Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015-55510000-8 "Послуги їдалень" (послуги гарячого харчування)
Очікувана вартість
2 004 891,00 UAH
UA-2019-12-04-003771-b ae6f8319775647b9baed0a57750992e8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марія Омелянівна Черниш

+380566686608 garmoniya-1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП " КЗО "Нікопольська загальноосвітня санаторна школа-інтернат I-III ступенів "Гармонія" ДОР"
Код ЄДРПОУ: 04544530
Місцезнаходження: 53210, Україна , Дніпропетровська обл., Днепропетровск, м.Нікополь, вул.Чубаря 30
Контактна особа: Марія Омелянівна Черниш
+380566686608
garmoniya-1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 грудня 2019 15:46
Звернення за роз’ясненнями: до 09 грудня 2019 16:40
Оскарження умов закупівлі: до 15 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 грудня 2019 16:40
Початок аукціону: 20 грудня 2019 14:40
Очікувана вартість: 2 004 891,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 024,45 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20155 послуга
ДК 021:2015-55510000-8 "Послуги їдалень" (послуги гарячого харчування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53210, Україна, Дніпропетровська область, м.Нікополь, вул. Бориса Мозолевського,30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Виконавцем акту виконаних послуг протягом 30 календарних днів після факту виконання послуг на підставі виставленого Виконавцем акту виконаних послуг. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-04-003771-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ГРОМАДСЬКА СПІЛКА "МІЖРЕГІОНАЛЬНА ПРАВОЗАХИСНА АСОЦІАЦІЯ СПРИЯННЯ БІЗНЕСУ", Код ЄДРПОУ:39922410
Дата подання: 09 грудня 2019 13:45
Вимога на дискримінаційні умови. Відповідно Закону України "Про публічні закупівлі"
Умовами Документації встановлено, що учасник для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід повинен надати «Скан-копія звіту «Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку» форма 1-ДФ за останню звітну дату (квартал).»
Така вимога є незаконною та такою, що порушує права учасника, адже відповідний документ містить індивідуальні податкові номери працівників, наші співробітники не надають згоди на оброблення їх персональних даних та не надають згоди на передачу таких даних для участі у закупівлях. Таким чином нами не може бути надано відповідний звіт, отже зазначена вимога є дискримінаційною по відношенню до нас.
Також звертаємо Вашу увагу, що відповідний звіт жодним чином не впливає на можливість виконання учасником умов договору за результатами закупівлі.
Також звертаємо Вашу увагу, що відповідна практика в АМКУ такої вимоги, міститься у скарзі на умові тендерної документації за закупівлею https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-10-22-002512-b.
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації з метою уникнення порушень принципів здійснення публічних закупівель, та видалити вимогу надання «Скан-копія звіту «Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку» форма 1-ДФ за останню звітну дату (квартал).»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 грудня 2019 13:32
Доброго дня!
Внесено зміни до тендерної документації з метою уникнення порушень принципів здійснення публічних закупівель.
Дякуємо за звернення.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-12-04-003771-b.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "Нікмаркет стандарт", Код ЄДРПОУ:40013869
Дата подання: 29 січня 2020 09:29
Оскарження дій замовника
Учасник торгів ТОВ «Нікмаркет стандарт» не погоджується з задоволенням поданої ТОВ «Придніпровська перлина» тендерної пропозиції, визнання останніх переможцем та відхиленням поданої ТОВ «Нікмаркет стандарт» тендерної пропозиції, як такої, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, вважаємо відхилення необґрунтованим та як наслідок незаконне визначення недобросовісного Переможця. Вважаємо дії Замовника такими, що вчинено з порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та самої Тендерної документації. Керуючись положеннями статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», вважаю за необхідне звернутися із даною скаргою до Уповноваженого органу з наступних підстав.Тож обрання переможцем ТОВ «Придніпровська перлина» говорить про можливий корупційний зговір посадових осіб Замовника із заздалегідь запланованим переможцем для лобіювання власних інтересів. Вважаємо що Замовник порушив принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме - об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 31 січня 2020 18:12
рішення від 31.01.2020 № 1943 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 31 січня 2020 18:12
рішення від 18.02.2020 № 3098.pdf
Дата публікації: 21 лютого 2020 19:18

Документи подані скаржником

29 січня 2020 09:28
Час подачі пропозиції
29 січня 2020 09:29
Платіжне доручення
29 січня 2020 09:29
Протокол відхилення
29 січня 2020 09:29
Протокол про переможця
29 січня 2020 09:29
Скарга
29 січня 2020 09:29
Тендерна документація

Документи подані замовником

11 лютого 2020 14:34
Пояснення до скарги.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 грудня 2019 15:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Куропятник Єдуард Володимирович 1 744 255,00
UAH
1 601 715,00
UAH
Документи
ТОВ ЛАВЕРНА СМАК 1 601 815,00
UAH
1 601 815,00
UAH
Документи
ТОВ "Нікмаркет стандарт" 1 844 407,25
UAH
1 844 407,25
UAH
Документи
ТОВ ПРИДНІПРОВСЬКА ПЕРЛИНА 2 004 886,00
UAH
2 004 886,00
UAH
Документи

Публічні документи

19 грудня 2019 15:25
Електронний підпис

Публічні документи

18 грудня 2019 18:08
Електронний підпис
18 грудня 2019 18:04
тех.завдання.PDF
18 грудня 2019 18:04
пропозиція.PDF
18 грудня 2019 18:04
проект договору.PDF
18 грудня 2019 18:04
калькуляция.PDF
18 грудня 2019 18:04
захист довкілля.PDF
18 грудня 2019 18:04
Додаток 3.rar
18 грудня 2019 18:04
Додаток 2_3.rar
18 грудня 2019 18:04
Додаток 2_2.rar
18 грудня 2019 18:04
Додаток 2_1.rar

Публічні документи

19 грудня 2019 14:36
Електронний підпис
19 грудня 2019 14:34
Додаток 5.rar
19 грудня 2019 14:34
Додаток 3.rar
19 грудня 2019 14:34
Додаток 2 ч3 Опит.rar
19 грудня 2019 14:34
Додаток 2 ч2 Кадри.rar
19 грудня 2019 14:34
Додаток 2 ч1 МТБ.rar

Публічні документи

28 січня 2020 15:16
Електронний підпис
19 грудня 2019 08:52
Електронний підпис
19 грудня 2019 08:50
6 проект договору.PDF
19 грудня 2019 08:50
5 технічне завдання.PDF
19 грудня 2019 08:50
3.rar
19 грудня 2019 08:50
2.3.rar
19 грудня 2019 08:50
2.2.rar
19 грудня 2019 08:50
2.1.rar
19 грудня 2019 08:50
1 пропозиція.PDF
19 грудня 2019 08:50
1 калькуляція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Куропятник Єдуард Володимирович

ТОВ ЛАВЕРНА СМАК

ТОВ "Нікмаркет стандарт"

ТОВ ПРИДНІПРОВСЬКА ПЕРЛИНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Куропятник Єдуард Володимирович
#2676805758
Відхилено 1 601 715,00
UAH
27 грудня 2019 13:05
ТОВ ЛАВЕРНА СМАК
#40375543
Рішення скасоване 1 601 815,00
UAH
09 січня 2020 15:50
ТОВ ЛАВЕРНА СМАК
#40375543
Відхилено 1 601 815,00
UAH
09 січня 2020 15:52
ТОВ "Нікмаркет стандарт"
#40013869
Відхилено 1 844 407,25
UAH
21 січня 2020 09:24
ТОВ ПРИДНІПРОВСЬКА ПЕРЛИНА
#40986912
Переможець 2 004 886,00
UAH
24 січня 2020 11:36

Документи

27 грудня 2019 13:05
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 січня 2020 11:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ПРИДНІПРОВСЬКА ПЕРЛИНА
#40986912
2 004 886,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 лютого 2021 11:28
Електронний підпис зміни до договору
09 лютого 2021 14:33
Додаткова угода №9 від 8 лютого 2021 року.pdf зміни до договору
09 лютого 2021 14:32
Специфікація до додаткової угоди.pdf зміни до договору
09 лютого 2021 14:32
Протокол до додаткової угоди №9.pdf зміни до договору
09 лютого 2021 14:32
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2021 15:10
Додаток до договору (специфікація).pdf зміни до договору
21 січня 2021 15:09
Додаткова угода №8 від 21 січня 2021 року.pdf зміни до договору
21 січня 2021 15:09
Протокол до додаткової угоди №8 від 21 січня 2021 року.pdf зміни до договору
21 січня 2021 15:09
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 11:22
Протокол до додаткової угоди №7 від 30.12.2020 року.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 11:21
Додаткова угода №7 від 30 грудня 2020 року.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 11:21
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 11:12
Додаткова угода №6 від 29 грудня 2020 року.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 11:09
Специфікація до договору №10 від 26 лютого 2020 року.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 11:09
протокол до додаткової угоди №6 від 29 грудня 2020 року.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 11:09
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 08:53
Додаткова угода №5 від 21 грудня 2020 року.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 08:47
Протокол до додаткової угоди №5 від 21 грудня 2020 року.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 08:47
Електронний підпис зміни до договору
15 вересня 2020 10:56
Додаткова угода № 4 від 15 вересня 2020 року.pdf зміни до договору
15 вересня 2020 10:49
Специфікація до договору.pdf зміни до договору
15 вересня 2020 10:49
Протокол до додаткової угоди №4 від 15 вересня 2020 року.pdf зміни до договору
15 вересня 2020 10:49
Електронний підпис зміни до договору
26 червня 2020 11:14
додаткова угода №3 від 26 червня 2020 року.pdf зміни до договору
26 червня 2020 11:11
Специфікація до додаткової угоди №3 від 26 червня 2020 року.pdf зміни до договору
26 червня 2020 11:11
протокол до додаткової угоди №3 від 26 червня 2020 року.pdf зміни до договору
26 червня 2020 11:11
Електронний підпис зміни до договору
15 квітня 2020 10:56
Протокол до додаткової угоди №2 від 15.04.2020 року до договору №10 від 26.02.2020р..pdf зміни до договору
15 квітня 2020 10:55
Додаткова угода №2 до Договору № 10 від 26.02.2020р..pdf зміни до договору
15 квітня 2020 10:55
Спеціфікація до додаткової угоди №2 від 15.04.2020 року до договору №10 від 26.02.2020р..pdf зміни до договору
15 квітня 2020 10:55
Електронний підпис зміни до договору
04 березня 2020 11:24
Додаткова угода №1 від 03 березня 2020 року до договору №10 від 26.02.2020.pdf зміни до договору
04 березня 2020 11:23
Специфікація до договору №10 від 26.02.2020 року.pdf зміни до договору
04 березня 2020 11:23
протокол до додаткової угоди №1 від 03 березня 2020 року.pdf зміни до договору
04 березня 2020 11:23
Електронний підпис укладений
26 лютого 2020 11:20
Договір №10 від 26 лютого 2020 року.pdf укладений
26 лютого 2020 11:19
Специфікація до договору №10 від 26 лютого 2020 року.pdf укладений
26 лютого 2020 11:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
09 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 лютого 2020 — 08 лютого 2021
Сума оплати за договором: 1 021 236,60
UAH