Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Капітальний ремонт будівлі опорного закладу "Шишацька спеціалізована школа ім. В.І. Вернадського Шишацької селищної ради Полтавської області" в смт.Шишаки Полтавської області»
Очікувана вартість
43 873 658,00 UAH
UA-2019-12-05-000988-b ● e83d4dcb8441417f95f0af2abbda2ae0
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ БУДІВНИЦТВА, МІСТОБУДУВАННЯ І АРХІТЕКТУРИ ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 04013991 |
Місцезнаходження: | 36014, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Зигіна, буд. 1 |
Контактна особа: |
Ігор Погорілий +380532560227 yurotdeldkb@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 грудня 2019 11:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 січня 2020 23:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 січня 2020 23:00 |
Початок аукціону: | 27 січня 2020 11:58 |
Очікувана вартість: | 43 873 658,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 387,37 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,01% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 200000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт будівлі опорного закладу "Шишацька спеціалізована школа ім. В.І. Вернадського Шишацької селищної ради Полтавської області" в смт.Шишаки Полтавської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Назва джерела фінансування:Кредити та позики міжнародних валютно-кредитних організацій | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 70 |
Iнша подія | Назва джерела фінансування:Кредити та позики міжнародних валютно-кредитних організацій | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 грудня 2019 22:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 грудня 2019 11:25 |
ТД Шишаки.doc |
24 грудня 2019 22:35 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 грудня 2019 11:25 |
ТД Шишаки.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо дискримінаційних умов тендерної документації
Дата подання: 09 січня 2020 17:01
Дата відповіді: 09 січня 2020 17:11
Умовами п. 5.3 та 5.4. розділу ІІІ тендерної документації на закупівлю робіт: «Капітальний ремонт будівлі опорного закладу "Шишацька спеціалізована школа ім. В.І. Вернадського Шишацької селищної ради Полтавської області" в смт.Шишаки Полтавської області», встановлено наступні вимоги до учасників процедури: 1. Відповідний досвід роботи: не менше 2 (двох) аналогічних договорів протягом останніх чотирьох (4) років із вартістю кожного договору не менше 30% від суми тендерної пропозиції. Загальний досвід роботи Учасника має бути не менше 4 років. 2. Фінансова спроможність учасника закупівлі: середньорічний оборот коштів за останні 4 (чотири) роки (середнє арифметичне значення річних оборотів) має бути не менше 100% від суми пропозиції. По-перше, звертаємо Вашу увагу, що вимога про відповідний досвід роботи є незаконною та дискримінуючою з огляду на наступне: абз.4 ч.2 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Вимога про підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (не менше двох) за останні чотири роки дискримінує нас, як учасника, який має досвід роботи менше ніж чотири роки. Крім того, Законом не передбачено право замовника встановлювати граничну у процентному співвідношенні суму виконання аналогічних договорів, а тільки наявність документально підтвердженого досвіду їх виконання. Чому саме 30 % від суми тендерної пропозиції має складати вартість кожного виконаного аналогічного договору учасником (що складає близько 13 млн.), суб’єкту оскарження цілком незрозуміло і замовником ніяк не обґрунтовано в тендерній документації. Таким чином, вимога щодо надання інформації із зазначенням виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів з певним терміном їх виконання та вартістю, є обмежуючою та дискримінаційною, порушує принципи закупівлі, визначені Законом та такою, що позбавляє нас права участі у відкритих торгах, на добросовісну конкуренцію та на відкритість на всіх стадіях закупівлі. Враховуючи вищезазначене, ця вимога має бути виключена з тендерної документації, як дискримінаційна та обмежуюча коло потенційних учасників. суб’єкту оскарження цілком незрозуміло і замовником ніяк не обґрунтовано в тендерній документації.
Звертаємо вашу увагу, що учасник зобов’язаний надати ліцензію на виконання робот, які визначені в технічних завданнях на закупівлю по предмету: «Капітальний ремонт будівлі опорного закладу "Шишацька спеціалізована школа ім. В.І. Вернадського Шишацької селищної ради Полтавської області" в смт. Шишаки Полтавської області», наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а також наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що в свою чергу є підтвердженням відповідності учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі.
По-друге, вимога Замовника відкритих торгів стосовно підтвердження фінансової спроможності учасника закупівлі за останні 4 роки з середнім арифметичним значенням річних оборотів в сумі не менше 100% від суми пропозиції, теж призводить до мінімальної кількості учасників, відсутність добросовісної конкуренції та обмежує коло доступу організацій, що апріорі не можуть підтвердити фінансову спроможність за 4 роки, так як працюють в будівельній галузі менший термін. Крім того, залишається незрозумілою вимога замовника участі саме тих учасників, що створені понад 4 роки та мають встановлений умовами тендерної документації середньорічний оборот коштів. Натомість сприяє участі тієї організації, яка ймовірніше за все, відповідає умовам Замовника та має саме 2 аналогічних договори на визначену Замовником суму, створена понад 4 роки тому та має визначений умовами тендерної документації середньорічний оборот коштів. Закон України «Про публічні закупівлі» закріплює принципи прозорості, відкритості, недискримінації. Принцип недискримінації учасників закріплений у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі». У статті 5 Закону прямо передбачається, що замовники забезпечують вільний доступ всіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом, та не можуть встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Заборону на включення до тендерної документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, містить стаття 22 Закону. Учасник повністю погоджується з тим, що відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Але, в даному випадку, неможливо погодитись з вимогами Замовника відкритих торгів, що містять яскраво виражений дискримінаційний характер та затверджені під конкретного учасника. Дії Замовника в частині встановлення у документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, та принципи відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі, передбачені статтею 3 Закону.
Виходячи з вищевикладеного, Замовник має усунути вказані невідповідності шляхом внесення змін до документацій саме в цій частині, та застосовувати єдиний підхід до учасників процедури. Крім того, виключення умов тендерної документації, що містять ознаки дискримінації та порушують норми чинного законодавства, призведе до чесної боротьби на аукціоні та економії державних коштів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, тендерний комітет уважно розглянув ваше питання. Повідомляємо наступне.
Ст. 6. Закону України «Про публічні закупівлі» Міжнародні зобов’язання України у сфері закупівель зазначено:
«2. Закупівля товарів, робіт і послуг за кошти кредитів, позик, що надані відповідно до міжнародних договорів України Міжнародним банком реконструкції та розвитку, Міжнародною фінансовою корпорацією, Багатостороннім агентством з гарантування інвестицій, Міжнародною асоціацією розвитку, Європейським банком реконструкції та розвитку, Європейським інвестиційним банком, Північним інвестиційним банком, а також іншими міжнародними валютно-кредитними організаціями, здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями, а в разі невстановлення таких правил і процедур - відповідно до цього Закону.
Закупівля товарів, робіт і послуг на умовах їх співфінансування в рамках проектів, що реалізуються за рахунок кредитів, позик, зазначених в абзаці першому цієї частини, здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими відповідними організаціями, а в разі невстановлення таких правил і процедур - відповідно до цього Закону».
В даному випадку закупівля оголошена в рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України (зі змінами) від 25.11.2015 року №1068. Договір укладений за результатами цієї процедури набере чинності з моменту письмового підтвердження Мінрегіону та Європейського інвестиційного банку (далі - ЄІБ) "без заперечень". У разі не надання ЄІБ резолюції "без заперечень" договірні відносини вважаються такими, що не розпочалися. Рішення ЄІБ є остаточним і безапеляційним.
Про це було зазначено в оголошенні про заплановану закупівлю.
Оскільки вимога щодо досвіду роботи та фінансової спроможності належить Європейському інвестиційному банку для отримання резолюції «без заперечень», на підставі наданої інформації замовник не може зробити висновок про те, що учасник повністю відповідає кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам тендерної документації.
