Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Здійснення технічного нагляду по об'єкту: " Заміна дверей будівлі Київської міської студентської поліклініки за адресою :м.Київ, вул. Політехнічна 25/29"
Очікувана вартість
5 073,26 UAH
UA-2019-12-05-000915-c cd6f6b3bff9f4586b34954e69766be6d
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Різник Тетяна Іванівна

tanyrz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 05 грудня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКА МІСЬКА СТУДЕНТСЬКА ПОЛІКЛІНІКА
Код ЄДРПОУ: 02125800
Місцезнаходження: 03056, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Солом'янський район, ВУЛИЦЯ ПОЛІТЕХНІЧНА, будинок 25/29
Контактна особа: Різник Тетяна Іванівна
tanyrz@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71240000-2: Архітектурні, інженерні та планувальні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Здійснення технічного нагляду по об'єкту: " Заміна дверей будівлі Київської міської студентської поліклініки за адресою :м.Київ, вул. Політехнічна 25/29"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03056, Україна, місто Київ, м.Київ, Солом'янський район, ВУЛИЦЯ ПОЛІТЕХНІЧНА, будинок 25/29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату за надані послуги в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. розрахунки за надані послуги здійснюються на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України з відтермінуванням платежу 14 календарних днів. Оплата за надані послуги здійснюються Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця згідно акту наданих послуг Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

05 грудня 2019 13:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 грудня 2019 12:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 грудня 2019 13:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 грудня 2019 12:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 грудня 2019 12:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Інженерний центр"
#33239981
Переможець 5 073,26
UAH з ПДВ
05 грудня 2019 12:29

Документи

05 грудня 2019 12:29
Електронний підпис
05 грудня 2019 12:29
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 16:26
ДУ 1 від 26 12 2019 до договору 172 19 376 від 05 12 2019.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 16:26
Електронний підпис укладений
05 грудня 2019 13:23
договір 172 19 376 5073,26 грн.pdf укладений
05 грудня 2019 13:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни; У зв'язку із зменшенням обсягів робіт та на підставі п. 3.5., 3.6. договору,сторони домовились внести зміни до п.3.1 і викласти їх в наступній редакції: зменшити суму договору на 43,89 грн. 1.1 Вартість робіт з технічного нагляду за цим Договором складає 5029,37 грн у т.ч. ПДВ - 838,23 грн. Всі інші пункти Договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 172/19-376
Договір:
Номер додаткової угоди: 172/19-376
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML