Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015:30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина): ноутбуки - 8шт.
Очікувана вартість
129 000,00 UAH
UA-2019-12-05-000481-b 588d9d7f03a94dfba1a510760068c464
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

ТЕТЯНА Пальчик

+380563200116 kzroddom@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство"Павлоградський пологовий будинок"Павлоградської міської ради
Код ЄДРПОУ: 23066473
Місцезнаходження: 51400, Україна , Дніпропетровська обл., місто Павлоград, ВУЛ.ШЕВЧЕНКА, будинок 102
Контактна особа: ТЕТЯНА Пальчик
+380563200116
kzroddom@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 грудня 2019 10:07
Звернення за роз’ясненнями: до 10 грудня 2019 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 грудня 2019 11:00
Початок аукціону: 17 грудня 2019 11:07
Очікувана вартість: 129 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 645,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 штука
ДК 021:2015:30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина): ноутбуки - 8шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51400, Україна, Дніпропетровська область, Павлоград, вул.Шевченка,102
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 грудня 2019 10:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 грудня 2019 10:07
Договір (ноутбуки) .doc
05 грудня 2019 10:07
оголошення ноутбук.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 06 грудня 2019 09:13
Дата відповіді: 06 грудня 2019 09:26
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В оголошенні про закупівлю не була вказана модель або марка , що відповідає вимогам Закону України "Про публічні закупівлі" . Основним критерієм відповідності марки (моделі) є технічні характеристики, які були прописані в Додатку 1: "ЗАГАЛЬНІ МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ:". Стосовно ФО-П : ціна приймається як остаточна.»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 грудня 2019 11:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 122 400,00
UAH з ПДВ
122 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 124 992,00
UAH з ПДВ
124 992,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 грудня 2019 10:41
Пропозиція 122400.pdf
16 грудня 2019 10:41
Авторизаційний лист (3).pdf
16 грудня 2019 10:41
Досвід 2000.rar
16 грудня 2019 10:41
Сервіс_центри.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
Відхилено 122 400,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2019 16:26
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 124 992,00
UAH з ПДВ
18 грудня 2019 08:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 грудня 2019 08:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
124 992,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 07:57
Договор ноутбуки.pdf укладений
23 грудня 2019 08:41