Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги із щоденного вивезення сміття з вулиць м. Біла Церква (код ДК 021:2015 - 90610000-6- Послуги з прибирання та підмітання вулиць) 3ЛОТа: ЛОТ № 1 – Щоденне вивезення сміття (Південна частина міста) згіно схеми; ЛОТ № 2 – Щоденне вивезення сміття (Східна частина міста) згіно схеми; ЛОТ № 3 – Щоденне вивезення сміття (Центральна частина міста) згіно схеми
Services of daily waste removal from the streets of Bila Tserkva (code CPV 021: 2015 - 90610000-6- Services of cleaning and sweeping of streets) 3LOT: LOT № 1 - Daily waste removal (Southern part of the city) according to the scheme; LOT № 2 - Daily waste removal (Eastern part of the city) according to the scheme; LOT № 3 - Daily waste removal (Central part of the city) according to the scheme
Очікувана вартість
3 830 413,51 UAH
UA-2019-12-05-000892-c 55c20ba58e7b47d2a0ff6165a8439cda
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мельник Людмила Володимирівна

380456399482 djkgbmr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03346696
Вебсайт: http://www.bc-ujkg.org.ua/
Місцезнаходження: 09100, Україна , Київська область обл., Біла Церква, Андрея Шептицького, 2
Контактна особа: Мельник Людмила Володимирівна
380456399482
djkgbmr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Depatrament of Housing and Utilities of Bila Tserkva City Council
National ID: 03346696
Contact point: Melnyk Lyudmila
380456399482
djkgbmr@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 05 грудня 2019 12:14
Звернення за роз’ясненнями: до 27 грудня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 січня 2020 10:00
Очікувана вартість: 3 830 413,51 UAH з ПДВ
Publication date: 05 грудня 2019 12:14
Enquiries until: 27 грудня 2019 10:00
Complaints submission until: до 02 січня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 06 січня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 3 830 414 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць


Scope of the procurement
Закупівля на 2020 рік
Purchase for 2020

Тендерна документація

18 грудня 2019 16:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 грудня 2019 16:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 грудня 2019 12:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 грудня 2019 16:04
Перелік змін 18.12.2019 ТД щоденне вивезення сміття 2020.doc
09 грудня 2019 16:53
Перелік змін 09.12.2019 ТД щоденне вивезення сміття 2020.doc
18 грудня 2019 16:03
Проект договору 18.12.2019.docx
09 грудня 2019 16:53
Проект договору 09.12.2019.docx
05 грудня 2019 12:15
Проект договору.docx
18 грудня 2019 16:03
ТД щоденне вивезення сміття 2020 нова редакція 18.12.2019.doc
09 грудня 2019 16:53
ТД щоденне вивезення сміття 2020 нова редакція 09.12.2019.doc
05 грудня 2019 12:15
ТД щоденне вивезення сміття 2020.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-12-05-000892-c.c1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН", Код ЄДРПОУ:42977983
Дата подання: 01 січня 2020 20:24
Скарга
Скарга на дискримінаційний характер умов тендерної документації
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 08.01.2020 №268.pdf
Дата публікації: 08 січня 2020 21:33
Номер скарги: UA-2019-12-05-000892-c.c2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН", Код ЄДРПОУ:42977983
Дата подання: 01 січня 2020 20:26
Скарга
Скарга на дискримінаційний характер умов тендерної документації
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 08.01.2020 №267.pdf
Дата публікації: 08 січня 2020 21:34

Документи подані скаржником

01 січня 2020 20:23
Скарга .doc
01 січня 2020 20:24
ТОВ БУД ПРОМ ЛАЙН 371.pdf

Документи Органу Оскарження

Документи подані скаржником

01 січня 2020 20:25
Скарга Лот 3 .doc
01 січня 2020 20:25
ТОВ БУД ПРОМ ЛАЙН 372.pdf

Документи Органу Оскарження

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-07-28-000020 ● 156da55a30054aa28edfc3707e6a46bd
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 липня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 липня 2021 17:23
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ
28.07.2021 № 328
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ

Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 28.07.2021 № 328

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2019-12-05-000892-c, 05.12.2019, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-08-03 10:56:27

запит про надання пояснень

В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 955458,83 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-12-05-000892-c та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- чи виконаний договір про закупівлю послуг із щоденного вивезення сміття з вулиць м. Біла Церква (код ДК 021:2015 -90610000-6-Послуги з прибирання та підмітання вулиць) 3 ЛОТа: ЛОТ №1 – Щоденне вивезення сміття (Південна частина міста) згідно схеми від 06.02.2020 № 71/2020? Якщо так, то чому не оприлюднено звіт про виконання договору?
- чи виконаний договір про закупівлю послуг із щоденного вивезення сміття з вулиць м. Біла Церква (код ДК 021:2015 -90610000-6-Послуги з прибирання та підмітання вулиць) 3 ЛОТа: ЛОТ №2 – Щоденне вивезення сміття (Східна частина міста) згідно схеми від 06.02.2020 № 64/2020? Якщо так, то чому не оприлюднено звіт про виконання договору?
Інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-08-05 15:01:46

відповідь на запит

На Ваш запит, що надійшов у процесі здійснення моніторингу процедури закупівлі послуг із щоденного вивезення сміття з вулиць м. Біла Церква (код ДК 021:2015 - 90610000-6- Послуги з прибирання та підмітання вулиць) 3ЛОТа: ЛОТ № 1 – Щоденне вивезення сміття (Південна частина міста) згіно схеми; ЛОТ № 2 – Щоденне вивезення сміття (Східна частина міста) згіно схеми; ЛОТ № 3 – Щоденне вивезення сміття (Центральна частина міста) згіно схеми ідентифікатор тендеру UA-2019-12-05-000892-c, надаємо наступну інформацію.
В процесі виконання договорів від 06.02.2020 № 71/2020 та від 06.02.2020 № 64/2020, укладених за процедурою закупівлі UA-2019-12-05-000892-c по лотам №1 – Щоденне вивезення сміття (Південна частина міста) та ЛОТ №2 – Щоденне вивезення сміття (Східна частина міста) згідно схеми у Департамента житлово-комунального господарства виникла необхідність в продовженні дії договору для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року. З цією метою 24.12 2020 року було укладено додаткову угоду до договору № 71/2020 від 06.02.2020 року, якою, на підставі частини 6 статті 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» викладено в новій редакції пункт 3.1. вищезазначеного договору, також 24.12.2020 року було укладено додаткову угоду до договору № 64/2020 від 06.02.2020 року, якою, на підставі частини 6 статті 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» викладено в новій редакції пункт 3.1. цього договору. Обидві додаткові угоди передбачали збільшення ціни договору на суму, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю. В подальшому, з метою зменшення обсягів закупівлі, до договорів від 06.02.2020 № 71/2020 та від 06.02.2020 № 64/2020 знову були внесені зміни додатковими угодами № 4 від 27.01.2021р. та 25.01.2021р. відповідно. Враховуючи те, що умовами вищезазначених додаткових угод термін дії жодної із них не визначено, як не визначено і термін дії самого договору про закупівлю, тендерним комітетом прийнято рішення вважати терміном дії додаткових угод та самого договору про закупівлі 31.12.2021 року. У зв’язку із чим, за відсутності достовірної інформації про повне виконання договорів, керуючись положеннями пункту 12 частини 1 статті 10 ЗУ «Про публічні закупівлі», звіти про виконання договорів планувалося опублікувати протягом 20 робочих днів з дня закінчення строку дії договорів про закупівлю, тобто після 31 грудня 2021 року.

Надання інформації про усунення порушення замовником

На зобов’язання про усунення порушень, виявлених в результаті проведеного моніторингу UA-M-2021-07-28-000020 відкритих торгів щодо закупівлі послуг із щоденного вивезення сміття з вулиць м. Біла Церква (код ДК 021:2015 - 90610000-6- Послуги з прибирання та підмітання вулиць) 3ЛОТа: ЛОТ № 1 – Щоденне вивезення сміття (Південна частина міста) згідно схеми; ЛОТ № 2 – Щоденне вивезення сміття (Східна частина міста) згідно схеми; ЛОТ № 3 – Щоденне вивезення сміття (Центральна частина міста) згідно схеми, індетифікатор закупівлі UA-2019-12-05-000892-c повідомляємо, що з метою недопущення у майбутньому порушень норм абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» в частині наявності в складі тендерної документації інформації, яка не відповідає законодавству, тендерним комітетом Департаменту житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради проведено перевірку тексту тендерної документації на предмет його відповідності нормам чинного законодавства України, та виконано коригування його відповідних положень. Дякуємо за вказаний недолік, виявлений в процесі моніторингу, і зобов’язуємося на майбутнє не допускати подібного в роботі тендерного комітету та уповноважених осіб ДЖКГ БМР.

2021-08-10 17:28:51


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 серпня 2021
Кінцевий строк оскарження: 26 серпня 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі розміщено в електронній системі закупівель 16 червня 2021 року. Зобовʼязання надані у висновку: «…здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому Законом порядку, зокрема, шляхом вжиття заходів недопущення їх в подальшому…». Замовником розміщено документи та проінформовано в електронній системі закупівель: «…Дякуємо за вказаний недолік, виявлений в процесі моніторингу, і зобов’язуємося на майбутнє не допускати подібного в роботі тендерного комітету та уповноважених осіб ДЖКГ БМР..»

2021-08-20 15:06:47

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: ЛОТ № 1 – Щоденне вивезення сміття (Південна частина міста) згіно схеми;
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 530 115,35 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 550,00 UAH з ПДВ


Title: LOT № 1 - Daily waste removal (Southern part of the city) according to the scheme;
Current status: Complete
Estimated total value: 530 115,35 UAH including VAT
Minimal lowering step: 550,00 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 16 січня 2020 13:14
Auction planned date: 16 січня 2020 13:14
Закінчення: 16 січня 2020 13:41
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
ЛОТ № 1 – Щоденне вивезення сміття (Південна частина міста) згіно схеми;
Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету
ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09100, Україна, Київська область, Біла Церква, вулиці міста
Дата доставки: 31 грудня 2020

LOT № 1 - Daily waste removal (Southern part of the city) according to the scheme;
The source of funding is local budget funds
CPV: 90610000-6

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Післяоплата згідно акту виконаних робіт Пiсляоплата 10 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 10 січня 2020
UA-2019-12-05-000892-c55c20ba58e7b47d2a0ff6165a8439cda
Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03346696
Місцезнаходження: 09100, Україна, Київська область обл., Біла Церква, Андрея Шептицького, 2
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "БІЛОЦЕРКІВСЬКЕ ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Комунальне підприємство Білоцерківської міської ради житлово - експлуатаційна контора № 7 Документи
Допущено до аукціону
Документи
Комунальне підприємство Білоцерківської міської ради житлово-експлуатаційна контора №6 Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

Документи

08 січня 2020 21:40
Звіт з ЄДР (припинено)

Публічні документи

21 січня 2020 12:10
Електронний підпис
21 січня 2020 11:07
Розрахунок ціни лот 1.pdf
21 січня 2020 11:07
лот 1-маршрути.imd
02 січня 2020 15:43
Електронний підпис
02 січня 2020 15:43
Електронний підпис
02 січня 2020 15:39
8.інф.відпов. ст.17.pdf
02 січня 2020 15:39
тендерна пропозиція.pdf
02 січня 2020 15:39
15. Розрахунок ЗВВ.pdf
02 січня 2020 15:39
лот 1-маршрути.imd
02 січня 2020 15:39
14.Розрахунок ціни.pdf
02 січня 2020 15:39
4. Техпаспорти.pdf

Документи

Документи

Публічні документи

04 січня 2020 08:47
Електронний підпис
04 січня 2020 08:47
Електронний підпис
04 січня 2020 08:42
Локальний 1.pdf
04 січня 2020 08:42
обєктний кош.pdf
04 січня 2020 08:42
договірна.pdf
04 січня 2020 08:41
загал вироб до об.pdf
04 січня 2020 08:41
відомість обєкт кошт.pdf
04 січня 2020 08:41
розрах 1 маш год.pdf
04 січня 2020 08:41
Локальний 2.pdf
04 січня 2020 08:41
зведений 1.pdf
04 січня 2020 08:41
розрах один.pdf
04 січня 2020 08:41
п130.pdf
04 січня 2020 08:41
відомість трудо міст.pdf
04 січня 2020 08:41
розрах 1 маш год2.pdf
04 січня 2020 08:41
специфікація.pdf
04 січня 2020 08:41
договірна2.pdf
04 січня 2020 08:41
п147.pdf
04 січня 2020 08:41
зведений 2.pdf
04 січня 2020 08:41
2.10 тех специф.pdf
04 січня 2020 08:41
2.11 календ графік.pdf
04 січня 2020 08:41
3.2 договір грунти 1.pdf
04 січня 2020 08:41
2.2 диплом Кошляк.pdf
04 січня 2020 08:41
3.2 договір грунти 2.pdf
04 січня 2020 08:41
диплом Муковоз.pdf
04 січня 2020 08:41
3.2 договір Дружба1.pdf
04 січня 2020 08:41
3.2 договір грунти 3.pdf
04 січня 2020 08:41
3.2 договір Заяр1.pdf
04 січня 2020 08:41
3.2 договір Заяр2.pdf
04 січня 2020 08:41
3.2 договір грунти 4.pdf
04 січня 2020 08:41
диплом Презилевич.pdf
04 січня 2020 08:41
3.2 договір Дружба2.pdf
04 січня 2020 08:41
наказ Презилевич.pdf
04 січня 2020 08:41
3.2 договір Заяр звед1.pdf
04 січня 2020 08:41
3.3 відгук грунтові.pdf
04 січня 2020 08:41
3.2 договір Заяр дог1.pdf
04 січня 2020 08:41
3.2 договір Заяр акт3.pdf
04 січня 2020 08:41
3.2 договір Заяр акт1.pdf
04 січня 2020 08:41
3.2 договір Заяр акт2.pdf
04 січня 2020 08:40
Наказ 1 Кошляк.pdf
04 січня 2020 08:40
наказ Муковоз.pdf
04 січня 2020 08:40
3.3 відгук Заярська.pdf
04 січня 2020 08:40
3.3 відгук Дружба.pdf
04 січня 2020 08:40
3.2 договір Заяр дог2.pdf
04 січня 2020 08:40
3.2 договір Заяр спец.pdf
04 січня 2020 08:40
1 матер база.pdf
04 січня 2020 08:40
3.2 договір Заяр звед2.pdf
04 січня 2020 08:40
наказ Бабенко.pdf
04 січня 2020 08:40
наказ Даданенко.pdf
04 січня 2020 08:40
Наказ 2 Кошляк.pdf
04 січня 2020 08:40
1.2 техпаспорт.pdf
04 січня 2020 08:40
4.4 свідоцтво ПДВ.pdf
04 січня 2020 08:40
4.2 статут 3.pdf
04 січня 2020 08:40
4.2 статут 2.pdf
04 січня 2020 08:40
4.2 статут 5.pdf
04 січня 2020 08:40
4.2 статут 4.pdf
04 січня 2020 08:40
4.2 статут 6.pdf
04 січня 2020 08:40
4.2 статут 7.pdf
04 січня 2020 08:40
лист законодавство.pdf
04 січня 2020 08:40
Наказ 1 Кошляк.pdf
04 січня 2020 08:40
лист помилки.pdf
04 січня 2020 08:40
4.3 довідка Аваль.pdf
04 січня 2020 08:40
4.8 гаран тех завд.pdf
04 січня 2020 08:40
4.3 довідка Приват.pdf
04 січня 2020 08:40
4.7 гаран на договір.pdf
04 січня 2020 08:40
4.2 статут 8.pdf
04 січня 2020 08:40
4.11 довідка резидент.pdf
04 січня 2020 08:40
лист неврах витрати.pdf
04 січня 2020 08:40
4.9 довідка без ліценз.pdf
04 січня 2020 08:40
4.2 статут 1.pdf
04 січня 2020 08:40
Наказ 2 Кошляк.pdf
04 січня 2020 08:40
4.2. статут 9.pdf
04 січня 2020 08:40
Кошляк Прензилевич.pdf
04 січня 2020 08:39
Муковоз Даданенко.pdf
04 січня 2020 08:39
Бабенко.pdf
04 січня 2020 08:39
2.2 службову особу.pdf
04 січня 2020 08:39
2.13 захист довкілля.pdf
04 січня 2020 08:39
2.7 відсутня в ЄДР.pdf
04 січня 2020 08:39
2.15 довідка спецодяг.pdf
04 січня 2020 08:39
2.8 податки і збори.pdf
04 січня 2020 08:39
2.3 остан 3 роки.pdf
04 січня 2020 08:39
2.6 ліквід процед.pdf
04 січня 2020 08:39
2.1 не внесено до ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН"

