Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 код 48620000-0 Операційні системи (програмне забезпечення Microsoft Office 2019 для дому та бізнесу)
Очікувана вартість
27 000,00 UAH
UA-2019-12-04-002835-b ● d95947eedfa54f20ba8f9af15a5aaefe
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | РЕГІОНАЛЬНИЙ ЦЕНТР З НАДАННЯ БЕЗОПЛАТНОЇ ВТОРИННОЇ ПРАВОВОЇ ДОПОМОГИ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 38303878 |
Вебсайт: | http://khmelnytskyi.legalaid.gov.ua/ua/ |
Місцезнаходження: | 29000, Україна , Хмельницька обл., м. Хмельницький, вул. Свободи, 70 |
Контактна особа: |
Олена Варфоломєєва +380975826844 olena.varfolomeeva@legalaid.km.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 грудня 2019 14:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 грудня 2019 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 грудня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 11 грудня 2019 15:33 |
Очікувана вартість: | 27 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 270,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48620000-0: Операційні системи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штука
Програмне забезпечення Microsoft Office 2019 для дому та бізнесу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29000, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вулиця Свободи, будинок 70, офіс 222
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
16 грудня 2019
ДК 021:2015: 48620000-0 — Операційні системи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 грудня 2019 16:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 грудня 2019 14:26 |
Додаток 1 Технічні вимоги прогр забез.doc | |
04 грудня 2019 14:26 |
Додаток 2_Проект договору.docx | |
04 грудня 2019 14:26 |
Документація БФП.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення
Дата подання: 04 грудня 2019 18:19
Дата відповіді: 05 грудня 2019 09:26
Доброго дня. На яку операційну систему буде встановлюватись?
Відповідь: Доброго дня. Операційна система Windows 10 32/64
Щодо участі ФОП
Дата подання: 05 грудня 2019 10:58
Дата відповіді: 05 грудня 2019 11:05
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Допускаються ФОП ,які є неплатниками ПДВ. Розглянемо його пропозицію без ПДВ як остаточну
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-12-04-002835-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3039917031
Дата подання: 13 грудня 2019 17:28
Просьба вернуть нас на квалификацию
Здравствуйте, просьба вернуть нас на квалификацию, в связи с тем что нагрузка в декабре на площадку прозоро колосальное, документ под названием согласие с вашими условиями договора который вы требуете возможно не загрузилось, это фактор от которого мы не зависим.Тем более если мы учавствуем в тендере то это значит что мы автомотически согласны на ваши условия. Я считаю что это не повод нас дискавалифицировать т.к. все остальные документы которые нужны были в вашей заявке были загружены.
Просим вернуть нас на квалификацию. Недостающий документ подгружаем. Надеемся на ваше понимание.
Спасибо
Розгорнути
Згорнути
Просим вернуть нас на квалификацию. Недостающий документ подгружаем. Надеемся на ваше понимание.
Спасибо
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 грудня 2019 15:10
Доброго дня, Віталію Юрійовичу!
Тендерний комітет Регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Хмельницькій області висловлює Вам свою повагу та вдячність за участь у процедурі допорогової закупівлі в електронній системі закупівель ДК 021:2015 код 48620000-0 «Операційні системи» (програмне забезпечення Microsoft Office 2019 для дому та бізнесу).
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне.
Наказом Державного підприємства «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 року № 10 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено порядок використання електронної системи закупівель під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» з метою відбору постачальника товару, надавача послуги та виконавця робіт для укладення договору.
Відповідно до пункту 12 Інструкції у випадку виявлення порушення у рішенні Замовника по кваліфікації на етапі розгляду пропозицій учасник має можливість протягом 2 робочих днів через електронну форму в ЕСЗ звернутися до замовника з вимогою про усунення порушення у процесі проведення закупівлі із зазначенням інформації про рішення, дії або бездіяльність щодо якого ініціюється вимога, а також посилання на порушення у процесі проведення закупівель, фактичні обставини, що можуть це підтверджувати, зміст вимог до замовника та їхнє обґрунтування.
Із тексту Вашої вимоги вбачається, що Вами не було завантажено в ЕСЗ погоджений проект договору закупівель із істотними умови договору через погану роботу системи та велику завантаженість.
Даний документ було завантажено Вами лише 13.12.2019 року після Вашої дискваліфікації у даній закупівлі.
Докази, які підтверджували б викладені Вами у вимозі факти, на розгляд тендерному комітету Вами не надано.
Також Вами на надано доказів із нормативно-правовим обгрунтуванням про порушення зі сторони Замовника при здійснені Вашої кваліфікації.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на те, що завантажений Вами 13.12.2019 року проект договору також не відповідає вимогам п.п. 6.6. п. 6 документації для проведення закупівлі через електронну систему.
Додатково зазначаємо, що при проведенні процедури Вашої кваліфікації членами тендерного комітету встановлено, що подані Вами документи (довідка про виконання аналогічних договорів, лист-гарантія, лист-згода на обробку персональних даних) не містять основні ідентифікатори такі як - вихідні номери журналу реєстрації та дати видання довідок, а також відсутня назва адресата, якому документи адресовані, що порушує основні норми документообігу між підприємствами, установами, організаціями.
Відповідно до п. 7.1. документації пропозиція учасника відхиляється у тому числі, при подані учасником неповного та/або невідповідного комплекту документів, визначених у пункті 6 документації.
Ваша вимога від 13.12.2019 року щодо повернення Вас, як учасника закупівлі, до процедури кваліфікації, тендерним комітетом Регіонального центру з надання БВПД у Хмельницькій області не задоволена та відхиляється як така, що не містить фактів порушень у процесі проведення закупівлі.
Повернення до процедури кваліфікації порушуватиме право на добросовісну конкуренцію інших учасників процедури допорогової закупівлі в електронній системі закупівель ДК 021:2015 код 48620000-0 «Операційні системи» (програмне забезпечення Microsoft Office 2019 для дому та бізнесу).
З повагою,
Члени тендерного комітету РЦ з надання БВПД у Хмельницькій області.
16.12.2019 р.
Тендерний комітет Регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Хмельницькій області висловлює Вам свою повагу та вдячність за участь у процедурі допорогової закупівлі в електронній системі закупівель ДК 021:2015 код 48620000-0 «Операційні системи» (програмне забезпечення Microsoft Office 2019 для дому та бізнесу).
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне.
Наказом Державного підприємства «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 року № 10 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено порядок використання електронної системи закупівель під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» з метою відбору постачальника товару, надавача послуги та виконавця робіт для укладення договору.
Відповідно до пункту 12 Інструкції у випадку виявлення порушення у рішенні Замовника по кваліфікації на етапі розгляду пропозицій учасник має можливість протягом 2 робочих днів через електронну форму в ЕСЗ звернутися до замовника з вимогою про усунення порушення у процесі проведення закупівлі із зазначенням інформації про рішення, дії або бездіяльність щодо якого ініціюється вимога, а також посилання на порушення у процесі проведення закупівель, фактичні обставини, що можуть це підтверджувати, зміст вимог до замовника та їхнє обґрунтування.
Із тексту Вашої вимоги вбачається, що Вами не було завантажено в ЕСЗ погоджений проект договору закупівель із істотними умови договору через погану роботу системи та велику завантаженість.
Даний документ було завантажено Вами лише 13.12.2019 року після Вашої дискваліфікації у даній закупівлі.
Докази, які підтверджували б викладені Вами у вимозі факти, на розгляд тендерному комітету Вами не надано.
Також Вами на надано доказів із нормативно-правовим обгрунтуванням про порушення зі сторони Замовника при здійснені Вашої кваліфікації.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на те, що завантажений Вами 13.12.2019 року проект договору також не відповідає вимогам п.п. 6.6. п. 6 документації для проведення закупівлі через електронну систему.
Додатково зазначаємо, що при проведенні процедури Вашої кваліфікації членами тендерного комітету встановлено, що подані Вами документи (довідка про виконання аналогічних договорів, лист-гарантія, лист-згода на обробку персональних даних) не містять основні ідентифікатори такі як - вихідні номери журналу реєстрації та дати видання довідок, а також відсутня назва адресата, якому документи адресовані, що порушує основні норми документообігу між підприємствами, установами, організаціями.
Відповідно до п. 7.1. документації пропозиція учасника відхиляється у тому числі, при подані учасником неповного та/або невідповідного комплекту документів, визначених у пункті 6 документації.
Ваша вимога від 13.12.2019 року щодо повернення Вас, як учасника закупівлі, до процедури кваліфікації, тендерним комітетом Регіонального центру з надання БВПД у Хмельницькій області не задоволена та відхиляється як така, що не містить фактів порушень у процесі проведення закупівлі.
Повернення до процедури кваліфікації порушуватиме право на добросовісну конкуренцію інших учасників процедури допорогової закупівлі в електронній системі закупівель ДК 021:2015 код 48620000-0 «Операційні системи» (програмне забезпечення Microsoft Office 2019 для дому та бізнесу).
З повагою,
Члени тендерного комітету РЦ з надання БВПД у Хмельницькій області.
16.12.2019 р.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 грудня 2019 16:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ" |
27 000,00
UAH з ПДВ
|
19 530,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
20 790,00
UAH з ПДВ
|
19 788,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТАНГРАМ УКРАЇНА" |
21 300,00
UAH з ПДВ
|
20 775,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗУР АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ |
22 800,00
UAH з ПДВ
|
22 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ" #3039917031 |
Відхилено |
19 530,00
UAH з ПДВ
|
13 грудня 2019 17:04
|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Відхилено |
19 788,00
UAH з ПДВ
|
16 грудня 2019 15:26
|
ТОВ "ТАНГРАМ УКРАЇНА" #34936083 |
Переможець |
20 775,00
UAH з ПДВ
|
16 грудня 2019 15:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2019 12:41
|
договір танграм.PDF | укладений |
21 грудня 2019 11:57
|