Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Фарба
Очікувана вартість
199 900,00 UAH
UA-2019-12-05-000997-c ● 30bf14eedb3a414487a1fac36e754ae7
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37397216 |
Вебсайт: | http://www.uosvitydnr.gov.ua |
Місцезнаходження: | 02105, Україна , Київська обл., Київ, пр-т Миру, 6-А |
Контактна особа: |
Дроздова Ольга Юріївна 080443324228 dnepr-osvitakkt@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 грудня 2019 12:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 грудня 2019 12:50 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 грудня 2019 12:50 |
Початок аукціону: | 13 грудня 2019 12:34 |
Очікувана вартість: | 199 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4200 кілограми
Фарба
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02105, Україна, місто Київ, Київ, просп. Миру, 6-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2019
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 грудня 2019 14:13 |
Оголошення фарба.docx |
05 грудня 2019 14:13 |
Оголошення фарба.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
аналог та еквівалент
Дата подання: 05 грудня 2019 14:10
Дата відповіді: 06 грудня 2019 17:10
Чи допускаєте ви до пропозиції аналоги або еквіваленти?
Відповідь: Доброго дня! Пропозиції повинні бути подані відповідно до умов тендерної документації.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 06 грудня 2019 09:22
Дата відповіді: 06 грудня 2019 17:09
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Ознайомтесь будь ласка уважно з тендерною документацією.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-12-05-000997-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ", Код ЄДРПОУ:33300207
Дата подання: 05 грудня 2019 17:31
Документація під одного учасника!!!!
Шановна Ольга Юріївна! Ваші документації просто "кішат" одними й тими фразами:"кожна складова повинна бути підтверджена","протокол випробувань" " сертифікат відповідності",ну просто під копірку!.А головне,що і переможець один і той самий, як під копірку, як ви там до неї звертаєтеся " Наташенька?"!
Вимагаємо прибрати антиконкурентні вимоги та надати можливість іншим учасникам прийняти участь в закупівлі!
Розгорнути
Згорнути
Вимагаємо прибрати антиконкурентні вимоги та надати можливість іншим учасникам прийняти участь в закупівлі!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 грудня 2019 17:21
В ході розгляду Вимоги №UA-2019-12-05-000997-c.c1 про усунення порушення під час проведення процедури закупівлі (далі – Вимога) та вивчення її змісту встановлено, що дана Вимога не містить питань, які потребують надання роз'яснень та/або усунення порушень під час проведення закупівлі №UA-2019-12-05-000997-c.
Номер вимоги: UA-2019-12-05-000997-c.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮТРИС", Код ЄДРПОУ:40434404
Дата подання: 06 грудня 2019 08:32
Виправлення документації
Доброго дня! Згідно ст.22 "Тендерна документація" Закону п.3 "інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля;". Ваша тендерна документація не відповідає Закону "Про публічні закупівлі". Вимагаємо в Оголошення додати вислів "або еквівалент".
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 грудня 2019 17:18
Шановний Учасник, на Ваше звернення повідомляємо наступне.
Дана закупівля є допороговою та регулюється Наказом №10 від 19.03.2019 р. "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Розглянувши Вашу вимогу та на підставі вищевикладеного, Замовник на даному етапі не знайшов жодних передбачених Законом підстав для задоволення такої вимоги, а оголошення про закупівлю товару не містить жодних дискримінаційних умов.
Дана закупівля є допороговою та регулюється Наказом №10 від 19.03.2019 р. "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Розглянувши Вашу вимогу та на підставі вищевикладеного, Замовник на даному етапі не знайшов жодних передбачених Законом підстав для задоволення такої вимоги, а оголошення про закупівлю товару не містить жодних дискримінаційних умов.
Номер вимоги: UA-2019-12-05-000997-c.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ВП "ПОЛІСАН", Код ЄДРПОУ:32318370
Дата подання: 09 грудня 2019 14:37
Щодо дискримінаційних умов
Шановний Замовнику!
Пунктом 4 Додатку 1 документації Замовника передбачено подання у складі пропозиції учасника нормативного документу та/або витягу з нормативної документації (за формою встановленою законодавством з відміткою відповідного органу реєстрації), завіреного власником, згідно якого виготовляється запропонований Учасником товар для підтвердження показників якості встановлених в таблиці технічної специфікації. В наданих документах кожна складова показників якості та технічних характеристик, встановлена замовником в вимогах до предмету закупівлі, повинна бути підтверджена.
Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога є дискримінаційною та унеможливлює участь інших учасників у процедурі закупівлі, так як перелік показників, які містяться в технічних умовах виробника визначається на стадії розробки ТУ виключно виробником продукції і у кожного виробника він різниться.
Наголошуємо, що основний принцип здійснення закупівель відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» :
- Добросовісна конкуренція серед учасників;
- Відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівлі;
- Недискримінація учасників;
- Запобігання корупційним діям і зловживанням;
- Максимальна економія та ефективність;
- Об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Виходячи з зазначеного вимагаємо усунути дискримінаційну вимогу, а саме виключити з документації фразу «В наданих документах кожна складова показників якості та технічних характеристик, встановлена замовником в вимогах до предмету закупівлі, повинна бути підтверджена».
Сподіваємось на зважене рішення Замовника.
Розгорнути
Згорнути
Пунктом 4 Додатку 1 документації Замовника передбачено подання у складі пропозиції учасника нормативного документу та/або витягу з нормативної документації (за формою встановленою законодавством з відміткою відповідного органу реєстрації), завіреного власником, згідно якого виготовляється запропонований Учасником товар для підтвердження показників якості встановлених в таблиці технічної специфікації. В наданих документах кожна складова показників якості та технічних характеристик, встановлена замовником в вимогах до предмету закупівлі, повинна бути підтверджена.
Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога є дискримінаційною та унеможливлює участь інших учасників у процедурі закупівлі, так як перелік показників, які містяться в технічних умовах виробника визначається на стадії розробки ТУ виключно виробником продукції і у кожного виробника він різниться.
Наголошуємо, що основний принцип здійснення закупівель відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» :
- Добросовісна конкуренція серед учасників;
- Відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівлі;
- Недискримінація учасників;
- Запобігання корупційним діям і зловживанням;
- Максимальна економія та ефективність;
- Об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Виходячи з зазначеного вимагаємо усунути дискримінаційну вимогу, а саме виключити з документації фразу «В наданих документах кожна складова показників якості та технічних характеристик, встановлена замовником в вимогах до предмету закупівлі, повинна бути підтверджена».
Сподіваємось на зважене рішення Замовника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 грудня 2019 16:55
Шановний Учаснику! Під час формування технічного завдання на закупівлю, фахівцями тендерного комітету було проведено моніторинг ринку групи товару, що є предметом закупівлі та визначено необхідність в закупівлі фарби саме з такими технічними показниками.
Разом з тим повідомляємо, що наявність технічних характеристик, встановлені в Додатку 1Тендерної документації підтверджено більше ніж двома виробниками, що свідчить про наявність на ринку конкуренції та відсутність дискримінаційних вимог.
Разом з тим повідомляємо, що наявність технічних характеристик, встановлені в Додатку 1Тендерної документації підтверджено більше ніж двома виробниками, що свідчить про наявність на ринку конкуренції та відсутність дискримінаційних вимог.
Номер вимоги: UA-2019-12-05-000997-c.a4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ВП "ПОЛІСАН", Код ЄДРПОУ:32318370
Дата подання: 09 грудня 2019 15:52
Усунення дискримінаційних умов
Шановний Замовнику!
Пунктом 7 Додатку 1 документації Замовника передбачено надання у складі пропозиції учасника сертифікату ДСТУ ISO 14024:2002, що виданий уповноваженим органом згідно чинного законодавства на запропонований до постачання товар.
Дана вимога є дискримінаційною з огляду на наступне.
Наразі правові та організаційні засади розроблення, прийняття та застосування технічних регламентів і передбачених ними процедур оцінки відповідності, а також здійснення добровільної оцінки відповідності визначені Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності».
Відповідно до вказаного Закону технічний регламент - це нормативно-правовий акт, в якому визначено характеристики продукції або пов’язані з ними процеси та методи виробництва, включаючи відповідні процедурні положення, додержання яких є обов’язковим.
При цьому відповідно до статті 11 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» відповідність введеної в обіг, наданої на ринку або введеної в експлуатацію в Україні продукції вимогам усіх чинних технічних регламентів, які застосовуються до такої продукції, є обов’язковою.
Разом з тим, на сьогодні відсутні законодавчо встановлені вимоги щодо обов’язкового екологічного маркування продукції, в тому числі і лакофарбової.
Відповідно до частини першої статті 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
Таким чином, обов’язкова наявність у виробників лакофарбових матеріалів екологічних сертифікатів на продукцію власного виробництва, в тому числі, й на момент оголошення Замовником процедури закупівлі не передбачена чинним законодавством.
Разом з тим, стаття 24 Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» передбачає можливість здійснення добровільної оцінки відповідності, яка не вимагається технічними регламентами. При цьому добровільна оцінка відповідності здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам. Орган з оцінки відповідності (в тому числі призначений орган чи визнана незалежна організація) залучається до здійснення добровільної оцінки відповідності на умовах, визначених договором між заявником і таким органом.
ДСТУ ISO 14024 «Екологічні маркування та декларації. Екологічне маркування типу I. Принципи та методи» (далі - ДСТУ ISO 14024), відповідно до якого повинен бути виданий сертифікат, надання якого вимагається Замовником, установлює принципи та методи, застосовні для розроблення програм екологічного маркування типу I, включаючи вибір категорій продукції, екологічних критеріїв продукції і функціональних характеристик продукції, а також для оцінювання та демонстрування відповідності. Цей стандарт також установлює процедури сертифікації для присвоєння цього маркування.
Відповідно до пункту 3.1 ДСТУ ISO 14024 програма екологічного маркування типу I – це добровільна, основана на багатьох критеріях, незалежна програма надання ліцензії, яка дозволяє використовувати екологічні маркування на продукції, зазначаючи загальну екологічну перевагу продукції в межах конкретної категорії продукції за результатами розгляду життєвого циклу.
Більше того добровільний характер програми екологічного маркування типу I є головним принципом її функціонування, що закріплений у пункті 5 ДСТУ ISO 14024.
Відповідно до пункту 7 ДСТУ ISO 14024 відповідальність за ліцензування заявників несе орган з екомаркування.
Відтак, вимога щодо надання у складі пропозиції сертифікатів ДСТУ ISO 14024 є дискримінаційною, адже встановлює вимоги, що не є обов’язковими згідно законодавства проте унеможливлюють участь максимально можливої кількості учасників у процедури закупівлі.
Виходячи з зазначеного вимагаємо усунути дискримінаційну вимогу, а саме виключити з документації вимогу надання сертифікату ДСТУ ISO 14024:2002 у складі пропозиції учасника.
Розгорнути
Згорнути
Пунктом 7 Додатку 1 документації Замовника передбачено надання у складі пропозиції учасника сертифікату ДСТУ ISO 14024:2002, що виданий уповноваженим органом згідно чинного законодавства на запропонований до постачання товар.
Дана вимога є дискримінаційною з огляду на наступне.
Наразі правові та організаційні засади розроблення, прийняття та застосування технічних регламентів і передбачених ними процедур оцінки відповідності, а також здійснення добровільної оцінки відповідності визначені Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності».
Відповідно до вказаного Закону технічний регламент - це нормативно-правовий акт, в якому визначено характеристики продукції або пов’язані з ними процеси та методи виробництва, включаючи відповідні процедурні положення, додержання яких є обов’язковим.
При цьому відповідно до статті 11 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» відповідність введеної в обіг, наданої на ринку або введеної в експлуатацію в Україні продукції вимогам усіх чинних технічних регламентів, які застосовуються до такої продукції, є обов’язковою.
Разом з тим, на сьогодні відсутні законодавчо встановлені вимоги щодо обов’язкового екологічного маркування продукції, в тому числі і лакофарбової.
Відповідно до частини першої статті 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
Таким чином, обов’язкова наявність у виробників лакофарбових матеріалів екологічних сертифікатів на продукцію власного виробництва, в тому числі, й на момент оголошення Замовником процедури закупівлі не передбачена чинним законодавством.
Разом з тим, стаття 24 Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» передбачає можливість здійснення добровільної оцінки відповідності, яка не вимагається технічними регламентами. При цьому добровільна оцінка відповідності здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам. Орган з оцінки відповідності (в тому числі призначений орган чи визнана незалежна організація) залучається до здійснення добровільної оцінки відповідності на умовах, визначених договором між заявником і таким органом.
ДСТУ ISO 14024 «Екологічні маркування та декларації. Екологічне маркування типу I. Принципи та методи» (далі - ДСТУ ISO 14024), відповідно до якого повинен бути виданий сертифікат, надання якого вимагається Замовником, установлює принципи та методи, застосовні для розроблення програм екологічного маркування типу I, включаючи вибір категорій продукції, екологічних критеріїв продукції і функціональних характеристик продукції, а також для оцінювання та демонстрування відповідності. Цей стандарт також установлює процедури сертифікації для присвоєння цього маркування.
Відповідно до пункту 3.1 ДСТУ ISO 14024 програма екологічного маркування типу I – це добровільна, основана на багатьох критеріях, незалежна програма надання ліцензії, яка дозволяє використовувати екологічні маркування на продукції, зазначаючи загальну екологічну перевагу продукції в межах конкретної категорії продукції за результатами розгляду життєвого циклу.
Більше того добровільний характер програми екологічного маркування типу I є головним принципом її функціонування, що закріплений у пункті 5 ДСТУ ISO 14024.
Відповідно до пункту 7 ДСТУ ISO 14024 відповідальність за ліцензування заявників несе орган з екомаркування.
Відтак, вимога щодо надання у складі пропозиції сертифікатів ДСТУ ISO 14024 є дискримінаційною, адже встановлює вимоги, що не є обов’язковими згідно законодавства проте унеможливлюють участь максимально можливої кількості учасників у процедури закупівлі.
Виходячи з зазначеного вимагаємо усунути дискримінаційну вимогу, а саме виключити з документації вимогу надання сертифікату ДСТУ ISO 14024:2002 у складі пропозиції учасника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 грудня 2019 16:54
Шановний Учаснику! Під час формування технічного завдання на закупівлю, фахівцями тендерного комітету було проведено моніторинг ринку групи товару, що є предметом закупівлі та визначено необхідність в закупівлі фарби саме з такими технічними показниками. При цьому враховані такі показники як економічність, ефективність та безпечність товару. Слід зазначити, що останнім часом, почастішали випадки фальсифікації продукції, придбання яких неприпустимо, так як вони становлять реальну небезпеку для здоров'я.
Фарба, що закуповується Замовником буде використовуватись для фарбування поверхонь у дитячих та навчально виховних закладах, тому надзвичайно важливо, щоб вона була екологічно чистою та безпечною. На ринку наявна безліч лакофарбових матеріалів, екологічність яких підтверджено сертифікатом ISO 14024:2002, в тому числі: ТМ Feidal, TM Ceresit, TM Green Line, та інші, що свідчить про наявність на ринку конкуренції та відсутність дискримінаційних вимог.
Фарба, що закуповується Замовником буде використовуватись для фарбування поверхонь у дитячих та навчально виховних закладах, тому надзвичайно важливо, щоб вона була екологічно чистою та безпечною. На ринку наявна безліч лакофарбових матеріалів, екологічність яких підтверджено сертифікатом ISO 14024:2002, в тому числі: ТМ Feidal, TM Ceresit, TM Green Line, та інші, що свідчить про наявність на ринку конкуренції та відсутність дискримінаційних вимог.
Номер вимоги: UA-2019-12-05-000997-c.a5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ВП "ПОЛІСАН", Код ЄДРПОУ:32318370
Дата подання: 10 грудня 2019 11:25
Дискримінаційні умови
Шановний Замовнику!
Таблицею технічних вимог до товару Додатку 1 документації Замовника визначено такий показник технічних характеристик як Умовна в’язкість по віскозиметру ВЗ-246 з діаметром сопла 6 мм при t (20+0,5)о, с, не менше: 25, якому повинен відповідати запропонований товар, а також підтверджуватись паспортами якості виробника.
Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога є дискримінаційною та унеможливлює участь інших учасників у процедурі закупівлі, так як даний показник для водно-дисперсійної продукції у більшості вітчизняних виробників вимірюється по віскозиметру Брукфільда, що в свою чергу зазначається в ТУ виробника та паспортах якості, і тягне за собою неможливість підтвердження відповідності запропонованого товару зазначеному Замовником показнику вищевказаними документами. Таким чином вказані характеристики зможе підтвердити лише учасник який запропонує продукцію ПрАТ «Коростенський завод «Янтар», що є безумовно дискримінаційною вимогою.
Наголошуємо, що основний принцип здійснення закупівель відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» :
- Добросовісна конкуренція серед учасників;
- Відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівлі;
- Недискримінація учасників;
- Запобігання корупційним діям і зловживанням;
- Максимальна економія та ефективність;
- Об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Виходячи з зазначеного вимагаємо усунути дискримінаційну вимогу, а саме виключити з документації фразу «В наданих документах кожна складова показників якості та технічних характеристик, встановлена замовником в вимогах до предмету закупівлі, повинна бути підтверджена» та привести дану позицію технічних характеристик у відповідність до загальноприйнятих серед вітчизняних виробників для можливості участі у закупівлі якомога більшої кількості учасників.
Сподіваємось на зважене рішення Замовника.
Розгорнути
Згорнути
Таблицею технічних вимог до товару Додатку 1 документації Замовника визначено такий показник технічних характеристик як Умовна в’язкість по віскозиметру ВЗ-246 з діаметром сопла 6 мм при t (20+0,5)о, с, не менше: 25, якому повинен відповідати запропонований товар, а також підтверджуватись паспортами якості виробника.
Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога є дискримінаційною та унеможливлює участь інших учасників у процедурі закупівлі, так як даний показник для водно-дисперсійної продукції у більшості вітчизняних виробників вимірюється по віскозиметру Брукфільда, що в свою чергу зазначається в ТУ виробника та паспортах якості, і тягне за собою неможливість підтвердження відповідності запропонованого товару зазначеному Замовником показнику вищевказаними документами. Таким чином вказані характеристики зможе підтвердити лише учасник який запропонує продукцію ПрАТ «Коростенський завод «Янтар», що є безумовно дискримінаційною вимогою.
Наголошуємо, що основний принцип здійснення закупівель відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» :
- Добросовісна конкуренція серед учасників;
- Відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівлі;
- Недискримінація учасників;
- Запобігання корупційним діям і зловживанням;
- Максимальна економія та ефективність;
- Об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Виходячи з зазначеного вимагаємо усунути дискримінаційну вимогу, а саме виключити з документації фразу «В наданих документах кожна складова показників якості та технічних характеристик, встановлена замовником в вимогах до предмету закупівлі, повинна бути підтверджена» та привести дану позицію технічних характеристик у відповідність до загальноприйнятих серед вітчизняних виробників для можливості участі у закупівлі якомога більшої кількості учасників.
Сподіваємось на зважене рішення Замовника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 грудня 2019 16:54
Шановний Учаснику! Під час формування технічного завдання на закупівлю, фахівцями тендерного комітету було проведено моніторинг ринку групи товару, що є предметом закупівлі та визначено необхідність в закупівлі фарби саме з такими технічними показниками.
Разом з тим повідомляємо, що наявність технічних характеристик, встановлені в Додатку 1Тендерної документації підтверджено більше ніж двома виробниками, що свідчить про наявність на ринку конкуренції та відсутність дискримінаційних вимог.
Разом з тим повідомляємо, що наявність технічних характеристик, встановлені в Додатку 1Тендерної документації підтверджено більше ніж двома виробниками, що свідчить про наявність на ринку конкуренції та відсутність дискримінаційних вимог.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 грудня 2019 13:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ВП "ПОЛІСАН" |
119 448,00
UAH з ПДВ
|
119 448,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРО-КОНТАКТ" |
162 252,60
UAH з ПДВ
|
162 252,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Міжнародна інноваційна компанія нових технологій" |
199 836,00
UAH з ПДВ
|
199 836,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВП "ПОЛІСАН" #32318370 |
Очікує рішення |
119 448,00
UAH з ПДВ
|
13 грудня 2019 13:01
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 23 грудня 2019 14:56 |
Коментар щодо відміни: | Процедуру відмінено у зв'язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі |
Документи:
23 грудня 2019 14:55
|
Протокол скасування процедури закупівлі (фарба).pdf |