Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина) - моноблок
Очікувана вартість
45 000,00 UAH
UA-2019-12-05-000061-b 0ab210eedeef414c9107ac90149e1b3c
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Коваленко

+380624442980 finvolnovaha@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІНАНСОВЕ УПРАВЛІННЯ ВОЛНОВАСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 02312815
Місцезнаходження: 85700, Україна , Донецька обл., Волноваський район, місто Волноваха, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ 51 ОМБР будинок 1
Контактна особа: Наталія Коваленко
+380624442980
finvolnovaha@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 грудня 2019 08:37
Звернення за роз’ясненнями: до 10 грудня 2019 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 грудня 2019 09:00
Очікувана вартість: 45 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 450,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 одиниця
Машини для обробки даних (апаратна частина) (моноблок)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 грудня 2019 08:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 грудня 2019 08:38
Додаток 1 (технічні вимоги).doc
05 грудня 2019 08:38
проект договору.doc
05 грудня 2019 08:38
Цiнов пропозиція моноблок (Додаток 2).docx
05 грудня 2019 08:38
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 06 грудня 2019 09:09
Дата відповіді: 06 грудня 2019 15:59
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1.Відповідно до п. 12.3 Оголошення про проведення закупівлі визначена вимога щодо конфігурації та комплектності кожного виробу (тип, марка, назва виробника, кількість штук складової частини). 2. Так допускаємо до участі в закупівлі фізичних -підприємців неплатників ПДВ та будемо розглядати його цінову пропозицію як остаточну.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 грудня 2019 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 45 000,00
UAH
45 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

12 грудня 2019 18:46
Сертифікат Lenovo.rar
12 грудня 2019 18:46
Авторизаційний лист (3).pdf
12 грудня 2019 18:46
Досвід 2000.rar
12 грудня 2019 18:46
Пропозиція.pdf
12 грудня 2019 18:46
Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
Переможець 45 000,00
UAH
13 грудня 2019 13:56

Документи

13 грудня 2019 13:56
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 грудня 2019 13:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
45 000,00
UAH
Документи

Документи

13 грудня 2019 13:56
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 грудня 2019 09:12
договор № 29 КОМПАКОМ.PDF укладений
18 грудня 2019 09:10