Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

риба свіжоморожена(еквівалент хек, мінтай)
Очікувана вартість
656 000,00 UAH
UA-2019-12-05-000457-c 9f38d528cc85482c9ba12ea5169e5bed
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шадура Олена Михайлівна

+380675963609 lenatender1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національна дитяча спеціалізована лікарня "Охматдит" МОЗ України
Код ЄДРПОУ: 01994089
Місцезнаходження: 01135, Україна , Київ обл., м.Київ, вул.В.Чорновола,28/1
Контактна особа: Шадура Олена Михайлівна
+380675963609
lenatender1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 грудня 2019 10:43
Звернення за роз’ясненнями: до 12 грудня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 грудня 2019 11:00
Початок аукціону: 23 грудня 2019 14:01
Початок аукціону: 23 грудня 2019 14:01
Очікувана вартість: 656 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15220000-6: Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені


процедура закупівля здійснюється для задоволення потреби протягом 2020 року

процедура закупівля здійснюється для задоволення потреби протягом 2020 року
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8200 кілограми
риба свіжоморожена(еквівалент хек, мінтай)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01135, Україна, Київ, м.Київ, вул.В.Чорновола,28/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15220000-6 — Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі п.1 ст.49 Бюджетного кодексу України згідно накладних на умовах відстрочки платежу до 30 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється на протязі 3 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційні умови
Дата подання: 11 грудня 2019 03:35
Дата відповіді: 12 грудня 2019 14:39
Шановний Замовнику! Просимо Вас надати пояснення ,на підставі яких законодавчих документів у закупівлі код ДК 021:2015 – 15220000-6 - риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (риба свіжоморожена (еквівалент хек, мінтай)) у Вас наявна вимога, яка зазначена в п.6 розділу 6 тендерної документації "...а також документальне підтвердження щодо транспортних засобів Учасника, а саме: - експертний висновок щодо радіологічних вимірювань автотранспортного засобу , який буде застосовано Учасником для перевезення продуктів харчування, виданого уповноваженим на те державним органом(установою, організацією);"? Повідомляємо Вам, що Транспортні засоби та/або контейнери, що використовуються для перевезення харчових продуктів мають відповідати лише вимогам статей 25, 44 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Закони на які посилається замовник не мають жодного посилння та згадування про автотранспортні засоби для перевезення харчових продуктів. Там зазначаются лише норми та правила роботи у місцях з іонізуючим випромінюванням, тобто на атомних станцій, тощо. До транспортних засобів, що використовуються для перевезення харчових продуктів та предмету закупівлі вцілому ці закони не мають жодного відношення. Тендерна документація, затверджена замовником для проведення цієї закупівлі, містить умови та вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а саме нашу компанію. Дискримінаційними є умови, які унеможливлюють участь певного суб’єкта господарювання у закупівлі через встановлення замовником певних умов. Наявність вимоги щодо надання експертного висновку щодо радіологічних вимірювань автотранспортного засобу , який буде застосовано Учасником для перевезення продуктів харчування, виданого уповноваженим на те державним органом(установою, організацією), що не передбачено законодавством, якого не має наша компанія, та який неможливо отримати у короткий термін унеможливлює прийняття участі у цій закупівлі. Просимо Вас внести зміни до тендерної документації та прибрати дискримінаційні умови, або розгорнуто аргументувати необхідність надання такого висновку для постачання предмету закупівлі(риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (риба свіжоморожена (еквівалент хек, мінтай)) .
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Запитання!
Замовнику не зовсімзрозумілозапитанняУчасника, а такожпосиланнязгідноякихУчасниквказує та вважає , що Замовником встановлена дискримінаційна вимога в тендерній документації.Замовникповідомляєнаступне:

1. Відповідно до того , що Учасник вказує у запитанні, а саме:
- « Шановний Замовнику! Просимо Вас надатипояснення ,на підставіякихзаконодавчихдокументів у закупівлі код ДК 021:2015 – 15220000-6 - риба, рибнефіле та іншем’ясорибиморожені (рибасвіжоморожена (еквівалент хек, мінтай)) у Вас наявнавимога, яка зазначена в п.6 розділу 6 тендерноїдокументації "...а такождокументальнепідтвердженнящодотранспортнихзасобівУчасника, а саме:
- експертнийвисновокщодорадіологічнихвимірювань автотранспортного засобу , який буде застосованоУчасником для перевезенняпродуктівхарчування, виданого уповноваженим на те державним органом(установою, організацією);"?;
Замовник доводить до вашоговідома ,щов п.6 розділу 6 тендерної документації , зазначено інформацію про «Результати торгів та укладання договору про закупівлю», а також «Забезпечення виконання договору про закупівлю». Замовник під час складання тендерної документації керується чинним законодавством України, зокрема ЗУ «Про публічні закупівлі» .

Замовник не знайшов підтвердження щодо інформації, яку вказує у запитанні(обговорені) Учасник , а саме: «....у Вас наявна вимога, яка зазначена в п.6 розділу 6 тендерної документації "...а також документального підтвердження транспортних засобів Учасника, а саме: - експертний висновок щодо радіологічних вимірювань автотранспортного засобу , який буде застосовано Учасником для перевезення продуктів харчування, виданого уповноваженим на те державним органом(установою, організацією);».
Можливо Учасник мав на увазі схожу за змістом вимогу , що встановлена Замовником в частині 6 Розділу ІІІ тендерної документації. У такому випадку повідомляємо, Замовник ,під час встановлення даної вимоги , керується ЗУ «Про захист людини від впливу іонізуючого випромінювання», ЗУ «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», ЗУ «Про охорону навколишнього природного середовища» , наказом №54 від 02.02.2005 року МОЗ України.
Відповідно до Закону України «Про захист людини від впливу іонізуючого випромінювання» кожна людина, яка проживає або тимчасово перебуває на території України, має право на захист від впливу іонізуючого випромінювання. Це право забезпечується здійсненням комплексу заходів щодо запобігання впливу іонізуючого випромінювання на організм людини вище встановлених дозових меж опромінення, а також такого опромінення об’єктів, в тому числі транспортних засобів, поверхонь, покриттів та інших матеріалів , що можуть безпосередньо контактувати з сировиною та продукцією, яка в подальшому поставлятиметься до закладів охорони здоров’я, та може мати негативний вплив на життя та здоров’я людини.
У зв’язку з тим, що товар, який буде постачатись за результатом даних торгів призначений для харчування хворих дітей, Замовник вимагає підтвердження того, що Учасник здійснює відповідні заходи для запобігання впливу іонізуючого випромінювання, зокрема на транспортні засоби, якими Учасник планує здійснювати постачання товару. Такі транспортні засоби , за результатами експертизи, повинні бути безпечними для життя та здоров’я дітей, за радіаційними факторами.
Отримання такого висновку та/або заключення є доступним для всіх суб’єктів господарювання, незалежно від форм власності, в тому числі юридичним, фізичним особам та фізичним особам підприємцям, така процедура експертизи/дослідження не займає багато часу. Строк проходження такої експертизи становить від 2-х до 5-ти днів. Необхідно відмітити, що для подання Учасниками тендерних пропозицій , Замовником встановлено 15 денний термін, а тому обмежень для Учасників щодо проведення такої експертизи та отримання заключення (висновку) вдосталь. Учасник самостійно забезпечує отримання усіх необхідних дозволів та документів , необхідних для підтвердження відповідності усім критеріям та вимогам встановлених в ТД, та несе усі витрати що пов’язані з ними.
Тому Замовник вважає , що ті Учасники , що мають намір взяти участь в даній процедурі , повинні мати, або повинні отримати експертний висновок, який підтверджує безпечність транспортних засобів на предмет іонізуючого випромінення.
Основною метою , згідно якої Замовник вимагає від Учасників наявність експертного висновку щодо радіологічних вимірювань автотранспортних засобів, є забезпечення радіологічної безпечності продуктів харчування та зниження дози внутрішнього опромінення населення України,зокрема людей що перебувають в закладах охорони здоровя, шляхом обмеження надходження радіонуклідів з продуктами харчування та стимуляції створення і дотримання виробниками продуктів харчування та/або підприємствами(установами , організаціями, тощо) , що здійснюють господарську діяльність пов’язану з обігом продуктів харчування, необхідних умов та процесів для одержання чистої продукції, зокрема умов, що стосуються транспортування та зберігання такої продукції.



2. Щодо вказаних посилань на ст. 25, 44 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», а також те що Учасник вказує про транспортні засоби та/або контейнери, що використовуються для перевезення харчових продуктів мають відповідати лише вимогам вище згаданих статей.
Замовник не погоджується, що стаття 25«Державна реєстрація потужностей» та стаття 44 «Гігієнічні вимоги до транспортних засобів» становить єдину нормативно-правову базу , яка регулює усі відносини та питання, що виникають з приводу транспортних засобів, а також їх використання під час перевезення продуктів харчування тваринного походження(у разі якщо учасник використовує їх виключно для перевезення їстівних продуктів харчування) та підтвердження щодо безпечності таких транспортних засобів, зокрема безпечності від іонізуючого випромінення та радіологічного контролю.
документи, які дозволяють учаснику займатися відповідною господарською діяльністю
Дата подання: 11 грудня 2019 03:38
Дата відповіді: 12 грудня 2019 14:42
Шановний замовник. Просимо розьяснити які саме "документи, які дозволяють учаснику займатися відповідною господарською діяльністю, що пов’язана з обігом продукції тваринного походження , відповідно до вимог та технічних якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі встановлених Замовником в тендерній документації;" замовник має на увазі та хоче бачити у тендерній пропозиції? Чи достатньо буде надання витягу з ЄДР?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Запитання!
Доводимо до вашого відома, що згідно частини 6 Розділу ІІІтендерної документації Замовником встановлена вимога щодо надання Учасниками в складі тендерної пропозиції підтверджуючих документів, а саме:
- документи, які дозволяють учаснику займатися відповідною господарською діяльністю, що пов’язана з обігом продукції тваринного походження , відповідно до вимог та технічних якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі встановлених Замовником в тендерній документації;

Таким чином , згідно вище викладеної вимоги, Замовник вимагає від Учасників надання в складі тендерної пропозиції – «Експлуатаційного дозволу на функціонування потужностей (об’єктів)», що займаються діяльністю , яка пов’язана з виробництвом та/або зберіганням та/або обігом продуктів харчування тваринного походження , виданого Учаснику уповноваженим на те органом. Відповідно до чинного законодавства, зокрема ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» отримання такого дозвільного документу операторами ринку передбачено до початку відкриття та функціювання потужності
Внести зміни відповідно до чинного законодавства.
Дата подання: 11 грудня 2019 10:40
Дата відповіді: 12 грудня 2019 14:43
Шановний замовник. Вами запитується " в складі тендерної пропозиції - скан-копію оригіналу Акту, складеного за результатами проведення заходу державного контролю стосовно додержання гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами, який має бути позитивним.". Наступним повідомляємо, що цей акт втратив чинність, тому просимо внести зміни та зазначити Акт, який чинний на сьогодні у відповідності до законодавства згідно наказу №447 від 08.08.2019р. http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/RE33934.html
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Запитання!
Доводимо до вашого відома, відповідно до ЗУ «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин», ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», ЗУ «Про ветеринарну медицину», постанови Кабінет Міністрів України№ 896від 31 жовтня 2018 р та№ 930 від 11 листопада 2015 р., Акти видані до набрання чинності Наказу №447 від 08.08.2019 року Міністерства аграрної політики та продовольства України не втратили свою чинність, оскільки такі акти не мають строків дійсності. Такі акти складались уповноваженим на те органом , який і по теперішній час здійснює свох повноваження стосовно цього, під час здійснення планового (позапланового) контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами, згідно діючого на той час законодавства. Зокрема такий акт складається та надається оператору ринку , для можливості отримання Експлуатаційного дозволу на функціювання потужності.
Згідно Наказу №447 від 08.08.2019 року Міністерства аграрної політики та продовольства України затверджується нова форма Актускладеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовнододержання операторами ринку вимогзаконодавства про харчовіпродукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, а стара форма відповідно до наказ Міністерствааграрноїполітики та продовольстваУкраїнивід 06 лютого 2017 року № 42 «Про затвердженняформи акта, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовнододержання операторами ринку гігієнічнихвимогщодоповодження з харчовими продуктами», зареєстрований у МіністерствіюстиціїУкраїни 15 березня 2017 року за № 358/30226. втратила чинність. Тобто стара форма Акту , підподає під поняття , яке визначене вище згаданим Законодавством, «Еквівалентна» новій формі Акту згідно із Наказаом.
Замовник гарантує , що не буде відхиляти тендерні пропозиції у разі надання Акту нової встановленої форми.
Учасник може надати , у разі проходженнязаходу державного контролю (інспектування) після набрання чинності Наказу №447 від 08.08.2019 року Міністерства аграрної політики та продовольства України – Акт нової встановленої форми. Учасники що не пройшли заходи державного контролю (інспектування) , відповідно надають Акт старої встановленої форми форми.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-05-000457-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "СТАРТРЕЙДІНГ", Код ЄДРПОУ:38390363
Дата подання: 11 грудня 2019 03:36
Вилучии дискримінаційні вимоги з тендерної документації
Шановний Замовнику! Просимо Вас надати пояснення ,на підставі яких законодавчих документів у закупівлі код ДК 021:2015 – 15220000-6 - риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (риба свіжоморожена (еквівалент хек, мінтай)) у Вас наявна вимога, яка зазначена в п.6 розділу 6 тендерної документації "...а також документальне підтвердження щодо транспортних засобів Учасника, а саме:
- експертний висновок щодо радіологічних вимірювань автотранспортного засобу , який буде застосовано Учасником для перевезення продуктів харчування, виданого уповноваженим на те державним органом(установою, організацією);"? Повідомляємо Вам, що Транспортні засоби та/або контейнери, що використовуються для перевезення харчових продуктів мають відповідати лише вимогам статей 25, 44 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Закони на які посилається замовник не мають жодного посилання та згадування про автотранспортні засоби для перевезення харчових продуктів. Там зазначаються лише норми та правила роботи у місцях з іонізуючим випромінюванням, тобто на атомних станцій, тощо. До транспортних засобів, що використовуються для перевезення харчових продуктів та предмету закупівлі вцілому ці закони не мають жодного відношення. Тендерна документація, затверджена замовником для проведення цієї закупівлі, містить умови та вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а саме нашу компанію. Дискримінаційними є умови, які унеможливлюють участь певного суб’єкта господарювання у закупівлі через встановлення замовником певних умов. Наявність вимоги щодо надання експертного висновку щодо радіологічних вимірювань автотранспортного засобу , який буде застосовано Учасником для перевезення продуктів харчування, виданого уповноваженим на те державним органом(установою, організацією), що не передбачено законодавством, якого не має наша компанія, та який неможливо отримати у короткий термін унеможливлює прийняття участі у цій закупівлі. Просимо Вас внести зміни до тендерної документації та прибрати дискримінаційні умови, або розгорнуто аргументувати необхідність надання такого висновку для постачання предмету закупівлі(риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (риба свіжоморожена (еквівалент хек, мінтай)) .
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 грудня 2019 14:31
- « Шановний Замовнику! Просимо Вас надатипояснення ,на підставіякихзаконодавчихдокументів у закупівлі код ДК 021:2015 – 15220000-6 - риба, рибнефіле та іншем’ясорибиморожені (рибасвіжоморожена (еквівалент хек, мінтай)) у Вас наявнавимога, яка зазначена в п.6 розділу 6 тендерноїдокументації "...а такождокументальнепідтвердженнящодотранспортнихзасобівУчасника, а саме:
- експертнийвисновокщодорадіологічнихвимірювань автотранспортного засобу , який буде застосованоУчасником для перевезенняпродуктівхарчування, виданого уповноваженим на те державним органом(установою, організацією);"?;
Замовник доводить до вашоговідома ,щов п.6 розділу 6 тендерної документації , зазначено інформацію про «Результати торгів та укладання договору про закупівлю», а також «Забезпечення виконання договору про закупівлю». Замовник під час складання тендерної документації керується чинним законодавством України, зокрема ЗУ «Про публічні закупівлі» .

Замовник не знайшов підтвердження щодо інформації, яку вказує у запитанні(обговорені) Учасник , а саме: «....у Вас наявна вимога, яка зазначена в п.6 розділу 6 тендерної документації "...а також документального підтвердження транспортних засобів Учасника, а саме: - експертний висновок щодо радіологічних вимірювань автотранспортного засобу , який буде застосовано Учасником для перевезення продуктів харчування, виданого уповноваженим на те державним органом(установою, організацією);».
Можливо Учасник мав на увазі схожу за змістом вимогу , що встановлена Замовником в частині 6 Розділу ІІІ тендерної документації. У такому випадку повідомляємо, Замовник ,під час встановлення даної вимоги , керується ЗУ «Про захист людини від впливу іонізуючого випромінювання», ЗУ «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», ЗУ «Про охорону навколишнього природного середовища» , наказом №54 від 02.02.2005 року МОЗ України.
Відповідно до Закону України «Про захист людини від впливу іонізуючого випромінювання» кожна людина, яка проживає або тимчасово перебуває на території України, має право на захист від впливу іонізуючого випромінювання. Це право забезпечується здійсненням комплексу заходів щодо запобігання впливу іонізуючого випромінювання на організм людини вище встановлених дозових меж опромінення, а також такого опромінення об’єктів, в тому числі транспортних засобів, поверхонь, покриттів та інших матеріалів , що можуть безпосередньо контактувати з сировиною та продукцією, яка в подальшому поставлятиметься до закладів охорони здоров’я, та може мати негативний вплив на життя та здоров’я людини.
У зв’язку з тим, що товар, який буде постачатись за результатом даних торгів призначений для харчування хворих дітей, Замовник вимагає підтвердження того, що Учасник здійснює відповідні заходи для запобігання впливу іонізуючого випромінювання, зокрема на транспортні засоби, якими Учасник планує здійснювати постачання товару. Такі транспортні засоби , за результатами експертизи, повинні бути безпечними для життя та здоров’я дітей, за радіаційними факторами.
Отримання такого висновку та/або заключення є доступним для всіх суб’єктів господарювання, незалежно від форм власності, в тому числі юридичним, фізичним особам та фізичним особам підприємцям, така процедура експертизи/дослідження не займає багато часу. Строк проходження такої експертизи становить від 2-х до 5-ти днів. Необхідно відмітити, що для подання Учасниками тендерних пропозицій , Замовником встановлено 15 денний термін, а тому обмежень для Учасників щодо проведення такої експертизи та отримання заключення (висновку) вдосталь. Учасник самостійно забезпечує отримання усіх необхідних дозволів та документів , необхідних для підтвердження відповідності усім критеріям та вимогам встановлених в ТД, та несе усі витрати що пов’язані з ними.
Тому Замовник вважає , що ті Учасники , що мають намір взяти участь в даній процедурі , повинні мати, або повинні отримати експертний висновок, який підтверджує безпечність транспортних засобів на предмет іонізуючого випромінення.
Основною метою , згідно якої Замовник вимагає від Учасників наявність експертного висновку щодо радіологічних вимірювань автотранспортних засобів, є забезпечення радіологічної безпечності продуктів харчування та зниження дози внутрішнього опромінення населення України,зокрема людей що перебувають в закладах охорони здоровя, шляхом обмеження надходження радіонуклідів з продуктами харчування та стимуляції створення і дотримання виробниками продуктів харчування та/або підприємствами(установами , організаціями, тощо) , що здійснюють господарську діяльність пов’язану з обігом продуктів харчування, необхідних умов та процесів для одержання чистої продукції, зокрема умов, що стосуються транспортування та зберігання такої продукції.
Номер вимоги: UA-2019-12-05-000457-c.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "СТАРТРЕЙДІНГ", Код ЄДРПОУ:38390363
Дата подання: 11 грудня 2019 10:40
Замінити Акту, складеного за результатами проведення заходу державного контролю стосовно додержання гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктамиякий втратив чинність на новий
Шановний замовник. Вами запитується " в складі тендерної пропозиції - скан-копію оригіналу Акту, складеного за результатами проведення заходу державного контролю стосовно додержання гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами, який має бути позитивним.".
Наступним повідомляємо, що цей акт втратив чинність, тому просимо внести зміни та зазначити Акт, який чинний на сьогодні у відповідності до законодавства згідно наказу №447 від 08.08.2019р.
http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/RE33934.html
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 грудня 2019 14:32
Дякуємо за Запитання!
Доводимо до вашого відома, відповідно до ЗУ «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин», ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», ЗУ «Про ветеринарну медицину», постанови Кабінет Міністрів України№ 896від 31 жовтня 2018 р та№ 930 від 11 листопада 2015 р., Акти видані до набрання чинності Наказу №447 від 08.08.2019 року Міністерства аграрної політики та продовольства України не втратили свою чинність, оскільки такі акти не мають строків дійсності. Такі акти складались уповноваженим на те органом , який і по теперішній час здійснює свох повноваження стосовно цього, під час здійснення планового (позапланового) контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами, згідно діючого на той час законодавства. Зокрема такий акт складається та надається оператору ринку , для можливості отримання Експлуатаційного дозволу на функціювання потужності.
Згідно Наказу №447 від 08.08.2019 року Міністерства аграрної політики та продовольства України затверджується нова форма Актускладеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовнододержання операторами ринку вимогзаконодавства про харчовіпродукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, а стара форма відповідно до наказ Міністерствааграрноїполітики та продовольстваУкраїнивід 06 лютого 2017 року № 42 «Про затвердженняформи акта, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовнододержання операторами ринку гігієнічнихвимогщодоповодження з харчовими продуктами», зареєстрований у МіністерствіюстиціїУкраїни 15 березня 2017 року за № 358/30226. втратила чинність. Тобто стара форма Акту , підподає під поняття , яке визначене вище згаданим Законодавством, «Еквівалентна» новій формі Акту згідно із Наказаом.
Замовник гарантує , що не буде відхиляти тендерні пропозиції у разі надання Акту нової встановленої форми.
Учасник може надати , у разі проходженнязаходу державного контролю (інспектування) після набрання чинності Наказу №447 від 08.08.2019 року Міністерства аграрної політики та продовольства України – Акт нової встановленої форми. Учасники що не пройшли заходи державного контролю (інспектування) , відповідно надають Акт старої встановленої форми .

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 грудня 2019 14:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СТАРТРЕЙДІНГ" 496 100,00
UAH з ПДВ
496 100,00
UAH з ПДВ
Документи
"ПІДПРИЄМСТВО "РОМАН" МІЖНАРОДНОЇ ЛІГИ УКРАЇНСЬКИХ ІНВАЛІДІВ-ІНТЕЛЕКТУАЛІВ "СОФІЯ" 639 518,00
UAH з ПДВ
639 518,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Торгпродсервіс 652 720,00
UAH з ПДВ
652 720,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 грудня 2019 16:50
Електронний підпис
25 грудня 2019 16:49
Цынова оновлена.pdf
22 грудня 2019 09:49
Електронний підпис
22 грудня 2019 09:48
ТД ч 4 риба.pdf
22 грудня 2019 09:48
ТД ч 3 риба.pdf
22 грудня 2019 09:48
ТД ч 2 риба.pdf
22 грудня 2019 09:48
ТД ч 1 риба.pdf
22 грудня 2019 06:35
Електронний підпис
22 грудня 2019 06:30
ТД__..pdf

Публічні документи

27 грудня 2019 16:44
Електронний підпис
27 грудня 2019 16:23
Документи переможця
27 грудня 2019 16:14
Документи переможця
27 грудня 2019 12:47
Документи переможця
27 грудня 2019 12:43
Документи переможця
19 грудня 2019 11:50
Електронний підпис
19 грудня 2019 11:49
57. План аудиту ISO_18.PDF
19 грудня 2019 11:49
57. План аудиту ISO 22000_2018.PDF
19 грудня 2019 11:48
57. ISO 22000_2018_19.pdf
19 грудня 2019 11:48
57. ISO 9001_2015_19.pdf
19 грудня 2019 11:48
57. 1. ISO 22000_19 (1).pdf
19 грудня 2019 11:48
57. 1 ISO 9001_19.pdf
19 грудня 2019 11:48
53. Гарант лист зразки.PDF
19 грудня 2019 11:48
45. Довідки стаття 17.PDF
19 грудня 2019 11:48
34. Медична карта Жук РМ.PDF
19 грудня 2019 11:48
34. Медична карта Жук ВІ.PDF
19 грудня 2019 11:48
33. Довідка працівники.PDF
19 грудня 2019 11:48
79. Е В хек.pdf
19 грудня 2019 11:48
79. Декларація хек.PDF
19 грудня 2019 11:48
78. Е В минтай.pdf
19 грудня 2019 11:48
21. Свідоцтво 1164.pdf
19 грудня 2019 11:48
78. Декларація минтай.pdf
19 грудня 2019 11:48
21. Свідоцтво 1057.pdf
19 грудня 2019 11:48
21 . Свідоцтво7075.pdf
19 грудня 2019 11:48
18. Свідоцтво АХ7402НС.pdf
19 грудня 2019 11:48
17. Свідоцтво АХ9625ЕВ.pdf
19 грудня 2019 11:48
17. Свідоцтво AX6135НA.pdf
19 грудня 2019 11:47
4. Статут копія.PDF
19 грудня 2019 11:47
3. Довіреність Волошко.PDF

Публічні документи

20 грудня 2019 18:15
Електронний підпис
20 грудня 2019 16:47
технічні вимоги.pdf
20 грудня 2019 16:46
7Акти вет. послуг.pdf
20 грудня 2019 16:46
4Плану аудиту.pdf
20 грудня 2019 16:46
2.Документи ISO 22000.pdf
20 грудня 2019 16:45
16Лист роз_яснення.pdf
20 грудня 2019 16:44
тендерна пропозиція.pdf
20 грудня 2019 16:44
1.оригінал Статуту.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СТАРТРЕЙДІНГ"

"ПІДПРИЄМСТВО "РОМАН" МІЖНАРОДНОЇ ЛІГИ УКРАЇНСЬКИХ ІНВАЛІДІВ-ІНТЕЛЕКТУАЛІВ "СОФІЯ"

ПП Торгпродсервіс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СТАРТРЕЙДІНГ"
#38390363
Відхилено 496 100,00
UAH з ПДВ
26 грудня 2019 10:56
"ПІДПРИЄМСТВО "РОМАН" МІЖНАРОДНОЇ ЛІГИ УКРАЇНСЬКИХ ІНВАЛІДІВ-ІНТЕЛЕКТУАЛІВ "СОФІЯ"
#30636739
Переможець 639 518,00
UAH з ПДВ
26 грудня 2019 10:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 грудня 2019 10:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
"ПІДПРИЄМСТВО "РОМАН" МІЖНАРОДНОЇ ЛІГИ УКРАЇНСЬКИХ ІНВАЛІДІВ-ІНТЕЛЕКТУАЛІВ "СОФІЯ"
#30636739
639 518,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 09:03
Електронний підпис зміни до договору
03 липня 2020 09:26
ДУ№2 від 02.07.2020 Підприємство Роман зменьшення риба.pdf зміни до договору
03 липня 2020 09:25
Електронний підпис зміни до договору
15 червня 2020 15:08
ДУ№1 від 15.06.2020 П Роман збільшення риба 8 %.pdf зміни до договору
15 червня 2020 15:07
Електронний підпис укладений
09 січня 2020 11:55
Договір № 09.01.3 від 09.01.2020 риба.pdf укладений
09 січня 2020 11:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 7740.443
Номер договору про закупівлю: 09/01/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 09/01/3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 6255.2
Номер договору про закупівлю: 09/01/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 09/01/3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 513 184,82
UAH