ТОВ "БІЛОЦЕРКІВСЬКЕ ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ"

Комунальне підприємство Білоцерківської міської ради житлово - експлуатаційна контора № 7

Комунальне підприємство Білоцерківської міської ради житлово-експлуатаційна контора №6

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 січня 2020 13:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БІЛОЦЕРКІВСЬКЕ ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ" 477 181,56
UAH з ПДВ
477 181,56
UAH з ПДВ
Документи
Комунальне підприємство Білоцерківської міської ради житлово-експлуатаційна контора №6 529 346,95
UAH з ПДВ
529 346,95
UAH з ПДВ
Документи
Комунальне підприємство Білоцерківської міської ради житлово - експлуатаційна контора № 7 529 714,32
UAH з ПДВ
529 714,32
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 січня 2020 12:10
Електронний підпис
21 січня 2020 11:07
Розрахунок ціни лот 1.pdf
21 січня 2020 11:07
лот 1-маршрути.imd
02 січня 2020 15:43
Електронний підпис
02 січня 2020 15:43
Електронний підпис
02 січня 2020 15:39
8.інф.відпов. ст.17.pdf
02 січня 2020 15:39
тендерна пропозиція.pdf
02 січня 2020 15:39
15. Розрахунок ЗВВ.pdf
02 січня 2020 15:39
лот 1-маршрути.imd
02 січня 2020 15:39
14.Розрахунок ціни.pdf
02 січня 2020 15:39
4. Техпаспорти.pdf

Публічні документи

04 січня 2020 08:47
Електронний підпис
04 січня 2020 08:47
Електронний підпис
04 січня 2020 08:42
Локальний 1.pdf
04 січня 2020 08:42
обєктний кош.pdf
04 січня 2020 08:42
договірна.pdf
04 січня 2020 08:41
загал вироб до об.pdf
04 січня 2020 08:41
відомість обєкт кошт.pdf
04 січня 2020 08:41
розрах 1 маш год.pdf
04 січня 2020 08:41
Локальний 2.pdf
04 січня 2020 08:41
зведений 1.pdf
04 січня 2020 08:41
розрах один.pdf
04 січня 2020 08:41
п130.pdf
04 січня 2020 08:41
відомість трудо міст.pdf
04 січня 2020 08:41
розрах 1 маш год2.pdf
04 січня 2020 08:41
специфікація.pdf
04 січня 2020 08:41
договірна2.pdf
04 січня 2020 08:41
п147.pdf
04 січня 2020 08:41
зведений 2.pdf
04 січня 2020 08:41
2.10 тех специф.pdf
04 січня 2020 08:41
2.11 календ графік.pdf
04 січня 2020 08:41
3.2 договір грунти 1.pdf
04 січня 2020 08:41
2.2 диплом Кошляк.pdf
04 січня 2020 08:41
3.2 договір грунти 2.pdf
04 січня 2020 08:41
диплом Муковоз.pdf
04 січня 2020 08:41
3.2 договір Дружба1.pdf
04 січня 2020 08:41
3.2 договір грунти 3.pdf
04 січня 2020 08:41
3.2 договір Заяр1.pdf
04 січня 2020 08:41
3.2 договір Заяр2.pdf
04 січня 2020 08:41
3.2 договір грунти 4.pdf
04 січня 2020 08:41
диплом Презилевич.pdf
04 січня 2020 08:41
3.2 договір Дружба2.pdf
04 січня 2020 08:41
наказ Презилевич.pdf
04 січня 2020 08:41
3.2 договір Заяр звед1.pdf
04 січня 2020 08:41
3.3 відгук грунтові.pdf
04 січня 2020 08:41
3.2 договір Заяр дог1.pdf
04 січня 2020 08:41
3.2 договір Заяр акт3.pdf
04 січня 2020 08:41
3.2 договір Заяр акт1.pdf
04 січня 2020 08:41
3.2 договір Заяр акт2.pdf
04 січня 2020 08:40
Наказ 1 Кошляк.pdf
04 січня 2020 08:40
наказ Муковоз.pdf
04 січня 2020 08:40
3.3 відгук Заярська.pdf
04 січня 2020 08:40
3.3 відгук Дружба.pdf
04 січня 2020 08:40
3.2 договір Заяр дог2.pdf
04 січня 2020 08:40
3.2 договір Заяр спец.pdf
04 січня 2020 08:40
1 матер база.pdf
04 січня 2020 08:40
3.2 договір Заяр звед2.pdf
04 січня 2020 08:40
наказ Бабенко.pdf
04 січня 2020 08:40
наказ Даданенко.pdf
04 січня 2020 08:40
Наказ 2 Кошляк.pdf
04 січня 2020 08:40
1.2 техпаспорт.pdf
04 січня 2020 08:40
4.4 свідоцтво ПДВ.pdf
04 січня 2020 08:40
4.2 статут 3.pdf
04 січня 2020 08:40
4.2 статут 2.pdf
04 січня 2020 08:40
4.2 статут 5.pdf
04 січня 2020 08:40
4.2 статут 4.pdf
04 січня 2020 08:40
4.2 статут 6.pdf
04 січня 2020 08:40
4.2 статут 7.pdf
04 січня 2020 08:40
лист законодавство.pdf
04 січня 2020 08:40
Наказ 1 Кошляк.pdf
04 січня 2020 08:40
лист помилки.pdf
04 січня 2020 08:40
4.3 довідка Аваль.pdf
04 січня 2020 08:40
4.8 гаран тех завд.pdf
04 січня 2020 08:40
4.3 довідка Приват.pdf
04 січня 2020 08:40
4.7 гаран на договір.pdf
04 січня 2020 08:40
4.2 статут 8.pdf
04 січня 2020 08:40
4.11 довідка резидент.pdf
04 січня 2020 08:40
лист неврах витрати.pdf
04 січня 2020 08:40
4.9 довідка без ліценз.pdf
04 січня 2020 08:40
4.2 статут 1.pdf
04 січня 2020 08:40
Наказ 2 Кошляк.pdf
04 січня 2020 08:40
4.2. статут 9.pdf
04 січня 2020 08:40
Кошляк Прензилевич.pdf
04 січня 2020 08:39
Муковоз Даданенко.pdf
04 січня 2020 08:39
Бабенко.pdf
04 січня 2020 08:39
2.2 службову особу.pdf
04 січня 2020 08:39
2.13 захист довкілля.pdf
04 січня 2020 08:39
2.7 відсутня в ЄДР.pdf
04 січня 2020 08:39
2.15 довідка спецодяг.pdf
04 січня 2020 08:39
2.8 податки і збори.pdf
04 січня 2020 08:39
2.3 остан 3 роки.pdf
04 січня 2020 08:39
2.6 ліквід процед.pdf
04 січня 2020 08:39
2.1 не внесено до ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БІЛОЦЕРКІВСЬКЕ ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ"

Комунальне підприємство Білоцерківської міської ради житлово-експлуатаційна контора №6

Комунальне підприємство Білоцерківської міської ради житлово - експлуатаційна контора № 7

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БІЛОЦЕРКІВСЬКЕ ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ"
#34018864
Переможець 477 181,56
UAH з ПДВ
20 січня 2020 16:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 січня 2020 16:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БІЛОЦЕРКІВСЬКЕ ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ"
#34018864
477 181,56
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 серпня 2021 17:59
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2021 10:57
71-4.pdf зміни до договору
27 січня 2021 10:54
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 10:36
71-3.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 10:35
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 12:11
71-2.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 12:08
Електронний підпис зміни до договору
10 лютого 2020 11:09
ДУ 01(71).PDF зміни до договору
10 лютого 2020 11:03
Електронний підпис укладений
07 лютого 2020 17:02
Договір 71.PDF укладений
07 лютого 2020 17:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
10 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 71/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ № 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 71/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ № 02
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 71/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ № 03
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 71/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ № 04
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 01 березня 2021
Сума оплати за договором: 453 407,51
UAH (в тому числі ПДВ 75 567,92 UAH)