Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські товари
Очікувана вартість
18 000,00 UAH
UA-2019-12-04-005122-b 5077a81d5205400a86985ca3f99b7cde
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Маленко Ольга Анатоліївна

+380542779909 prozorro@dszn.sm.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 03197871
Місцезнаходження: 40000, Україна , Сумська обл., Суми, пров. 9-го Травня, 2
Контактна особа: Маленко Ольга Анатоліївна
+380542779909
prozorro@dszn.sm.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 грудня 2019 20:36
Звернення за роз’ясненнями: до 05 грудня 2019 20:40
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 грудня 2019 20:40
Початок аукціону: 09 грудня 2019 12:38
Очікувана вартість: 18 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 90,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Оплата після поставки товару та після отримання фінансування. Всі витрати на поставку товару та на договірні відносини повинні бути включені у загальну вартість. Замовник залишає за собою право запросити від учасника інші документи, які можуть бути необхідними для уточнення/підтвердження кваліфікаційних вимог до учасника.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
49 найменувань
Канцелярські товари згідно з доданої специфікації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40000, Україна, Сумська область, м. Суми, пров. 9-го Травня, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 грудня 2019  —  13 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата після поставки товару на основі накладної Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 грудня 2019 20:37
Специфікація

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-04-005122-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ С.Т.В.ЛТД, Код ЄДРПОУ:23293849
Дата подання: 10 грудня 2019 16:01
Оскарження рішення щодо дискваліфікації учасника
У рішенні протоколу №17 відсутнє обгрунтоване пояснення причин дискваліфікації
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 грудня 2019 17:10
Згідно з опублікованого оголошення предметом закупівлі було вказано «Канцелярські товари згідно з доданої специфікації», а в доданій специфікації (файл Канцелярія ДСЗН.xlsx) були вказані точні назви та моделі товарів які нам потрібно поставити. Жодного напису «або аналог» не було проставлено! Тобто згідно з регламенту електронного майданчика від постачальників ми очікуємо неухильного дотримання специфікації (товари з повною відповідністю назви та моделі). Вами були вказані менш якісні та дешевші аналоги тих товарів які ми розмістили в специфікації на майданчику, що і спричинило дискваліфікацію. Тому і було вказано в протоколі «невідповідність специфікації та комерційної пропозиції».
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-12-04-005122-b.a2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ С.Т.В.ЛТД, Код ЄДРПОУ:23293849
Дата подання: 11 грудня 2019 15:57
порушення Закону "Про публічні закупівлі"
Замовником порушено вимоги підпункту 3 пункту 2 статті 22 Закону «Про публічні закупівлі»
Скасована
Дата: 11 грудня 2019 16:33
Причина: Помилкове звернення
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 грудня 2019 16:13
Вказана вами стаття відноситься до ПРОЦЕДУРИ ВІДКРИТИХ ТОРГІВ (Розділ IV
ПРОЦЕДУРА ВІДКРИТИХ ТОРГІВ), а ця закупівля відноситься до Допорогових закупівель! Допорогові закупівлі регламентуються іншими нормативними документами. Порушення Допорогових закупівель відсутні.
Номер вимоги: UA-2019-12-04-005122-b.a3
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ С.Т.В.ЛТД, Код ЄДРПОУ:23293849
Дата подання: 11 грудня 2019 16:27
оскарження пропозиції переможця
Пропозиція Учасника-переможця ТОВ ВКФ "ВВ" є такою, що підлягає відхиленню за невідповідність вимогам Замовника
Скасована
Дата: 11 грудня 2019 17:16
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 грудня 2019 16:41
Конкретизуйте яким нашим вимогам та що конкретно не відповідає в пропозиції учасника-переможця ТОВ ВКФ "ВВ"?
Номер вимоги: UA-2019-12-04-005122-b.b4
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ С.Т.В.ЛТД, Код ЄДРПОУ:23293849
Дата подання: 11 грудня 2019 16:49
невідповідність кількісним характеристикам до товару
Товариство з обмеженою відповідальністю «С.Т.В.ЛТД» проаналізувало комерційну пропозицію Учасника-переможця торгів Товариство з обмеженою відповідальністю виробничо-комерційна фірма «ВВ» та виявило невідповідність комерційної пропозиції вимогам Замовника.
Замовником в Специфікації було вказано:
Найменування Кількість
18 Биндер Axent, 51 мм (12 шт.) 6,50 2
19 Биндер Axent, 41 мм (12 шт.) 4,50 3
20 Биндер Axent, 25 мм (12 шт.) 2 3
Тобто Біндери повинні були бути запропоновані упаковкою з 12 штук. ТОВ ВКФ «ВВ» в пропозиції вказує 2,3 і 3 штуки і ціну за штуку. Тобто замість 8 упаковок (96 біндерів) в пропозиції вказано лише 8 штук.
Аналогічно Файли:
Найменування Кількість
45 Файлы Axent, А4+, глянцевый, 30 мкм, 100 шт. 11
Замість 11 упаковок файлів у кількості 100 штук в упаковці, необхідних Замовнику, ТОВ ВКФ «ВВ» пропонує 11 штук файлів.
Найменування Кількість
39 Ластик мягкий Axent Pyramid 15
41 Точилка Kite Rocket 19
В товарних позиціях під номерами 39, 41 Учасник пропонує кількість товару, що не відповідає вимогам Замовника. Замість 15шт гумок запропоновано 19шт, замість 19шт чинок запропоновано 15шт.
Враховуючи недотримання ТОВ ВКФ «ВВ» умов тендерної документації просимо Замовника переглянути рішення щодо визнання ТОВ ВКФ «ВВ» переможцем та визнати
їх пропозицію такою, що підлягає відхиленню за невідповідність.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 11 грудня 2019 17:16
Причина: cancelled

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2019 12:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ С.Т.В.ЛТД 11 113,32
UAH з ПДВ
11 113,32
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВКФ "ВВ" 14 142,18
UAH з ПДВ
14 142,18
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 грудня 2019 14:08
Протокол.PDF
06 грудня 2019 14:08
пропозиція канцтовари.PDF
06 грудня 2019 14:08
Наказа на директора.PDF
06 грудня 2019 14:08
копія статуту.PDF
06 грудня 2019 14:08
копія витягу ПДВ.PDF
06 грудня 2019 14:08
Dovidka_19269435570000128925.pdf

Публічні документи

06 грудня 2019 15:57
Трудова з перекл..pdf
06 грудня 2019 15:57
Статут.pdf
06 грудня 2019 15:57
Статистика.pdf
06 грудня 2019 15:57
Протокол,опис статут.pdf
06 грудня 2019 15:57
Приказ переклад.pdf
06 грудня 2019 15:57
Положення про філію.pdf
06 грудня 2019 15:57
Довіреність завір..pdf
06 грудня 2019 15:57
Витяг.pdf
06 грудня 2019 15:57
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
06 грудня 2019 15:57
Виписка ВВ-Суми 06.11.2018.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ С.Т.В.ЛТД

ТОВ "ВКФ "ВВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ С.Т.В.ЛТД
#23293849
Відхилено 11 113,32
UAH з ПДВ
09 грудня 2019 17:18
ТОВ "ВКФ "ВВ"
#14236166
Рішення скасоване 14 142,18
UAH з ПДВ
11 грудня 2019 17:16
ТОВ "ВКФ "ВВ"
#14236166
Відхилено 14 142,18
UAH з ПДВ
12 грудня 2019 09:40

Документи

09 грудня 2019 17:18
Протокол

Документи

09 грудня 2019 17:20
Протокол

Документи

12 грудня 2019 09:40
Протокол

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій