Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 (CPV), код - 55510000-8 Послуги їдалень (Послуги з організації харчування учнів пільгових категорій).
Очікувана вартість
392 700,00 UAH
UA-2019-12-04-003482-b 083661d43dea4907905ce90ae9a4adfd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Блакита Олег Михайлович

380352435953 tnvkzosh.9@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Тернопільський навчально-виховний комплекс "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-економічний ліцей №9 імені Іванни Блажкевич" Тернопільської міської ради Тернопільської області
Код ЄДРПОУ: 14040167
Вебсайт: http://9.school-info.te.ua/
Місцезнаходження: 46027, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, Макаренка 1а
Контактна особа: Блакита Олег Михайлович
380352435953
tnvkzosh.9@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 грудня 2019 15:20
Звернення за роз’ясненнями: до 10 грудня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 грудня 2019 18:00
Початок аукціону: 23 грудня 2019 15:15
Очікувана вартість: 392 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 963,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14025 штуки
ДК 021:2015 (CPV), код - 55510000-8 Послуги їдалень (Послуги з організації харчування учнів пільгових категорій).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46027, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Макаренка 1-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги здійснюються по факту надання послуг, два-три рази в місяць, згідно наданих актів про виконання послуг. Ціни на послуги встановлюються в національній валюті України. Форма оплати – безготівкова. Розрахунки за надані послуги здійснюються на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюються протягом 5-х банківських днів з дати отримання Замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення, на фінансування закупівлі. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 грудня 2019 16:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 грудня 2019 16:08
Тендерна документація.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 грудня 2019 15:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Баранюк Валентина Степанівна 392 700,00
UAH з ПДВ
364 650,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Сенишин Олег Ярославович 392 700,00
UAH з ПДВ
378 036,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 грудня 2019 13:45
Електронний підпис
28 грудня 2019 13:39
Цінова пропозиція.pdf
20 грудня 2019 12:48
Електронний підпис
20 грудня 2019 12:43
10 Паспорт Баранюк.PDF
20 грудня 2019 12:42
8 Тендерна пропозиція.pdf
20 грудня 2019 12:35
2.3 ТрудоваДацишин.PDF
20 грудня 2019 12:35
2.2 ТрудоваМурзіна.PDF
20 грудня 2019 12:35
2.1 Трудова Башнянин.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Баранюк Валентина Степанівна

ФОП Сенишин Олег Ярославович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Баранюк Валентина Степанівна
#1847503928
Переможець 364 650,00
UAH з ПДВ
28 грудня 2019 13:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 грудня 2019 13:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Баранюк Валентина Степанівна
#1847503928
364 650,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 14:00
угода 7.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 13:58
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2020 17:05
Додаткова угода 6.pdf зміни до договору
09 грудня 2020 17:03
Електронний підпис зміни до договору
25 вересня 2020 09:50
Додаткова угода №5.pdf зміни до договору
25 вересня 2020 09:48
Електронний підпис укладений
18 серпня 2020 14:26
Електронний підпис зміни до договору
18 серпня 2020 14:24
Додаткова угода №4.pdf зміни до договору
18 серпня 2020 14:19
Електронний підпис укладений
04 червня 2020 14:31
Електронний підпис зміни до договору
04 червня 2020 14:30
Додаткова угода №3.pdf зміни до договору
04 червня 2020 14:28
Електронний підпис зміни до договору
22 квітня 2020 14:42
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
22 квітня 2020 14:40
Електронний підпис зміни до договору
23 січня 2020 12:04
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
23 січня 2020 11:57
Електронний підпис укладений
16 січня 2020 15:59
Договір.pdf укладений
16 січня 2020 15:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.1 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони домовились внести зміни до Договору №675 від 16.01.2020 року, викласти пункт 1.3 та пункт 3.1 Договору в новій редакції такого змісту: «1.3. Обсяг надання послуг – 12 100 шт. (обідів).»; «3.1. Ціна цього Договору становить: 314 600,00 грн. (Триста чотирнадцять тисяч шістсот гривень 00 копійок) (без ПДВ).».
Номер договору про закупівлю: 675
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із зменшенням обсягів закупівлі та керуючись п.1 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони домовились внести зміни до Договору №675 від 16.01.2020 року (далі – Договір), викласти пункт 1.3 та пункт 3.1 Договору в новій редакції такого змісту: «1.3. Обсяг надання послуг – 9 380 шт. (обідів).»; «3.1. Ціна цього Договору становить: 243 880,00 грн. (Двісті сорок три тисячі вісімсот вісімдесят гривень 00 копійок) (без ПДВ).».
Номер договору про закупівлю: 675
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись п.1 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони домовились внести зміни до Договору №675 від 16.01.2020 року (далі – Договір), викласти пункт 1.3 та пункт 3.1 Договору в новій редакції такого змісту: «1.3. Обсяг надання послуг – 8 803 шт. (обідів).»; «3.1. Ціна цього Договору становить: 228 880,00 грн. (Двісті двадцять вісім тисяч вісімсот вісімдесят гривень 00 копійок) (без ПДВ).». 2. Решта умов Договору не порушено даною Додатковою угодою, залишаються незмінними та обов’язковими до виконання Сторонами. 3. Дана Додаткова угода укладена в двох примірниках, по одному для кожної із Сторін, які мають однакову юридичну силу і є невід’ємною частиною Договору. 4. Дана Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами і діє до закінчення строку дії Договору.
Номер договору про закупівлю: 675
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись п.1 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони домовились внести зміни до Договору №675 від 16.01.2020 року (далі – Договір), викласти пункт 1.3 та пункт 3.1 Договору в новій редакції такого змісту: «1.3. Обсяг надання послуг – 8 438 шт. (обідів).»; «3.1. Ціна цього Договору становить: 219 384,00 грн. (Двісті дев’ятнадцять тисяч триста вісімдесят чотири гривень 00 копійок) (без ПДВ).». 2. Решта умов Договору не порушено даною Додатковою угодою, залишаються незмінними та обов’язковими до виконання Сторонами. 3. Дана Додаткова угода укладена в двох примірниках, по одному для кожної із Сторін, які мають однакову юридичну силу і є невід’ємною частиною Договору. 4. Дана Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами і діє до закінчення строку дії Договору.
Номер договору про закупівлю: 675
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.1 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони домовились внести зміни до Договору №675 від 16.01.2020 року (далі – Договір), викласти пункт 1.3 та пункт 3.1 Договору в новій редакції такого змісту: «1.3. Обсяг надання послуг – 6 823 шт. (обідів).»; «3.1. Ціна цього Договору становить: 177 384,00 грн. (Сто сімдесят сім тисяч триста вісімдесят чотири гривень 00 копійок) (без ПДВ).».
Номер договору про закупівлю: 675
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 675
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.1 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони домовились внести зміни до Договору №675 від 16.01.2020 року (далі – Договір), викласти пункт 1.3 та пункт 3.1 Договору в новій редакції такого змісту: «1.3. Обсяг надання послуг – 4 826 шт. (обідів).»; «3.1. Ціна цього Договору становить: 125 476,00 грн. (Сто двадцять п’ять тисяч чотириста сімдесят шість гривень 00 копійок) (без ПДВ).».
Номер договору про закупівлю: 675
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 125 476,00
UAH