Ст. 6. Закону України «Про публічні закупівлі» Міжнародні зобов’язання України у сфері закупівель зазначено:
«2. Закупівля товарів, робіт і послуг за кошти кредитів, позик, що надані відповідно до міжнародних договорів України Міжнародним банком реконструкції та розвитку, Міжнародною фінансовою корпорацією, Багатостороннім агентством з гарантування інвестицій, Міжнародною асоціацією розвитку, Європейським банком реконструкції та розвитку, Європейським інвестиційним банком, Північним інвестиційним банком, а також іншими міжнародними валютно-кредитними організаціями, здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями, а в разі невстановлення таких правил і процедур - відповідно до цього Закону.
Закупівля товарів, робіт і послуг на умовах їх співфінансування в рамках проектів, що реалізуються за рахунок кредитів, позик, зазначених в абзаці першому цієї частини, здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими відповідними організаціями, а в разі невстановлення таких правил і процедур - відповідно до цього Закону».
В даному випадку закупівля оголошена в рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України (зі змінами) від 25.11.2015 року №1068. Договір укладений за результатами цієї процедури набере чинності з моменту письмового підтвердження Мінрегіону та Європейського інвестиційного банку (далі - ЄІБ) "без заперечень". У разі не надання ЄІБ резолюції "без заперечень" договірні відносини вважаються такими, що не розпочалися. Рішення ЄІБ є остаточним і безапеляційним.
Про це було зазначено в оголошенні про заплановану закупівлю.
Оскільки вимога щодо досвіду роботи та фінансової спроможності належить Європейському інвестиційному банку для отримання резолюції «без заперечень», на підставі наданої інформації замовник не може зробити висновок про те, що учасник повністю відповідає кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 січня 2020 12:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Марк Строй" |
43 748 275,34
UAH з ПДВ
|
43 739 500,59
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА"СЕН" |
43 812 287,20
UAH з ПДВ
|
43 741 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Марк Строй" #40093478 |
Переможець |
43 739 500,59
UAH з ПДВ
|
03 лютого 2020 16:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2023 11:21
|
ДУ 20 до Договору 03-20_6 Шишаки.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2023 11:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 грудня 2022 10:00
|
ДУ№18.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2022 09:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 жовтня 2022 09:37
|
ДУ№14.pdf | зміни до договору |
11 жовтня 2022 09:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 грудня 2021 11:36
|
ДУ 11 Шишаки.PDF | зміни до договору |
09 грудня 2021 11:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 жовтня 2021 10:16
|
ДУ 10.PDF | зміни до договору |
12 жовтня 2021 10:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 квітня 2021 10:51
|
Додаткова угода.PDF | зміни до договору |
01 квітня 2021 10:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2020 17:01
|
Шишаки.PDF | зміни до договору |
21 грудня 2020 17:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 листопада 2020 08:22
|
шишаки.PDF | зміни до договору |
19 листопада 2020 08:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 жовтня 2020 10:03
|
ду шишаки.PDF | зміни до договору |
28 жовтня 2020 10:02
|
Електронний підпис | укладений |
21 лютого 2020 17:40
|
Договір підряду.PDF | укладений |
21 лютого 2020 17:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 03-20/6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 19 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни в фінансуванні |
Номер договору про закупівлю: | 03-20/6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 03-20/6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до п. 18.1 Розділу 18 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 03-20/6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до п. 18.1 розділу 18 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 03-20/6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до п.18.1. Розділу 18, п. 19.4 Розділу 19 |
Номер договору про закупівлю: | 03-20/6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 11 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до п. 18.1.розділу 18 та до Додатку №2 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 03-20/6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 14 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до п. 18.1. Розділу 18 та до Додатку №2 Договору підряду №03-20/6 від 21.02.2020 |
Номер договору про закупівлю: | 03-20/6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.4 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції Закону від 02.04.2020), Сторони домовилися внести зміни до п.18.1. розділу 18 «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» та до Додатку № 2 Договору підряду № 03-20/6 від 21.02.2020 р. |
Номер договору про закупівлю: | 03-20/6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 20 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |