Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт пасажирського терміналу «D» інв.№47578 (К-М/62-67)
Очікувана вартість
660 000,00 UAH
UA-2019-12-04-003525-b ● 0a4ddc0dcd10456db7ccec4cecb7048a
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ" |
Код ЄДРПОУ: | 20572069 |
Вебсайт: | http://www.kbp.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 08300, Україна , Київська обл., с. Гора, Бориспільський район, ВУЛИЦЯ БОРИСПІЛЬ-7 |
Контактна особа: |
Сергийчук Оксана Викторовна (044) 281-78-81 o.serhiichuk@kbp.aero |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 грудня 2019 15:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 грудня 2019 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 грудня 2019 12:00 |
Початок аукціону: | 23 грудня 2019 14:42 |
Очікувана вартість: | 660 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45440000-3: Фарбування та скління
Обсяг надання послуг: відповідно до вимог, викладених в Додатку 1 Тендерної документації та Дефектному акті № 59-26-100 від 28.10.2019 (Додаток 3).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний ремонт пасажирського терміналу «D» інв.№47578 (К-М/62-67)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08300, Україна, Київська обл., с. Гора, вулиця Бориспіль-7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45440000-3 — Фарбування та скління
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання повноважними представниками Сторін АКТУ-ДОПУСКУ, перераховує на розрахунковий рахунок Підрядника аванс у розмірі не більше 20% від ціни Договору, з урахуванням ПДВ (Джерело фінансування закупівлі - власні кошти). | Аванс | 15 | Банківські | 20 |
Надання послуг | Після повного закриття авансового платежу (форма КБ-2в, форма КБ-3), Замовник здійснює проміжні платежі Підряднику за фактично надані послуги, на підставі Актів приймання виконаних будівельних Робіт (форма КБ-2в), Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3). Оплата фактично наданих послуг здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання вищевказаних документів. Після сплати сумарного платежу у розмірі 95 % з урахуванням ПДВ20% ціни послуг, розрахунки призупиняються (Джерело фінансування закупівлі - власні кошти). | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 75 |
Iнша подія | Остаточний розрахунок за надані послуги, в розмірі 5% від ціни послуг, Замовник оплачує Підряднику протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання Акту технічної комісії (Джерело фінансування закупівлі - власні кошти). | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 5 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 грудня 2019 15:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 грудня 2019 15:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 грудня 2019 15:24 |
Тендерна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-12-04-003525-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "САНПАУЕР", Код ЄДРПОУ:39590352
Дата подання: 09 січня 2020 17:14
Требование заключить договор с ООО "САНПАУЭР" в соответствии с опубликованным намерением Заказчика. И устранить неправомерные и не конкурентные условия тендерной документации заказчика
ООО "САНПАУЕР" 23/12/2019 победило в тендере UA-2019-12-04-003525-b заказчика ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ". Заказчик опубликовал сообщение о намерении заключить договор 28/12/2019. При этом Заказчик выделил участнику всего не более 5 дней (без уточнения каких - значит КАЛЕНДАРНЫХ) для загрузки справок об отсутствии задолженности по налогам и сборам и для справки об отсутствии непогашенной судимости (смотрите Дополнение 5 Тендерной документации). Эти справки готовятся государственными органами 5 РАБОЧИХ дней. После 28.12.19 было 4 выходных дня подряд, потому государственные органы не работали и справки получить возможности не было. А справки, которые Участник заказал до окончания квалификации - прилагаем к этому требованию. На период квалификации и принятия решения о победителе торгов справки были действительны, в т.ч. на дату вынесения Заказчиком намерения о заключении договора с ООО "САНПАУЭР". Но окно загрузки документов в систему торгов после окончания квалификации стало неактивным, потому Участник и не смог загрузить эти справки. Требуем устранить эту дискриминацию и заключить договор с ООО "САНПАУЭР" в соответствии с опубликованным намерением Заказчика
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 січня 2020 14:07
Відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
З боку Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «САНПАУЕР» (ТОВ «САНПАУЕР») не надходило звернень до замовника за роз'ясненнями або уточненнями формулювання в цій частині.
Тендерна документація від 04.12.2019 №15-03-689 (редакція 01) на закупівлю «Фарбування та скління (Поточний ремонт пасажирського терміналу «D» інв.№47578 (К-М/62-67))» (код ДК 021:2015 - 45440000-3) (арк.16) містить в собі наступне: відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку Учасників процедури закупівлі, які отримали цю тендерну документацію у встановленому порядку, буде свідчити, що Учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі.
У разі виникнення у Учасників процедури закупівлі питань, що не висвітлені у тендерній документації, то при вирішенні останніх Замовник та Учасники процедури закупівлі керуються чинними нормативно-правовими актами України.
Відповідно до статті 251 ЦК України строком є певний період у часі, зі спливом якого пов’язана дія чи подія, яка має юридичне значення.
Статтею 252 Цивільного кодексу України (далі — ЦК України) передбачено, що строк визначається роками, місяцями, тижнями, днями або годинами.
При цьому, відповідно до статті 253 ЦК України перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язано його початок.
