Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір офісний А4 80 г/м² (500 аркушів) (ДК 021:2015 код 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне)
Очікувана вартість
10 000,00 UAH
UA-2019-12-05-000616-b 51fae488f7a44d109d98627624aa6c89
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Анатоліївна Кришина

+380961102266 zdcptobug@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний професійно-технічний навчальний заклад "Західно-Дніпровський центр професійно-технічної освіти"
Код ЄДРПОУ: 02541846
Місцезнаходження: 52173, Україна , Дніпропетровська обл., П'ятихатський район, село Саксагань, ВУЛ. СОЛОВЙОВА, будинок 1
Контактна особа: Ірина Анатоліївна Кришина
+380961102266
zdcptobug@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 грудня 2019 10:30
Звернення за роз’ясненнями: до 10 грудня 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 грудня 2019 12:00
Очікувана вартість: 10 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 пачка
Папір офісний А4 80 г/м² (500 аркушів) (ДК 021:2015 код 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52173, Україна, Дніпропетровська область, с.Саксагань, вул. Соловйова,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2019  —  26 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 грудня 2019 10:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 грудня 2019 11:23
оголошення офісний папір.doc
09 грудня 2019 10:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 грудня 2019 11:23
оголошення офісний папір.doc
05 грудня 2019 10:30
оголошення офісний папір.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 06 грудня 2019 09:14
Дата відповіді: 06 грудня 2019 11:28
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. В оголошенні (додаток 1) вказано: "В ТЕНДЕРНІЙ ПРОПОЗИЦІЇ (ТЕХНІЧНІЙ ЧАСТИНІ) зазначити конкретні технічні характеристики запропонованого Товару. Будь-які посилання в технічних характеристиках на виробників, конкретну торгівельну марку або тип тощо, передбачає надання аналогу (технічні характеристики аналогу не повинні бути гіршими). У разі надання аналогу, Учасник в Тендерній пропозиції (технічній частині) повинен зазначити запропонований аналогу та його технічні характеристики в разі, якщо такі визначені Документацією" 2.До участі в закупівлі фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ допускаються на загальних умовах.3.Оцінка пропозиції ФО-П неплатника ПДВ: розглядатиметься як остаточна без додавання суми ПДВ 20%.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 грудня 2019 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" 9 999,60
UAH з ПДВ
9 999,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 грудня 2019 15:41
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ1.pdf
12 грудня 2019 15:41
Установчі документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
#39417349
Переможець 9 999,60
UAH з ПДВ
13 грудня 2019 14:14

Документи

13 грудня 2019 14:11
протокол 106.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 грудня 2019 14:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
#39417349
9 999,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 грудня 2019 14:11
протокол 106.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
дог175Аверс.pdf укладений
24 грудня 2019 21:38