Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання: туалетного паперу, рушників паперових
Очікувана вартість
99 900,00 UAH
UA-2019-12-05-000899-a e097792e03274a8da63df7a13b7aa223
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Апекіна Анна Вікторівна

+380444255381 podil_zakypivli@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Подільської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37393777
Місцезнаходження: 04071, Україна , Київська обл., Київ, вул. Введенська 35
Контактна особа: Апекіна Анна Вікторівна
+380444255381
podil_zakypivli@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 грудня 2019 16:43
Звернення за роз’ясненнями: до 10 грудня 2019 16:48
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 грудня 2019 16:48
Початок аукціону: 13 грудня 2019 11:30
Очікувана вартість: 99 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33760000-5: Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки


згідно ЄЗС ДК 021:2015 - 33760000-5 "Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки"Придбання: туалетного паперу, рушників паперових
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1289 од
Придбання: туалетного паперу, рушників паперових
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, Київська область, Київ, Дошкільні заклади Подільського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 грудня 2019
ДК 021:2015: 33760000-5 — Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 06 грудня 2019 10:48
Дата відповіді: 06 грудня 2019 12:21
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Товар повинен відповідати технічним та якісним характеристикам відповідно до дод.№1.
2) Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 грудня 2019 11:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГА СЕРВІС УКРАЇНА" 90 004,09
UAH з ПДВ
85 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 88 395,18
UAH з ПДВ
87 895,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 грудня 2019 16:46
Електронний підпис
12 грудня 2019 16:46
Електронний підпис
12 грудня 2019 16:26
Електронний підпис
12 грудня 2019 16:09
Дислокація ЗАКЛАДІВ1.pdf
12 грудня 2019 16:09
Комерційна пропозиція.pdf
12 грудня 2019 16:09
Статут МСУ.pdf
12 грудня 2019 16:09
СТАТИСТИКА.pdf
12 грудня 2019 16:09
Сведетельство НДС.jpg

Публічні документи

12 грудня 2019 15:29
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГА СЕРВІС УКРАЇНА"

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГА СЕРВІС УКРАЇНА"
#40240094
Переможець 85 000,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2019 10:38

Документи

16 грудня 2019 10:37
Витяг

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 грудня 2019 10:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГА СЕРВІС УКРАЇНА"
#40240094
85 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 грудня 2019 10:37
Витяг

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір укладений
19 грудня 2019 11:31