Порядок вчинення дій в останній день строку передбачений статтею 255 ЦК України, яка передбачає, що, якщо строк встановлено для вчинення дії, вона може бути вчинена до закінчення останнього дня строку.
З огляду на викладене для обчислення строків Замовник керується ЦК України, який закріплює загальні положення щодо правильного обчислення строків та визначення початку перебігу строку.
Відповідно до термінології законодавства термін «дні» - означає календарні дні, включаючи усі сім днів тижня, святкові, вихідні та неробочі дні.
Враховуючи вище наведе, формулювання «у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір» означає, що кінцевим днем подання документів переможцем торгів є п’ятий календарний день. При цьому відлік строку розпочинається з наступного календарного дня після оприлюднення Замовником повідомлення про намір укласти договір.
Оприлюднення переможцем документів має відбутися у визначений Законом п’ятиденний строк.
Так як, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю було оприлюднено Замовником 28 грудня 2019, то останній день, тобто п’ятий день, для оприлюднення переможцем документів, визначених Додатком 5 Документації припадає на 02.01.2020.
Переможець ТОВ «САНПАУЕР» в строк до 24:00 02.01.2020 (п’ятий календарний день з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір) не завантажив в Систему документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами 1 і 2 статті 17 Закону (згідно з Додатком 5 Тендерної документації).
Отже, вимоги Документації в цій частині не дотримані, що і призвело до відхилення тендерної пропозиції переможця згідно зі статтею 30 Закону.
З боку Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «САНПАУЕР» (ТОВ «САНПАУЕР») не надходило звернень до замовника за роз'ясненнями або уточненнями формулювання в цій частині.
Тендерна документація від 04.12.2019 №15-03-689 (редакція 01) на закупівлю «Фарбування та скління (Поточний ремонт пасажирського терміналу «D» інв.№47578 (К-М/62-67))» (код ДК 021:2015 - 45440000-3) (арк.16) містить в собі наступне: відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку Учасників процедури закупівлі, які отримали цю тендерну документацію у встановленому порядку, буде свідчити, що Учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі.
У разі виникнення у Учасників процедури закупівлі питань, що не висвітлені у тендерній документації, то при вирішенні останніх Замовник та Учасники процедури закупівлі керуються чинними нормативно-правовими актами України.
Відповідно до статті 251 ЦК України строком є певний період у часі, зі спливом якого пов’язана дія чи подія, яка має юридичне значення.
Статтею 252 Цивільного кодексу України (далі — ЦК України) передбачено, що строк визначається роками, місяцями, тижнями, днями або годинами.
При цьому, відповідно до статті 253 ЦК України перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язано його початок.
Порядок вчинення дій в останній день строку передбачений статтею 255 ЦК України, яка передбачає, що, якщо строк встановлено для вчинення дії, вона може бути вчинена до закінчення останнього дня строку.
З огляду на викладене для обчислення строків Замовник керується ЦК України, який закріплює загальні положення щодо правильного обчислення строків та визначення початку перебігу строку.
Відповідно до термінології законодавства термін «дні» - означає календарні дні, включаючи усі сім днів тижня, святкові, вихідні та неробочі дні.
Враховуючи вище наведе, формулювання «у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір» означає, що кінцевим днем подання документів переможцем торгів є п’ятий календарний день. При цьому відлік строку розпочинається з наступного календарного дня після оприлюднення Замовником повідомлення про намір укласти договір.
Оприлюднення переможцем документів має відбутися у визначений Законом п’ятиденний строк.
Так як, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю було оприлюднено Замовником 28 грудня 2019, то останній день, тобто п’ятий день, для оприлюднення переможцем документів, визначених Додатком 5 Документації припадає на 02.01.2020.
Переможець ТОВ «САНПАУЕР» в строк до 24:00 02.01.2020 (п’ятий календарний день з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір) не завантажив в Систему документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами 1 і 2 статті 17 Закону (згідно з Додатком 5 Тендерної документації).
Отже, вимоги Документації в цій частині не дотримані, що і призвело до відхилення тендерної пропозиції переможця згідно зі статтею 30 Закону.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 грудня 2019 15:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "САНПАУЕР" |
559 000,00
UAH з ПДВ
|
559 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОСТА-ПРОЕКТ" |
658 664,08
UAH з ПДВ
|
658 664,08
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Будівельна Компанія "Норд Вест Буд" |
659 500,65
UAH з ПДВ
|
659 500,65
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "САНПАУЕР" #39590352 |
Рішення скасоване |
559 000,00
UAH з ПДВ
|
09 січня 2020 14:58
|
ТОВ "САНПАУЕР" #39590352 |
Відхилено |
559 000,00
UAH з ПДВ
|
09 січня 2020 14:59
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОСТА-ПРОЕКТ" #34980441 |
Відхилено |
658 664,08
UAH з ПДВ
|
14 січня 2020 15:50
|
ТОВ "Будівельна Компанія "Норд Вест Буд" #42641024 |
Відхилено |
659 500,65
UAH з ПДВ
|
14 січня 2020 15:52
|
Інформація про відміну
Дата відміни
14 січня 2020 15:52
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі