Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Services of daily waste removal from the streets of Bila Tserkva (code CPV 021: 2015 - 90610000-6- Services of cleaning and sweeping of streets) 3LOT: LOT № 1 - Daily waste removal (Southern part of the city) according to the scheme; LOT № 2 - Daily waste removal (Eastern part of the city) according to the scheme; LOT № 3 - Daily waste removal (Central part of the city) according to the scheme
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03346696 |
Вебсайт: | http://www.bc-ujkg.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 09100, Україна , Київська область обл., Біла Церква, Андрея Шептицького, 2 |
Контактна особа: |
Мельник Людмила Володимирівна 380456399482 djkgbmr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Depatrament of Housing and Utilities of Bila Tserkva City Council |
National ID: | 03346696 |
Contact point: |
Melnyk Lyudmila 380456399482 djkgbmr@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 грудня 2019 12:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 грудня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 січня 2020 10:00 |
Очікувана вартість: | 3 830 413,51 UAH з ПДВ |
Publication date: | 05 грудня 2019 12:14 |
Enquiries until: | 27 грудня 2019 10:00 |
Complaints submission until: | до 02 січня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 06 січня 2020 10:00 |
Information
Estimated total value: | 3 830 414 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Тендерна документація
18 грудня 2019 16:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 грудня 2019 16:04 |
Перелік змін 18.12.2019 ТД щоденне вивезення сміття 2020.doc | |
18 грудня 2019 16:03 |
Проект договору 18.12.2019.docx | |
18 грудня 2019 16:03 |
ТД щоденне вивезення сміття 2020 нова редакція 18.12.2019.doc |
18 грудня 2019 16:05 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
18 грудня 2019 16:04 |
Перелік змін 18.12.2019 ТД щоденне вивезення сміття 2020.doc
|
||||||
18 грудня 2019 16:03 |
Проект договору 18.12.2019.docx
|
||||||
18 грудня 2019 16:03 |
ТД щоденне вивезення сміття 2020 нова редакція 18.12.2019.doc
|
Скарги до процедури
Дата подання: 01 січня 2020 20:24
Дата подання: 01 січня 2020 20:26
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-28-000020 ● 156da55a30054aa28edfc3707e6a46bd
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 липня 2021 17:23 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
28.07.2021 № 328
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 28.07.2021 № 328
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2019-12-05-000892-c, 05.12.2019, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-03 10:56:27
запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 955458,83 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-12-05-000892-c та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- чи виконаний договір про закупівлю послуг із щоденного вивезення сміття з вулиць м. Біла Церква (код ДК 021:2015 -90610000-6-Послуги з прибирання та підмітання вулиць) 3 ЛОТа: ЛОТ №1 – Щоденне вивезення сміття (Південна частина міста) згідно схеми від 06.02.2020 № 71/2020? Якщо так, то чому не оприлюднено звіт про виконання договору?
- чи виконаний договір про закупівлю послуг із щоденного вивезення сміття з вулиць м. Біла Церква (код ДК 021:2015 -90610000-6-Послуги з прибирання та підмітання вулиць) 3 ЛОТа: ЛОТ №2 – Щоденне вивезення сміття (Східна частина міста) згідно схеми від 06.02.2020 № 64/2020? Якщо так, то чому не оприлюднено звіт про виконання договору?
Інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-05 15:01:46
відповідь на запит
На Ваш запит, що надійшов у процесі здійснення моніторингу процедури закупівлі послуг із щоденного вивезення сміття з вулиць м. Біла Церква (код ДК 021:2015 - 90610000-6- Послуги з прибирання та підмітання вулиць) 3ЛОТа: ЛОТ № 1 – Щоденне вивезення сміття (Південна частина міста) згіно схеми; ЛОТ № 2 – Щоденне вивезення сміття (Східна частина міста) згіно схеми; ЛОТ № 3 – Щоденне вивезення сміття (Центральна частина міста) згіно схеми ідентифікатор тендеру UA-2019-12-05-000892-c, надаємо наступну інформацію.
В процесі виконання договорів від 06.02.2020 № 71/2020 та від 06.02.2020 № 64/2020, укладених за процедурою закупівлі UA-2019-12-05-000892-c по лотам №1 – Щоденне вивезення сміття (Південна частина міста) та ЛОТ №2 – Щоденне вивезення сміття (Східна частина міста) згідно схеми у Департамента житлово-комунального господарства виникла необхідність в продовженні дії договору для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року. З цією метою 24.12 2020 року було укладено додаткову угоду до договору № 71/2020 від 06.02.2020 року, якою, на підставі частини 6 статті 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» викладено в новій редакції пункт 3.1. вищезазначеного договору, також 24.12.2020 року було укладено додаткову угоду до договору № 64/2020 від 06.02.2020 року, якою, на підставі частини 6 статті 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» викладено в новій редакції пункт 3.1. цього договору. Обидві додаткові угоди передбачали збільшення ціни договору на суму, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю. В подальшому, з метою зменшення обсягів закупівлі, до договорів від 06.02.2020 № 71/2020 та від 06.02.2020 № 64/2020 знову були внесені зміни додатковими угодами № 4 від 27.01.2021р. та 25.01.2021р. відповідно. Враховуючи те, що умовами вищезазначених додаткових угод термін дії жодної із них не визначено, як не визначено і термін дії самого договору про закупівлю, тендерним комітетом прийнято рішення вважати терміном дії додаткових угод та самого договору про закупівлі 31.12.2021 року. У зв’язку із чим, за відсутності достовірної інформації про повне виконання договорів, керуючись положеннями пункту 12 частини 1 статті 10 ЗУ «Про публічні закупівлі», звіти про виконання договорів планувалося опублікувати протягом 20 робочих днів з дня закінчення строку дії договорів про закупівлю, тобто після 31 грудня 2021 року.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На зобов’язання про усунення порушень, виявлених в результаті проведеного моніторингу UA-M-2021-07-28-000020 відкритих торгів щодо закупівлі послуг із щоденного вивезення сміття з вулиць м. Біла Церква (код ДК 021:2015 - 90610000-6- Послуги з прибирання та підмітання вулиць) 3ЛОТа: ЛОТ № 1 – Щоденне вивезення сміття (Південна частина міста) згідно схеми; ЛОТ № 2 – Щоденне вивезення сміття (Східна частина міста) згідно схеми; ЛОТ № 3 – Щоденне вивезення сміття (Центральна частина міста) згідно схеми, індетифікатор закупівлі UA-2019-12-05-000892-c повідомляємо, що з метою недопущення у майбутньому порушень норм абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» в частині наявності в складі тендерної документації інформації, яка не відповідає законодавству, тендерним комітетом Департаменту житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради проведено перевірку тексту тендерної документації на предмет його відповідності нормам чинного законодавства України, та виконано коригування його відповідних положень. Дякуємо за вказаний недолік, виявлений в процесі моніторингу, і зобов’язуємося на майбутнє не допускати подібного в роботі тендерного комітету та уповноважених осіб ДЖКГ БМР.
2021-08-10 17:28:51
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 серпня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 серпня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі розміщено в електронній системі закупівель 16 червня 2021 року. Зобовʼязання надані у висновку: «…здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому Законом порядку, зокрема, шляхом вжиття заходів недопущення їх в подальшому…». Замовником розміщено документи та проінформовано в електронній системі закупівель: «…Дякуємо за вказаний недолік, виявлений в процесі моніторингу, і зобов’язуємося на майбутнє не допускати подібного в роботі тендерного комітету та уповноважених осіб ДЖКГ БМР..»
2021-08-20 15:06:47
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | ЛОТ № 1 – Щоденне вивезення сміття (Південна частина міста) згіно схеми; |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 530 115,35 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 550,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету
The source of funding is local budget funds
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Післяоплата згідно акту виконаних робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03346696 |
Місцезнаходження: | 09100, Україна, Київська область обл., Біла Церква, Андрея Шептицького, 2 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "БІЛОЦЕРКІВСЬКЕ ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Комунальне підприємство Білоцерківської міської ради житлово - експлуатаційна контора № 7 | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Комунальне підприємство Білоцерківської міської ради житлово-експлуатаційна контора №6 | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 січня 2020 13:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "БІЛОЦЕРКІВСЬКЕ ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ" |
477 181,56
UAH з ПДВ
|
477 181,56
UAH з ПДВ
|
Документи |
Комунальне підприємство Білоцерківської міської ради житлово-експлуатаційна контора №6 |
529 346,95
UAH з ПДВ
|
529 346,95
UAH з ПДВ
|
Документи |
Комунальне підприємство Білоцерківської міської ради житлово - експлуатаційна контора № 7 |
529 714,32
UAH з ПДВ
|
529 714,32
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БІЛОЦЕРКІВСЬКЕ ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ" #34018864 |
Переможець |
477 181,56
UAH з ПДВ
|
20 січня 2020 16:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 серпня 2021 17:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 січня 2021 10:57
|
71-4.pdf | зміни до договору |
27 січня 2021 10:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2020 10:36
|
71-3.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2020 10:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2020 12:11
|
71-2.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2020 12:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 лютого 2020 11:09
|
ДУ 01(71).PDF | зміни до договору |
10 лютого 2020 11:03
|
Електронний підпис | укладений |
07 лютого 2020 17:02
|
Договір 71.PDF | укладений |
07 лютого 2020 17:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 10 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 71/2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ № 01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 71/2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ № 02 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 71/2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ № 03 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 27 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 71/2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ № 04 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |