Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Щоденники
Очікувана вартість
4 200,00 UAH
UA-2019-12-04-005164-b ● 0e424bc05ed543fcad2589700c4a2201
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Дніпровський політехнічний коледж |
Код ЄДРПОУ: | 00208746 |
Місцезнаходження: | 49017, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Івана Мазепи, 38 |
Контактна особа: |
Любов Кратенко +380567671334 dpk1930@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 грудня 2019 21:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 грудня 2019 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 грудня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 16 грудня 2019 14:53 |
Очікувана вартість: | 4 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 21,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22810000-1: Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 штука
Щоденники (датованні, недатованні)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49064, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, пр.Івана Мазепи,38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
21 грудня 2019
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 грудня 2019 18:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 грудня 2019 18:08 |
Додаток 3 (Базовий Договір).doc | |
09 грудня 2019 18:08 |
Додаток 1 (Технічні вимоги) недатованний.doc | |
09 грудня 2019 18:08 |
Оголошення - щоденники.docx | |
05 грудня 2019 13:12 |
Додаток 1 (Технічні вимоги) недатованний.doc | |
05 грудня 2019 13:12 |
Додаток 2 (Пропозиція).doc |
09 грудня 2019 18:09 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
09 грудня 2019 18:08 |
Додаток 3 (Базовий Договір).doc
|
||||||
09 грудня 2019 18:08 |
Додаток 1 (Технічні вимоги) недатованний.doc
|
||||||
09 грудня 2019 18:08 |
Оголошення - щоденники.docx
|
||||||
05 грудня 2019 13:12 |
Додаток 1 (Технічні вимоги) недатованний.doc
|
||||||
05 грудня 2019 13:12 |
Додаток 2 (Пропозиція).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 грудня 2019 11:35
Дата відповіді: 05 грудня 2019 13:16
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Товар , який Ви плануєте пропонувати, має повністю відповідати технічним вимогам до предмету закупівлі , які вказані у Додакту 1.На електронних торгах приймаються пропозиції, які відповідають вимогам документації допорогових закупівель. До допорогових закупівель допускаються учасники усіх форм оподаткування. Їхні пропозиції розглядаються на загальних основах. Рекомендуємо Вам ознайомитися з «Оголошення», в якому зазначено, що Ціна, запропонована учасником в електронній пропозиції, повинна враховувати всі затрати пов’язані зі сплатою податків, зборів, обов’язкових платежів, страхування та доставки товару замовнику, витрати пов’язані з отриманням необхідних дозволів та ліцензій.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-12-04-005164-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ", Код ЄДРПОУ:39417349
Дата подання: 18 грудня 2019 16:49
Відміна торгів
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" приймало участь у аукціоні на закупівлю щоденників (ідентифікатор закупівлі - UA-2019-12-04-005164-b). Замовником виклав суперечливу інформацію, а саме: в Оголошенні до закупівлі та у Додатку 1 (Технічні вимоги) недатований вказана різна кількість щоденників. У зв'язку з цим, вимагаємо відмінити дані торги.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 грудня 2019 16:56
Дніпровським політехнічним коледжем в Додатку №1 до оголошення про проведення закупівлі «Технічні вимоги до предмету закупівлі Код за ДК 021:2015 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали (Щоденник недатований або еквівалент)» було допущено механічну помилку щодо кількості щоденників.
Але в інформації про предмет закупівлі, що була оприлюднена на сайті prozorro.gov.ua і в п. 7 оголошення було вказано вірну кількість товару, що закупається (щоденників).
Також учасником ТОВ «Аверс Канцелярія» було надано у складі пропозиції згоду з умовами договору і підтверджено можливість поставки товару у необхідній кількості. Згідно проекту договору, викладеному в Додатку №3 до оголошення про проведення закупівлі, кількість товару становить 22 одиниці.
Пунктом 4 розділу ІІ «Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України ”Про публічні закупівлі”», затвердженої Наказом № 10 від 19.03.2019, передбачено, що фізична/юридична особа на етапі періоду уточнень до кінця строку його завершення має можливість звернутися до замовника через ЕСЗ за роз'ясненням щодо інформації, розміщеної під час оголошення про закупівлю та щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення. Звернення щодо роз'яснення та/або вимога можуть бути подані в ЕСЗ як щодо всієї закупівлі так й щодо окремого лоту.
Але в інформації про предмет закупівлі, що була оприлюднена на сайті prozorro.gov.ua і в п. 7 оголошення було вказано вірну кількість товару, що закупається (щоденників).
Також учасником ТОВ «Аверс Канцелярія» було надано у складі пропозиції згоду з умовами договору і підтверджено можливість поставки товару у необхідній кількості. Згідно проекту договору, викладеному в Додатку №3 до оголошення про проведення закупівлі, кількість товару становить 22 одиниці.
Пунктом 4 розділу ІІ «Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України ”Про публічні закупівлі”», затвердженої Наказом № 10 від 19.03.2019, передбачено, що фізична/юридична особа на етапі періоду уточнень до кінця строку його завершення має можливість звернутися до замовника через ЕСЗ за роз'ясненням щодо інформації, розміщеної під час оголошення про закупівлю та щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення. Звернення щодо роз'яснення та/або вимога можуть бути подані в ЕСЗ як щодо всієї закупівлі так й щодо окремого лоту.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" #39417349 |
Відхилено |
2 452,87
UAH з ПДВ
|
17 грудня 2019 15:53
|
ТОВ "ВКФ "ВВ" #14236166 |
Переможець |
3 652,44
UAH з ПДВ
|
17 грудня 2019 16:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2019 10:07
|
підписаний договір 37951.pdf | укладений |
20 грудня 2019 10:07
|