Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Щоденники
Очікувана вартість
4 200,00 UAH
UA-2019-12-04-005164-b 0e424bc05ed543fcad2589700c4a2201
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Любов Кратенко

+380567671334 dpk1930@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дніпровський політехнічний коледж
Код ЄДРПОУ: 00208746
Місцезнаходження: 49017, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Івана Мазепи, 38
Контактна особа: Любов Кратенко
+380567671334
dpk1930@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 грудня 2019 21:16
Звернення за роз’ясненнями: до 10 грудня 2019 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 грудня 2019 10:00
Початок аукціону: 16 грудня 2019 14:53
Очікувана вартість: 4 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 21,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22810000-1: Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 штука
Щоденники (датованні, недатованні)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49064, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, пр.Івана Мазепи,38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2019
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 грудня 2019 18:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 грудня 2019 13:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 грудня 2019 21:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 грудня 2019 18:08
Додаток 3 (Базовий Договір).doc
05 грудня 2019 13:12
Додаток 3 (Базовий Договір).doc
09 грудня 2019 18:08
Додаток 1 (Технічні вимоги) недатованний.doc
05 грудня 2019 13:12
Додаток 1(Технічні вимоги) датированні.docx
09 грудня 2019 18:08
Оголошення - щоденники.docx
05 грудня 2019 13:12
Оголошення - щоденники.docx
05 грудня 2019 13:12
Додаток 1 (Технічні вимоги) недатованний.doc
05 грудня 2019 13:12
Додаток 2 (Пропозиція).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 грудня 2019 11:35
Дата відповіді: 05 грудня 2019 13:16
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Товар , який Ви плануєте пропонувати, має повністю відповідати технічним вимогам до предмету закупівлі , які вказані у Додакту 1.На електронних торгах приймаються пропозиції, які відповідають вимогам документації допорогових закупівель. До допорогових закупівель допускаються учасники усіх форм оподаткування. Їхні пропозиції розглядаються на загальних основах. Рекомендуємо Вам ознайомитися з «Оголошення», в якому зазначено, що Ціна, запропонована учасником в електронній пропозиції, повинна враховувати всі затрати пов’язані зі сплатою податків, зборів, обов’язкових платежів, страхування та доставки товару замовнику, витрати пов’язані з отриманням необхідних дозволів та ліцензій.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-04-005164-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ", Код ЄДРПОУ:39417349
Дата подання: 18 грудня 2019 16:49
Відміна торгів
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" приймало участь у аукціоні на закупівлю щоденників (ідентифікатор закупівлі - UA-2019-12-04-005164-b). Замовником виклав суперечливу інформацію, а саме: в Оголошенні до закупівлі та у Додатку 1 (Технічні вимоги) недатований вказана різна кількість щоденників. У зв'язку з цим, вимагаємо відмінити дані торги.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 грудня 2019 16:56
Дніпровським політехнічним коледжем в Додатку №1 до оголошення про проведення закупівлі «Технічні вимоги до предмету закупівлі Код за ДК 021:2015 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали (Щоденник недатований або еквівалент)» було допущено механічну помилку щодо кількості щоденників.
Але в інформації про предмет закупівлі, що була оприлюднена на сайті prozorro.gov.ua і в п. 7 оголошення було вказано вірну кількість товару, що закупається (щоденників).
Також учасником ТОВ «Аверс Канцелярія» було надано у складі пропозиції згоду з умовами договору і підтверджено можливість поставки товару у необхідній кількості. Згідно проекту договору, викладеному в Додатку №3 до оголошення про проведення закупівлі, кількість товару становить 22 одиниці.
Пунктом 4 розділу ІІ «Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України ”Про публічні закупівлі”», затвердженої Наказом № 10 від 19.03.2019, передбачено, що фізична/юридична особа на етапі періоду уточнень до кінця строку його завершення має можливість звернутися до замовника через ЕСЗ за роз'ясненням щодо інформації, розміщеної під час оголошення про закупівлю та щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення. Звернення щодо роз'яснення та/або вимога можуть бути подані в ЕСЗ як щодо всієї закупівлі так й щодо окремого лоту.


Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи

19 грудня 2019 16:56
пояснення в прозорро.docx
19 грудня 2019 16:56
19.12.19.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 грудня 2019 15:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" 4 000,00
UAH з ПДВ
2 452,87
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВКФ "ВВ" 3 929,64
UAH з ПДВ
3 652,44
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 грудня 2019 14:29
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ1.pdf
12 грудня 2019 14:29
Установчі документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"

ТОВ "ВКФ "ВВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
#39417349
Відхилено 2 452,87
UAH з ПДВ
17 грудня 2019 15:53
ТОВ "ВКФ "ВВ"
#14236166
Переможець 3 652,44
UAH з ПДВ
17 грудня 2019 16:15

Документи

17 грудня 2019 16:15
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 грудня 2019 16:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВКФ "ВВ"
#14236166
3 652,44
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 грудня 2019 16:15
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 грудня 2019 10:07
підписаний договір 37951.pdf укладений
20 грудня 2019 10:07