Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Концентрований мийний засіб
Очікувана вартість
199 900,00 UAH
UA-2019-12-05-000816-c 436dce36e31f4c76a2fbe909d15e6a84
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Дроздова Ольга Юріївна

080443324228 dnepr-osvitakkt@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37397216
Вебсайт: http://www.uosvitydnr.gov.ua
Місцезнаходження: 02105, Україна , Київська обл., Київ, пр-т Миру, 6-А
Контактна особа: Дроздова Ольга Юріївна
080443324228
dnepr-osvitakkt@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 грудня 2019 11:56
Звернення за роз’ясненнями: до 10 грудня 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 грудня 2019 12:00
Початок аукціону: 13 грудня 2019 14:55
Очікувана вартість: 199 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24950000-8: Спеціалізована хімічна продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
724 штуки
Концентрований мийний засіб
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02105, Україна, місто Київ, Київ, просп. Миру, 6-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 24950000-8 — Спеціалізована хімічна продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнение условий поставки
Дата подання: 06 грудня 2019 13:25
Дата відповіді: 06 грудня 2019 16:58
добрый день. есть два вопроса: 1. как будет оцениваться участие ФОП в данном тендере в плане конечной стоимости продукта - с учетом НДС (добавляется к конечной стоимости выигрышной цены) или абсолютная сумма (с НДС или без НДС) и будет служить критерием выбора?победителя торгов? 2. Возможна ли поставка частями - 50/50% в течении одной недели
Відповідь: Доброго дня! Так, допускаємо. Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Закон не містить вимоги щодо обов'язкової реєстрації учасника як платника ПДВ для участі в публічних закупівлях. Таким чином, брати участь в публічних закупівлях можуть як платники, так і не платники ПДВ. Учасник в тендерній пропозиції зазначає вартість товару з врахуванням свого статусу платника податків. Також наголошуємо, що Цінова пропозиція Учасника буде розглядатись як остаточна. Виходячи зі змісту ч.1 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв та методики оцінки, що зазначені Замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону.
Доставка частинами можлива протягом одного тижня.
уточнення
Дата подання: 09 грудня 2019 11:41
прошу дати роз'яснення щодо можливості поставки аналогічного товару, але з найбільш ефективним індексом біо розкладу? чи враховується при оцінюванні пропозиції кількість готового розчину, який можно отримати з 1л концентрату засобу. Тобто вартість 1 л готового розчину. Чи у оцінку йде тільки вартість концентрату?
Відповідь відсутня

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-05-000816-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 10 грудня 2019 11:17
Вимога щодо внесення змін в Оголошення
Шановний Замовнику! В додатку №1 до тендерної документації Технічні (якісні) вимоги до товару «Спеціалізована хімічна продукція» код 24950000-8 (концентрований мийний засіб) Чистолайн – засіб для миття підлоги (концентрат) 5 л. по закупівлі UA-2019-12-05-000816-c встановлено: «У випадку пропозиції еквівалентів:
- Учасник надає порівняльну таблицю, з посиланням на сторінки та пункти інструкції щодо застосування еквіваленту.
- Надати чітке фото запропонованого еквіваленту (лицьової та зворотної етикеток) з можливістю розбірливого читання тексту маркування.
- Надати протокол випробувань акредитованої згідно чинного законодавства державної лабораторії на запропонований еквівалент на підтвердження технічних характеристик. В наданих документах кожна складова показників якості та технічних характеристик, встановлена замовником в вимогах до предмету закупівлі, повинна бути підтверджена.
Нормативну документацію, або витяг з нормативної документації згідної якої виготовляється еквівалент на підтвердження показників якості та технічних характеристик, встановлена замовником в вимогах до предмету закупівлі, повинна бути підтверджена».
Одним з принципів публічних закупівель згідно Закону України «Про публічні закупівлі» є серед іншого, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів, недискримінація учасників.
В той же час Технічні вимоги містять вимоги щодо еквівалентів товарів, згідно з якими є неприйнятні вимоги, а саме учасникам необхідно надати «Надати протокол випробувань акредитованої згідно чинного законодавства державної лабораторії на запропонований еквівалент на підтвердження технічних характеристик. В наданих документах кожна складова показників якості та технічних характеристик, встановлена замовником в вимогах до предмету закупівлі, повинна бути підтверджена. Нормативну документацію, або витяг з нормативної документації згідної якої виготовляється еквівалент на підтвердження показників якості та технічних характеристик, встановлена замовником в вимогах до предмету закупівлі, повинна бути підтверджена».

Зазначення даних вимог свідчить про те, що Замовник свідомо встановлює такі вимоги, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику. Технічні характеристики предмету закупівлі суперечать принципам закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Статтями 3 та 5 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено принцип здійснення закупівель за умови недискримінації учасників та заборонено Замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, а тому норми Закону України «Про публічні закупівлі» чітко забороняють Замовнику в документації вносити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.

Пунктом 3 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі» затвердженої Наказом ДП "ПРОЗОРРО" від 19 березня 2019 року №10 встановлено, що Замовник має можливість вносити зміни в інформацію та документи щодо закупівлі до початку етапу подання пропозицій учасників.
До технічних вимогах до товару слід внести зміни шляхом виключення вимог зазначених вище вимог, з огляду на наступне. Дана закупівля проводиться як допорогова, а тому є обмеженою у часі, і учасники не можуть отримати протокол випробувань акредитованої згідно чинного законодавства державної лабораторії на запропонований еквівалент на підтвердження технічних характеристик, оскільки на випробування зразків товару на відповідність необхідно не менше двох тижнів, а закупівля триває значно менше. Тому ця вимога є дискримінаційної для тих учасників котрі запропонують еквіваленти. Щодо надання нормативної документації, то для учасників які не є виробниками товару таку інформацію надати неможливо, оскільки Технічні умови є власністю компанії-виробника, на яку вони розроблені, та є її внутрішнім документом. Тому ТУ не можуть бути відтворені або тиражуватися без дозволу їх власника, тільки він може використовувати свій норматив, а також давати дозвіл на використання ТУ іншим виробникам. Технічні умови є обов’язковим документом компанії-виробника. Вони є невід’ємною частиною серійного виробництва будь-якого виду продукції. Технічні умови є об’єктом інтелектуальної власності підприємства-виробника, та в подальшому, за необхідністю, можуть бути передані в орендне користування чи продані іншим особам.
На підставі вказаного вище, вимагаємо виключити з технічних вимогах до товару вимоги щодо «Учасник надає порівняльну таблицю, з посиланням на сторінки та пункти інструкції щодо застосування еквіваленту.
- Надати чітке фото запропонованого еквіваленту (лицьової та зворотної етикеток) з можливістю розбірливого читання тексту маркування.
- Надати протокол випробувань акредитованої згідно чинного законодавства державної лабораторії на запропонований еквівалент на підтвердження технічних характеристик. В наданих документах кожна складова показників якості та технічних характеристик, встановлена замовником в вимогах до предмету закупівлі, повинна бути підтверджена.
Нормативну документацію, або витяг з нормативної документації згідної якої виготовляється еквівалент на підтвердження показників якості та технічних характеристик, встановлена замовником в вимогах до предмету закупівлі, повинна бути підтверджена».

З метою приведення технічних вимогах до товару у відповідність до вимог чинного законодавства України та усунення вимог, що призводять до непрозорості та упередженості при оцінці пропозицій конкурсних торгів, дискримінації учасників, а також керуюсь ст.ст. 3, 5 Закону України «Про публічні закупівлі», ВИМАГАЄМО:
виключити із технічних вимог до товару вимоги: «У випадку пропозиції еквівалентів:
- Учасник надає порівняльну таблицю, з посиланням на сторінки та пункти інструкції щодо застосування еквіваленту.
- Надати чітке фото запропонованого еквіваленту (лицьової та зворотної етикеток) з можливістю розбірливого читання тексту маркування.
- Надати протокол випробувань акредитованої згідно чинного законодавства державної лабораторії на запропонований еквівалент на підтвердження технічних характеристик. В наданих документах кожна складова показників якості та технічних характеристик, встановлена замовником в вимогах до предмету закупівлі, повинна бути підтверджена.
Нормативну документацію, або витяг з нормативної документації згідної якої виготовляється еквівалент на підтвердження показників якості та технічних характеристик, встановлена замовником в вимогах до предмету закупівлі, повинна бути підтверджена, як такі, що містить необґрунтовані та дискримінаційні вимоги;

Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі.

У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам документації на предмет встановлених дискримінаційний умов.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 грудня 2019 11:51
Шановний учасник! Стосовно вашої вимоги повідомляємо наступне.

Дана закупівля є допороговою та регулюється Наказом №10 від 19.03.2019 р. "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Цим наказом Замовники керуються при здійсненні закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Відповідно до даного наказу пропозиція учасника повинна відповідати вимогам визначеним замовником. (Вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи можуть бути завантажені в ЕСЗ окремими файлами або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Замовником також може бути зазначена інформація стосовно джерела фінансування, виду та розміру забезпечення пропозицій учасників, іншої інформації, яку замовник вважає за потрібне зазначити). Під час формування технічного завдання для закупівлі концентрованого миючого засобу враховані економічність, ефективність та безпечність засобу. Зазначений засіб продається великою кількістю продавців, тому твердження про «заздалегідь зазначеного постачальника» не відповідає дійсності.
Щодо надання протоколу випробувань. Враховуючи складну ситуацію на ринку миючих засобів нашою установою в оголошенні була передбачена вимога про надання, гарантійного листа виробника або його офіційного представника, в разі подання еквіваленту - протоколу випробувань на підтвердження якісних та технічних характеристик. Миючий засіб закуповується нашою установою для дитячих закладів. З огляду на це, ми сподіваємося, що ніхто не буде ставити під сумнів необхідність вимоги до якості продукції. Враховуючи вищевикладене вимога про надання протоколу випробувань акредитованої лабораторії є необхідною та обґрунтованою.
Як свідчить практика проведення закупівель миючих засобів переважна більшість виробників миючих засобів усвідомлюють проблему фальсифікації та завчасно проводять відповідні дослідження. Крім того, відповідні дослідження проводяться на договірній основі, тобто сторони мають можливість визначити будь-які строки проведення досліджень, що дозволяє потенційному учаснику отримати протокол дослідження до моменту закінчення строку подання пропозицій.
Таким чином, твердження про дискримінаційність цієї вимоги є безпідставним.
Щодо надання нормативної документації, згідно якої виготовляється еквівалент. Відповідно до ст.268 Господарського кодексу України номери та індекси стандартів, технічних умов або іншої документації про якість товарів зазначаються в договорі. Якщо вказану документацію не опубліковано у загальнодоступних виданнях, її копії повинні додаватися постачальником до примірника договору покупця на його вимогу. Крім того, замовник залишає учаснику можливість надання витягу з нормативної документації.
Таким чином, твердження про дискримінаційність цієї вимоги є безпідставним.
Щодо надання фото запропонованого еквіваленту.
Нам незрозуміло, що заважає учаснику сфотографувати пляшку миючого засобу та долучити отримане фото до своєї пропозиції. Аналіз зовнішнього вигляду продукції є одним зі способів визначення чи є продукція оригінальною або фальсифікованою. Крім того, відповідно до ст.268 Господарського кодексу України якість товарів, що поставляються, повинна відповідати, зокрема, зразкам (еталонам). У разі поставки товарів більш низької якості, ніж вимагається зразком (еталоном), покупець має право відмовитися від прийняття і оплати товарів, а якщо товари уже оплачені покупцем, - вимагати повернення сплаченої суми. Завдяки наданому фото зразка товару замовник має можливість контролювати якість товару, що поставляється.
Таким чином, твердження про дискримінаційність цієї вимоги є безпідставним.
Щодо надання порівняльної таблиці.
Призначенням цієї таблиці є порівняння характеристик запропонованого еквівалента технічним вимогам, зазначеним в оголошені. Замовнику незрозуміло, що заважає учаснику за 7 діб, що тривають з моменту оголошення цієї процедури до закінчення терміну подачі пропозицій скласти таку таблицю.
Розглянувши вашу вимогу та на підставі вищевикладеного, замовник на даному етапі не знайшов жодних передбачених Законом підстав для задоволення такої вимоги.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 грудня 2019 15:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕН.ЕР.ДЖI. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 185 344,00
UAH з ПДВ
185 344,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕЗ-ТАЙМ" 199 824,00
UAH з ПДВ
199 824,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 грудня 2019 18:25
Електронний підпис
11 грудня 2019 18:24
Довідка про компанію.pdf
11 грудня 2019 18:24
FLCP 265 УТИЛИЗАЦИЯ.pdf
11 грудня 2019 18:24
Додаток_1 ТЗ.pdf
11 грудня 2019 18:24
ГЛ_документи.pdf
11 грудня 2019 18:24
ДОГОВІР.pdf
11 грудня 2019 18:24
Додаток_2 ЦП.pdf
11 грудня 2019 18:24
Гарантійний лист.pdf
11 грудня 2019 18:24
Декларація.pdf
11 грудня 2019 18:24
Лсит_сертифікати.pdf
11 грудня 2019 18:24
Етікетка.pdf
11 грудня 2019 18:24
NRG_AllDoc.pdf
11 грудня 2019 18:24
Висновок СЄЄ.pdf

Публічні документи

10 грудня 2019 14:12
Цінова пропозиція.PDF
10 грудня 2019 14:12
Статут.pdf
10 грудня 2019 14:12
Сертифікати ІСО.PDF
10 грудня 2019 14:12
Проект договору.PDF
10 грудня 2019 14:12
Документи на товар.PDF
10 грудня 2019 14:12
Гарантійні листи.PDF
10 грудня 2019 14:12
Витяг ЄП.pdf
10 грудня 2019 14:12
Витяг ЄДР.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕН.ЕР.ДЖI. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

ТОВ "ДЕЗ-ТАЙМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕН.ЕР.ДЖI. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
#36960254
Відхилено 185 344,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2019 18:35
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕЗ-ТАЙМ"
#39382835
Переможець 199 824,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2019 18:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 грудня 2019 18:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕЗ-ТАЙМ"
#39382835
199 824,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір № 240 (концентрований мийний засіб).pdf укладений
23 грудня 2019 14:03