Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ковбаса дитяча, або лікарська або молочна; сосиски дитячі або молочні
Очікувана вартість
713 000,00 UAH
UA-2019-12-05-000524-c bb2f74bb5c174f4a84c2ac435887ae22
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шадура Олена Михайлівна

+380675963609 lenatender1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національна дитяча спеціалізована лікарня "Охматдит" МОЗ України
Код ЄДРПОУ: 01994089
Місцезнаходження: 01135, Україна , Київ обл., м.Київ, вул.В.Чорновола,28/1
Контактна особа: Шадура Олена Михайлівна
+380675963609
lenatender1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 грудня 2019 10:55
Звернення за роз’ясненнями: до 12 грудня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 грудня 2019 11:00
Початок аукціону: 23 грудня 2019 12:27
Початок аукціону: 23 грудня 2019 12:27
Очікувана вартість: 713 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,56%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15130000-8: М’ясопродукти


процедура закупівля здійснюється для задоволення потреби протягом 2020 року

процедура закупівля здійснюється для задоволення потреби протягом 2020 року
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4600 кілограми
ковбаса дитяча, або лікарська або молочна; сосиски дитячі або молочні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01135, Україна, Київ, м.Київ, вул.В.Чорновола,28/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі п.1 ст.49 Бюджетного кодексу України згідно накладних на умовах відстрочки платежу до 30 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється на протязі 3 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 грудня 2019 14:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 грудня 2019 10:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 грудня 2019 14:28
Тендерна документація (нова редакція).doc
05 грудня 2019 10:56
Тендерна документація.doc
12 грудня 2019 14:28
Перелік змін до ТД.pdf
05 грудня 2019 10:56
Додаток 3 технічні вимоги.docx
05 грудня 2019 10:56
Додаток 2 проект договору поставки.docx
05 грудня 2019 10:56
Додаток 1 форма тендерної пропозиції.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

документи, які дозволяють учаснику займатися відповідною господарською діяльністю
Дата подання: 11 грудня 2019 03:53
Дата відповіді: 12 грудня 2019 14:47
Шановний замовник. Просимо розьяснити які саме "документи, які дозволяють учаснику займатися відповідною господарською діяльністю, що пов’язана з обігом продукції тваринного походження , відповідно до вимог та технічних якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі встановлених Замовником в тендерній документації;" замовник має на увазі та хоче бачити у тендерній пропозиції? Чи достатньо буде надання витягу з ЄДР?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Запитання!
Доводимо до вашого відома, що згідно частини 6Розділу ІІІтендерної документації Замовником встановлена вимогащодо надання Учасниками в складі тендерної пропозиції підтверджуючих документів, а саме:
- документи, які дозволяють учаснику займатися відповідною господарською діяльністю, що пов’язана з обігом продукції тваринного походження , відповідно до вимог та технічних якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі встановлених Замовником в тендерній документації;

Таким чином , згідно вище викладеної вимоги, Замовник вимагає від Учасників надання в складі тендерної пропозиції – «Експлуатаційного дозволу на функціонування потужностей (об’єктів)», що займаються діяльністю , яка пов’язана з виробництвом та/або зберіганням та/або обігом продуктів харчування тваринного походження , виданого Учаснику уповноваженим на те органом. Відповідно до чинного законодавства, зокрема ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» отримання такого дозвільного документу операторами ринку передбачено до початку відкриття та функціювання потужності .
Дискримінаційні умови
Дата подання: 11 грудня 2019 03:54
Дата відповіді: 12 грудня 2019 14:47
Шановний Замовнику! Просимо Вас надати пояснення ,на підставі яких законодавчих документів у закупівлі код ДК 021:2015 – 15130000-8 м’ясопродукти (ковбаса дитяча, або лікарська або молочна; сосиски дитячі або молочні) у Вас наявна вимога, яка зазначена в п.6 розділу 6 тендерної документації "...а також документальне підтвердження щодо транспортних засобів Учасника, а саме: - експертний висновок щодо радіологічних вимірювань автотранспортного засобу , який буде застосовано Учасником для перевезення продуктів харчування, виданого уповноваженим на те державним органом(установою, організацією);"? Повідомляємо Вам, що Транспортні засоби та/або контейнери, що використовуються для перевезення харчових продуктів мають відповідати лише вимогам статей 25, 44 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Закони на які посилається замовник не мають жодного посилння та згадування про автотранспортні засоби для перевезення харчових продуктів. Там зазначаются лише норми та правила роботи у місцях з іонізуючим випромінюванням, тобто на атомних станцій, тощо. До транспортних засобів, що використовуються для перевезення харчових продуктів та предмету закупівлі вцілому ці закони не мають жодного відношення. Тендерна документація, затверджена замовником для проведення цієї закупівлі, містить умови та вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а саме нашу компанію. Дискримінаційними є умови, які унеможливлюють участь певного суб’єкта господарювання у закупівлі через встановлення замовником певних умов. Наявність вимоги щодо надання експертного висновку щодо радіологічних вимірювань автотранспортного засобу , який буде застосовано Учасником для перевезення продуктів харчування, виданого уповноваженим на те державним органом(установою, організацією), що не передбачено законодавством, якого не має наша компанія, та який неможливо отримати у короткий термін унеможливлює прийняття участі у цій закупівлі. Просимо Вас внести зміни до тендерної документації та прибрати дискримінаційні умови, або розгорнуто аргументувати необхідність надання такого висновку для постачання предмету закупівлі(м’ясопродукти (ковбаса дитяча, або лікарська або молочна; сосиски дитячі або молочні))
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Запитання!
Замовнику не зовсім зрозуміло запитання Учасника, а також посилання згідно яких Учасник аргументує свою точку зору. Виходячи з сукупності тексту та інформації вказаної в запитанні(обговоренні) Замовник повідомляє наступне:

1. Відповідно до того , що Учасник вказує у запитанні, а саме:
- «Шановний Замовнику! Просимо Вас надати пояснення ,на підставі яких законодавчих документів у закупівлі код ДК 021:2015 – 15130000-8 м’ясопродукти (ковбаса дитяча, або лікарська або молочна; сосиски дитячі або молочні) у Вас наявна вимога, яка зазначена в п.6 розділу 6 тендерної документації "...а також документальне підтвердження щодо транспортних засобів Учасника, а саме: - експертний висновок щодо радіологічних вимірювань автотранспортного засобу , який буде застосовано Учасником для перевезення продуктів харчування, виданого уповноваженим на те державним органом(установою, організацією);"?»;
Замовник доводить до вашоговідома ,щов п.6 розділу 6 тендерної документації , зазначено інформацію про «Результати торгів та укладання договору про закупівлю», а також «Забезпечення виконання договору про закупівлю». Замовник під час складання тендерної документації керується чинним законодавством України, зокрема ЗУ «Про публічні закупівлі» .

Замовник не знайшов підтвердження щодо інформації, яку вказує у запитанні(обговорені) Учасник , а саме: «....у Вас наявна вимога, яка зазначена в п.6 розділу 6 тендерної документації "...а також документального підтвердження транспортних засобів Учасника, а саме: - експертний висновок щодо радіологічних вимірювань автотранспортного засобу , який буде застосовано Учасником для перевезення продуктів харчування, виданого уповноваженим на те державним органом(установою, організацією);».
Можливо Учасник мав на увазі схожу за змістом вимогу , що встановлена Замовником в частині 6 Розділу ІІІ тендерної документації. У такому випадку повідомляємо, Замовник ,під час встановлення даної вимоги , керується ЗУ «Про захист людини від впливу іонізуючого випромінювання», ЗУ «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», ЗУ «Про охорону навколишнього природного середовища» , наказом №54 від 02.02.2005 року МОЗ України.
Відповідно до Закону України «Про захист людини від впливу іонізуючого випромінювання» кожна людина, яка проживає або тимчасово перебуває на території України, має право на захист від впливу іонізуючого випромінювання. Це право забезпечується здійсненням комплексу заходів щодо запобігання впливу іонізуючого випромінювання на організм людини вище встановлених дозових меж опромінення, а також такого опромінення об’єктів, в тому числі транспортних засобів, поверхонь, покриттів та інших матеріалів , що можуть безпосередньо контактувати з сировиною та продукцією, яка в подальшому поставлятиметься до закладів охорони здоров’я, та може мати негативний вплив на життя та здоров’я людини.
У зв’язку з тим, що товар, який буде постачатись за результатом даних торгів призначений для харчування хворих дітей, Замовник вимагає підтвердження того, що Учасник здійснює відповідні заходи для запобігання впливу іонізуючого випромінювання, зокрема на транспортні засоби, якими Учасник планує здійснювати постачання товару. Такі транспортні засоби , за результатами експертизи, повинні бути безпечними для життя та здоров’я дітей, за радіаційними факторами.
Отримання такого висновку та/або заключення є доступним для всіх суб’єктів господарювання, незалежно від форм власності, в тому числі юридичним, фізичним особам та фізичним особам підприємцям, така процедура експертизи/дослідження не займає багато часу. Строк проходження такої експертизи становить від 2-х до 5-ти днів. Необхідно відмітити, що для подання Учасниками тендерних пропозицій , Замовником встановлено 15 денний термін, а тому обмежень для Учасників щодо проведення такої експертизи та отримання заключення (висновку) вдосталь. Учасник самостійно забезпечує отримання усіх необхідних дозволів та документів , необхідних для підтвердження відповідності усім критеріям та вимогам встановлених в ТД, та несе усі витрати що пов’язані з ними.
Тому Замовник вважає , що ті Учасники , що мають намір взяти участь в даній процедурі , повинні мати або повинні отримати експертний висновок, який підтверджує безпечність транспортних засобів на предмет іонізуючого випромінення.
Основною метою , згідно якої Замовник вимагає від Учасників наявність експертного висновку щодо радіологічних вимірювань автотранспортних засобів, є забезпечення радіологічної безпечності продуктів харчування та зниження дози внутрішнього опромінення населення України,зокрема людей що перебувають в закладах охорони здоров’я, шляхом обмеження надходження радіонуклідів з продуктами харчування та стимуляції створення і дотримання виробниками продуктів харчування та/або підприємствами(установами , організаціями, тощо) , що здійснюють господарську діяльність пов’язану з обігом продуктів харчування, необхідних умов та процесів для одержання чистої продукції, зокрема умов, що стосуються транспортування та зберігання такої продукції.



2. Щодо вказаних посилань на ст. 25, 44 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», а також те що Учасник вказує про транспортні засоби та/або контейнери, що використовуються для перевезення харчових продуктів мають відповідати лише вимогам вище згаданих статей.
Замовник не погоджується, що стаття 25«Державна реєстрація потужностей» та стаття 44 «Гігієнічні вимоги до транспортних засобів» становить єдину нормативно-правову базу , яка регулює усі відносини та питання, що виникають з приводу транспортних засобів, а також їх використання під час перевезення продуктів харчування тваринного походження(у разі якщо учасник використовує їх виключно для перевезення їстівних продуктів харчування) та підтвердження щодо безпечності таких транспортних засобів, зокрема безпечності від іонізуючого випромінення та радіологічного контролю.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-05-000524-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "СТАРТРЕЙДІНГ", Код ЄДРПОУ:38390363
Дата подання: 11 грудня 2019 03:55
Вилучии дискримінаційні вимоги з тендерної документації
Шановний Замовнику! Просимо Вас надати пояснення ,на підставі яких законодавчих документів у закупівлі код ДК 021:2015 – 15130000-8 м’ясопродукти (ковбаса дитяча, або лікарська або молочна; сосиски дитячі або молочні) у Вас наявна вимога, яка зазначена в п.6 розділу 6 тендерної документації "...а також документальне підтвердження щодо транспортних засобів Учасника, а саме: - експертний висновок щодо радіологічних вимірювань автотранспортного засобу , який буде застосовано Учасником для перевезення продуктів харчування, виданого уповноваженим на те державним органом(установою, організацією);"? Повідомляємо Вам, що Транспортні засоби та/або контейнери, що використовуються для перевезення харчових продуктів мають відповідати лише вимогам статей 25, 44 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Закони на які посилається замовник не мають жодного посилння та згадування про автотранспортні засоби для перевезення харчових продуктів. Там зазначаются лише норми та правила роботи у місцях з іонізуючим випромінюванням, тобто на атомних станцій, тощо. До транспортних засобів, що використовуються для перевезення харчових продуктів та предмету закупівлі вцілому ці закони не мають жодного відношення. Тендерна документація, затверджена замовником для проведення цієї закупівлі, містить умови та вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а саме нашу компанію. Дискримінаційними є умови, які унеможливлюють участь певного суб’єкта господарювання у закупівлі через встановлення замовником певних умов. Наявність вимоги щодо надання експертного висновку щодо радіологічних вимірювань автотранспортного засобу , який буде застосовано Учасником для перевезення продуктів харчування, виданого уповноваженим на те державним органом(установою, організацією), що не передбачено законодавством, якого не має наша компанія, та який неможливо отримати у короткий термін унеможливлює прийняття участі у цій закупівлі. Просимо Вас внести зміни до тендерної документації та прибрати дискримінаційні умови, або розгорнуто аргументувати необхідність надання такого висновку для постачання предмету закупівлі(м’ясопродукти (ковбаса дитяча, або лікарська або молочна; сосиски дитячі або молочні))
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 грудня 2019 14:36
Дякуємо за Запитання!
Замовнику не зовсім зрозуміло запитання Учасника, а також посилання згідно яких Учасник аргументує свою точку зору. Виходячи з сукупності тексту та інформації вказаної в запитанні(обговоренні) Замовник повідомляє наступне:

1. Відповідно до того , що Учасник вказує у запитанні, а саме:
- «Шановний Замовнику! Просимо Вас надати пояснення ,на підставі яких законодавчих документів у закупівлі код ДК 021:2015 – 15130000-8 м’ясопродукти (ковбаса дитяча, або лікарська або молочна; сосиски дитячі або молочні) у Вас наявна вимога, яка зазначена в п.6 розділу 6 тендерної документації "...а також документальне підтвердження щодо транспортних засобів Учасника, а саме: - експертний висновок щодо радіологічних вимірювань автотранспортного засобу , який буде застосовано Учасником для перевезення продуктів харчування, виданого уповноваженим на те державним органом(установою, організацією);"?»;
Замовник доводить до вашоговідома ,щов п.6 розділу 6 тендерної документації , зазначено інформацію про «Результати торгів та укладання договору про закупівлю», а також «Забезпечення виконання договору про закупівлю». Замовник під час складання тендерної документації керується чинним законодавством України, зокрема ЗУ «Про публічні закупівлі» .

Замовник не знайшов підтвердження щодо інформації, яку вказує у запитанні(обговорені) Учасник , а саме: «....у Вас наявна вимога, яка зазначена в п.6 розділу 6 тендерної документації "...а також документального підтвердження транспортних засобів Учасника, а саме: - експертний висновок щодо радіологічних вимірювань автотранспортного засобу , який буде застосовано Учасником для перевезення продуктів харчування, виданого уповноваженим на те державним органом(установою, організацією);».
Можливо Учасник мав на увазі схожу за змістом вимогу , що встановлена Замовником в частині 6 Розділу ІІІ тендерної документації. У такому випадку повідомляємо, Замовник ,під час встановлення даної вимоги , керується ЗУ «Про захист людини від впливу іонізуючого випромінювання», ЗУ «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», ЗУ «Про охорону навколишнього природного середовища» , наказом №54 від 02.02.2005 року МОЗ України.
Відповідно до Закону України «Про захист людини від впливу іонізуючого випромінювання» кожна людина, яка проживає або тимчасово перебуває на території України, має право на захист від впливу іонізуючого випромінювання. Це право забезпечується здійсненням комплексу заходів щодо запобігання впливу іонізуючого випромінювання на організм людини вище встановлених дозових меж опромінення, а також такого опромінення об’єктів, в тому числі транспортних засобів, поверхонь, покриттів та інших матеріалів , що можуть безпосередньо контактувати з сировиною та продукцією, яка в подальшому поставлятиметься до закладів охорони здоров’я, та може мати негативний вплив на життя та здоров’я людини.
У зв’язку з тим, що товар, який буде постачатись за результатом даних торгів призначений для харчування хворих дітей, Замовник вимагає підтвердження того, що Учасник здійснює відповідні заходи для запобігання впливу іонізуючого випромінювання, зокрема на транспортні засоби, якими Учасник планує здійснювати постачання товару. Такі транспортні засоби , за результатами експертизи, повинні бути безпечними для життя та здоров’я дітей, за радіаційними факторами.
Отримання такого висновку та/або заключення є доступним для всіх суб’єктів господарювання, незалежно від форм власності, в тому числі юридичним, фізичним особам та фізичним особам підприємцям, така процедура експертизи/дослідження не займає багато часу. Строк проходження такої експертизи становить від 2-х до 5-ти днів. Необхідно відмітити, що для подання Учасниками тендерних пропозицій , Замовником встановлено 15 денний термін, а тому обмежень для Учасників щодо проведення такої експертизи та отримання заключення (висновку) вдосталь. Учасник самостійно забезпечує отримання усіх необхідних дозволів та документів , необхідних для підтвердження відповідності усім критеріям та вимогам встановлених в ТД, та несе усі витрати що пов’язані з ними.
Тому Замовник вважає , що ті Учасники , що мають намір взяти участь в даній процедурі , повинні мати або повинні отримати експертний висновок, який підтверджує безпечність транспортних засобів на предмет іонізуючого випромінення.
Основною метою , згідно якої Замовник вимагає від Учасників наявність експертного висновку щодо радіологічних вимірювань автотранспортних засобів, є забезпечення радіологічної безпечності продуктів харчування та зниження дози внутрішнього опромінення населення України,зокрема людей що перебувають в закладах охорони здоров’я, шляхом обмеження надходження радіонуклідів з продуктами харчування та стимуляції створення і дотримання виробниками продуктів харчування та/або підприємствами(установами , організаціями, тощо) , що здійснюють господарську діяльність пов’язану з обігом продуктів харчування, необхідних умов та процесів для одержання чистої продукції, зокрема умов, що стосуються транспортування та зберігання такої продукції.



2. Щодо вказаних посилань на ст. 25, 44 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», а також те що Учасник вказує про транспортні засоби та/або контейнери, що використовуються для перевезення харчових продуктів мають відповідати лише вимогам вище згаданих статей.
Замовник не погоджується, що стаття 25«Державна реєстрація потужностей» та стаття 44 «Гігієнічні вимоги до транспортних засобів» становить єдину нормативно-правову базу , яка регулює усі відносини та питання, що виникають з приводу транспортних засобів, а також їх використання під час перевезення продуктів харчування тваринного походження(у разі якщо учасник використовує їх виключно для перевезення їстівних продуктів харчування) та підтвердження щодо безпечності таких транспортних засобів, зокрема безпечності від іонізуючого випромінення та радіологічного контролю.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 грудня 2019 12:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СТАРТРЕЙДІНГ" 398 774,00
UAH з ПДВ
398 774,00
UAH з ПДВ
Документи
"ПІДПРИЄМСТВО "РОМАН" МІЖНАРОДНОЇ ЛІГИ УКРАЇНСЬКИХ ІНВАЛІДІВ-ІНТЕЛЕКТУАЛІВ "СОФІЯ" 699 085,00
UAH з ПДВ
699 085,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Торгпродсервіс 711 160,00
UAH з ПДВ
711 160,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 грудня 2019 16:54
Електронний підпис
25 грудня 2019 16:52
Цынова оновлена.pdf
22 грудня 2019 09:48
Електронний підпис
22 грудня 2019 09:42
ТД ч 4 сосиски.pdf
22 грудня 2019 09:42
ТД ч 3 сосиски.pdf
22 грудня 2019 09:42
ТД ч 2 сосиски.pdf
22 грудня 2019 09:42
ТД ч 1 сосиски.pdf
22 грудня 2019 07:55
Електронний підпис
22 грудня 2019 07:54
ТД_колбаса.pdf

Публічні документи

27 грудня 2019 16:44
Електронний підпис
27 грудня 2019 16:22
Документи переможця
27 грудня 2019 16:12
Документи переможця
27 грудня 2019 12:48
Документи переможця
27 грудня 2019 12:42
Документи переможця
19 грудня 2019 11:04
Електронний підпис
19 грудня 2019 10:59
81. Декларація ковбаса.PDF
19 грудня 2019 10:58
57. План аудиту ISO_18.PDF
19 грудня 2019 10:58
57. План аудиту ISO 22000_2018.PDF
19 грудня 2019 10:58
57. ISO 22000_2018_19.pdf
19 грудня 2019 10:58
57. ISO 9001_2015_19.pdf
19 грудня 2019 10:58
57. 1. ISO 22000_19 (1).pdf
19 грудня 2019 10:58
57. 1 ISO 9001_19.pdf
19 грудня 2019 10:58
34. Медична карта Жук РМ.PDF
19 грудня 2019 10:58
53. Гарант лист зразки.PDF
19 грудня 2019 10:58
34. Медична карта Жук ВІ.PDF
19 грудня 2019 10:58
33. Довідка працівники.PDF
19 грудня 2019 10:58
21. Свідоцтво 1164.pdf
19 грудня 2019 10:58
21. Свідоцтво 1057.pdf
19 грудня 2019 10:58
21 . Свідоцтво7075.pdf
19 грудня 2019 10:58
18. Свідоцтво АХ7402НС.pdf
19 грудня 2019 10:58
17. Свідоцтво АХ9625ЕВ.pdf
19 грудня 2019 10:58
17. Свідоцтво AX6135НA.pdf
19 грудня 2019 10:57
45. Довідки стаття 17.PDF
19 грудня 2019 10:57
4. Статут копія.PDF
19 грудня 2019 10:57
3. Довіреність Волошко.PDF

Публічні документи

19 грудня 2019 18:28
Електронний підпис
18 грудня 2019 14:53
16технічні вимоги.pdf
18 грудня 2019 14:53
7Акти вет. послуг.pdf
18 грудня 2019 14:53
4Плану аудиту.pdf
18 грудня 2019 14:53
2.Документи ISO 22000.pdf
18 грудня 2019 14:53
1Якісні документи.pdf
18 грудня 2019 14:52
21Договір з виробником.pdf
18 грудня 2019 14:52
20.Лист відгук.pdf
18 грудня 2019 14:52
16Лист роз_яснення.pdf
18 грудня 2019 14:52
тендерна пропозиція.pdf
18 грудня 2019 14:52
Проект договору.pdf
18 грудня 2019 14:52
8.Лист гарантія лот _2.pdf
18 грудня 2019 14:52
1.оригінал Статуту.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СТАРТРЕЙДІНГ"

"ПІДПРИЄМСТВО "РОМАН" МІЖНАРОДНОЇ ЛІГИ УКРАЇНСЬКИХ ІНВАЛІДІВ-ІНТЕЛЕКТУАЛІВ "СОФІЯ"

ПП Торгпродсервіс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СТАРТРЕЙДІНГ"
#38390363
Відхилено 398 774,00
UAH з ПДВ
26 грудня 2019 11:03
"ПІДПРИЄМСТВО "РОМАН" МІЖНАРОДНОЇ ЛІГИ УКРАЇНСЬКИХ ІНВАЛІДІВ-ІНТЕЛЕКТУАЛІВ "СОФІЯ"
#30636739
Переможець 699 085,00
UAH з ПДВ
26 грудня 2019 11:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 грудня 2019 11:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
"ПІДПРИЄМСТВО "РОМАН" МІЖНАРОДНОЇ ЛІГИ УКРАЇНСЬКИХ ІНВАЛІДІВ-ІНТЕЛЕКТУАЛІВ "СОФІЯ"
#30636739
699 085,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 09:07
Електронний підпис зміни до договору
03 липня 2020 09:32
ДУ№1 від 02.07.2020 Підприємство Роман зменьшення ковбаса.pdf зміни до договору
03 липня 2020 09:31
Електронний підпис укладений
09 січня 2020 12:02
Договір № 09.01.4 від 09.01.2020 ковбаса сосиска.pdf укладений
09 січня 2020 12:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 3800
Номер договору про закупівлю: 09/01/4
Договір:
Номер додаткової угоди: 09/01/4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 577 505,00
UAH