Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт заміна вікон в житловому будинку за адресою: вулиця Світлицького, 21
Очікувана вартість
215 000,00 UAH
UA-2019-12-05-000740-c f91aed7e78fa4fb399ac2e8cc4775eb3
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Панков Антон Дмитрович

+380444253216 tender@podil.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 05 грудня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Подільського району м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 39609111
Місцезнаходження: 04071, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хорива, 36
Контактна особа: Панков Антон Дмитрович
+380444253216
tender@podil.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Капітальний ремонт заміна вікон в житловому будинку за адресою: вулиця Світлицького, 21
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04123, Україна, м. Київ, м. Київ, вулиця Світлицького, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Фінансування будівельних робіт здійснюється за рахунок бюджетних коштів. Розрахунки за отримані товари, роботи і послуги здійснюються відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснювати протягом п'яти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Зобов’язання Сторін щодо фінансування будівельних робіт визначаються положенням цього Договору та узгодженого Сторонами Плану фінансування будівельних робіт на 2019 рік Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

05 грудня 2019 11:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧА КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "АТЛАНТ-ПЛЮС" (ТОВ "ВКФ АТЛАНТ-ПЛЮС")
#36107594
Переможець 209 948,88
UAH з ПДВ
05 грудня 2019 11:46

Документи

05 грудня 2019 11:45
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 грудня 2019 12:00
Договір укладений
05 грудня 2019 11:59