Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Крупа пшенична, крупа гречана, крупа ячна, крупа пшоняна, крупа перлова, рис оброблений, борошно
Очікувана вартість
214 809,00 UAH
UA-2019-12-04-004337-b 478dafd5c4d64265b033cd7307170c29
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Ярошевич

+380574256516 tender1.vokmr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Куп’янської міської ради Харківської області
Код ЄДРПОУ: 02146239
Вебсайт: http://osvita.kupyansk-rada.gov.ua/
Місцезнаходження: 63701, Україна , Харківська обл., м. Куп’янськ, вул. Студентська, буд. 2
Контактна особа: Світлана Ярошевич
+380574256516
tender1.vokmr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 грудня 2019 16:37
Звернення за роз’ясненнями: до 09 грудня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 грудня 2019 18:00
Початок аукціону: 20 грудня 2019 13:24
Очікувана вартість: 214 809,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 074,05 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1100 кілограм
Крупа пшенична
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63701, Україна, Харківська область, м. Куп'янськ, Куп'янські заклади дошкільної освіти Купянської міської ради Харківської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
2100 кілограм
Крупа гречана
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63701, Україна, Харківська область, м. Куп'янськ, Куп'янські заклади дошкільної освіти Купянської міської ради Харківської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
500 кілограм
Крупа ячна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63701, Україна, Харківська область, м. Куп'янськ, Куп'янські заклади дошкільної освіти Купянської міської ради Харківської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
1300 кілограм
Крупа пшоняна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63701, Україна, Харківська область, м. Куп'янськ, Куп'янські заклади дошкільної освіти Купянської міської ради Харківської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
400 кілограм
Крупа перлова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63701, Україна, Харківська область, м. Куп'янськ, Куп'янські заклади дошкільної освіти Купянської міської ради Харківської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
1700 кілограм
Рис оброблений
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63701, Україна, Харківська область, м. Куп'янськ, Куп'янські заклади дошкільної освіти Купянської міської ради Харківської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
4000 кілограм
Борошно
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63701, Україна, Харківська область, м. Куп'янськ, Куп'янські заклади дошкільної освіти Купянської міської ради Харківської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 грудня 2019 16:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 грудня 2019 16:37
Тендерна документація.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 грудня 2019 13:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Стеніна Олена Василівна" 152 105,00
UAH з ПДВ
152 105,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець ГАЙДУК ВОЛОДИМИР ПЕТРОВИЧ 190 000,00
UAH з ПДВ
190 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 грудня 2019 17:39
Довідка ДФС.pdf
21 грудня 2019 17:39
Довідка МВС.pdf
19 грудня 2019 12:56
Додаток 6.pdf
19 грудня 2019 12:56
Додаток 5.pdf
19 грудня 2019 12:56
Додаток 4.pdf
19 грудня 2019 12:56
Потужності авто.pdf
19 грудня 2019 12:56
Довідки на потужності.pdf
19 грудня 2019 12:56
Довідка Біржа.pdf
19 грудня 2019 12:56
Відомості ст. 9 ЗУ.pdf
19 грудня 2019 12:56
Банкрутство.pdf
19 грудня 2019 12:56
Судимість (учасник).pdf
19 грудня 2019 12:56
Антиконкурентні дії.pdf
19 грудня 2019 12:56
Повноваження підпису.pdf
19 грудня 2019 12:56
Довідка про Статут.pdf
19 грудня 2019 12:56
Паспорт, код.pdf
19 грудня 2019 12:56
Витяг з ЄДР.pdf
19 грудня 2019 12:56
Трудовий договір.pdf
19 грудня 2019 12:56
Медична книжка водія.pdf
19 грудня 2019 12:56
Медична книжка.pdf
19 грудня 2019 12:56
Право власності.pdf
19 грудня 2019 12:56
Договір оренди майна.pdf
19 грудня 2019 12:56
Транспорт та МТБ.pdf
19 грудня 2019 12:56
Додаток 2.pdf
19 грудня 2019 12:56
Додаток 1.pdf

Публічні документи

18 грудня 2019 09:31
Електронний підпис
18 грудня 2019 09:30
Цінова пропозиція.PDF
18 грудня 2019 09:30
Труд.договори.PDF
18 грудня 2019 09:30
тех.паспорт(авто).PDF
18 грудня 2019 09:30
тех.вимоги.PDF
18 грудня 2019 09:30
Проект Договору.PDF
18 грудня 2019 09:30
паспорт Г айдук В..PDF
18 грудня 2019 09:30
Мед.книжки.PDF
18 грудня 2019 09:30
Довідка працівників.PDF
18 грудня 2019 09:30
Довідка повноваження.PDF
18 грудня 2019 09:30
Довідка МТБ.PDF
18 грудня 2019 09:30
Довідка Біржа.pdf
18 грудня 2019 09:30
Витяг з ЄДР.PDF
18 грудня 2019 09:30
Виписка Гайдук.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Стеніна Олена Василівна"

Фізична особа-підприємець ГАЙДУК ВОЛОДИМИР ПЕТРОВИЧ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 грудня 2019 16:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Стеніна Олена Василівна"
#2503000789
152 105,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 грудня 2020 12:20
Додаткова угода № 13.pdf укладений
25 грудня 2020 12:19
Електронний підпис зміни до договору
25 грудня 2020 12:18
Додаткова угода № 13.pdf зміни до договору
25 грудня 2020 12:18
Електронний підпис зміни до договору
01 грудня 2020 11:54
Додаткова угода № 12.pdf зміни до договору
01 грудня 2020 11:52
Електронний підпис зміни до договору
25 листопада 2020 16:50
Додаткова угода № 11.pdf зміни до договору
25 листопада 2020 16:50
Електронний підпис зміни до договору
10 листопада 2020 15:21
Додаткова угода № 10.pdf зміни до договору
10 листопада 2020 14:42
Електронний підпис зміни до договору
30 жовтня 2020 10:00
Додаткова угода № 9.pdf зміни до договору
30 жовтня 2020 09:59
Електронний підпис зміни до договору
13 жовтня 2020 12:10
Додаткова угода № 8.pdf зміни до договору
13 жовтня 2020 12:09
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2020 15:30
Додатков угода №7 від 29.09.2020.PDF зміни до договору
01 жовтня 2020 15:29
Електронний підпис зміни до договору
12 серпня 2020 13:11
Додаткова угода № 6.pdf зміни до договору
12 серпня 2020 13:09
Електронний підпис зміни до договору
22 липня 2020 17:00
Додаткова угода № 5.pdf зміни до договору
22 липня 2020 16:53
Електронний підпис зміни до договору
26 червня 2020 14:17
Додаткова угода №4.PDF зміни до договору
26 червня 2020 13:47
Електронний підпис зміни до договору
03 червня 2020 13:44
Додаткова угода №3.pdf зміни до договору
03 червня 2020 13:42
Електронний підпис зміни до договору
11 березня 2020 16:01
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
11 березня 2020 16:00
Електронний підпис зміни до договору
19 лютого 2020 16:37
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
19 лютого 2020 16:36
Електронний підпис укладений
08 січня 2020 11:56
Договор № 11.pdf укладений
08 січня 2020 11:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
19 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до Додатку №1 (Специфікація) та до п. 1.2. Договору
Номер договору про закупівлю: № 11
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до додатку №1 (Специфікація), п.1.2 Договору
Номер договору про закупівлю: № 11
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до п.11.5 Договору
Номер договору про закупівлю: № 11
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору№1(Специфікація) п 1.2 р І Договору
Номер договору про закупівлю: № 11
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору№1(Специфікація) п 1.2 р І Договору
Номер договору про закупівлю: № 11
Договір:
Номер додаткової угоди: №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору№1(Специфікація) п 1.2 р І Договору
Номер договору про закупівлю: № 11
Договір:
Номер додаткової угоди: №6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору№1(Специфікація) та до п 1.2 р І Договору
Номер договору про закупівлю: № 11
Договір:
Номер додаткової угоди: №7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору№1(Специфікація) та до п 1.2 р І Договору
Номер договору про закупівлю: № 11
Договір:
Номер додаткової угоди: № 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до Додатку №1 (Специфікація) та до п 1.2 р І Договору
Номер договору про закупівлю: № 11
Договір:
Номер додаткової угоди: № 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
10 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до Додатку №1 (Специфікація) та до п 1.2 р І Договору
Номер договору про закупівлю: № 11
Договір:
Номер додаткової угоди: №10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до Додатку №1 (Специфікація) та до п 1.2 р І Договору
Номер договору про закупівлю: № 11
Договір:
Номер додаткової угоди: № 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до Додатку №1 (Специфікація) та до п 1.2 р І Договору
Номер договору про закупівлю: № 11
Договір:
Номер додаткової угоди: №12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до Додатку №1 (Специфікація), до п.1.2. до п.3.1. та до п.10.1
Номер договору про закупівлю: № 11
Договір:
Номер додаткової угоди: №13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 січня 2020 — 24 грудня 2020
Сума оплати за договором: 93 232,83
UAH