Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 – 15550000-8 – Молочні продукти різні (ряжанка (масова частка жиру, % – не менше 4), кефір (масова частка жиру, % – не менше 2,5), сметана (масова частка жиру, % – не менше 20)
Очікувана вартість
89 263,00 UAH
UA-2019-12-05-001098-b 17c567dfe4604931be5b2a89ecd404fc
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Болюта Надія

+380679891641 tendep_zp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЗАПОРІЗЬКА СПЕЦІАЛЬНА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА-ІНТЕРНАТ № 1 " ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 20511659
Місцезнаходження: 69096, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Котельникова, буд. 16
Контактна особа: Болюта Надія
+380679891641
tendep_zp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 грудня 2019 11:40
Звернення за роз’ясненнями: до 13 грудня 2019 15:23
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 грудня 2019 16:00
Початок аукціону: 23 грудня 2019 14:02
Очікувана вартість: 89 263,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 446,32 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15550000-8: Молочні продукти різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1263 кілограм
Ряжанка (масова частка жиру, % – не менше 4)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69096, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Котельникова,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 травня 2020
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні
719 кілограм
Кефір (масова частка жиру, % – не менше 2,5)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69096, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Котельникова,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 травня 2020
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні
347 кілограм
Сметана (масова частка жиру, % – не менше 20)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69096, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Котельникова,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 травня 2020
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом переказу Замовником грошових коштів на поточний рахунок Постачальника після поставки товару згідно накладних впродовж 30 банківських днів Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 грудня 2019 15:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 грудня 2019 15:25
1-ТД.doc
05 грудня 2019 11:40
Додаток_2.doc
05 грудня 2019 11:40
Додаток_3.doc
05 грудня 2019 11:40
Додаток_1.doc
05 грудня 2019 11:40
Проект договору.doc
06 грудня 2019 15:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 грудня 2019 11:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 грудня 2019 15:25
1-ТД.doc
05 грудня 2019 11:40
1-ТД.doc
05 грудня 2019 11:40
Додаток_2.doc
05 грудня 2019 11:40
Додаток_3.doc
05 грудня 2019 11:40
Додаток_1.doc
05 грудня 2019 11:40
Проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-05-001098-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Фірма "Люстдорф" у формі товариства з обмеженою відповідальністю, Код ЄДРПОУ:23063575
Дата подання: 02 січня 2020 14:07
Тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
- всупереч пункту 3 Додаток 1 ТД Експертний висновок № 174 х.п.(1-6)/18 дійсний до 23.11.2018 р согласно ТД не більше тримісячної давнини відносно кінцевого строку подання пропозиції електронних торгів;
- всупереч пункту 5 Додатку 1 ТД надані Учасником у складі тендерної пропозиції етикетка на товар, який Учасник планує постачати до комунального закладу, надані неповні, так за наявними етикетками відсутня інформація щодо походження запропонованого товару (інформація про виробника, склад, харчова поживність тощо), отже надана лише лицьова сторона етикетки;
- всупереч Додатку 2 до документації електонних торгів Таблиці 1 наявний у складі тендерної пропозиції договір на здійснення санітарної обробки транспортних засобів № ДГ-035 від 01.07.2019 р укладений на строк до 31.12,2019 р, в той же час, згідно з умовами тендерної документації вимагається надання договору на здійснення санітарної обробки транспортних засобів строком дії не менше ніж до 31.12.2020
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 січня 2020 12:20
Замовником будуть розглядатися зауваження до документації електронних торгів

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 грудня 2019 14:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СІМБІ ПЛЮС" 76 518,18
UAH з ПДВ
73 698,00
UAH з ПДВ
Документи
Фірма "Люстдорф" у формі товариства з обмеженою відповідальністю 77 578,90
UAH з ПДВ
73 699,95
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 грудня 2019 12:55
протокол сметана 21%.pdf
27 грудня 2019 12:55
Протокол кефір 2,5%.pdf
24 грудня 2019 17:13
Електронний підпис
20 грудня 2019 15:45
Електронний підпис
20 грудня 2019 15:40
проєкт договору.pdf
20 грудня 2019 15:40
ІНШІ ДОКУМЕНТИ.rar
20 грудня 2019 15:40
ДОД 1 технічна частина.rar

Публічні документи

20 грудня 2019 14:36
Електронний підпис
20 грудня 2019 13:39
Проект договіру.pdf
20 грудня 2019 13:39
Інші документи 2.7z
20 грудня 2019 13:39
Інші документи.7z
20 грудня 2019 13:39
Кваліф.частина 3.7z
20 грудня 2019 13:39
Кваліф.частина 2.7z
20 грудня 2019 13:39
Кваліфік.критерії.7z
20 грудня 2019 13:39
Технічна частина.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СІМБІ ПЛЮС"

Фірма "Люстдорф" у формі товариства з обмеженою відповідальністю

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "СІМБІ ПЛЮС"
#37408070
Переможець 73 698,00
UAH з ПДВ
02 січня 2020 09:26
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "СІМБІ ПЛЮС" #37408070

№ рішення у справі

54-/17 -р/к

Дата рішення у справі

04.04.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

54-/18-р/к

Дата рішення у справі

04.04.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Документи

02 січня 2020 09:26
Електронний підпис
02 січня 2020 09:24
Рішення.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 січня 2020 09:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СІМБІ ПЛЮС"
#37408070
73 698,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 січня 2020 09:26
Електронний підпис
02 січня 2020 09:24
Рішення.doc

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 08 січня 2020 12:23
Коментар щодо відміни: Виникли обставини, які унеможливлюють здійснення закупівлі, а саме: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики, опис предмета закупівлі. потребує удосконалення. Прийняте рішення скасувати закупівлю.
Документи:
08 січня 2020 12:23
Електронний підпис
08 січня 2020 12:23
Скасування.docx