Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт будівлі опорного закладу "Шишацька спеціалізована школа ім. В.І. Вернадського Шишацької селищної ради Полтавської області" в смт.Шишаки Полтавської області»
Очікувана вартість
43 873 658,00 UAH
UA-2019-12-05-000988-b e83d4dcb8441417f95f0af2abbda2ae0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Погорілий

+380532560227 yurotdeldkb@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ БУДІВНИЦТВА, МІСТОБУДУВАННЯ І АРХІТЕКТУРИ ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 04013991
Місцезнаходження: 36014, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Зигіна, буд. 1
Контактна особа: Ігор Погорілий
+380532560227
yurotdeldkb@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 грудня 2019 11:25
Звернення за роз’ясненнями: до 14 січня 2020 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 січня 2020 23:00
Початок аукціону: 27 січня 2020 11:58
Очікувана вартість: 43 873 658,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 387,37 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 200000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт будівлі опорного закладу "Шишацька спеціалізована школа ім. В.І. Вернадського Шишацької селищної ради Полтавської області" в смт.Шишаки Полтавської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Назва джерела фінансування:Кредити та позики міжнародних валютно-кредитних організацій Пiсляоплата 45 Календарні 70
Iнша подія Назва джерела фінансування:Кредити та позики міжнародних валютно-кредитних організацій Аванс 90 Календарні 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 грудня 2019 22:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 грудня 2019 11:25
ТД Шишаки.doc
24 грудня 2019 22:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 грудня 2019 11:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 грудня 2019 11:25
ТД Шишаки.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо дискримінаційних умов тендерної документації
Дата подання: 09 січня 2020 17:01
Дата відповіді: 09 січня 2020 17:11
Умовами п. 5.3 та 5.4. розділу ІІІ тендерної документації на закупівлю робіт: «Капітальний ремонт будівлі опорного закладу "Шишацька спеціалізована школа ім. В.І. Вернадського Шишацької селищної ради Полтавської області" в смт.Шишаки Полтавської області», встановлено наступні вимоги до учасників процедури: 1. Відповідний досвід роботи: не менше 2 (двох) аналогічних договорів протягом останніх чотирьох (4) років із вартістю кожного договору не менше 30% від суми тендерної пропозиції. Загальний досвід роботи Учасника має бути не менше 4 років. 2. Фінансова спроможність учасника закупівлі: середньорічний оборот коштів за останні 4 (чотири) роки (середнє арифметичне значення річних оборотів) має бути не менше 100% від суми пропозиції. По-перше, звертаємо Вашу увагу, що вимога про відповідний досвід роботи є незаконною та дискримінуючою з огляду на наступне: абз.4 ч.2 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Вимога про підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (не менше двох) за останні чотири роки дискримінує нас, як учасника, який має досвід роботи менше ніж чотири роки. Крім того, Законом не передбачено право замовника встановлювати граничну у процентному співвідношенні суму виконання аналогічних договорів, а тільки наявність документально підтвердженого досвіду їх виконання. Чому саме 30 % від суми тендерної пропозиції має складати вартість кожного виконаного аналогічного договору учасником (що складає близько 13 млн.), суб’єкту оскарження цілком незрозуміло і замовником ніяк не обґрунтовано в тендерній документації. Таким чином, вимога щодо надання інформації із зазначенням виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів з певним терміном їх виконання та вартістю, є обмежуючою та дискримінаційною, порушує принципи закупівлі, визначені Законом та такою, що позбавляє нас права участі у відкритих торгах, на добросовісну конкуренцію та на відкритість на всіх стадіях закупівлі. Враховуючи вищезазначене, ця вимога має бути виключена з тендерної документації, як дискримінаційна та обмежуюча коло потенційних учасників. суб’єкту оскарження цілком незрозуміло і замовником ніяк не обґрунтовано в тендерній документації. Звертаємо вашу увагу, що учасник зобов’язаний надати ліцензію на виконання робот, які визначені в технічних завданнях на закупівлю по предмету: «Капітальний ремонт будівлі опорного закладу "Шишацька спеціалізована школа ім. В.І. Вернадського Шишацької селищної ради Полтавської області" в смт. Шишаки Полтавської області», наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а також наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що в свою чергу є підтвердженням відповідності учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі. По-друге, вимога Замовника відкритих торгів стосовно підтвердження фінансової спроможності учасника закупівлі за останні 4 роки з середнім арифметичним значенням річних оборотів в сумі не менше 100% від суми пропозиції, теж призводить до мінімальної кількості учасників, відсутність добросовісної конкуренції та обмежує коло доступу організацій, що апріорі не можуть підтвердити фінансову спроможність за 4 роки, так як працюють в будівельній галузі менший термін. Крім того, залишається незрозумілою вимога замовника участі саме тих учасників, що створені понад 4 роки та мають встановлений умовами тендерної документації середньорічний оборот коштів. Натомість сприяє участі тієї організації, яка ймовірніше за все, відповідає умовам Замовника та має саме 2 аналогічних договори на визначену Замовником суму, створена понад 4 роки тому та має визначений умовами тендерної документації середньорічний оборот коштів. Закон України «Про публічні закупівлі» закріплює принципи прозорості, відкритості, недискримінації. Принцип недискримінації учасників закріплений у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі». У статті 5 Закону прямо передбачається, що замовники забезпечують вільний доступ всіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом, та не можуть встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Заборону на включення до тендерної документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, містить стаття 22 Закону. Учасник повністю погоджується з тим, що відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Але, в даному випадку, неможливо погодитись з вимогами Замовника відкритих торгів, що містять яскраво виражений дискримінаційний характер та затверджені під конкретного учасника. Дії Замовника в частині встановлення у документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, та принципи відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі, передбачені статтею 3 Закону. Виходячи з вищевикладеного, Замовник має усунути вказані невідповідності шляхом внесення змін до документацій саме в цій частині, та застосовувати єдиний підхід до учасників процедури. Крім того, виключення умов тендерної документації, що містять ознаки дискримінації та порушують норми чинного законодавства, призведе до чесної боротьби на аукціоні та економії державних коштів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, тендерний комітет уважно розглянув ваше питання. Повідомляємо наступне.
Ст. 6. Закону України «Про публічні закупівлі» Міжнародні зобов’язання України у сфері закупівель зазначено:
«2. Закупівля товарів, робіт і послуг за кошти кредитів, позик, що надані відповідно до міжнародних договорів України Міжнародним банком реконструкції та розвитку, Міжнародною фінансовою корпорацією, Багатостороннім агентством з гарантування інвестицій, Міжнародною асоціацією розвитку, Європейським банком реконструкції та розвитку, Європейським інвестиційним банком, Північним інвестиційним банком, а також іншими міжнародними валютно-кредитними організаціями, здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями, а в разі невстановлення таких правил і процедур - відповідно до цього Закону.
Закупівля товарів, робіт і послуг на умовах їх співфінансування в рамках проектів, що реалізуються за рахунок кредитів, позик, зазначених в абзаці першому цієї частини, здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими відповідними організаціями, а в разі невстановлення таких правил і процедур - відповідно до цього Закону».
В даному випадку закупівля оголошена в рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України (зі змінами) від 25.11.2015 року №1068. Договір укладений за результатами цієї процедури набере чинності з моменту письмового підтвердження Мінрегіону та Європейського інвестиційного банку (далі - ЄІБ) "без заперечень". У разі не надання ЄІБ резолюції "без заперечень" договірні відносини вважаються такими, що не розпочалися. Рішення ЄІБ є остаточним і безапеляційним.
Про це було зазначено в оголошенні про заплановану закупівлю.
Оскільки вимога щодо досвіду роботи та фінансової спроможності належить Європейському інвестиційному банку для отримання резолюції «без заперечень», на підставі наданої інформації замовник не може зробити висновок про те, що учасник повністю відповідає кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 січня 2020 12:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Марк Строй" 43 748 275,34
UAH з ПДВ
43 739 500,59
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА"СЕН" 43 812 287,20
UAH з ПДВ
43 741 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 лютого 2020 14:45
документи переможця.pdf
29 січня 2020 13:59
оновлена цінова.pdf
16 січня 2020 14:06
Електронний підпис
16 січня 2020 13:58
SCAN0000.PDF
16 січня 2020 13:58
SCAN0019.PDF
16 січня 2020 13:57
SCAN0010.pdf
16 січня 2020 13:57
SCAN0009.PDF
16 січня 2020 13:57
SCAN0005.PDF
16 січня 2020 13:57
SCAN0007.PDF
16 січня 2020 13:57
SCAN0001.pdf
16 січня 2020 13:57
20.pdf
16 січня 2020 13:56
SCAN0015.PDF
16 січня 2020 13:56
SCAN0013_.pdf
16 січня 2020 13:56
SCAN0006.PDF
16 січня 2020 13:56
SCAN0008.PDF
16 січня 2020 13:56
SCAN0004.PDF
16 січня 2020 13:56
SCAN0003.PDF
16 січня 2020 13:55
SCAN0012.PDF
16 січня 2020 13:55
SCAN0002.PDF
16 січня 2020 13:55
SCAN0014.PDF

Публічні документи

23 січня 2020 10:21
ГАРАНТІЯ_33.2020-НГЕ.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Марк Строй"

ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА"СЕН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Марк Строй"
#40093478
Переможець 43 739 500,59
UAH з ПДВ
03 лютого 2020 16:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 лютого 2020 16:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Марк Строй"
#40093478
43 739 500,59
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2023 11:21
ДУ 20 до Договору 03-20_6 Шишаки.pdf зміни до договору
21 грудня 2023 11:17
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2022 10:00
ДУ№18.pdf зміни до договору
19 грудня 2022 09:59
Електронний підпис зміни до договору
11 жовтня 2022 09:37
ДУ№14.pdf зміни до договору
11 жовтня 2022 09:35
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2021 11:36
ДУ 11 Шишаки.PDF зміни до договору
09 грудня 2021 11:31
Електронний підпис зміни до договору
12 жовтня 2021 10:16
ДУ 10.PDF зміни до договору
12 жовтня 2021 10:14
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2021 10:51
Додаткова угода.PDF зміни до договору
01 квітня 2021 10:49
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 17:01
Шишаки.PDF зміни до договору
21 грудня 2020 17:00
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2020 08:22
шишаки.PDF зміни до договору
19 листопада 2020 08:22
Електронний підпис зміни до договору
28 жовтня 2020 10:03
ду шишаки.PDF зміни до договору
28 жовтня 2020 10:02
Електронний підпис укладений
21 лютого 2020 17:40
Договір підряду.PDF укладений
21 лютого 2020 17:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Фінансування
Номер договору про закупівлю: 03-20/6
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни в фінансуванні
Номер договору про закупівлю: 03-20/6
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Фінансування
Номер договору про закупівлю: 03-20/6
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до п. 18.1 Розділу 18 Договору
Номер договору про закупівлю: 03-20/6
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до п. 18.1 розділу 18 Договору
Номер договору про закупівлю: 03-20/6
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до п.18.1. Розділу 18, п. 19.4 Розділу 19
Номер договору про закупівлю: 03-20/6
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
11 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до п. 18.1.розділу 18 та до Додатку №2 Договору
Номер договору про закупівлю: 03-20/6
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до п. 18.1. Розділу 18 та до Додатку №2 Договору підряду №03-20/6 від 21.02.2020
Номер договору про закупівлю: 03-20/6
Договір:
Номер додаткової угоди: 18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.4 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції Закону від 02.04.2020), Сторони домовилися внести зміни до п.18.1. розділу 18 «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» та до Додатку № 2 Договору підряду № 03-20/6 від 21.02.2020 р.
Номер договору про закупівлю: 03-20/6
Договір:
Номер додаткової угоди: 20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML