Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
вершкове масло
Очікувана вартість
952 000,00 UAH
UA-2019-12-05-000492-c ● 904b896ed64f44af9dca596fb3074e3a
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національна дитяча спеціалізована лікарня "Охматдит" МОЗ України |
Код ЄДРПОУ: | 01994089 |
Місцезнаходження: | 01135, Україна , Київ обл., м.Київ, вул.В.Чорновола,28/1 |
Контактна особа: |
Шадура Олена Михайлівна +380675963609 lenatender1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 грудня 2019 10:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 грудня 2019 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 грудня 2019 11:00 |
Початок аукціону: | 23 грудня 2019 12:53 |
Початок аукціону: | 23 грудня 2019 12:53 |
Очікувана вартість: | 952 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло
процедура закупівля здійснюється для задоволення потреби протягом 2020 року
процедура закупівля здійснюється для задоволення потреби протягом 2020 року
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5600 кілограми
вершкове масло
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01135, Україна, Київ, м.Київ, вул.В.Чорновола,28/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі п.1 ст.49 Бюджетного кодексу України згідно накладних на умовах відстрочки платежу до 30 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється на протязі 3 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 грудня 2019 14:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 грудня 2019 14:27 |
Тендерна документація масло (нова редакція).doc | |
12 грудня 2019 14:27 |
Перелік змін до ТД.pdf | |
05 грудня 2019 10:50 |
Додаток 3 технічні вимоги.docx | |
05 грудня 2019 10:50 |
Додаток 2 проект договору поставки.docx | |
05 грудня 2019 10:50 |
Додаток 1 форма тендерної пропозиції.docx |
12 грудня 2019 14:27 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 грудня 2019 14:27 |
Тендерна документація масло (нова редакція).doc
|
|||
12 грудня 2019 14:27 |
Перелік змін до ТД.pdf
|
|||
05 грудня 2019 10:50 |
Додаток 3 технічні вимоги.docx
|
|||
05 грудня 2019 10:50 |
Додаток 2 проект договору поставки.docx
|
|||
05 грудня 2019 10:50 |
Додаток 1 форма тендерної пропозиції.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційні умови
Дата подання: 11 грудня 2019 03:51
Дата відповіді: 12 грудня 2019 14:46
Шановний Замовнику! Просимо Вас надати пояснення ,на підставі яких законодавчих документів у закупівлі код ДК 021:2015 – 15530000-2 – вершкове масло (вершкове масло) у Вас наявна вимога, яка зазначена в п.6 розділу 6 тендерної документації "...а також документальне підтвердження щодо транспортних засобів Учасника, а саме: - експертний висновок щодо радіологічних вимірювань автотранспортного засобу , який буде застосовано Учасником для перевезення продуктів харчування, виданого уповноваженим на те державним органом(установою, організацією);"? Повідомляємо Вам, що Транспортні засоби та/або контейнери, що використовуються для перевезення харчових продуктів мають відповідати лише вимогам статей 25, 44 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Закони на які посилається замовник не мають жодного посилання та згадування про автотранспортні засоби для перевезення харчових продуктів. Там зазначаються лише норми та правила роботи у місцях з іонізуючим випромінюванням, тобто на атомних станцій, тощо. До транспортних засобів, що використовуються для перевезення харчових продуктів та предмету закупівлі вцілому ці закони не мають жодного відношення. Тендерна документація, затверджена замовником для проведення цієї закупівлі, містить умови та вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а саме нашу компанію. Дискримінаційними є умови, які унеможливлюють участь певного суб’єкта господарювання у закупівлі через встановлення замовником певних умов. Наявність вимоги щодо надання експертного висновку щодо радіологічних вимірювань автотранспортного засобу , який буде застосовано Учасником для перевезення продуктів харчування, виданого уповноваженим на те державним органом(установою, організацією), що не передбачено законодавством, якого не має наша компанія, та який неможливо отримати у короткий термін унеможливлює прийняття участі у цій закупівлі. Просимо Вас внести зміни до тендерної документації та прибрати дискримінаційні умови, або розгорнуто аргументувати необхідність надання такого висновку для постачання предмету закупівлі(вершкове масло (вершкове масло)
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Запитання!
1. Відповідно до того , що Учасник вказує у запитанні, а саме:
- « Шановний Замовнику! Просимо Вас надатипояснення ,на підставіякихзаконодавчихдокументів у закупівлі код ДК 021:2015 – 15530000-2 – вершкове масло (вершкове масло) у Вас наявнавимога, яка зазначена в п.6 розділу 6 тендерноїдокументації "...а такождокументальнепідтвердженнящодотранспортнихзасобівУчасника, а саме:
- експертнийвисновокщодорадіологічнихвимірювань автотранспортного засобу , який буде застосованоУчасником для перевезенняпродуктівхарчування, виданого уповноваженим на те державним органом(установою, організацією);"?;
Замовник доводить до вашоговідома ,щов п.6 розділу 6 тендерної документації , зазначено інформацію про «Результати торгів та укладання договору про закупівлю», а також «Забезпечення виконання договору про закупівлю». Замовник під час складання тендерної документації керується чинним законодавством України, зокрема ЗУ «Про публічні закупівлі» .
Замовник не знайшов підтвердження щодо інформації, яку вказує у запитанні(обговорені) Учасник , а саме: «....у Вас наявна вимога, яка зазначена в п.6 розділу 6 тендерної документації "...а також документального підтвердження транспортних засобів Учасника, а саме: - експертний висновок щодо радіологічних вимірювань автотранспортного засобу , який буде застосовано Учасником для перевезення продуктів харчування, виданого уповноваженим на те державним органом(установою, організацією);».
Можливо Учасник мав на увазі схожу за змістом вимогу , що встановлена Замовником в частині 6 Розділу ІІІ тендерної документації. У такому випадку повідомляємо, Замовник ,під час встановлення даної вимоги , керується ЗУ «Про захист людини від впливу іонізуючого випромінювання», ЗУ «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», ЗУ «Про охорону навколишнього природного середовища» , наказом №54 від 02.02.2005 року МОЗ України.
Відповідно до Закону України «Про захист людини від впливу іонізуючого випромінювання» кожна людина, яка проживає або тимчасово перебуває на території України, має право на захист від впливу іонізуючого випромінювання. Це право забезпечується здійсненням комплексу заходів щодо запобігання впливу іонізуючого випромінювання на організм людини вище встановлених дозових меж опромінення, а також такого опромінення об’єктів, в тому числі транспортних засобів, поверхонь, покриттів та інших матеріалів , що можуть безпосередньо контактувати з сировиною та продукцією, яка в подальшому поставлятиметься до закладів охорони здоров’я, та може мати негативний вплив на життя та здоров’я людини.
У зв’язку з тим, що товар, який буде постачатись за результатом даних торгів призначений для харчування хворих дітей, Замовник вимагає підтвердження того, що Учасник здійснює відповідні заходи для запобігання впливу іонізуючого випромінювання, зокрема на транспортні засоби, якими Учасник планує здійснювати постачання товару. Такі транспортні засоби , за результатами експертизи, повинні бути безпечними для життя та здоров’я дітей, за радіаційними факторами.
Отримання такого висновку та/або заключення є доступним для всіх суб’єктів господарювання, незалежно від форм власності, в тому числі юридичним, фізичним особам та фізичним особам підприємцям, така процедура експертизи/дослідження не займає багато часу. Строк проходження такої експертизи становить від 2-х до 5-ти днів. Необхідно відмітити, що для подання Учасниками тендерних пропозицій , Замовником встановлено 15 денний термін, а тому обмежень для Учасників щодо проведення такої експертизи та отримання заключення (висновку) вдосталь. Учасник самостійно забезпечує отримання усіх необхідних дозволів та документів , необхідних для підтвердження відповідності усім критеріям та вимогам встановлених в ТД, та несе усі витрати що пов’язані з ними.
Тому Замовник вважає , що ті Учасники , що мають намір взяти участь в даній процедурі , повинні мати, або повинні отримати експертний висновок, який підтверджує безпечність транспортних засобів на предмет іонізуючого випромінення.
Основною метою , згідно якої Замовник вимагає від Учасників наявність експертного висновку щодо радіологічних вимірювань автотранспортних засобів, є забезпечення радіологічної безпечності продуктів харчування та зниження дози внутрішнього опромінення населення України,зокрема людей що перебувають в закладах охорони здоровя, шляхом обмеження надходження радіонуклідів з продуктами харчування та стимуляції створення і дотримання виробниками продуктів харчування та/або підприємствами(установами , організаціями, тощо) , що здійснюють господарську діяльність пов’язану з обігом продуктів харчування, необхідних умов та процесів для одержання чистої продукції, зокрема умов, що стосуються транспортування та зберігання такої продукції.
2. Щодо вказаних посилань на ст. 25, 44 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», а також те що Учасник вказує про транспортні засоби та/або контейнери, що використовуються для перевезення харчових продуктів мають відповідати лише вимогам вище згаданих статей.
Замовник не погоджується, що стаття 25«Державна реєстрація потужностей» та стаття 44 «Гігієнічні вимоги до транспортних засобів» становить єдину нормативно-правову базу , яка регулює усі відносини та питання, що виникають з приводу транспортних засобів, а також їх використання під час перевезення продуктів харчування тваринного походження(у разі якщо учасник використовує їх виключно для перевезення їстівних продуктів харчування) та підтвердження щодо безпечності таких транспортних засобів, зокрема безпечності від іонізуючого випромінення та радіологічного контролю.
1. Відповідно до того , що Учасник вказує у запитанні, а саме:
- « Шановний Замовнику! Просимо Вас надатипояснення ,на підставіякихзаконодавчихдокументів у закупівлі код ДК 021:2015 – 15530000-2 – вершкове масло (вершкове масло) у Вас наявнавимога, яка зазначена в п.6 розділу 6 тендерноїдокументації "...а такождокументальнепідтвердженнящодотранспортнихзасобівУчасника, а саме:
- експертнийвисновокщодорадіологічнихвимірювань автотранспортного засобу , який буде застосованоУчасником для перевезенняпродуктівхарчування, виданого уповноваженим на те державним органом(установою, організацією);"?;
Замовник доводить до вашоговідома ,щов п.6 розділу 6 тендерної документації , зазначено інформацію про «Результати торгів та укладання договору про закупівлю», а також «Забезпечення виконання договору про закупівлю». Замовник під час складання тендерної документації керується чинним законодавством України, зокрема ЗУ «Про публічні закупівлі» .
Замовник не знайшов підтвердження щодо інформації, яку вказує у запитанні(обговорені) Учасник , а саме: «....у Вас наявна вимога, яка зазначена в п.6 розділу 6 тендерної документації "...а також документального підтвердження транспортних засобів Учасника, а саме: - експертний висновок щодо радіологічних вимірювань автотранспортного засобу , який буде застосовано Учасником для перевезення продуктів харчування, виданого уповноваженим на те державним органом(установою, організацією);».
Можливо Учасник мав на увазі схожу за змістом вимогу , що встановлена Замовником в частині 6 Розділу ІІІ тендерної документації. У такому випадку повідомляємо, Замовник ,під час встановлення даної вимоги , керується ЗУ «Про захист людини від впливу іонізуючого випромінювання», ЗУ «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», ЗУ «Про охорону навколишнього природного середовища» , наказом №54 від 02.02.2005 року МОЗ України.
Відповідно до Закону України «Про захист людини від впливу іонізуючого випромінювання» кожна людина, яка проживає або тимчасово перебуває на території України, має право на захист від впливу іонізуючого випромінювання. Це право забезпечується здійсненням комплексу заходів щодо запобігання впливу іонізуючого випромінювання на організм людини вище встановлених дозових меж опромінення, а також такого опромінення об’єктів, в тому числі транспортних засобів, поверхонь, покриттів та інших матеріалів , що можуть безпосередньо контактувати з сировиною та продукцією, яка в подальшому поставлятиметься до закладів охорони здоров’я, та може мати негативний вплив на життя та здоров’я людини.
У зв’язку з тим, що товар, який буде постачатись за результатом даних торгів призначений для харчування хворих дітей, Замовник вимагає підтвердження того, що Учасник здійснює відповідні заходи для запобігання впливу іонізуючого випромінювання, зокрема на транспортні засоби, якими Учасник планує здійснювати постачання товару. Такі транспортні засоби , за результатами експертизи, повинні бути безпечними для життя та здоров’я дітей, за радіаційними факторами.
Отримання такого висновку та/або заключення є доступним для всіх суб’єктів господарювання, незалежно від форм власності, в тому числі юридичним, фізичним особам та фізичним особам підприємцям, така процедура експертизи/дослідження не займає багато часу. Строк проходження такої експертизи становить від 2-х до 5-ти днів. Необхідно відмітити, що для подання Учасниками тендерних пропозицій , Замовником встановлено 15 денний термін, а тому обмежень для Учасників щодо проведення такої експертизи та отримання заключення (висновку) вдосталь. Учасник самостійно забезпечує отримання усіх необхідних дозволів та документів , необхідних для підтвердження відповідності усім критеріям та вимогам встановлених в ТД, та несе усі витрати що пов’язані з ними.
Тому Замовник вважає , що ті Учасники , що мають намір взяти участь в даній процедурі , повинні мати, або повинні отримати експертний висновок, який підтверджує безпечність транспортних засобів на предмет іонізуючого випромінення.
Основною метою , згідно якої Замовник вимагає від Учасників наявність експертного висновку щодо радіологічних вимірювань автотранспортних засобів, є забезпечення радіологічної безпечності продуктів харчування та зниження дози внутрішнього опромінення населення України,зокрема людей що перебувають в закладах охорони здоровя, шляхом обмеження надходження радіонуклідів з продуктами харчування та стимуляції створення і дотримання виробниками продуктів харчування та/або підприємствами(установами , організаціями, тощо) , що здійснюють господарську діяльність пов’язану з обігом продуктів харчування, необхідних умов та процесів для одержання чистої продукції, зокрема умов, що стосуються транспортування та зберігання такої продукції.
2. Щодо вказаних посилань на ст. 25, 44 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», а також те що Учасник вказує про транспортні засоби та/або контейнери, що використовуються для перевезення харчових продуктів мають відповідати лише вимогам вище згаданих статей.
Замовник не погоджується, що стаття 25«Державна реєстрація потужностей» та стаття 44 «Гігієнічні вимоги до транспортних засобів» становить єдину нормативно-правову базу , яка регулює усі відносини та питання, що виникають з приводу транспортних засобів, а також їх використання під час перевезення продуктів харчування тваринного походження(у разі якщо учасник використовує їх виключно для перевезення їстівних продуктів харчування) та підтвердження щодо безпечності таких транспортних засобів, зокрема безпечності від іонізуючого випромінення та радіологічного контролю.
документи, які дозволяють учаснику займатися відповідною господарською діяльністю
Дата подання: 11 грудня 2019 03:52
Дата відповіді: 12 грудня 2019 14:46
Шановний замовник. Просимо розьяснити які саме "документи, які дозволяють учаснику займатися відповідною господарською діяльністю, що пов’язана з обігом продукції тваринного походження , відповідно до вимог та технічних якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі встановлених Замовником в тендерній документації;" замовник має на увазі та хоче бачити у тендерній пропозиції? Чи достатньо буде надання витягу з ЄДР?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Запитання!
Доводимо до вашого відома, що згідно частини 6 Розділу ІІІтендерної документації Замовником встановлена вимога щодо надання Учасниками в складі тендерної пропозиції підтверджуючих документів, а саме:
- документи, які дозволяють учаснику займатися відповідною господарською діяльністю, що пов’язана з обігом продукції тваринного походження , відповідно до вимог та технічних якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі встановлених Замовником в тендерній документації;
Таким чином , згідно вище викладеної вимоги, Замовник вимагає від Учасників надання в складі тендерної пропозиції – «Експлуатаційного дозволу на функціонування потужностей (об’єктів)», що займаються діяльністю , яка пов’язана з виробництвом та/або зберіганням та/або обігом продуктів харчування тваринного походження , виданого Учаснику уповноваженим на те органом. Відповідно до чинного законодавства, зокрема ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» отримання такого дозвільного документу операторами ринку передбачено до початку відкриття та функціювання потужності .
Доводимо до вашого відома, що згідно частини 6 Розділу ІІІтендерної документації Замовником встановлена вимога щодо надання Учасниками в складі тендерної пропозиції підтверджуючих документів, а саме:
- документи, які дозволяють учаснику займатися відповідною господарською діяльністю, що пов’язана з обігом продукції тваринного походження , відповідно до вимог та технічних якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі встановлених Замовником в тендерній документації;
Таким чином , згідно вище викладеної вимоги, Замовник вимагає від Учасників надання в складі тендерної пропозиції – «Експлуатаційного дозволу на функціонування потужностей (об’єктів)», що займаються діяльністю , яка пов’язана з виробництвом та/або зберіганням та/або обігом продуктів харчування тваринного походження , виданого Учаснику уповноваженим на те органом. Відповідно до чинного законодавства, зокрема ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» отримання такого дозвільного документу операторами ринку передбачено до початку відкриття та функціювання потужності .
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-12-05-000492-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "СТАРТРЕЙДІНГ", Код ЄДРПОУ:38390363
Дата подання: 11 грудня 2019 03:51
Вилучии дискримінаційні вимоги з тендерної документації
Шановний Замовнику! Просимо Вас надати пояснення ,на підставі яких законодавчих документів у закупівлі код ДК 021:2015 – 15530000-2 – вершкове масло (вершкове масло) у Вас наявна вимога, яка зазначена в п.6 розділу 6 тендерної документації "...а також документальне підтвердження щодо транспортних засобів Учасника, а саме: - експертний висновок щодо радіологічних вимірювань автотранспортного засобу , який буде застосовано Учасником для перевезення продуктів харчування, виданого уповноваженим на те державним органом(установою, організацією);"? Повідомляємо Вам, що Транспортні засоби та/або контейнери, що використовуються для перевезення харчових продуктів мають відповідати лише вимогам статей 25, 44 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Закони на які посилається замовник не мають жодного посилання та згадування про автотранспортні засоби для перевезення харчових продуктів. Там зазначаються лише норми та правила роботи у місцях з іонізуючим випромінюванням, тобто на атомних станцій, тощо. До транспортних засобів, що використовуються для перевезення харчових продуктів та предмету закупівлі вцілому ці закони не мають жодного відношення. Тендерна документація, затверджена замовником для проведення цієї закупівлі, містить умови та вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а саме нашу компанію. Дискримінаційними є умови, які унеможливлюють участь певного суб’єкта господарювання у закупівлі через встановлення замовником певних умов. Наявність вимоги щодо надання експертного висновку щодо радіологічних вимірювань автотранспортного засобу , який буде застосовано Учасником для перевезення продуктів харчування, виданого уповноваженим на те державним органом(установою, організацією), що не передбачено законодавством, якого не має наша компанія, та який неможливо отримати у короткий термін унеможливлює прийняття участі у цій закупівлі. Просимо Вас внести зміни до тендерної документації та прибрати дискримінаційні умови, або розгорнуто аргументувати необхідність надання такого висновку для постачання предмету закупівлі(вершкове масло (вершкове масло)
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 грудня 2019 14:34
Замовник доводить до вашоговідома ,щов п.6 розділу 6 тендерної документації , зазначено інформацію про «Результати торгів та укладання договору про закупівлю», а також «Забезпечення виконання договору про закупівлю». Замовник під час складання тендерної документації керується чинним законодавством України, зокрема ЗУ «Про публічні закупівлі» .
Замовник не знайшов підтвердження щодо інформації, яку вказує у запитанні(обговорені) Учасник , а саме: «....у Вас наявна вимога, яка зазначена в п.6 розділу 6 тендерної документації "...а також документального підтвердження транспортних засобів Учасника, а саме: - експертний висновок щодо радіологічних вимірювань автотранспортного засобу , який буде застосовано Учасником для перевезення продуктів харчування, виданого уповноваженим на те державним органом(установою, організацією);».
Можливо Учасник мав на увазі схожу за змістом вимогу , що встановлена Замовником в частині 6 Розділу ІІІ тендерної документації. У такому випадку повідомляємо, Замовник ,під час встановлення даної вимоги , керується ЗУ «Про захист людини від впливу іонізуючого випромінювання», ЗУ «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», ЗУ «Про охорону навколишнього природного середовища» , наказом №54 від 02.02.2005 року МОЗ України.
Відповідно до Закону України «Про захист людини від впливу іонізуючого випромінювання» кожна людина, яка проживає або тимчасово перебуває на території України, має право на захист від впливу іонізуючого випромінювання. Це право забезпечується здійсненням комплексу заходів щодо запобігання впливу іонізуючого випромінювання на організм людини вище встановлених дозових меж опромінення, а також такого опромінення об’єктів, в тому числі транспортних засобів, поверхонь, покриттів та інших матеріалів , що можуть безпосередньо контактувати з сировиною та продукцією, яка в подальшому поставлятиметься до закладів охорони здоров’я, та може мати негативний вплив на життя та здоров’я людини.
У зв’язку з тим, що товар, який буде постачатись за результатом даних торгів призначений для харчування хворих дітей, Замовник вимагає підтвердження того, що Учасник здійснює відповідні заходи для запобігання впливу іонізуючого випромінювання, зокрема на транспортні засоби, якими Учасник планує здійснювати постачання товару. Такі транспортні засоби , за результатами експертизи, повинні бути безпечними для життя та здоров’я дітей, за радіаційними факторами.
Отримання такого висновку та/або заключення є доступним для всіх суб’єктів господарювання, незалежно від форм власності, в тому числі юридичним, фізичним особам та фізичним особам підприємцям, така процедура експертизи/дослідження не займає багато часу. Строк проходження такої експертизи становить від 2-х до 5-ти днів. Необхідно відмітити, що для подання Учасниками тендерних пропозицій , Замовником встановлено 15 денний термін, а тому обмежень для Учасників щодо проведення такої експертизи та отримання заключення (висновку) вдосталь. Учасник самостійно забезпечує отримання усіх необхідних дозволів та документів , необхідних для підтвердження відповідності усім критеріям та вимогам встановлених в ТД, та несе усі витрати що пов’язані з ними.
Тому Замовник вважає , що ті Учасники , що мають намір взяти участь в даній процедурі , повинні мати, або повинні отримати експертний висновок, який підтверджує безпечність транспортних засобів на предмет іонізуючого випромінення.
Основною метою , згідно якої Замовник вимагає від Учасників наявність експертного висновку щодо радіологічних вимірювань автотранспортних засобів, є забезпечення радіологічної безпечності продуктів харчування та зниження дози внутрішнього опромінення населення України,зокрема людей що перебувають в закладах охорони здоровя, шляхом обмеження надходження радіонуклідів з продуктами харчування та стимуляції створення і дотримання виробниками продуктів харчування та/або підприємствами(установами , організаціями, тощо) , що здійснюють господарську діяльність пов’язану з обігом продуктів харчування, необхідних умов та процесів для одержання чистої продукції, зокрема умов, що стосуються транспортування та зберігання такої продукції.
Замовник не погоджується, що стаття 25«Державна реєстрація потужностей» та стаття 44 «Гігієнічні вимоги до транспортних засобів» становить єдину нормативно-правову базу , яка регулює усі відносини та питання, що виникають з приводу транспортних засобів, а також їх використання під час перевезення продуктів харчування тваринного походження(у разі якщо учасник використовує їх виключно для перевезення їстівних продуктів харчування) та підтвердження щодо безпечності таких транспортних засобів, зокрема безпечності від іонізуючого випромінення та радіологічного контролю.
Замовник не знайшов підтвердження щодо інформації, яку вказує у запитанні(обговорені) Учасник , а саме: «....у Вас наявна вимога, яка зазначена в п.6 розділу 6 тендерної документації "...а також документального підтвердження транспортних засобів Учасника, а саме: - експертний висновок щодо радіологічних вимірювань автотранспортного засобу , який буде застосовано Учасником для перевезення продуктів харчування, виданого уповноваженим на те державним органом(установою, організацією);».
Можливо Учасник мав на увазі схожу за змістом вимогу , що встановлена Замовником в частині 6 Розділу ІІІ тендерної документації. У такому випадку повідомляємо, Замовник ,під час встановлення даної вимоги , керується ЗУ «Про захист людини від впливу іонізуючого випромінювання», ЗУ «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», ЗУ «Про охорону навколишнього природного середовища» , наказом №54 від 02.02.2005 року МОЗ України.
Відповідно до Закону України «Про захист людини від впливу іонізуючого випромінювання» кожна людина, яка проживає або тимчасово перебуває на території України, має право на захист від впливу іонізуючого випромінювання. Це право забезпечується здійсненням комплексу заходів щодо запобігання впливу іонізуючого випромінювання на організм людини вище встановлених дозових меж опромінення, а також такого опромінення об’єктів, в тому числі транспортних засобів, поверхонь, покриттів та інших матеріалів , що можуть безпосередньо контактувати з сировиною та продукцією, яка в подальшому поставлятиметься до закладів охорони здоров’я, та може мати негативний вплив на життя та здоров’я людини.
У зв’язку з тим, що товар, який буде постачатись за результатом даних торгів призначений для харчування хворих дітей, Замовник вимагає підтвердження того, що Учасник здійснює відповідні заходи для запобігання впливу іонізуючого випромінювання, зокрема на транспортні засоби, якими Учасник планує здійснювати постачання товару. Такі транспортні засоби , за результатами експертизи, повинні бути безпечними для життя та здоров’я дітей, за радіаційними факторами.
Отримання такого висновку та/або заключення є доступним для всіх суб’єктів господарювання, незалежно від форм власності, в тому числі юридичним, фізичним особам та фізичним особам підприємцям, така процедура експертизи/дослідження не займає багато часу. Строк проходження такої експертизи становить від 2-х до 5-ти днів. Необхідно відмітити, що для подання Учасниками тендерних пропозицій , Замовником встановлено 15 денний термін, а тому обмежень для Учасників щодо проведення такої експертизи та отримання заключення (висновку) вдосталь. Учасник самостійно забезпечує отримання усіх необхідних дозволів та документів , необхідних для підтвердження відповідності усім критеріям та вимогам встановлених в ТД, та несе усі витрати що пов’язані з ними.
Тому Замовник вважає , що ті Учасники , що мають намір взяти участь в даній процедурі , повинні мати, або повинні отримати експертний висновок, який підтверджує безпечність транспортних засобів на предмет іонізуючого випромінення.
Основною метою , згідно якої Замовник вимагає від Учасників наявність експертного висновку щодо радіологічних вимірювань автотранспортних засобів, є забезпечення радіологічної безпечності продуктів харчування та зниження дози внутрішнього опромінення населення України,зокрема людей що перебувають в закладах охорони здоровя, шляхом обмеження надходження радіонуклідів з продуктами харчування та стимуляції створення і дотримання виробниками продуктів харчування та/або підприємствами(установами , організаціями, тощо) , що здійснюють господарську діяльність пов’язану з обігом продуктів харчування, необхідних умов та процесів для одержання чистої продукції, зокрема умов, що стосуються транспортування та зберігання такої продукції.
Замовник не погоджується, що стаття 25«Державна реєстрація потужностей» та стаття 44 «Гігієнічні вимоги до транспортних засобів» становить єдину нормативно-правову базу , яка регулює усі відносини та питання, що виникають з приводу транспортних засобів, а також їх використання під час перевезення продуктів харчування тваринного походження(у разі якщо учасник використовує їх виключно для перевезення їстівних продуктів харчування) та підтвердження щодо безпечності таких транспортних засобів, зокрема безпечності від іонізуючого випромінення та радіологічного контролю.
Номер вимоги: UA-2019-12-05-000492-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:00445914
Дата подання: 05 січня 2020 14:44
Щодо неправомірного визнання переможцем
Доброго дня!!!! Шановний Замовнику, згідно п. 5 (Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону) Розділу III Тендерної документації, була вимога щодо надання копії договору купівлі-продажу холодильного обладнання, що планує використовувати Учасник під час виконання умов договору укладеного за результатами цієї процедури закупівлі (у договорі(ах) повинно бути зазначено щонайменше 2 (дві) одиниці холодильного устаткування). Однак учасником ТОВ "Переяслав - Молпродукт", надано видаткову накладну на одну холодильну установку, крім того, відповідно до наданих Учасником даних та реєстру потужностей, юридична та фактична адреса Учасника: м. Переяслав-Хмельницьк, вул. Михайла Грушевського, 54, а відповідно до видаткової накладної юридична адреса підприємства взагалі знаходиться в с. Дем'янці, вул. Леніна, 52, що наводить на думку про недостовірність інформації наданої Учасником.
Згідно п. 6 (Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) Розділу III Тендерної документації - учасник повинен надати в складі пропозиції експертний висновок щодо радіологічних вимірювань автотранспортного засобу, який буде застосовано Учасником для перевезення продуктів харчування, виданого уповноваженим на те державним органом(установою, організацією), однак Учасником, ТОВ "Переяслав-Молпродукт", надано Звіт про результати досліджень, а також відсутнє підтвердження акредетації лабораторії, яка проводила дослідження та договір на проведення таких досліджень, тому вважаємо, що вище зазначена вимога не виконана.
Учасником ТОВ "Переяслав - Молпродукт" не надано договір укладений з акредитованою лабораторією на проведення досліджень по Експертному висновку.
На підставі вище викладеного та відповідно до ч. 1 ст. 30 ЗУ "Про публічні закупівлі", вимагаємо скасувати протокол розгляду тендрних пропозицій № 310 від 26.12.19 року про визнання переможцем ТОВ "Переяслав-Молпродукт".
Розгорнути
Згорнути
Згідно п. 6 (Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) Розділу III Тендерної документації - учасник повинен надати в складі пропозиції експертний висновок щодо радіологічних вимірювань автотранспортного засобу, який буде застосовано Учасником для перевезення продуктів харчування, виданого уповноваженим на те державним органом(установою, організацією), однак Учасником, ТОВ "Переяслав-Молпродукт", надано Звіт про результати досліджень, а також відсутнє підтвердження акредетації лабораторії, яка проводила дослідження та договір на проведення таких досліджень, тому вважаємо, що вище зазначена вимога не виконана.
Учасником ТОВ "Переяслав - Молпродукт" не надано договір укладений з акредитованою лабораторією на проведення досліджень по Експертному висновку.
На підставі вище викладеного та відповідно до ч. 1 ст. 30 ЗУ "Про публічні закупівлі", вимагаємо скасувати протокол розгляду тендрних пропозицій № 310 від 26.12.19 року про визнання переможцем ТОВ "Переяслав-Молпродукт".
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 січня 2020 10:50
Відповідь: Відповідно до п.п. 5.1.2. пункту 5 Розділу 3 тендерної документації передбачалось надання у якості документального підтвердження наявності обладнання та іншої матеріально-технічної бази передбачалось надання, зокрема, копії договору купівлі-продажу холодильного обладнання, що планує використовувати Учасник під час виконання умов договору укладеного за результатами цієї процедури закупівлі (у договорі(ах) повинно бути зазначено щонайменше 2 (дві) одиниці холодильного устаткування). У разі якщо Учасник не має власного холодильного обладнання, він надає в складі тендерної пропозиції договір оренди такого обладнання, в якому повинно бути вказано перелік, кількість, вид призначення холодильного обладнання, рік випуску та серійний номер орендованого обладнання (устаткування) договір повинен бути дійсний впродовж строку поставки товарів (протягом 2020 року).
На виконання зазначеної вище вимоги у складі тендерної пропозиції ТОВ «Переяслав-Молпродукт» у складі тендерної пропозиції надано усі інші документи, а тому жодних підстав для прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції даного учасника не було.
Додатково маємо намір звернути Вашу увагу, що під час проведення даної процедури відкритих торгів тендерний комітет Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит» Міністерства охорони здоров’я Українижодним чином не мав на меті порушити порядок проведення процедури закупівлі регламентований нормами діючого законодавства у сфері публічних закупівель та під час прийняття рішень, у тому числі під час підготовки проекту тендерної документації керувався виключно нормами Закону, практикою Антимонопольного комітету України під час розгляду скарг, листами роз’ясненнями Уповноваженого органу тощо.
На виконання зазначеної вище вимоги у складі тендерної пропозиції ТОВ «Переяслав-Молпродукт» у складі тендерної пропозиції надано усі інші документи, а тому жодних підстав для прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції даного учасника не було.
Додатково маємо намір звернути Вашу увагу, що під час проведення даної процедури відкритих торгів тендерний комітет Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит» Міністерства охорони здоров’я Українижодним чином не мав на меті порушити порядок проведення процедури закупівлі регламентований нормами діючого законодавства у сфері публічних закупівель та під час прийняття рішень, у тому числі під час підготовки проекту тендерної документації керувався виключно нормами Закону, практикою Антимонопольного комітету України під час розгляду скарг, листами роз’ясненнями Уповноваженого органу тощо.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 грудня 2019 13:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД" |
781 200,00
UAH з ПДВ
|
781 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СТАРТРЕЙДІНГ" |
871 248,00
UAH з ПДВ
|
871 248,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Переяслав-Молпродукт" |
890 400,00
UAH з ПДВ
|
890 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
"ПІДПРИЄМСТВО "РОМАН" МІЖНАРОДНОЇ ЛІГИ УКРАЇНСЬКИХ ІНВАЛІДІВ-ІНТЕЛЕКТУАЛІВ "СОФІЯ" |
925 120,00
UAH з ПДВ
|
925 120,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП Торгпродсервіс |
944 720,00
UAH з ПДВ
|
944 720,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД" #00445914 |
Відхилено |
781 200,00
UAH з ПДВ
|
26 грудня 2019 10:59
|
ТОВ "СТАРТРЕЙДІНГ" #38390363 |
Відхилено |
871 248,00
UAH з ПДВ
|
26 грудня 2019 11:00
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Переяслав-Молпродукт" #00445920 |
Переможець |
890 400,00
UAH з ПДВ
|
26 грудня 2019 11:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 09:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 лютого 2020 12:36
|
ДУ № 1 від 10.02.2020р. зменьшення масло вершкове Переяслав Молпродукт.pdf | зміни до договору |
11 лютого 2020 12:35
|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2020 12:24
|
Договір № 09.01.7 від 09.01.2020р. Масло вершкове ТОВ Переяслав Молпрдукт.pdf | укладений |
10 січня 2020 12:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 11 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 09/01/7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 09/01/7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |