Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015– ДК 021:2015:09120000-6 Газове паливо (Природний газ)
Очікувана вартість
507 600,00 UAH
UA-2019-12-04-003623-b ● 969cdf6b779a463f90d0d5688258bf7f
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Львівський міський центр зайнятості |
Код ЄДРПОУ: | 25555035 |
Місцезнаходження: | 79060, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Княгині Ольги 122 |
Контактна особа: |
Василь Тарасюк +380322457997 lvivmcz.el@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 грудня 2019 15:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 грудня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 грудня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 20 грудня 2019 11:10 |
Очікувана вартість: | 507 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 538,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 15000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
54000 метр кубічний
Код ДК 021:2015– ДК 021:2015:09120000-6 Газове паливо (Природний газ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79060, Україна, Львівська область, м. Львыв, Кн.Ольги, 122
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 грудня 2019 15:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 грудня 2019 15:32 |
додаток №1.docx | |
04 грудня 2019 15:32 |
додаток №2.docx | |
04 грудня 2019 15:32 |
додаток №3.docx | |
04 грудня 2019 15:32 |
додаток №4.docx | |
04 грудня 2019 15:32 |
ТД Газ.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-12-04-003623-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЬВІВГАЗ ЗБУТ", Код ЄДРПОУ:39594527
Дата подання: 02 січня 2020 13:29
Вимога на незаконні дії тендерного комітету
І
Згідно вимог ТД розділ 3 п.6 пп. 6.4. - Учасник повинен використовувати систему управління якістю стосовно послуг торгівлі газоподібним паливом. Для підтвердження необхідно надати в складі тендерної пропозиції копію діючого сертифікату ISO 9001:2015, що засвідчує використання учасником системи управління якості, який виданий учаснику.
Згідно вимог ISO 9001:2015 – контроль відповідності здійснюється шляхом проведення наглядового аудиту один раз на рік.
Сертифікат виданий – 06.11.2019 року.
Учасником не надано звіт(довідку) наглядового аудиту на 2019 рік.
Відповідно сертифікат є непідтверджений, а значить його не можна приймати до уваги.
ІІ
Згідно вимог ТД розділ 5 п.2 пп.2.3 - Способом документального підтвердження відсутності підстав відхилення передбачених нормами чинного законодавства України (Закону України «Про санкції» від 14.08.2014р. № 1644-VII, Указу Президента від 15.05.2017 N 133/2017 "Про рішення Ради Національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року "Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)", Указу Президента від 14.05.2018 N 126/2018 "Про рішення Ради Національної безпеки і оборони України від 2 травня 2018 року "Про застосування та скасування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)" та інших норм чинного законодавства України) є довідка, складена Учасником у довільній формі.
Учасником надано – гарантійний лист, що не відповідає вимогам ТД. Невірно вказана назва документу не є формальною помилкою! А відповідно , пропозиція учасника має бути відхилена.
ІІІ
Згідно вимог ТД розділ 1 п.1 пп.1.5 - Учасник повинен був надати : «гарантійний лист у якому учасник відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» та інших актів законодавства гарантує, що фізичні особи, персональні дані яких наведено у тендерній пропозиції:
- надали згоду та дозвіл на оброблення, використання, поширення персональних даних (в тому числі документи, що посвідчують особу (паспортні дані), інформацію про прізвище, ім’я, по батькові, реєстраційний номер облікової картки платника податків, дату та місце народження, про трудові відносини, досвід (стаж) і місце роботи, про освіту, притягнення чи не притягнення до встановленої законом відповідальності тощо), в тому числі на вчинення дій щодо обробки, збирання, зберігання, поширення і оприлюднення персональних даних згідно із законодавством з метою участі у процедурі закупівлі відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” та умов Тендерної документації замовника, зокрема з використанням інформаційно-телекомунікаційної системи “ProZorro”, та авторизованих електронних майданчиків, а також надання персональних даних на запит третім особам у випадках і порядку, визначених чинним законодавством України.
- були завчасно й належним чином проінформовані про використання та обробку їх персональних даних у зазначений вище спосіб і з вказаною вище метою.»
Учасником надано 3-и файли:
1. Лист – згода №1812/19-45т від 18.12.2019 Файл (45. згода персональні.pdf), де зазначено, що працівники надають свою згоду та дозвіл на оброблення, використання , поширення персональних даних, а також Що працівники гарантують, що належним чином проінформовані про використання та обробку їх персональних даних , із зазначенням поіменного списку працівників. В даному листі жодного підпису працівника, а також директора – НЕ МАЄ.
2. Лист – зогда №1812/19-45т від 18.12.2019 Файл (Згода загал.pdf), АБСОЛЮТНО АНАЛОГІЧНИЙ ПОПЕРЕДНЬОМУ ЛИСТУ, де ТАКОЖ зазначено, що працівники надають свою згоду та дозвіл на оброблення, використання , поширення персональних даних, а також Що працівники гарантують, що належним чином проінформовані про використання та обробку їх персональних даних , із зазначенням поіменного списку працівників. В даному листі підпис є лише в директора Маланії та юриста Прійма.
3. Гарантійний лист № 1812/19-38т від 18.12.2019 року Файл (38. гарантійний персональні.pdf), де зміст слова надають перефразовано, згідно вимог ТД, на слово надали
Враховуючи виставленні попередні файли з листами та непідписаними згодами працівників, робиться висновок, що насправді працівники НЕ НАДАЛИ СВОЄЇ ЗГОДИ на обробку та поширення персональних даних.
Розгорнути
Згорнути
Згідно вимог ТД розділ 3 п.6 пп. 6.4. - Учасник повинен використовувати систему управління якістю стосовно послуг торгівлі газоподібним паливом. Для підтвердження необхідно надати в складі тендерної пропозиції копію діючого сертифікату ISO 9001:2015, що засвідчує використання учасником системи управління якості, який виданий учаснику.
Згідно вимог ISO 9001:2015 – контроль відповідності здійснюється шляхом проведення наглядового аудиту один раз на рік.
Сертифікат виданий – 06.11.2019 року.
Учасником не надано звіт(довідку) наглядового аудиту на 2019 рік.
Відповідно сертифікат є непідтверджений, а значить його не можна приймати до уваги.
ІІ
Згідно вимог ТД розділ 5 п.2 пп.2.3 - Способом документального підтвердження відсутності підстав відхилення передбачених нормами чинного законодавства України (Закону України «Про санкції» від 14.08.2014р. № 1644-VII, Указу Президента від 15.05.2017 N 133/2017 "Про рішення Ради Національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року "Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)", Указу Президента від 14.05.2018 N 126/2018 "Про рішення Ради Національної безпеки і оборони України від 2 травня 2018 року "Про застосування та скасування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)" та інших норм чинного законодавства України) є довідка, складена Учасником у довільній формі.
Учасником надано – гарантійний лист, що не відповідає вимогам ТД. Невірно вказана назва документу не є формальною помилкою! А відповідно , пропозиція учасника має бути відхилена.
ІІІ
Згідно вимог ТД розділ 1 п.1 пп.1.5 - Учасник повинен був надати : «гарантійний лист у якому учасник відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» та інших актів законодавства гарантує, що фізичні особи, персональні дані яких наведено у тендерній пропозиції:
- надали згоду та дозвіл на оброблення, використання, поширення персональних даних (в тому числі документи, що посвідчують особу (паспортні дані), інформацію про прізвище, ім’я, по батькові, реєстраційний номер облікової картки платника податків, дату та місце народження, про трудові відносини, досвід (стаж) і місце роботи, про освіту, притягнення чи не притягнення до встановленої законом відповідальності тощо), в тому числі на вчинення дій щодо обробки, збирання, зберігання, поширення і оприлюднення персональних даних згідно із законодавством з метою участі у процедурі закупівлі відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” та умов Тендерної документації замовника, зокрема з використанням інформаційно-телекомунікаційної системи “ProZorro”, та авторизованих електронних майданчиків, а також надання персональних даних на запит третім особам у випадках і порядку, визначених чинним законодавством України.
- були завчасно й належним чином проінформовані про використання та обробку їх персональних даних у зазначений вище спосіб і з вказаною вище метою.»
Учасником надано 3-и файли:
1. Лист – згода №1812/19-45т від 18.12.2019 Файл (45. згода персональні.pdf), де зазначено, що працівники надають свою згоду та дозвіл на оброблення, використання , поширення персональних даних, а також Що працівники гарантують, що належним чином проінформовані про використання та обробку їх персональних даних , із зазначенням поіменного списку працівників. В даному листі жодного підпису працівника, а також директора – НЕ МАЄ.
2. Лист – зогда №1812/19-45т від 18.12.2019 Файл (Згода загал.pdf), АБСОЛЮТНО АНАЛОГІЧНИЙ ПОПЕРЕДНЬОМУ ЛИСТУ, де ТАКОЖ зазначено, що працівники надають свою згоду та дозвіл на оброблення, використання , поширення персональних даних, а також Що працівники гарантують, що належним чином проінформовані про використання та обробку їх персональних даних , із зазначенням поіменного списку працівників. В даному листі підпис є лише в директора Маланії та юриста Прійма.
3. Гарантійний лист № 1812/19-38т від 18.12.2019 року Файл (38. гарантійний персональні.pdf), де зміст слова надають перефразовано, згідно вимог ТД, на слово надали
Враховуючи виставленні попередні файли з листами та непідписаними згодами працівників, робиться висновок, що насправді працівники НЕ НАДАЛИ СВОЄЇ ЗГОДИ на обробку та поширення персональних даних.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 січня 2020 21:55
Доброго дня. На Вашу вимогу надаємо відповідь.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-12-04-003623-b.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЬВІВГАЗ ЗБУТ", Код ЄДРПОУ:39594527
Дата подання: 02 січня 2020 23:35
Дата подання: 02 січня 2020 23:35
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 09 січня 2020 20:17
Рішення від 09.01.2020 №314 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 09 січня 2020 20:17
Інформація про резолютивну частину рішення від 23.01.2020 № 1400.pdf
Дата публікації: 24 січня 2020 14:22
Рішення від 23.01.2020 №1400.pdf
Дата публікації: 28 січня 2020 20:24
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БЛАГОГАЗ ЗБУТ" #41849377 |
Переможець |
299 700,00
UAH з ПДВ
|
23 грудня 2019 18:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 березня 2021 13:20
|
Звіт про виконання договору.pdf | укладений |
05 березня 2021 13:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 січня 2021 17:12
|
Додаткова угода 07.pdf | зміни до договору |
19 січня 2021 17:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 січня 2021 17:08
|
Додаткова угода 06.pdf | зміни до договору |
19 січня 2021 17:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 10:30
|
Додаткова угода 05.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 10:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2020 17:27
|
Додаткова угода 04.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 17:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 листопада 2020 10:31
|
Додаткова угода 03-2.pdf | зміни до договору |
06 листопада 2020 10:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 жовтня 2020 10:33
|
Додаткова угода 02-2.pdf | зміни до договору |
30 жовтня 2020 10:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 жовтня 2020 11:10
|
Додаткова угода 01.pdf | зміни до договору |
29 жовтня 2020 11:07
|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2020 12:25
|
Договір.pdf | укладений |
31 січня 2020 12:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. |
Номер договору про закупівлю: | 11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 02/2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 06 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 03/2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 04 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження дії договору відповідно до ч.6. ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" на строк достатній для проведення процедури запкупівлі на початку 2021 року в обсязі, що не перевищує 20 % від суми, визначеної в даному договорі. Сума додаткової угоди складає 37281,40 грн. з ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 05 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії. |
Номер договору про закупівлю: | 11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 06 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії |
Номер договору про закупівлю: | 11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 07 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |