Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція автомобільної дороги М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам'янка: західний під’їзд до м. Хмельницького, км 0+000 – км 0+930 (коригування)
Очікувана вартість
27 592 156,44 UAH
UA-2019-12-04-003298-b 32e20b997b784d5c85b900e7b25e67a3
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Адуканець Леся Василівна

380382783250 tenderhm@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Хмельницькій області
Код ЄДРПОУ: 25879878
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, вул. Свободи, 77
Контактна особа: Адуканець Леся Василівна
380382783250
tenderhm@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
Голову тендерного комітету Нечая Л. Є., який повідомив, що необхідно запланувати переговорну процедуру та внести зміни до річного плану закупівель на 2019 рік, так, як, є потреба здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням та необхідність проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але такі, які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов'язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків головного (первинного) договору, а саме:
- Реконструкція автомобільної дороги М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам'янка: західний під’їзд до м. Хмельницького, км 0+000 – км 0+930 (коригування). 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт,
так, як, головний (первинний) договір №145 від 23 липня 2018 року, де ціна Договору становить – 109 992 024,00 гривень на «Реконструкція автомобільної дороги М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам'янка: західний під’їзд до м. Хмельницького, км 0+000 – км 0+930. 45000000-7 Будівельні роботи», відкриті торги з публікацією англійською мовою оголошення про проведення №UA-2018-06-14-000073-a та звіт про результати проведення процедури закупівлі (дата формування звіту: 23 липня 2018 року) провести переговорну процедуру відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» статті 35 частини 2 пунктів 5 та 6 з виконавцем договору з товариством з обмеженою відповідальністю «СТЛ+М».
Так, як, під час виконання робіт на об'єкті, виникла необхідність заміни основних видів робіт та виконати частково додаткові роботи, які попередньо були визначені в робочому проекті та не передбачені. Робочий проект розроблений Хмельницьким ВКП ДП «Укрдіпродор», проведено експертизу ДП «УКРДЕРЖБУДЕКПЕРТИЗА» Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, експертний звіт №28-0424-17 від 30 травня 2018 року та затверджено наказом Служби автомобільних доріг у Хмельницькій області №66-ОД від 6 червня 2018 року на «Реконструкція автомобільної дороги М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам'янка: західний під’їзд до м. Хмельницького, км 0+000 – км 0+930».
За даним договором виконуються роботи товариством з обмеженою відповідальністю «СТЛ+М» по реконструкції автомобільної дороги М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам'янка: західний під’їзд до м. Хмельницького, км 0+000 – км 0+930 відповідно до відомостей обсягів робіт (додається як Додаток разом з тендерною документацією замовником в окремому файлі).
27 грудня 2018 року представниками: Люлік В. І. – провідний інженер ВКЯ НТ Служби автомобільних доріг у Хмельницькій області; Бакуліч А. М. – ГІП ДП «Укрдіпродор»; Скуратовський В. В. – головний інженер ТОВ «СТЛ+М»; Завадський М. Д. – майстер ТОВ «СТЛ+М» складено акт обстеження ділянки реконструкції автомобільної дороги державного значення (М-12) Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам'янка, км 0+000 – км 0+930, де в ході обстеження виявлено наступне:
1. Проектно-кошторисною документацією передбачено знаття рослинного шару грунту тільки під основу насипу транспортної розв'язки по типу «Коло», у зв’язку з цим необхідно виконати додаткові роботи по зрізанню рослинного шару на всій протяжності ділянки реконструкції, а також на відкосах виїмок та відкосах існуючого насипу. Глибина залягання рослинного шару складає від 0,4 – 0,9 м.
2. У локальному кошторисі на підготовку території будівництва (1-1-2) враховано розбирання щебеневих матеріалів існуючого дорожнього одягу, але не враховані витрати на навантаження матеріалів та транспортні витрати не перевезення в штабель.
3. Під час виконання робіт виникла необхідність в розбиранні щебеневих основ на ділянках, де виявлений недостатній конструктив існуючого дорожнього одягу: Західний під’їзд ПК 3+00 – ПК 3+38, ПК 8+58 – ПК 9+67 (лівий проїзд).
4. На ділянці Західний під’їзд ПК 8+58 – ПК 9+67 (лівий проїзд) виникла необхідність в розбирання монолітного залізобетонного покриття загальною площею 519,73 м². Товщина плит – 0,22 м.
5. Узбіччя існуючої дороги влаштовані з перезволожених грунтів рослинного шару, які не можуть бути використані в насипу в кількості 13934 м³.
6. Проектно-кошторисною документацією передбачено розробку грунту у виїмках в кількості 15276 м³ (8758+6518), фактичний об’єм після знімання рослинного шару 12343,4 м³.
7. В проектно-кошторисній документації зазначена об'ємна вага грунту ІІ групи 1,75 т/м³, після лабораторного дослідження встановлено, що фактична об'ємна вага складає 2,0 т/м³.
8. Грунт, який залягає в зоні улаштування кюветів – перезволожений та має в своєму складі велику кількість залишків кореневих систем дерев та кущів, та підлягає вивозу у відвал.
9. Гумусовані перезволожені грунти після додаткового просушування використовуються при відсипці зеленої зони транспортної розв'язки по типу «Коло» в об’ємі 12378,3 м³.
10. Фактична відстань перевезення з відвалу спецкар'єру «Русанівці» до середини ділянки реконструкції складає 45 км (в тому числі 1 км по грунтових дорогах). Фактична об'ємна вага грунту ІІІ групи з відвалу спецкар'єру «Русанівці» складає 2,03 т/м³.
11. У зв’язку із зміною об’ємів насипу змінюється об’єм ущільнення ґрунту, також кошторисною документацією не передбачено планування ґрунту перед ущільненням.
12. Фактична площа планування укосів насипу і виїмки складає 17823,9 м2, площа «Кола» (зелена зона) складає 4981,41 м2, острівців безпеки – 489,66 м2.
Згідно локального кошторису 4-1-6 площа узбіччя складає 3477,5 м2, фактично – 3668,7 м2. Загальна площа відкосів, яка підлягає озелененню складає 23486,17 м2.
13. Під час виконання земляних робіт виявлені місця сильного перезволоження, які підлягають заміні загальним об’ємом 5696,49 м3.
14. На примиканні типу «Коло» виникла необхідність у влаштуванні додаткової стабілізації основи дорожнього одягу із щебенево-піщаної суміші загальним об’ємом 528 м3.
15. Фактична площа дорожнього одягу (локальний кошторис 4-1-2) складає 22467,17 м2, з яких:
- по типу 1 (поширення) 14928,98 м2;
- по типу 2 (посилення) 7538,19 м2.
По кошторису:
- по типу 1 (поширення) 12716,8 м2;
- по типу 2 (посилення) 9732,12 м2.
Додатковий об’єм робіт по типу 1 (поширення) складає 2212,18 м2, у зв’язку з цим збільшується площа дренуючого шару та шару основи з суміші С5.
16. На перехідно-швидкісних смугах (локальний кошторис 4-1-3) передбачено влаштування дорожнього одягу 2830 м2, в тому числі:
- по типу 2 (посилення) 884 м2.
Фактична площа складає 2781 м2, в тому числі:
- по типу 2 (посилення) 659 м2.
Збільшення конструктиву по типу 1 (поширення) 176 м2.
17. На перехідно-швидкісній смузі, на виїзді з АЗС (автомобільна дорога М-12 км 252+350) праворуч передбачено влаштування дорожнього одягу 1846,7 м2, в тому числі:
- по типу 2 (посилення) 681,9 м2.
Фактична площа складає 1814,6 м2, в тому числі:
- по типу 2 (посилення) 183,88 м2.
Збільшення конструктиву по типу 1 (поширення) 465,92 м2.
18. На зупинковій смузі (Західний під’їзд) локальним кошторисом 4-1-7 передбачено влаштування дорожнього одягу площею 3444 м2.
При уточненні об’ємів дорожнього одягу виявлено надлишок квадратури у кількості 163 м2.
19. У зв’язку з тим, що ділянка реконструкції частково засаджена деревами, не завжди є можливість насування рослинного шару бульдозером.
У локальному кошторисі 4-1-6 не передбачено планування узбіч перед засівом трав.
20. На примиканні типу «Коло» проектом не передбачено влаштування технічного тротуару, в тому числі:
- тротуарний бортовий камінь БР 100.20.8 – 385 м.п.;
- бруківка типу «старе місто» – 368 м2.
21. На ділянках, де низ існуючого покриття знаходився нижче відмітки низу дренуючого шару, влаштовувались дренажні воронки, а саме:
- М-12 ліво км 252+190 – км 252+373: 8 шт;
- Західний під’їзд (лівий проїзд ПК 8+00 – ПК 9+00): 4 шт;
- Західний під’їзд (лівий проїзд ПК 9+60 – ПК 11+26,3): 6 шт;
- Примикання типу «Коло» (ПК 0+55 – ПК 0+72): 3 шт.
22. Локальним кошторисом 4-1-7 на влаштування зупинкових смуг не враховано планування і ущільнення ґрунту перед влаштуванням дренуючого прошарку. Фактична витрата щебеню складає 1791,4 м3. Площа планування та ущільнення складає 7165,6 м2.
23. Проектно-кошторисною документацією передбачено полив водою при ущільненні. У зв’язку з тим, що роботи проводяться в осінній період, ґрунти – перезволожені і вимагають додаткового просушування.
24. Проектно-кошторисною документацією передбачено прокладання кабелю по розділювальній смузі з наступним закладанням цеглою і влаштуванням дорожнього одягу. Для покращення умов експлуатації і ремонту доцільніше влаштувати кабельну каналізацію з ПВХ труб діаметром 110 мм.
На підставі вище зазначеного 5 червня 2019 року протоколом техніко-економічної ради Служби автомобільних доріг у Хмельницькій області членами технічної ради щодо корегування проектно-кошторисної документації робочого проекту на реконструкцію автомобільної дороги М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам'янка: західний під’їзд до м. Хмельницького, км 0+000 – км 0+930, постановлено:
1. Влаштування дренуючих прорізів з щебеню Н-04 м на ділянках, де низ існуючої основи дорожнього одягу нижче відмітки дренуючого шару на всю ширину земляного полотна – 18 шт.
2. При розбиранні і влаштуванні труб на ПК 0+15, ПК 9+72 перезволожені грунти. При будівництві труб замінити основу з щебеню на монолітний бетон Н-0,2 м, заміна кілець труб ЗК 5.100 на ТС 120.30-2, заміна оголовків СТ 6, СТ 12, ЗК 12.132 на блоки СТ 5, СТ 11. Перезволожені грунти замінено на висівки.
3. Стабілізація перезволоженого грунту з щебеню нового фракції 0-200 мм – 682 м³ і додаванням щебеню від розбирання в кількості 1830 м³, щебеню фракції 20-70 – 11,6%, також від ПК 0+00 – ПК 0+66 – 5696,5 м³.
4. Заміна конструкції дорожнього одягу на ПК 3+00 – ПК 3+38, ПК 8+58 – ПК 9+67, ПК 9+77 – ПК 9+85 (лівий проїзд) по М-12 ПК 2525+31 – ПК 2526+56,8 (лівий проїзд) по типу посилення на тип нового дорожнього одягу через слабку конструкцію дорожнього одягу. Аналогічно ситуація при влаштуванні на перехідно-швидкісних смугах.
5. Глибина залягання рослинного грунту 0,4 – 0,9 м по всій протяжності ділянки реконструкції, проектом враховано зняття рослинного грунту під розв'язкою, через збільшився обсяг з 1120,7м3 до 20928,8 м3, який частково використовується на укріпленні укосів, узбіч, зелених зон, розрівнювання на місці і вивіз в кавальєр – 19808,1 м³.
6. Гумусовані перезволожені грунти від влаштування узбіч при відновленні оптимальної вологості відсипаються в зелені зоні транспортної розв'язки – 12378,33 м³.
7. На ділянці ПК 8+85 – ПК 9+67 з лівої сторони під асфальтобетонним покриттям розкопаний існуючий монолітний залізобетон, що підлягає розбиранню – 519,73 м².
8. Згідно протоколу №206 об'ємна вага грунту ІІ групи 2,0 т/м3, згідно протоколу №251 для ІІІ групи грунтів (кар'єр) – 2,03 т/м3.
9. Згідно довідки транспортування грунту з Русанівського спецкар'єру при руху великовантажного транспорту по об'їзній автодорозі М-12 збільшується з 41 км на 45 км в т.ч. 1 км під'їздної грунтової дороги.
10. Збільшується кількість колодязів з 4 до 5 шт. згідно акта – 1 шт.
11. На транспортній розв'язці по типу “Коло” і острівцях безпеки влаштовується технологічний тротуар з плитки ФЕМ шириною 1,0 м з поребриком для технічного обслуговування при зимовому утриманні об'єкта.
12. При влаштуванні освітлення по центру проїзної частини прокладання кабелю у траншеї покривання цеглою замінено на трубу ПВХ 110 мм.
13. При влаштуванні освітлення заміна світильників IP 65 KORVET 150S на LED. Проспект 160 Вт, опори освітлення цільну Н-12 м, оголовок металевий одинарний ОС S-2/1.5-5 та подвійний ОС S-2/1.5-5, закладна деталь М24.
14. Заміна огорожі 11 ДО згідно листа №666 від 05.04.2019 року типу 11ДО-2,0.280/1.4, по всій ділянці, 11ДД-К-280-0,8-2-1,5 на 11ДО-2,0.280/1.4.
15. Збільшити ширину в'їзду на АЗС для вантажних автомобілів.
16. Заміна бортового каменю БР100.30.18 на БР100.30.15 при влаштуванні острівців безпеки, в'їздів і виїздів з АЗС.
17. Через непридатність грунтів (гумусовані) збільшується обсяг земляних мас з кар'єру 6393 м3 до 25210,5 м3.
18. Щебінь від розбирання дорожнього одягу транспортується на відстань до 1 км в штабель.
19. Влаштування фундаменту для стели «ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ» згідно листа №12-4437-02-11 від 18.10.2018 року.
20. Згідно листа №01/04 від 01.04.2019 року направляється робочий проект «Газопровід-відгалудження до с. Шаровечки отвір 325 мм 2+459, 33 км по МГ-В» – , що розроблений сертифікованою спеціалізованою організацією.
З метою включення у робочий проект відповідні зміни та додаткові обсяги робіт згідно акту обстеження від 27 грудня 2018 року та протоколу техніко-економічної ради Службі автомобільних доріг у Хмельницькій області від 5 червня 2019 року проектна організація виконала роботи по коригуванню робочого проекту на «Реконструкція автомобільної дороги М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам'янка: західний під’їзд до м. Хмельницького, км 0+000 – км 0+930. (коригування)» Хмельницький відділ комплексного проектування Державного підприємства Українського державного інституту з проектування об’єктів дорожнього господарства «Укрдіпродор», проведено експертизу товариством з обмеженою відповідальністю «ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП», експертний звіт №352-2207-19/КП від 21 жовтня 2019 року та затверджено наказом Державного агентства автомобільних доріг України №450 від 06.11.2019 року.
Враховуючи вище зазначене, пропоную до головного (первинного) договору №145 від 23 липня 2018 року, де ціна Договору становить – 109 992 024,00 гривень на «Реконструкція автомобільної дороги М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам'янка: західний під’їзд до м. Хмельницького, км 0+000 – км 0+930. 45000000-7 Будівельні роботи», провести переговорну процедуру з виконавцем договору з товариством з обмеженою відповідальністю «СТЛ+М».
Запросити товариством з обмеженою відповідальністю «СТЛ+М» взяти участь у переговорній процедурі відповідно до пунктів 5 та 6 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі». Переговорна процедура закупівлі обирається, як виняток з наступних підстав: «потреби здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням» та «необхідність проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але такі, які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов'язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків головного (первинного) договору». Роботи виконувалися товариством з обмеженою відповідальністю «СТЛ+М» у період з 2018 року по 2019 рік згідно договору №145 від 23 липня 2018 року, так, як, є технологічно пов’язані з основними видами послуг, тому їх необхідно виконувати однією підрядною організацією, оскільки її заміна призведе до несумісності та виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з виконанням основного обсягу послуг експлуатацією та обслуговуванням та зазначені додаткові роботи є необхідними для проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але такі, які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту. Крім того, зміна виконавця робіт є тривалим та складним процесом, пов’язаним з переоформленням всієї дозвільної документації по капітальному ремонту. А також, у договорі підряду підрядник гарантує якість закінчених робіт та безкоштовне усунення дефектів протягом строків, що передбачені умовами договору та нормативними документами. Інша підрядна організація не може гарантувати якість робіт по влаштуванню земляного полотна, штучних споруд, конструктивних шарів дорожнього одягу, які виконав попередній підрядник.
У відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» стаття 35 частини 1, запрошеному учаснику необхідно подати документально підтверджену інформацію про відповідність кваліфікаційним вимогам відповідно статті 16 цього Закону, а саме:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору;
Також Учасником додатково надаються наступні документи:
- у разі залучення до виконання робіт субпідрядних організацій, Учасником надається довідка у довільній формі із зазначенням повного найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю;
- довідка, складена в довільній формі, яка містить відомості про підприємство;
- копії документів, що підтверджують правомочність підпису тендерної пропозиції, укладення договору про закупівлю: виписка з протоколу засновників, копія наказу про призначення на посаду, довіреність або інший документ, що містить зразок підпису особи, яка уповноважена на підписання договору про закупівлю;
- розрахунок договірної ціни згідно зведеної відомості залишків робіт;
- проект договору про закупівлю з заповненими реквізитами учасника.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 грудня 2019 15:23
Оскарження наміру укласти договір: 20 грудня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція автомобільної дороги М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам'янка: західний під’їзд до м. Хмельницького, км 0+000 – км 0+930 (коригування)
Джерело фінансування закупівлі - Державний бюджет України
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, Свободи, 77
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт 4.4. Можлива попередня оплата за Договором, виходячи з вимог Постанови КМУ від 23 квітня 2018 року №117 "Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти) (зі змінами та доповненнями). Розмір такої оплати не може перевищувати 30 відсотків від вартості робіт, які планується виконати протягом поточного бюджетного року. При цьому, Підрядник протягом трьох місяців з моменту надходження коштів зобов"язаний використати отримані кошти для виконання робіт по договору. Підтвердженням цільового використання отриманих коштів є підписаний Сторонами Акт виконаних робіт форми КБ-2В, який у вказаний вище термін складається Підрядником і надається на підпис Замовнику. У випадку, якщо протягом трьох місяців з моменту надходження коштів, Підрядник не підтвердить цільове використання отриманих коштів, отримана Підрядником сума попередньої оплати підлягає поверненню Замовнику протягом 5 (п"яти) банківських днів після спливу вказаного строку. У випадках наявності у Замовника зауважень щодо якості виконаних робіт, внаслідок чого Замовник не може прийняти виконанні Підрядником роботи та підписати Акт виконаних робіт форми КБ-2В у визначений цим пунктом строк (протягом трьох місяців з моменту надходження коштів Підряднику), отримані кошти вважаються такими, що не використані за цільовим призначенням та підлягають поверненню Замовнику протягом 5 (п"яти) банківських днів після спливу трьох місяців з моменту надходження коштів Підряднику. За користування Підрядником коштами, наданими у якості попередньої оплати, у випадку їх несвоєчасно використання/повернення, Підрядник сплачує Замовнику 1% від суми несвоєчасно використаних/повернених коштів за кожен день такої затримки. Аванс 5 Банківські 30
Виконання робіт 4.2. Замовник здійснює розрахунки за виконані роботи з Підрядником по мірі надходження коштів на підставі відповідних Актів (форма № КБ-2В. та "Довідок" (форма № КБ-3) без оплати 10% вартості виконаних робіт відповідно до п. 4.8. 4.8. Остаточна оплата у розмірі 10% (від суми договору) здійснюється Замовником після надання Підрядником висновку державної експертної організації про виконання робіт Підрядником у повному обсязі та у відповідності до проектно-кошторисної документації. Пiсляоплата 5 Банківські 10
Виконання робіт 4.5. Бюджетні та платіжні зобов"язання за даним Договором виникають у разі наявності та виключно в межах затверджених бюджетних призначень, виділених бюджетних асигнувань та фактично отриманих бюджетних коштів, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів. 4.6. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника в органах державного казначейства сторони визначають моментом настання строку виконання зобов"язань за даним договором в розумінні абзацу другого частини першої статті 530 Цивільного кодексу України, за умови наявності підписаних сторонами форм КБ-2В і КБ-3. Пiсляоплата 5 Банківські 60

Тендерна документація

04 грудня 2019 15:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 грудня 2019 15:09
Запрошення.PDF
04 грудня 2019 15:09
Протокол 75І1 від 04.12.19.PDF
04 грудня 2019 15:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 грудня 2019 15:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 грудня 2019 15:09
Запрошення.PDF
04 грудня 2019 15:09
Протокол 75І1 від 04.12.19.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "СТЛ+М"
#39127865
Переможець 22 897 511,51
UAH з ПДВ
09 грудня 2019 15:23
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "СТЛ+М" #39127865

№ рішення у справі

165-р/тк

Дата рішення у справі

02.12.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

09 грудня 2019 15:19
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 грудня 2019 15:23

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СТЛ+М"
#39127865
22 897 511,51
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 грудня 2019 15:19
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 21:27
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 13:06
Додаткова угода №1 від 26.12.19 до №213І19.PDF зміни до договору
26 грудня 2019 13:05
Електронний підпис укладений
21 грудня 2019 09:21
Договір № 213І19 від 21.12.2019.pdf укладений
21 грудня 2019 09:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник і Підрядник, керуючись розпорядженням Кабінету Міністрів України від 6 лютого 2019 року №104, розпорядженням Кабінету Міністрів України від 6 лютого 2019 року №130 (в редакції розпорядження Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 року №1194-р), планом фінансування дорожнього господарства у 2019 році за бюджетними програмами 3111100 “Покращення стану автомобільних доріг загального користування за маршрутом Львів—Тернопіль—Умань, Біла Церква—Одеса—Миколаїв—Херсон“ та 3111020 “Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення” по Службі автомобільних доріг Хмельницькій області та пунктом 5 частини 4 статті 36 Закону України “Про публічні закупівлі”, прийшли до спільної згоди внести зміни до договору № 213/19 від 21.12.2019 року , а саме: 1. Викласти п. 3.1. у наступній редакції: “3.1. Ціна цього Договору становить 22 034 440,38 гривень (двадцять два мільйони тридцять чотири тисячі чотириста сорок гривень 38 копійок), у тому числі: ПДВ — 3 672 406,73 грн.” 2. Внести зміни в Додаток 1 “Договірна ціна” та Додаток 2 “Календарний план виконання робіт”, що є невід'ємною частиною даної додаткової угоди, виклавши їх у новій редакції (додаються). 3. Дана Додаткова угода вступає в силу з моменту підписання її сторонами. 4. Після підписання даної угоди сторони не мають одна до одної жодних претензій. 5. Дана угода є невід'ємною частиною Договору. 6. Дану Додаткову угоду укладено у двох примірниках, по одному для кожної із сторін, які мають однакову юридичну силу.
Номер договору про закупівлю: 213/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 22 034 440,38
UAH (в тому числі ПДВ 3 672 406,73 UAH)