Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015 - 19640000-4 – Поліетиленові мішки та пакети для сміття (пакети для сміття)
Очікувана вартість
199 000,00 UAH
UA-2019-12-04-005193-b ● c58fffa4d4214efbb56844976ed832af
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНИЙ ПАРК КУЛЬТУРИ ТА ВІДПОЧИНКУ ІМЕНІ М. ГОРЬКОГО" |
Код ЄДРПОУ: | 02220763 |
Місцезнаходження: | 61023, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Сумська, 81 |
Контактна особа: |
Дмитро Чернов +380577253321 d.chernov@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 грудня 2019 21:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 грудня 2019 22:30 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 грудня 2019 22:30 |
Початок аукціону: | 12 грудня 2019 13:09 |
Очікувана вартість: | 199 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,25% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:19640000-4: Поліетиленові мішки та пакети для сміття
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
86520 штука
Пакети для сміття
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61023, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Сумська, 81
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 грудня 2019
ДК 021:2015: 19640000-4 — Поліетиленові мішки та пакети для сміття
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 грудня 2019 20:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 грудня 2019 20:44 |
ДПЗ_пакети_ нова редакція.doc |
09 грудня 2019 20:45 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 грудня 2019 20:44 |
ДПЗ_пакети_ нова редакція.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 грудня 2019 11:35
Дата відповіді: 06 грудня 2019 16:37
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник розглянув ваше звернення та повідомляє наступне:
- по першому питанню Замовником здійснюється закупівля шляхом застосування допорогової процедури закупівлі на підставі ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII. Відповідно до оприлюдненої в системі електронних закупівель документації відсутні будь-які посилання на торгові марки абомоделі. Замовником лише зазначено окремі технічні показники та можливі їх відхилення в допустимих межах для відповідності товару вимогам Замовника.
Враховуючи вищенаведене, будь-які пропозиції учасників допускаються до участі у торгах та аукціоні. За умови надання найбільш економічно вигідної пропозиції та відповідності вимогам документації допорогової закупівлі,пропозиція учасника буде прийнята Замовником;
- по другому питанню Замовником здійснюється закупівля шляхом застосування допорогової процедури закупівлі на підставі ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII. Замовник чітко визначив у документації допорогової закупівлі вимоги до товару, що є предметом закупівлі. Тому всі вимоги діючого законодавства в частині дотримання всіх принципів публічних закупівель виконано;
- по третьому питанню Згідно з ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числіфізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала пропозицію. Враховуючи вищенаведене, учасник закупівлі може бути як платник так і не платник ПДВ.Всі пропозиції учасників оцінюються за єдиним критерієм ціна. У разі якщо учасник є платником ПДВ – він має зазначити ціну з ПДВ, якщо учасник не є платником ПДВ – він має зазначити ціну без ПДВ. Вказані ціни порівнюються системою електронних закупівель автоматично. За результатами оцінки система визначає найбільш економічно вигідну пропозицію.
- по першому питанню Замовником здійснюється закупівля шляхом застосування допорогової процедури закупівлі на підставі ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII. Відповідно до оприлюдненої в системі електронних закупівель документації відсутні будь-які посилання на торгові марки абомоделі. Замовником лише зазначено окремі технічні показники та можливі їх відхилення в допустимих межах для відповідності товару вимогам Замовника.
Враховуючи вищенаведене, будь-які пропозиції учасників допускаються до участі у торгах та аукціоні. За умови надання найбільш економічно вигідної пропозиції та відповідності вимогам документації допорогової закупівлі,пропозиція учасника буде прийнята Замовником;
- по другому питанню Замовником здійснюється закупівля шляхом застосування допорогової процедури закупівлі на підставі ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII. Замовник чітко визначив у документації допорогової закупівлі вимоги до товару, що є предметом закупівлі. Тому всі вимоги діючого законодавства в частині дотримання всіх принципів публічних закупівель виконано;
- по третьому питанню Згідно з ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числіфізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала пропозицію. Враховуючи вищенаведене, учасник закупівлі може бути як платник так і не платник ПДВ.Всі пропозиції учасників оцінюються за єдиним критерієм ціна. У разі якщо учасник є платником ПДВ – він має зазначити ціну з ПДВ, якщо учасник не є платником ПДВ – він має зазначити ціну без ПДВ. Вказані ціни порівнюються системою електронних закупівель автоматично. За результатами оцінки система визначає найбільш економічно вигідну пропозицію.
Щодо пакування
Дата подання: 09 грудня 2019 08:59
Дата відповіді: 09 грудня 2019 20:39
Просимо уточнити яким чином мають бути упаковані пакети для сміття? Яка кількість пакетів має бути в одному рулоні?
Відповідь: Тендерний комітет Замовника розглянув Ваше звернення та повідомляє наступне: пакети для сміття мають бути упаковані в одному рулоні по 500 штук.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СЕЛ ПАК" #43322981 |
Відхилено |
155 736,00
UAH з ПДВ
|
12 грудня 2019 20:50
|
ФОП "ЛАТИШ ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ" #2800306650 |
Переможець |
192 074,40
UAH з ПДВ
|
12 грудня 2019 20:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 грудня 2019 12:04
|
Договір_171219_1.pdf | укладений |
17 грудня 2019 12:02
|