Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 39710000-2 — Електричні побутові прилади (39715240-1 Електроприлади для обігріву приміщень) – конвектор
Очікувана вартість
9 000,00 UAH
UA-2019-12-04-002638-b a4038a1c44b448079ab83ee3aa8f6fcf
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Білобородько

+380501806860 knp-sev@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЄВЄРОДОНЕЦЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" СЄВЄРОДОНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38350179
Місцезнаходження: 93404, Україна , Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, вул. Сметаніна, буд. 5
Контактна особа: Наталія Білобородько
+380501806860
knp-sev@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 грудня 2019 14:04
Звернення за роз’ясненнями: до 05 грудня 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2019 15:00
Очікувана вартість: 9 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 90,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39710000-2: Електричні побутові прилади


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 штука
конвектор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93404, Україна, Луганська область, м.Сєвєродонецьк, Сметаніна 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 грудня 2019
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 грудня 2019 14:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 грудня 2019 14:04
ОГОЛОШЕННЯ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 грудня 2019 10:56
Дата відповіді: 05 грудня 2019 13:29
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В оголошені вказано - аналог не пропонувати. До участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ - допускаємо. В оголошенні вказана сума з ПДВ, незалежно від того платники ПДВ чи ні. Що стосується другого питання: в оголошенні вказаний перелік документів, які повинен надати учасник. Після розкриття пропозицій автоматично розкривається вся інформація, де всі зацікавлені сторони мають можливість пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2019 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ПАЙОНКЕВИЧ ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА" 8 800,00
UAH з ПДВ
8 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 грудня 2019 11:42
Цінова пропозиція.pdf
09 грудня 2019 11:42
ВІДОМОСТІ ПРО ФОП.pdf
09 грудня 2019 11:42
Витяг.pdf
09 грудня 2019 11:42
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ПАЙОНКЕВИЧ ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ПАЙОНКЕВИЧ ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА"
#3392507826
Переможець 8 800,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2019 12:42

Документи

10 грудня 2019 12:42
Електронний підпис
10 грудня 2019 12:36
Протокол переможця.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2019 12:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ПАЙОНКЕВИЧ ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА"
#3392507826
8 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 грудня 2019 12:42
Електронний підпис
10 грудня 2019 12:36
Протокол переможця.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 грудня 2019 14:15
договір 256.pdf укладений
16 грудня 2019 14:13