Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
комп'ютерні монітори
Очікувана вартість
6 666,00 UAH
UA-2019-12-04-004554-b ● 4ea8bd2813254524aaa09dce282e1683
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | РОМЕНСЬКЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ КАЗНАЧЕЙСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 37929744 |
Місцезнаходження: | 42000, Україна , Сумська обл., м. Ромни, бульв. Шевченка, 14 |
Контактна особа: |
Наталія Клименко +380968020989 office.romny@sm.treasury.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 грудня 2019 17:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 грудня 2019 19:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 грудня 2019 20:00 |
Очікувана вартість: | 6 666,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 66,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,99% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штука
комп'ютерні монітори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
42000, Україна, Сумська область, Ромни, бульвар Шевченка, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 грудня 2019 17:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 грудня 2019 17:03 |
ФОРМА ПРОПОЗИЦІЇ.doc | |
04 грудня 2019 17:03 |
ОГОЛОШЕННЯ_монітори_2019.doc | |
04 грудня 2019 17:03 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc | |
04 грудня 2019 17:03 |
оголошення монітори.PDF |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 грудня 2019 11:24
Дата відповіді: 05 грудня 2019 11:48
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! 1) Зазначивши в тендерній документації технічні вимоги до предмету закупівлі, Замовник не визначав торгову марку товару! При поданні форми "Пропозиція" (додаток 1 до ТД) всі учасники, окрім іншої інформації, яка вимагається Замовником, повинні вказувати зокрема, і торгову марку продукції, що ними пропонується. 2) Так, фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ до закупівлі допускаються. Замовник буде розглядати цінові пропозиції фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ як остаточні, без додавання ПДВ 20%.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ" #3039917031 |
Відхилено |
6 600,00
UAH з ПДВ
|
10 грудня 2019 10:16
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій