Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з фізичної охорони закладів загальної середньої освіти
Очікувана вартість
1 262 776,00 UAH
UA-2019-12-05-000762-a ● 7e523dfc39db4162a46d9ac13b7ff042
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ АДМІНІСТРАЦІЇ НЕМИШЛЯНСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02146340 |
Місцезнаходження: | 61091, Україна , Харківська обл., Харків, ВУЛИЦЯ ТАНКОПІЯ, будинок 15/2 |
Контактна особа: |
Логачова Світлана Іванівна +380577251693 ruo_frun@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 грудня 2019 15:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 грудня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 грудня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 23 грудня 2019 14:53 |
Очікувана вартість: | 1 262 776,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 37 883,28 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 63100 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18 посл.
Послуги з фізичної охорони закладів загальної середньої освіти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61001, Україна, Харківська обл., Харків, Заклади загальної середньої освіти Управління освіти адміністрації Немишлянського району Харківської міської ради відповідно до дислокації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
13 січня 2020
—
19 червня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата здійснюється тільки за фактично наданні послуги Замовником за рахунок місцевого бюджету | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 грудня 2019 15:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 грудня 2019 15:51 |
2020-ТД Фізична Охорона-нем (1).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Риторичне питання
Дата подання: 10 грудня 2019 10:48
Дата відповіді: 13 грудня 2019 10:44
Навіщо підтверджувати наявність собак і вольєрів? Вольєр з собакою буде у школах стояти? Де той собака буде бігати?
Відповідь: Шановний ймовірний Учасник, Тендерним комітетом Управління освіти ретельно розглянуте Ваше запитання, за результатами чого повідомляємо наступне.
Відповідь на Ваші питання містяться в технічному завданні у Додатку № 3 до тендерної документації, як-то порядок, строк та періодичність залучення службових собак.
Додатково, слід сповістити Вас, що при розробці тендерної документації до вказаної закупівлі, Замовником було ретельно вивчено діюче законодавство України, що безпосередньо регулює охоронну діяльність.
Так, у відповідності до частини першої статті 6 Закону України «Про охоронну діяльність» - основного закону, що регулює охоронну діяльність, охорона майна та фізичних осіб забезпечується персоналом охорони шляхом, в тому числі, але не виключно з використанням службових собак.
У той час, коли собака знаходиться на об’єкті Замовника, але не задіяний в охоронних заходах, повинна бути забезпечена неможливість заподіяння шкоди третім особам внаслідок агресивної або непередбачуваної дії собаки, у зв’язку з чим, учасник повинен забезпечити його тримання у пересувному вольєрі.
Дякуємо за звернення!
Відповідь на Ваші питання містяться в технічному завданні у Додатку № 3 до тендерної документації, як-то порядок, строк та періодичність залучення службових собак.
Додатково, слід сповістити Вас, що при розробці тендерної документації до вказаної закупівлі, Замовником було ретельно вивчено діюче законодавство України, що безпосередньо регулює охоронну діяльність.
Так, у відповідності до частини першої статті 6 Закону України «Про охоронну діяльність» - основного закону, що регулює охоронну діяльність, охорона майна та фізичних осіб забезпечується персоналом охорони шляхом, в тому числі, але не виключно з використанням службових собак.
У той час, коли собака знаходиться на об’єкті Замовника, але не задіяний в охоронних заходах, повинна бути забезпечена неможливість заподіяння шкоди третім особам внаслідок агресивної або непередбачуваної дії собаки, у зв’язку з чим, учасник повинен забезпечити його тримання у пересувному вольєрі.
Дякуємо за звернення!
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-12-05-000762-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ВАРТА ВІП БЕЗПЕКА, Код ЄДРПОУ:42661695
Дата подання: 28 грудня 2019 10:08
скасування протоколу від 26.12.2019 року № 144
26.12.2019 року протоколом засідання тендерного комітету управління освіти адміністрації Немишлянського району Харківської міської ради № 143 було відхилено пропозицію ТОВ "АЛЬФА-ПРОФ УКРАЇНА" через невідповідність учасника згідно пунктів 1,4, ч.1 ст.30 Закону України "Про публічні закупівлі".
Протоколом засідання тендерного комітету управління освіти адміністрації Немишлянського району Харківської міської ради№ 144 від 26.12.2019 року ТОВ "АЛЬФА-ПРОФ УКРАЇНА" визнано переможцем цієї закупівлі.
На підставі наведеного, прошу скасувати протокол № 144 від 26.12.2019 року про визнання переможцем закупівлі ТОВ "АЛЬФА-ПРОФ УКРАЇНА".
Згідно ч.4 ст. 28 закону, у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Розгорнути
Згорнути
Протоколом засідання тендерного комітету управління освіти адміністрації Немишлянського району Харківської міської ради№ 144 від 26.12.2019 року ТОВ "АЛЬФА-ПРОФ УКРАЇНА" визнано переможцем цієї закупівлі.
На підставі наведеного, прошу скасувати протокол № 144 від 26.12.2019 року про визнання переможцем закупівлі ТОВ "АЛЬФА-ПРОФ УКРАЇНА".
Згідно ч.4 ст. 28 закону, у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 грудня 2019 10:20
Доброго дня! Була допущена технічна помилка. Додаємо новий протокол.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 грудня 2019 15:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АЛЬФА-ПРОФ УКРАЇНА" |
1 100 000,00
UAH з ПДВ
|
1 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ВАРТА ВІП БЕЗПЕКА |
1 210 413,60
UAH з ПДВ
|
1 210 413,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АЛЬФА-ПРОФ УКРАЇНА" #39522806 |
Відхилено |
1 100 000,00
UAH з ПДВ
|
26 грудня 2019 11:56
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ ВАРТА ВІП БЕЗПЕКА #42661695 |
Переможець |
1 210 413,60
UAH з ПДВ
|
26 грудня 2019 11:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 грудня 2020 09:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 грудня 2020 09:20
|
Дод.угода № 3, охорона (1).docx | зміни до договору |
04 грудня 2020 09:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 липня 2020 13:35
|
Дод.угода № 2, Охорона (1).docx | зміни до договору |
29 липня 2020 13:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 березня 2020 10:16
|
Дод.угода № 1, Фіз.охорона (1).docx | зміни до договору |
27 березня 2020 10:15
|
Електронний підпис | укладений |
09 січня 2020 11:06
|
Договір Фіз.охорона.docx | укладений |
09 січня 2020 11:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів Учасника |
Номер договору про закупівлю: | 20-0301/ВВБ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до ст. 36 ч. 4 п. 4 Закону України "Про публічні закупівлі" продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. |
Номер договору про закупівлю: | 20-0301/ВВБ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до ст. 36 ч. 4 п. 1 Закону України "Про публічні закупівлі" «Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника» |
Номер договору про закупівлю: | 20-0301/ВВБ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |