Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання
Очікувана вартість
81 000,00 UAH
UA-2019-12-05-001073-b 88c04d7351394758ad0c8401b68c8dd9
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Синишина

+380988985787 e.v.rebrik@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Дніпровська міська лікарня № 15" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 01984381
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ВУЛИЦЯ ПЕРЕМОГИ, будинок 113
Контактна особа: Юлія Синишина
+380988985787
e.v.rebrik@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 грудня 2019 11:37
Звернення за роз’ясненнями: до 10 грудня 2019 13:01
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 грудня 2019 14:00
Початок аукціону: 13 грудня 2019 12:07
Очікувана вартість: 81 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 405,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Див.в додатках
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штука
Комп'ютерне обладнання (Персональні комп'ютери)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49033, Україна, Дніпропетровська область, Днепропетровск, вул.Перемоги, 113
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Згідно статті 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. У разі затримки фінансування на вказані цілі ЗАМОВНИК здійснює розрахунки з ПОСТАЧАЛЬНИКОМ протягом десяти робочих днів з дня надходження коштів на його рахунок. Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 грудня 2019 13:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 грудня 2019 11:37
тех вимоги Персонал.ком..docx
05 грудня 2019 11:37
Договір поставки товарів на Комп.doc
05 грудня 2019 11:37
Вимоги до кваліфікації учасника додаток №3.docx
05 грудня 2019 11:37
Тендерна пропозиція Додаток 2.docx
05 грудня 2019 11:37
ОГОЛОШЕННЯ.docx
05 грудня 2019 13:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 грудня 2019 11:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 грудня 2019 11:37
тех вимоги Персонал.ком..docx
05 грудня 2019 11:37
Договір поставки товарів на Комп.doc
05 грудня 2019 11:37
Вимоги до кваліфікації учасника додаток №3.docx
05 грудня 2019 11:37
Тендерна пропозиція Додаток 2.docx
05 грудня 2019 11:37
ОГОЛОШЕННЯ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 06 грудня 2019 09:18
Дата відповіді: 06 грудня 2019 14:18
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Так допускаються 2. Так допускаються, як остаточно

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 11 грудня 2019 09:08
Коментар щодо відміни: В зв'язку з відсутністю фінансування
Документи:
11 грудня 2019 09:08
Електронний підпис
10 грудня 2019 15:53
ПРОТОКОЛНА СКАСУВАННЯ.pdf