Папір офісний для закладів освіти Шевченківського району міста Києва
Очікувана вартість
199 900,00 UAH
UA-2019-12-05-000859-c 66278094893140b9bf1d6b02c7998a3f
Допорогові закупівлі    Завершена
Електронний цифровий підпис не накладено

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37470086
Вебсайт замовника: http://www.shevruo.kiev.ua/
Місцезнаходження замовника: 04119, Україна , Київська обл., Київ, Зоологічна, 6-а
Контактна особа замовника: Коваленко Леся Аркадіївна
380444890247
A.Zubrytska@shevruo.gov.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 грудня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 11 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 грудня 2019 00:00
Початок аукціону: 13 грудня 2019 13:36
Очікувана вартість: 199 900,00 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 999,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Папір офісний для закладів освіти Шевченківського району міста Києва
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2840 упаковка
Папір офісний для закладів освіти Шевченківського району міста Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, місто Київ, Київ, вул. Зоологічна 6-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування - місцевий бюджет Пiсляоплата 14 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

09 грудня 2019 23:08
Технічний опис.docx
05 грудня 2019 14:41
кваліфікаційні вимоги (2).doc
05 грудня 2019 14:41
Проект папір 2019.doc
09 грудня 2019 23:08
Технічний опис.docx
05 грудня 2019 14:41
Технічне завдання2.docx
05 грудня 2019 12:14
Технічне завдання2.docx
05 грудня 2019 14:41
кваліфікаційні вимоги (2).doc
05 грудня 2019 12:26
кваліфікаційні вимоги (2).doc
05 грудня 2019 12:21
кваліфікаційні вимоги (2).doc
05 грудня 2019 14:41
Проект папір 2019.doc
05 грудня 2019 12:29
Проект папір 2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 06 грудня 2019 09:20
Дата відповіді: 06 грудня 2019 20:53
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Документація не містить інформацію про конкретну торгову марку Товару. Так як Замовник не є прибутковою організацією, оцінювання пропозицій однакове - що з ПДВ що без ПДВ. Брати участь у закупівлях мають право як юридичні особи так і фізичні.
офісний папір щільністю 75гр/м2
Дата подання: 09 грудня 2019 08:55
Дата відповіді: 09 грудня 2019 23:07
У відповідності до частини 3, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні, якісні характеристики предмету закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Компанія «Парус Плюс» пропонує Вам проявити соціальну відповідальність і перейти до сталих (зелених) закупівель офісного паперу. Відповідно внести зміни до технічних характеристик паперу: - формат А4 - щільність аркушів у пачці-500 - щільність ISO 536 - 67-83гр/м2 - білизна ISO 11475 – від 161% - непрозорість ISO 2471 від 92% Відомо,що більшість офісної техніки яка експлуатується в Україні,розробляється та виробляється в США, Японії та інших Азіатських країнах і розрахована на роботу з папером щільністю від 65 до 165гр/м2. В США та інших країнах Америки найбільше використовується папір щільністю 72-75гр/м2, а в Японії від 64 до 70гр/м2. Завдячуючи сучасним технологіям, та зменшенню щільності (ваги листа офісного паперу) значно підвищилась екологічність виробництва, економиться до 23% деревини, до 21% води, до 28% електроенергії. При виробництві паперу щільністю 70-75гр/м2 використовується евкаліптова целюлоза,яка має більшу щільність і білизну волокна. Тому папір із евкаліптової целюлози щільністю 70-75 гр/м2 має такі ж, а іноді і більш високі показники товщини, шорсткості, непрозорості, білизни, гладкості відносно традиційного 80гр паперу із соснової, ялової, березової целюлози. Стандартний лист пропонуємого паперу має меншу вагу, відповідно зменшується механічне навантаження на елементи офісної техніки (електродвигун, падаючий ролик, тормозна площадка і т.д.), що сприяє більш надійній і довготривалій роботі офісної техніки.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Будуть внесені зміни до технічних вимог.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-05-000859-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 17 грудня 2019 12:56
Щодо відхилення пропозиції
ТОВ “Український папір” прийняло участь в електронному аукціоні на закупівлю UA-2019-12-05-000859-c (Папір офісний для закладів освіти Шевченківського району міста Києва), який проходив 13.12.2019р.
За результатами пропозицію учасника ТОВ “Український папір” визнано найбільш економічно вигідною. Проте 13.12.2019р. учасника ТОВ “Український папір” було дискваліфіковано по причині того, що у складі тендерної документації Учасника ТОВ «УКРАЇНСЬКИИ ПАПІР» надано проект договору та пропозицію із вказанням суми пропозиції 227143,20 грн, що відрізняється від суми остаточної пропозиції, щo вказана Учасником за результатами Аукціону.
Зазначаємо, що оголошена Замовником закупівля визначена як БЕЗ ПДВ, крім того згідно наданої форми проекту договору Замовником вимагалось вказати вказати вартість закупівлі з/без ПДВ (з приміткою з ПДВ – учасники, які є платниками податку на загальних підставах), що і зазначено у проекті, який надає ТОВ “Український папір”.
Тому вважаємо необґрунтованим та неправомірним відхилення пропозиції ТОВ “Український папір”, просимо скасувати рішення про визначення переможця та повернути учасника ТОВ “Український папір” до етапу кваліфікації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 грудня 2019 17:34
У учасника ТОВ "Український папір" на момент розкриття пропозицій були відсутні документи відповідно до кваліфікаційних вимог п. 1.1., а саме: договір оренди складського приміщення або документи на право-власності на нежитлове приміщення, тому пропозиція ТОВ "Український папір" відхиляється, як така, що не відповідає кваліфікаційним вимогам.
Щодо неправомірного відхилення пропозиції.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 грудня 2019 13:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 189 286,00
UAH
189 286,00
UAH
Документи
ФОП "СТЕЛЬМАХ ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ" 199 879,20
UAH
199 879,20
UAH
Документи

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Відхилено 189 286,00
UAH
13 грудня 2019 16:15
ФОП "СТЕЛЬМАХ ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ"
#2875318016
Переможець 199 879,20
UAH
13 грудня 2019 16:17

Документи

13 грудня 2019 15:35
відхилення.pdf

Документи

13 грудня 2019 16:16
переможець.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 грудня 2019 16:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "СТЕЛЬМАХ ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ"
#2875318016
199 879,20
UAH
Документи

Документи

13 грудня 2019 16:16
переможець.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
847 договір.pdf укладений
17 грудня 2019 17:35

Актуальні тендери

До пошуку