Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

комп'ютерні монітори
Очікувана вартість
6 666,00 UAH
UA-2019-12-04-004554-b 4ea8bd2813254524aaa09dce282e1683
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Клименко

+380968020989 office.romny@sm.treasury.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: РОМЕНСЬКЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ КАЗНАЧЕЙСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 37929744
Місцезнаходження: 42000, Україна , Сумська обл., м. Ромни, бульв. Шевченка, 14
Контактна особа: Наталія Клименко
+380968020989
office.romny@sm.treasury.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 грудня 2019 17:03
Звернення за роз’ясненнями: до 05 грудня 2019 19:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 грудня 2019 20:00
Очікувана вартість: 6 666,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 66,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,99%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штука
комп'ютерні монітори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42000, Україна, Сумська область, Ромни, бульвар Шевченка, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 грудня 2019 17:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 грудня 2019 17:03
ФОРМА ПРОПОЗИЦІЇ.doc
04 грудня 2019 17:03
ОГОЛОШЕННЯ_монітори_2019.doc
04 грудня 2019 17:03
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc
04 грудня 2019 17:03
оголошення монітори.PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 грудня 2019 11:24
Дата відповіді: 05 грудня 2019 11:48
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! 1) Зазначивши в тендерній документації технічні вимоги до предмету закупівлі, Замовник не визначав торгову марку товару! При поданні форми "Пропозиція" (додаток 1 до ТД) всі учасники, окрім іншої інформації, яка вимагається Замовником, повинні вказувати зокрема, і торгову марку продукції, що ними пропонується. 2) Так, фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ до закупівлі допускаються. Замовник буде розглядати цінові пропозиції фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ як остаточні, без додавання ПДВ 20%.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 грудня 2019 20:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ" 6 600,00
UAH з ПДВ
6 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 грудня 2019 15:46
Витяг з реэстру.jpg
06 грудня 2019 15:46
Доки ЧП Шульц.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ"
#3039917031
Відхилено 6 600,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2019 10:16

Документи

10 грудня 2019 10:16
Електронний підпис

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій