в безготівковій формі на підставі акту виконаних послуг шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок виконавця протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту підписання уповноваженими представниками Сторін акту виконаних послуг. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання споживачем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 грудня 2019 13:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 грудня 2019 13:21
Тендерна документація.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 грудня 2019 15:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МЕГАТРАНС ІНВЕСТ" 343 602,00
UAH з ПДВ
343 602,00
UAH з ПДВ
Документи
КП "Комплекс з вивозу побутових відходів" 352 301,13
UAH з ПДВ
352 301,13
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 грудня 2019 09:14
Електронний підпис
23 грудня 2019 09:13
16_Статут.pdf
23 грудня 2019 09:13
15_Копія_аналог.договір.pdf
23 грудня 2019 09:13
10_Інші документи.pdf
23 грудня 2019 09:13
5_Довідки_повноваження.pdf
23 грудня 2019 09:13
4_Довідки_ст.17 Закону.pdf
23 грудня 2019 09:13
2_Довідка_працівники.pdf

Публічні документи

03 січня 2020 09:26
Довідка МВС.pdf
20 грудня 2019 11:39
Електронний підпис
19 грудня 2019 16:32
Скан договора 84.pdf
19 грудня 2019 16:32
Свідоцство.pdf
19 грудня 2019 16:32
Наявність працівників.pdf
19 грудня 2019 16:32
Інші документи.pdf
19 грудня 2019 16:32
Інформація про МТБ.pdf
19 грудня 2019 16:32
Заява учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МЕГАТРАНС ІНВЕСТ"

КП "Комплекс з вивозу побутових відходів"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МЕГАТРАНС ІНВЕСТ"
#40442258
Відхилено 343 602,00
UAH з ПДВ
02 січня 2020 17:27
КП "Комплекс з вивозу побутових відходів"
#33290649
Переможець 352 301,13
UAH з ПДВ
02 січня 2020 17:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 січня 2020 17:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП "Комплекс з вивозу побутових відходів"
#33290649
352 301,13
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 15:33
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 15:31
Електронний підпис зміни до договору
16 січня 2020 12:37
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
16 січня 2020 12:37
Електронний підпис укладений
16 січня 2020 12:23
Договір.pdf укладений
16 січня 2020 12:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із зміною рахунку споживача за стандартом IBAN, Сторони домовились в розділі Договору «РЕКВІЗИТИ СТОРІН» реквізити споживача змінити та викласти в новій редакції. 14. Сума договору після внесення змін - 352301,13 грн. (в т.ч. ПДВ - 58 716,85 грн.) 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 2727 метри кубічні.
Номер договору про закупівлю: 8/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахування фактичного обсягу видатків Замовника, на підставі пунктів 28, 29 Договору, керуючись пунктом 6 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» в поточній редакції, пунктом 1 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» в попередній редакції, Сторони домовились про таке: пункт 16 Договору змінити та викласти цей пункт в новій редакції; пункт 18 Договору змінити та викласти цей пункт в редакції такого змісту: «18. Сума Договору складає: 295780,76 грн. (двісті дев’яносто п’ять тисяч сімсот вісімдесят гривень 76 коп.), у тому числі ПДВ 20%: 49296,79 грн., в тому числі : фінансування з місцевого бюджету 196505,76 грн., власні надходження 99275,00 грн." 14. Сума договору після внесення змін - 295780,76 грн. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 2289,5 метри кубічні.
Номер договору про закупівлю: 8/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 295 780,76
UAH (в тому числі ПДВ 49 296,79 UAH)