Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

м"ясо яловичини, м"ясо свійської птиці, печінка яловичини, сало бокове
Очікувана вартість
505 700,00 UAH
UA-2019-12-05-001059-a 298f26fdac084aa080ad66b0c941f558
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Остапчук Світлана Миколаївна

+380977650051 doshkilnuk73@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Житомирський дошкільний навчальний заклад № 73
Код ЄДРПОУ: 22060286
Місцезнаходження: 10012, Україна , Житомирська обл., місто Житомир, вулиця Бориса Тена, 82-а
Контактна особа: Остапчук Світлана Миколаївна
+380977650051
doshkilnuk73@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 грудня 2019 18:40
Звернення за роз’ясненнями: до 10 грудня 2019 18:44
Оскарження умов закупівлі: до 16 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 грудня 2019 18:44
Очікувана вартість: 505 700,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Тендерна документація

06 грудня 2019 11:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-02-03-000007 ● 06fedb1bf8aa40cc9d8a2975c71a8a25
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 лютого 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 лютого 2020 17:29
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

03.02.2020
№ 10

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Сергій ДАВИДЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 03.02.2020 № 10.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
6. UA-2019-12-05-001059-a від 05.12.2019 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення усунено, договір розірвано за згодою сторін.

2020-02-13 16:39:29


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 лютого 2020
Кінцевий строк оскарження: 27 лютого 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  3. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Порушення усунуто, шляхом розірвання договору.

2020-02-14 09:59:57

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: м"ясо яловичини
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 360 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 800,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 23 грудня 2019 15:11
Закінчення: 23 грудня 2019 15:32
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

2400 кг
м"ясо яловичини
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10012, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Бориса Тена,82- а
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 грудня 2019 15:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЯКІМЕЦЬ ВІКТОР ІВАНОВИЧ" 345 456,00
UAH з ПДВ
345 456,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕРДИЧІВСЬКА КОВБАСНА ФАБРИКА" 352 800,00
UAH з ПДВ
352 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 грудня 2019 10:41
Електронний підпис
27 грудня 2019 10:38
ЖДНЗ №73.jpg
27 грудня 2019 10:38
Довідка МВС.jpg
20 грудня 2019 11:01
Електронний підпис
20 грудня 2019 11:00
Декларація.jpg
20 грудня 2019 11:00
Довідки.pdf
20 грудня 2019 11:00
Лист відгук ДНЗ №37.jpg
20 грудня 2019 11:00
Проект договору МЯ.pdf
20 грудня 2019 11:00
Установчі документи.pdf

Публічні документи

16 грудня 2019 23:35
Електронний підпис
16 грудня 2019 23:12
Експертний висновок 3.pdf
16 грудня 2019 23:12
Експертний висновок 4.pdf
16 грудня 2019 23:12
Експертний висновок 2.pdf
16 грудня 2019 23:12
Медична книжка Гулієв.pdf
16 грудня 2019 23:12
Довідка ст.17.pdf
16 грудня 2019 23:12
Лист-гаратнія.pdf
16 грудня 2019 23:12
Додаток 1 Договір.pdf
16 грудня 2019 23:12
Додаток 2 ТУ.pdf
16 грудня 2019 23:12
Лист-згода Морозов.pdf
16 грудня 2019 23:12
Додаток 3 Пропозиція.pdf
16 грудня 2019 23:12
Додаток 4 лист- згода.pdf
16 грудня 2019 23:12
Статут.pdf
16 грудня 2019 23:12
ВИТЯГ.pdf
16 грудня 2019 23:11
Експлуатац_йний дозв_л.PDF
16 грудня 2019 23:11
Протокол директор.pdf
16 грудня 2019 23:11
Протокол №5.pdf
16 грудня 2019 23:11
Довіреність 1.pdf
16 грудня 2019 23:11
Витяг ПДВ.pdf
16 грудня 2019 23:11
Наказ директор.pdf
16 грудня 2019 23:11
Протокол голова.PDF
16 грудня 2019 23:11
Наказ голова.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЯКІМЕЦЬ ВІКТОР ІВАНОВИЧ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕРДИЧІВСЬКА КОВБАСНА ФАБРИКА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЯКІМЕЦЬ ВІКТОР ІВАНОВИЧ"
#2224708158
Переможець 345 456,00
UAH з ПДВ
26 грудня 2019 16:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 грудня 2019 16:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЯКІМЕЦЬ ВІКТОР ІВАНОВИЧ"
#2224708158
345 456,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 лютого 2020 16:37
Електронний підпис укладений
13 лютого 2020 16:34
дод уг 1 9 20 МЯ.pdf зміни до договору
13 лютого 2020 16:29
Електронний підпис укладений
13 лютого 2020 16:26
дод уг 1 9 20 МЯ.pdf зміни до договору
13 лютого 2020 16:20
Електронний підпис укладений
16 січня 2020 16:19
мясо.PDF укладений
16 січня 2020 16:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
13 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 9/20 МЯ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
13 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 9/20 МЯ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 17 272,80
UAH (в тому числі ПДВ 2 878,80 UAH)
Причини розірвання договору: порушення вимог частини 2 статті 32 Закону № 922 договори про закупівлю від 16.01.2020 року № 9/20 МЯ з переможцем торгів ФОП Якімець Віктор Іванович укладено лише на 21-й день з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю (26.12.2019р.)